Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
I Litoměřice je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Je s vámi skvělá spolupráce, Školu Populo mohu s čistým svědomím jen a jen doporučit!
Věra Váchalová
Rádi bychom velice poděkovali vaší Škole Populo za možnost doučování matematiky pro naši dceru. Je s vámi skvělá spolupráce, již po prvním telefonickém rozhovoru, kdy jsem hovořila s paní koordinátorkou doučování, jsem měla velmi dobrý pocit z jejího jednání. Měla pochopení, byla příjemná a vstřícná. Vybraná slečna lektorka skutečně dokázala nemožné. Již po pár lekcích byly vidět pokroky, což se samozřejmě za nějakou dobu odrazilo i ve známkách. Do té doby měla dcera v matematice velké problémy. Školu Populo mohu s čistým svědomím jen a jen doporučit!
Mám chlapce, kterému je 17 let, nestíhá fyziku na SŠ.
Věra Z., maminka Matěje
Mám chlapce, kterému je 17 let, nestíhá fyziku na SŠ. Hledala jsem doučování, ale bez výsledku. Až jsem natrefila na Školu Populo. Je fakt, že se mu nepodařilo uzavřít ročník, ale nevzdáváme to. Věřím, že teď se mu zadaří díky hlubšímu porozumění.
Služby Školy Populo využíváme již třetím rokem
Edita H.
Děkuji velice za nadstandardní přístup lektorky Michaely H. za trpělivý, srozumitelný a kvalifikovaný přístup při výuce mých synů z chemie, matematiky i fyziky. Oba synové mají poruchy SPU, starší má Aspergerův syndrom. Přístup lektorky byl úžasný, vše perfektně vysvětlila. Časově vždy vyšla vstříc.
Školu Populo využíváme již třetím rokem, od první vlny covidu, kdy starší syn ve Škole Populo absolvoval sedmi měsíční přípravu na přijímací zkoušky a byl úspěšně přijat na dvě gymnázia.
Velmi oceňuji vstřícný přístup, jednoduchou domluvu, transparentní komunikaci a stálý přísun informací
Alžběta O.
Moc děkujeme za skvělou přípravu Martina, obě paní lektorky byly velmi vstřícné a milé. Online příprava s nimi syna bavila, ani jednou neřekl, že by se mu na hodinu nechtělo, sám si hlídal začátky hodin a vlastně ani pak nevypadal unaveně. A to, jak kvalitní byla výuka, vyplývá z Marťových výsledků u přijímaček (víceleté gymnázium): byl přijat a umístil se na 35. místě z 650 uchazečů. My jsme se s Marťou doma vůbec neučili.
Martin měl 2 lekce z CJ a 2 lekce z M týdně, před přijímačkami jsme přípravu zintenzivnili. S lektorkami se na všem dalo jednoduše dohodnout. Moc vám děkujeme!
Velký dík patří i Škole Populo, velmi oceňuji vstřícný přístup, jednoduchou domluvu, transparentní komunikaci a stálý přísun informací.
Dcera udělala výrazné pokroky
Renáta Mundlová
Jsem velmi spokojena. Dcera udělala výrazné pokroky. Vaše škola nám pomohla už při přípravě na přijímací zkoušky na SŠ a teď na střední škole s AJ.
Moc děkuji Škole POPULO za zajištění lekcí španělštiny.
Pavlína M.
Moc děkuji Škole POPULO za zajištění lekcí španělštiny. Jako úplný začátečník jsem ocenila, že mi byla vybrána velmi zdatná, ale zároveň i trpělivá lektorka, která se snaží každou lekci přizpůsobit mým potřebám. Její příprava na jednotlivé lekce je vždy velmi pečlivá a díky ní jsem ve španělštině po každé hodině jistější. Také bych chtěla ocenit koordinátorky Školy POPULO, jejichž přístup je velmi vstřícný a profesionální, a celkové fungování Školy na mě vždy působilo přátelským dojmem. Školu POPULO a její lektory mohu všem jenom doporučit.
Velmi děkujeme
Drahomíra Oklešťková
Velmi děkujeme slečně C. za doučování Zuzanky. Pokud by v budoucnu potřebovala, určitě bychom opět rádi oslovili Vás. Vždy se na lekci těšila. Přejeme ať se Vám daří a hlavně zdraví.
Nejlepší rozhodnutí, které jsme mohli udělat
Petra J.
Jsem maximálně spokojená. Syn měl vždy problémy s českým jazykem a jelikož sní o svojí střední škole, na kterou bude dělat příjímací zkoušky, rozhodli jsme se využít doučování online, které je pro nás velmi pohodlné. Jindra se připravuje od prosince a zítra je jeho velký den. Když byl ve škole na přijímacích zkouškách nanečisto, byl z českého jazyka první. Nejlepší rozhodnutí, které jsme mohli udělat, ušetřilo nám nervy. Velmi profesionální přístup, určitě, pokud bude třeba, využijeme do budoucna znovu.
Milá a vstřícná komunikace s koordinátorkami, řekla bych až nadstandardní
Lucie Hyšková
Ráda bych poděkovala za zprostředkování doučování pro mého syna Lukáše. Milá a vstřícná komunikace s koordinátorkami, řekla bych až nadstandardní. Z každé lekce jsem měla vyjádření lektora, tedy měla jsem přehled a nemusela se dál starat. I připomenutí den předem bylo fajn. Moc vám všem děkuji a velké poděkování patří i paní lektorce Michaele L., která doučovala český jazyk. Měla jsem pocit, že jí záleží, aby Lukáše co nejlépe k přijímacím zkouškám připravila. Posíláme pozdravy všem do Školy Populo a přeji jen samé spokojené žáky.
Dcera si začala věřit
Lada B.
Dobrý den, dovolte mi, abych Vám touto cestou poděkovala za to, jak velmi pomohly Vaše kurzy k tomu, aby moje dcera Adéla zvládla na druhý pokus didaktický test z angličtiny a dosáhla tak maturity. Zvlášť bych chtěla ocenit práci lektorky Kláry G., která se mojí dceři věnovala a díky ní si moje dcera začala věřit, že to vše zvládne. Na první pokus měla Adéla v didaktickém testu 29 bodů a na druhý pokus po absolvování kurzů napsala test na 62 bodů. Byla z toho strašně šťastná, že to dokázala a celá naše rodina také.
Ještě jednou Vám srdečně děkujeme a přejeme Vám další podobné úspěchy v doučování.
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška H.
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří K.
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka P.
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana M.
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie T.
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Ing. Václav F., Ph.D.
lektor fyziky, chemie, technického kreslení, elektrotechniky a informatiky
Nikdy jsem nechtěl být učitelem. Ale to se mi vůbec nepodařilo dodržet. Jako externí učitel technických a přírodovědných předmětů vlastně neustále fušuji pravým pedagogům do řemesla. Jinak se převážně zabývám aplikovaným výzkumem v oblastech fyzikální chemie a elektroniky. Proč jsem si zvolil právě Školu Populo? Protože chci být studentům starším rádcem a nikoli drábem, zoufale udržujícím kázeň ve třídě plné lidí. Lidí, které nezajímá to, co jim říkám, nezajímá je to, co jim v laboratoři předvádím. Kteří mají minimální zájem o jakékoliv vzdělávací aktivity a tvořivou činnost. Vím, že umím udělat vyučovací hodinu přitažlivou a netradiční. O to víc mne dokáže zklamat zoufalé čekání studentů na zazvonění a jejich úprk do útrob velkoměsta. V tom je Škola Populo jedinečná – skoro každý, kdo přichází, má zájem si ve své hlavě něco odnést.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.