Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
I Zlín je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Celé doučování probíhalo naprosto v pořádku a podle mých představ. Paní lektorka mi vždy vyšla vstříc a naučila mě to, v čem jsem měla mezery. Maturitu jsem úspěšně zvládla na první pokus, a to i díky paní lektorce. Moc děkuji za spolupráci s vámi!
Syn díky doučování maturitu úspěšně zvládnul.
Soňa G.
Chtěla bych touto cestou poděkovat za přípravu na maturitu mého syna, který měl před sebou poslední pokus didaktického testu z matematiky a díky doučování s panem Petrem Č. maturitu úspěšně zvládnul. Panu Čechovi jsme již děkovali, ale chtěli bychom i vám dát vědět, že tento vyučující byl opravdu profesionální. Vypořádal se se synovým hendikepem se špatnou mluvou a nastartoval v něm matematické myšlení na výbornou. Přizpůsobil se vždy časovým potřebám doučování bez problémů.
Poděkování lektorovi.
Petr Pazdera
Někdy okolo května jsem k Vám začal chodit na doučování angličtiny. Mojí prioritou bylo pouze udělat maturitní zkoušku didaktického testu. Můj lektor byl Michal M. a myslím si, že jen díky němu nyní mám maturitní zkoušku úspěšně splněnou. Rád bych mu poděkoval osobně, ale bohužel na něj nemám kontakt, proto prosím, abyste mu alespoň touto cestou vyřídili mé poděkování.
Chodila jsem na doučování němčiny půl roku do ŠKOLY POPULO.
Renée Rudolfová
Chodila jsem na doučování němčiny půl roku do Školy Populo (k úžasné paní Šebele) kvůli přípravě na přijímací řízení na magisterské studium. S velkou radostí vám oznamuji, že jsem na obor archivnictví byla přijata jak na Univerzitu Karlovu tak na Jihočeskou univerzitu. Tímto vám chci ještě jednou velmi poděkovat, že jsem měla možnost doučování v tak příjemném prostředí. Dostáli jste vašeho mota DOUČOVÁNÍ NA MÍRU. Totiž to, co mě nedokázali na vysoké škole naučit za 3 roky, tak vaše lektorka to zvládla za půl roku.
Velice chválím i celý přístup doučování a domlouvání lekci
Nikola V. Š.
Vřele mohu doporučit paní lektorku Andreu Z. Na můj poslední pokus didaktického testu z češtiny mě připravila a díky tomu jsem úspěšně odmaturovala. Velice chválím i celý přístup doučování a domlouvání lekci, kdy jsem dokázala skloubit všechny lekce i s prací.
Adam se dostal na oba obory na škole
Renata S.
Chtěla bych moc poděkovat lektorům, zvláště Dominikovi S. a Vandě M., kteří připravovali mého syna Adama k přijímacím zkouškám na střední školu. Adam se dostal na oba obory na škole.
Ještě jednou moc děkuji i ostatním zaměstnancům, s kterými byla výborná komunikace.
Jsme za Populo moc vděční, vyšli nám vždy vstříc
Alena Pondělíčková
Moc bychom chtěli poděkovat za přípravu na maturitu u paní lektorky Jany P. Syn už měl v podstatě poslední šanci udělat didaktický test z českého jazyka. Paní lektorka byla vždy perfektně připravena a i přesto, že má syn upravené podmínky u maturity (s asistentem a navýšeným časem), probírali soustavně látku tak, aby byl syn téměř stoprocentně připraven. Nakonec didaktický test zvládl na 82 %, což myslím, že je velmi dobrý výsledek. Jsme za Populo moc vděční, vyšli nám vždy vstříc jak časově, tak výukou a organizací celého kurzu. Pokud bychom chtěli další vzdělávání, určitě bychom se zase na Školu Populo obrátili. Příprava byla velmi kvalitní. Moc děkujeme a těšíme se na další spolupráci.
Pružnost, profesionalita, individuální přístup a snaha o maximální motivaci.
