Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
I Šumperk je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Chtěla bych poděkovat slečně Monice K. za přípravu dcery na přijímací zkoušky na šestileté gymnázium. Adélka byla velmi dobře připravena, dostala se na Gymnázium Křenová i na Gymnázium Matyáše Lercha. V obou případech po odečtení bodů za mimoškolní činnost měla nejlepší výsledek ze všech uchazečů. Ještě jednou děkujeme za super přípravu.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost
Marcela R.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost s paní lektorkou Libuší Z. Její přístup, nadšení, znalosti a hlavně celkově přístup k Danovi je jedinečný, Dan je maximálně spokojený. K paní Libuši Z. si vytvořil až přátelský vztah a to samé můžeme napsat také o paní lektorce Markétě P. Obĕ lektorky opravdu plnĕ i více nahrazují Danovy paní učitelky ze školy!
Hodnotím velmi pozitivně školu Populo.
Melišová, maminka
Hodnotím velmi pozitivně školu Populo, kde se syn od listopadu 2018 připravoval na přijímací zkoušky na střední školu, které úspěšně absolvoval a byl přijat na svoji preferovanou školu. Lektorky Monika Luptáková a Denisa Vagnerová synovi výrazně pomohly a byl s nimi spokojený. Výuka mu vyhovovala a byla podle jeho představ. Aktuálně dochází do školy i má dcera, která je taky velmi spokojená, na základní škole jsou znát její pokroky, které dosáhla díky přípravě. Uvažuji o dalším pokračování v doučování v následujícím školním roce 2019/2020. Ještě jednou děkuji a přeji hodně spokojených dětí a rodičů.
Prijímačky nanečisto všetkým odporúčam.
Jana S.
Prijímačky nanečisto všetkým odporúčam. Synovi pomohli s prípravou na gymnázium. Hlavne mi prišli fajn odporúčania od lektora, ktoré boli súčasťou vyhodnotenia. Za mňa super :-)
Dostala jsem se na obě školy
Nicole J.
Moc bych chtěla poděkovat lektorce Kateřině H. Skončila jsem na prvním a čtvrtém místě.
Velmi milé a ochotné koordinátorky hned vše zařídily
Melanie M.
Škola Populo mi hodně pomohla a mohu jen doporučit. Zavolala jsem na školu s tím, že potřebuji pomoct připravit na reparát z účetnictví. Velmi milé a ochotné koordinátorky hned vše zařídily a přidělily mi úžasnou lektorku Nikolu Č. Ta mě připravila tak dobře za tak krátkou dobu, že jsem nakonec reparát napsala a od září můžu pokračovat do třetího ročníku. Děkuji moc všem.
Úspěšný maturitní reparát
Eliška M.
Chci Vám poděkovat za doučování a čas, který jsem s Vámi strávila, také Vám a své lektorce chci sdělit, že jsem reparát didaktického testu zvládla úspěšně s bodovým ohodnocením 38 bodů. Doučování a paní lektorka byly velmi příjemné a nápomocné, tak doufám, že se tato zpráva dostane i k ní. Ještě jednou děkuji za Váš čas a přeji hezký zbytek dne.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Chtěla bych poděkovat za přípravu mého syna na přijímací zkoušky
Radka R.
Chtěla bych poděkovat za přípravu mého syna na přijímací zkoušky, a to hlavně z českého jazyka, paní Adéle K. Syn byl velice spokojený. Děkuji i za doplňkové hodiny matematiky s panem Lukášem R. Moc mu to pomohlo.
Chci vám velmi poděkovat.
Věra T., studentka
Chci vám velmi poděkovat za kurz angličtiny, který jsem absolvovala ve vaší Škole Populo s lektorkou Janou T., která byla velice milá a příjemná. Oceňuji váš empatický přístup a vaši perfektní zpětnou vazbu. Velice mne zaujal váš jednoduchý systém oznámení data lekce se jménem lektora. Dále bych vám ráda poděkovala za pomoc při zajišťování tlumočnic pro komunikaci se zahraničím, tímto velmi děkuji paní Marcele Š. a Michaele Š. za jejich laskavý přístup a výborné jazykové znalosti, které velmi oceňuji.
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška Hladíková
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka Pancáková
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana Mitrovičová
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.