Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
I Příbram je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Matematika mi na střední úplně nevoněla, a když pro něco zkrátka nemáte žádné nadšení, tak se vám to bude zpravidla učit o něco hůře. Neměl jsem kvůli tomu ty nejlepší známky (žádná úplná hrůza, ale taky žádná sláva), a tak jsem začal hledat doučování. Hledal jsem nicméně stále marně doučování, které by mě nějakým způsobem pro matematiku nadchlo. Pak jsem nicméně narazil na Školu Populo. Pravda, než jsem našel pro mě ideálního lektora, tak to taky chvilku trvalo, ale pak jsem narazil na pana Milana B. Pan Milan uměl skvěle naučit a hlavně uměl všechno vysvětlit poutavým způsobem, že mě matematika začala i bavit a na samotné doučování jsem se těšil.
Kromě toho musím vyzdvihnout, že "doučování na míru" není jenom takový náhodný slogan, ale je pravdivý. Doučování si můžete dát kdy vám to časově vyhovuje a je zde značná snaha vám najít toho vašeho ideálního lektora, který vám sedne. K tomu jsem nepotkal jediného zaměstnance či lektora, který by nebyl ochotný vyhovět či by nebyl milý. Škola Populo je i skvěle vybavena, zkrátka pokud něco k výuce potřebujete, budete to mít zpravidla připravené. (Pokud si někdo jiný třeba nepůjčí 15 pravítek.) I samotná cena byla vyhovující pro tak dobré služby. Všem, co se na Škole Populo podílí či v ní pracují, bych chtěl tedy zpětně poděkovat, hlavně panu Milanovi B. Školu Populo můžu jenom vřele doporučit.
Děkuji za profesionální přístup po celou dobu přípravy našich dětí
Jan L.
Za poslední 2 roky jsme využili vašich služeb, jak při přípravě našeho syna na příjímací zkoušky na SŠ, tak pro přípravu dcerky na maturitu ze španělštiny. Chtěl bych vám tímto poděkovat za profesionální přístup po celou dobu přípravy našich dětí. S Vašimi službami jsme byli velice spokojeni.
Dcera zde absolvovala výbornou přípravu
Jarmila Č. K.
Velice děkujeme škole Populo, za přípravu dcery k přijímacím zkouškám, na 8-leté gymnázium. Dcera zde absolvovala výbornou přípravu, díky které se bezpečně dostala na vysněné gymnázium v Hradci Králové.
Moc děkuji celému týmu Školy Populo za přípravu mé dcery na přijímací zkoušky
Simona Sojková
Tímto bych celému Vašemu týmu Školy Populo chtěla moc poděkovat za přípravu mé dcery Sáry S. na přijímací zkoušky, které úspěšně zvládla, a byla přijata na gymnázium. Mějte se hezky.
Oceňuji individuální přístup, rychlou reakci na změnu při onemocnění a zpětnou vazbu od lektorky
Katka U.
Děkuji za výbornou spolupráci při přípravě dcery na přijímací zkoušky na střední školu - matematika. Oceňuji individuální přístup, rychlou reakci na změnu při onemocnění a zpětnou vazbu od lektorky.
Jsem opravdu ráda, že jsme si zvolili na přípravu právě Školu Populo!!!
Šárka K.
Moc bych chtěla poděkovat Škole Populo a především lektorkám Šárce H. a Michaele H. za výbornou přípravu syna Jonáše na přijímačky na střední školu.
Jonáš zvládnul přijímací testy perfektně, z českého jazyka dostal 46b. a z matematiky 42b. Jonáš byl jeden ze šťastných studentů, jelikož se dostal na všechny tři gymnázia (dělal i talentové zkoušky na sportovní gymnázium) a mohl si vybrat. Nakonec se rozhodnul pro Doctrinu-Podještědské gymnázium v Liberci.
Ještě jednou veliké poděkování a jsem opravdu ráda, že jsme si zvolili na přípravu právě Školu Populo!!!
