Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
I Prachatice je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Chtěla jsem Vám poděkovat za skvělou spolupráci, milý a vstřícný přístup a profesionální vedení. Doučování synovi dalo sebevědomí a jistotu, že matematiku zvládá. Díky tomu z matematiky prospívá. I lektorovi Štěpánovi N. patří naše díky, byl skvělým doučujícím. Vaši školu mohu jedině doporučit. Kdyby bylo v budoucnu potřeba, obrátíme se jednoznačně na Vás.
Jsem vděčný za vaší spolupráci a za profesionální přístup
Vasyl P.
Předevčírem jsem úspěšně dokončil maturitu. Jsem vděčný za vaší spolupráci a hlavně bych chtěl poděkovat paní Denise M. za profesionální přístup v hodinách, díky kterým jsem úspěšně udělal didaktický test z češtiny.
Služby Školy Populo vřele doporučuji.
Jana Ambrožová
Chtěla bych poděkovat za přípravu syna na přijímací zkoušky na SŠ. Byla jsem velice spokojená se vstřícným a profesionálním jednáním koordinátorek výuky vzhledem k našim požadavkům na obsah výuky i časové možnosti. Syn byl velice spokojený především s přístupem lektorky českého jazyka Terezy P., která ho velmi dobře připravila a lekce ho bavily. Služby Školy Populo vřele doporučuji a velmi děkuji za perfektní a úspěšnou přípravu na přijímací zkoušky.
Škola Populo nám byla doporučena a naší volby rozhodně nelitujeme
Klára B.
Škola Populo nám byla doporučena a naší volby rozhodně nelitujeme. Naší prioritou bylo připravit dceru na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium, tj. zapracovat zejména na češtině a matematice, potažmo i na procvičování CERMAT testů. Dcera měla za dobu přípravy možnost vyzkoušet několik lektorů a vždy to byli lektoři výborní, schopní dceři vše srozumitelně vysvětlit, ochotní, milí. Ocenila jsem i zpětnou vazbu, kdy mi vždy po hodině přišlo hodnocení, jak dcera pracovala, v čem je potřeba zabrat nebo naopak co se jí daří. Co se nám líbilo nejvíce, je individuální přístup, kdy se lektor věnuje pouze jednomu žáku, má tedy opravdu možnost pořádně probíranou látku vysvětlit, přesvědčit se, že ji student pochopil a případně dovysvětlit. Nemůžu nezmínit ani přístup slečen na recepci. Nikdy nic nebyl problém, vždy jsme se na všem bez problémů dohodli. Naprosto profesionální přístup. V neposlední řadě nelze nezmínit ani zázemí Školy Populo. Pro studenty je zde vždy nachystáno občerstvení ve formě nápojů a malých svačinek. Opravdu milá pozornost. Za nás tedy můžu Školu Populo jen doporučit, dcera přijímací zkoušky úspěšně složila a je to určitě zásluhou profesionálního přístupu celého týmu školy. Děkujeme.
S výukou italštiny jsem spokojen
Jan Z.
Co se hodnocení výuky týče, jsem spokojen. Lekce jsou přínosné a člověk dokáže u sebe opravdu vidět pokrok. Paní lektorka je ochotná a milá paní, která vždy vše vysvětlí, přidá i zajímavosti díky životu v Itálii, a celkově jsem s jejím přístupem k hodinám a vedením velice spokojený. Oceňuji například rychlé zopakování předchozích lekcí, které mi velmi pomohlo v hodině, kdy jsem byl po nemoci a z italštiny jsem myšlenkově vypadl či celkovou atmosféru hodin, kdy se student nemusí bát na nic zeptat a celou dobu výuky se může soustředit na to, co ho baví. S výukou a vedením výuky jsem spokojen, a rozhodně bych doporučil ostatním, co se chtějí přiučit nějaký jazyk či potřebují doučování.
Škola Populo byla opravdu skvělá volba
Radek Rubina
Se službami této školy jsem byl velice spokojený. Rok a půl jsem zde docházel na lekce čínského jazyka a zázemí, které mi Populo poskytlo, bylo opravdu úžasné. Po každé lekci mi přišel zápis z lekce, kde má lektorka hodnotila jak mou spolupráci, tak i pokroky. Škola Populo byla opravdu skvělá volba.
Slečna lektorka svou roli zvládla zcela brilantně
Jaroslav N.
Rád bych vám moc poděkoval za skvělou práci slečny lektorky, kterou za poslední dva měsíce odvedla s Jardou.
Kromě nezpochybnitelných posunů vědomostních oceňuji zejména skutečnost, jak se vám podařilo zapojit Jardu do celkového procesu výuky. Snaha ukázat Jardovi, že znalosti a dovednosti lze získávat i elegantněji a efektivněji, než jak měl dosud možnost během distanční i prezenční výuky na jeho ZŠ, byl hlavní důvod, proč jsem se na Škola Populo obrátil – a slečna lektorka svou roli zvládla zcela brilantně.
Děkujeme všem.
P.K. – maminka
Děkujeme všem, kteří se podíleli na synově doučování, obzvláště pak lektoru Kabelkovi, bez jejich pomoci by přijímačky nezvládl.
Výučba japonského jazyka
Juraj Kamenár
V rámci výučby japonského jazyka som hľadal inštitúciu, ktorá mi je schopná ponúknuť maximálnu variabilitu termínov za akceptovateľnú cenu. Našiel som tak Školu Populo, ktorá mi vyšla v ústrety ako pri hľadaní optimálneho času výučby, tak i v prijateľných finančných podmienkach. Komunikácia s inštitúciou vždy bola rýchla, vystupovanie pracovníkov, zabezpečujúcich konkrétneho vyučujúceho, bolo príjemné a korektné.
Chtěla bych poděkovat celému týmu Školy Populo.
Czujková, K., maminka
Dobrý den, chtěla bych poděkovat celému týmu Školy Populo, především paní lektorce Janě Žolnerčíkové, která připravovala dceru Veroniku na přijímací zkoušky z českého jazyka. Díky skvělému a profesionálnímu přístupu paní lektorky dcera učivo pochopila, na doučování chodila ráda a dostala se na její vysněnou střední školu – Předškolní a mimoškolní pedagogika. Škola vždy výborně spolupracovala s našimi časovými požadavky a také zajistila mimořádné doučování z chemie. Ještě jednou velké díky a mnoho spokojených studentů a rodičů.
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška H.
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří K.
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka P.
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana M.
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie T.
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Ing. Václav F., Ph.D.
lektor fyziky, chemie, technického kreslení, elektrotechniky a informatiky
Nikdy jsem nechtěl být učitelem. Ale to se mi vůbec nepodařilo dodržet. Jako externí učitel technických a přírodovědných předmětů vlastně neustále fušuji pravým pedagogům do řemesla. Jinak se převážně zabývám aplikovaným výzkumem v oblastech fyzikální chemie a elektroniky. Proč jsem si zvolil právě Školu Populo? Protože chci být studentům starším rádcem a nikoli drábem, zoufale udržujícím kázeň ve třídě plné lidí. Lidí, které nezajímá to, co jim říkám, nezajímá je to, co jim v laboratoři předvádím. Kteří mají minimální zájem o jakékoliv vzdělávací aktivity a tvořivou činnost. Vím, že umím udělat vyučovací hodinu přitažlivou a netradiční. O to víc mne dokáže zklamat zoufalé čekání studentů na zazvonění a jejich úprk do útrob velkoměsta. V tom je Škola Populo jedinečná – skoro každý, kdo přichází, má zájem si ve své hlavě něco odnést.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.