Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
I Šumperk je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Naše společné úsilí bylo odměněno úspěchem
Lukáš S.
Předně ta hlavní zpráva. Mikuláš při přijímačkách uspěl, a tedy se dostal na gymnázium! Naše společné úsilí bylo odměněno úspěchem. Chtěl bych celému Populu a hlavně všem lektorkám velmi poděkovat. Byl to velmi ambiciózní cíl s náročnou logistikou, ale zvládli jsme to všichni skvěle. A nejlépe z nás Miky!
Na soukromém gymnázium Doctrina skončil na úžasném sedmém místě. Na státním gymnáziu Jergym skončil na 46. místě, takže tam neuspěl. Já jsem ale anyway mířil spíš na tu Doctrinu, takže z mého pohledu je cíl naplněn naprosto dokonale.
Doučování na míru Školy Populo doporučuji na 100 %
Kristýna N.
Velice ráda bych poděkovala celé Škole Populo za to, že mi bylo umožněno doučování z matematiky na tak vysoké úrovni. Můj závěr středoškolského studia byl ohrožen nesložením státní závěrečné zkoušky z matematiky. Díky mé lektorce Irče B., která se mnou měla obrovskou trpělivost a dokázala mi matematiku doslova “nacpat do hlavy” za tak neuvěřitelně krátký čas, dnes s úsměvem konečně držím maturitní vysvědčení a můžu spokojeně pokračovat dál na VŠ. Doučování na míru Školy Populo doporučuji na 100 % a pár propagačních letáčků této školy jsem umístila i na teď už svém bývalém gymnáziu, aby případně jedinci, kteří se nacházejí v úzkých uličkách nějakého předmětu (jako já ještě před prázdninami), mohli zavítat právě sem, kde jim skutečně bude podána pomocná ruka. Irčo, díky za všechno, byla jsi mým strážným andělem matiky. Posílám hodně sil a štěstí do tvého boje na VŠ a třeba někdy zase na viděnou!
Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte
Věra D.
Ráda bych Vám poděkovala za doučování matematiky Vaší školou a dále slečně Kristýně P., která učí moji dceru Veroniku. Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte. Vzhledem k tomu, že má dcera diagnostikovanou dysfázii, tak je navíc stydlivá. A protože se stydí, tak je pro ni vždy lehčí říci, že neví. Co se týče její vyučující paní učitelky ve škole, ta považuje učivo za probrané, studenti si mají učivo zopakovat sami a vypracovat úkoly či testy sami. Výuku žádnou Veronika nemá. Po vysvětlení poslední látky dostala Veronika za domácí úkoly známky 2 a 2. Chtěla bych Vám tímto ještě jednou velice poděkovat. Děti jsou naše budoucnost. Co do nich vložíme, to se nám vrátí.
Doučování pro klienta
Michaela Š.
Dobrý den, ráda bych touto cestou poděkovala Škole Populo za doučování, které jste v rámci neziskové činnosti poskytli našim klientům. Konkrétně pak lektorce Kláře, která podpořila jednoho z klientů v přípravách na reparát z českého jazyka. Vážíme si flexibility a ochoty doučování i o víkendu a skvělého přístupu. Klient byl s doučováním spokojen a učení ho moc bavilo a motivovalo. Reparát dopadl úspěšně. Dále paní Karolíně za zprostředkování doučování, zodpovídání dotazů, ochotu a milý přístup. Jsme moc rádi, že doučování může probíhat i nadále.
Děkuji Vám za Vaši profesionalitu, vstřícnost k individuálním časům hodiny výuky pro mou dceru.
Jana N.
Výuka s paní lektorkou Lenkou K. byla na vysoké úrovni, dcera si zkvalitnila výslovnost, nabyla vědomostí, které by na základní škole nedostala. Je pravda, že mě překvapila cena za hodinu, ale Vámi poskytnutý zvýhodněný balíček na vyšší počet hodin, se nám vrátil ve zvýšení vědomostí a ve zkvalitnění výslovnosti jazyka anglického a v nadstandardním přístupu Vaší školy k možnosti přesunout poslední hodiny na další hlavní prázdniny. Pokud budeme potřebovat pomoc s výukou předmětů na střední škole, a to nejen s anglickým jazykem, znovu se obrátíme na Vaši Školu Populo. Jen doufáme, že přístup k nám - zákazníkům, je stejný i v Ostravě.
Velmi přínosné jsou pro mne zpětné vazby
Květoslava K.
Velmi Vám děkuji za práci, kterou jste s Amálkou dělali. Vidím na ní pokroky, vždy se na lekci těšila. Velmi přínosné jsou pro mne Vaše zpětné vazby.
Určitě se moc rádi na Vás opět obrátíme
Miluše J.
Chci Vám všem moc poděkovat za spolupráci a doučování Honzíka. Moc děkujeme a určitě se moc rádi na Vás opět obrátíme. Jste fajn Škola Populo.
Dcera uspěla
Marie D.
Dcera uspěla v matematice v prvním kole na 48% a v druhém kole na 54%. Na obě školy se dostala.
Děkuji moc paní lektorce Jitce B. za přípravu Lucky
Poděkování Škole Populo
Eva Sl.
Tímto bych ráda poděkovala týmu Školy Populo za organizaci skvělou online přípravu na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium. Dcera se dostala nejen na obě vybrané školy, ale získala i výborné celkové umístění ve výsledkové listině (a jako bonus jsem se umístila na krásném šestém místě v dlouhé výsledkové listině) :-)
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška Hladíková
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka Pancáková
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana Mitrovičová
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.