Lekce italštiny ve Škole Populo byly pro mě velkým přínosem.
Martina Ch.
Lekce italštiny ve Škole Populo byly pro mě velkým přínosem. Moje lektorka byla příjemná a inspirativní a vždy dobře připravená na jednotlivé lekce i mé dotazy. Velmi jsem ocenila i to, že jsme se mohly věnovat tématu, které mě aktuálně zajímalo (např. příprava na pobyt v Římě…). Zároveň bych chtěla vyzvednout i práci koordinátorek, které mi zařídily skvělou lektorku a které mi také pomáhaly lekce naplánovat. Prostory Školy Populo jsou pěkné, preferovala jsem zejména menší učebny. Italštinu rozhodně doporučuji.
Děkuji za přípravu mého syna
Zdena S.
Děkuji paní lektorce Kateřině R., jelikož měl syn včera poslední lekci z matematiky. Velice jí děkuji za přípravu mého syna Filipa na příjímací zkoušky i za pomoc s vysvětlením aktuálně probíraného učiva ve škole. Děkuji jí i za její závěrečné hodnocení, snad si ho Filda vezme k srdci a bude víc soustředěný. Přeji paní lektorce ať se jí daří jak při vyúce, tak i v soukromém životě. A možná se zase s Fildou potkají při doučování v následujícím školním roce.
Děkujeme za možnost vyzkoušet doučování se Školou Populo
Miluše Šmídková
Děkujeme za možnost vyzkoušet doučování se Školou Populo. Díky hodinám si syn ověřil své slabé i silné stránky v matematice. Zpětné hodnocení doučování je velmi důležité pro rodiče, aby měli informace, kde děti ještě podpořit.
Příběh Lukáše – angličtina pro nejmenší
Rodiče Lukáška
S šestiletým Lukáškem jsme se chystali na delší zahraniční pobyt a chtěli jsme, aby se syn naučil alespoň nějaké základy angličtiny. Chlapec byl v předškolním věku, neuměl tedy moc číst a psát. K výuce se proto přistoupilo tak, aby si z ní odnesl co nejvíc. Připravili pro něj tedy pásmo zábavných her, písniček a básniček a slečna lektorka na něj mluvila pouze anglicky. Velmi se jí také osvědčila metoda “total physical response” (TSR), kdy se do výuky zapojuje celé tělo a děti si fixují slovíčka tak, že je předvádějí v pohybu. Lukášek se učil rychle a my si velmi brzy všimli jeho pokroků. A protože musel Lukášek samozřejmě v zahraničí nastoupit i do školy, využili jsme tuto metodu i k osvojení si základů čtení a psaní. Byli jsme velmi spokojení a můžeme potvrdit, že se nám individuální a intenzivní přístup velmi líbí.
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška H.
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří K.
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka P.
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana M.
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie T.
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Ing. Václav F., Ph.D.
lektor fyziky, chemie, technického kreslení, elektrotechniky a informatiky
Nikdy jsem nechtěl být učitelem. Ale to se mi vůbec nepodařilo dodržet. Jako externí učitel technických a přírodovědných předmětů vlastně neustále fušuji pravým pedagogům do řemesla. Jinak se převážně zabývám aplikovaným výzkumem v oblastech fyzikální chemie a elektroniky. Proč jsem si zvolil právě Školu Populo? Protože chci být studentům starším rádcem a nikoli drábem, zoufale udržujícím kázeň ve třídě plné lidí. Lidí, které nezajímá to, co jim říkám, nezajímá je to, co jim v laboratoři předvádím. Kteří mají minimální zájem o jakékoliv vzdělávací aktivity a tvořivou činnost. Vím, že umím udělat vyučovací hodinu přitažlivou a netradiční. O to víc mne dokáže zklamat zoufalé čekání studentů na zazvonění a jejich úprk do útrob velkoměsta. V tom je Škola Populo jedinečná – skoro každý, kdo přichází, má zájem si ve své hlavě něco odnést.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.