B + D Bartošovi
Pružnost, profesionalita, individuální přístup a snaha o maximální motivaci. S tím vším jsme se setkali ve škole Populo, kam syn Daniel docházel na přípravu k přijímacím zkouškám na víceleté gymnázium. I když bylo období přípravy v podmínkách velké konkurence krajského města náročné, nakonec bylo odměněno přijetím. Vynaložená námaha se určitě vyplatila. Klíčem k úspěchu byly vstupní testy z Čj a M, které poukázaly na nedostatečně zvládnuté oblasti a určily prvotní zaměření a četnost lekcí. V průběhu přípravy jsme využili přijímacích zkoušek nanečisto, které Populo pro své žáky průběžně organizovalo. Studenti tak měli možnost vyzkoušet si přijímací zkoušky v reálném čase a podmínkách. A ve finále, těsně před přijímačkami, dokázali lektoři kromě opakování znalostí podržet i potřebné sebevědomí a předat know-how k úspěšnému vyplnění testů. V této souvislosti bychom chtěli poděkovat lektorskému tandemu pana Kabelky a slečny Křížové (ČJ), lektorovi matematiky panu Křížkovi i celému osazenstvu sekretariátu školy Populo. Všichni odvedli skvělou práci. Milé Populo, bez Vás by to neklaplo! Děkujeme a víme, že v případě potřeby se na Vás můžeme obrátit i v primě víceletého gymnázia.
Moc chválíme a děkujeme za všechno
Alexandra S.
Paní lektorka Zuzana připravila dceru na přijímačky velmi pěkně, klidně a důsledně. Její přístup je přátelský, otevřený a laskavý. Je škoda, že se nedá naklonovat😉. Paní lektorku jsem osobně nikdy nepoznala, ale stačila mi spokojenost dcery a její výsledky v přípravě na zkoušky. Moc chválíme a děkujeme za všechno.
Vřele doporučuji lekce Školy Populo.
Klára Jelínková
Škola Populo mne potěšila zejména ve vstřícném jednání. Byla schopna splnit vše, co jsem si přála. Lektor mi sedl už od prvního dne. Vždy jsem mohla říct, co v danou dobu potřebuji anebo naopak, co nutně ne. Lekce probíhaly v přátelském duchu po celou dobu doučovacího balíčku. V době Nouzového stavu, kdy nebylo možné osobní setkání s lektory, byl vymyšlen způsob, jak o dané hodiny nepřijít a nebýt tak pozadu. Pokud si nevíte rady v jakémkoli předmětu od matematiky po angličtinu, vřele doporučuji právě lekce Školy Populo. Díky jejich pomoci mi maturita dopadla s tím nejlepším možným výsledkem.
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška H.
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří K.
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka P.
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana M.
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie T.
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Ing. Václav F., Ph.D.
lektor fyziky, chemie, technického kreslení, elektrotechniky a informatiky
Nikdy jsem nechtěl být učitelem. Ale to se mi vůbec nepodařilo dodržet. Jako externí učitel technických a přírodovědných předmětů vlastně neustále fušuji pravým pedagogům do řemesla. Jinak se převážně zabývám aplikovaným výzkumem v oblastech fyzikální chemie a elektroniky. Proč jsem si zvolil právě Školu Populo? Protože chci být studentům starším rádcem a nikoli drábem, zoufale udržujícím kázeň ve třídě plné lidí. Lidí, které nezajímá to, co jim říkám, nezajímá je to, co jim v laboratoři předvádím. Kteří mají minimální zájem o jakékoliv vzdělávací aktivity a tvořivou činnost. Vím, že umím udělat vyučovací hodinu přitažlivou a netradiční. O to víc mne dokáže zklamat zoufalé čekání studentů na zazvonění a jejich úprk do útrob velkoměsta. V tom je Škola Populo jedinečná – skoro každý, kdo přichází, má zájem si ve své hlavě něco odnést.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.