Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
I Trutnov je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Jsme velmi spokojeni. Všichni lektoři jsou opravdu vstřícní, naše děti výuka baví a dělají velké pokroky. Zvláště bychom chtěli ocení flexibilitu a ochotu stále naše lekce přizpůsobovat sportovnímu programu našich dětí. Velmi se nám líbí zpětná vazba, takže i my rodiče máme stále přehled o dění.
Slečna lektorka svou roli zvládla zcela brilantně
Jaroslav N.
Rád bych vám moc poděkoval za skvělou práci slečny lektorky, kterou za poslední dva měsíce odvedla s Jardou.
Kromě nezpochybnitelných posunů vědomostních oceňuji zejména skutečnost, jak se vám podařilo zapojit Jardu do celkového procesu výuky. Snaha ukázat Jardovi, že znalosti a dovednosti lze získávat i elegantněji a efektivněji, než jak měl dosud možnost během distanční i prezenční výuky na jeho ZŠ, byl hlavní důvod, proč jsem se na Škola Populo obrátil – a slečna lektorka svou roli zvládla zcela brilantně.
Děkujeme.
Barbora Kalvasová
Chci moc poděkovat za přípravu syna ke zkouškám z matematiky, jste skvělí, že i v době pandemie takhle fungujete. Děkujeme.
Vendulka byla přijata na osmileté gymnázium
Vendula B.
Moc děkujeme za doučování a jak jsme slíbili, dáváme vědět - Vendulka byla přijata na osmileté gymnázium
Děkuji za vstřícný přístup k organizaci doučování
Lucie R.
Chtěla bych vám poděkovat za vstřícný přístup k organizaci doučování mého syna Michaela. Velké poděkování patří paní Jitce P., lektorce českého jazyka, a paní Jiřině M., lektorce matematiky, za vynikající přípravu na přijímací zkoušky a celkově za doučování syna. Syna přijali na Slovanské gymnázium i na Hejčín. Nakonec si vybral Gymnázium Hejčín, tak snad bude spokojený. Z testů měl shodně 44 bodů z českého jazyka i z matematiky. Ještě jednou mockrát děkujeme za všechno.
Pod vedením doučujícího syn dosáhl pochopení probírané látky a tudíž zlepšení výsledků
Martina B.
Děkuji vám za spolupráci. Pod vedením doučujícího syn dosáhl pochopení probírané látky a tudíž zlepšení výsledků, proto hodnotím spolupráci s vámi jako velice účelnou a přínosnou.
Velký dík patří jak doučujícímu panu učiteli, tak organizování hodin z vaší strany.
Nevylučuji, že vaše doučování, či kurz v budoucnu nevyužijeme, díky nejlepším dosavadním zkušenostem.
Doporučuji
Filip W.S.
Díky Škole Populo a vzdálené online přípravě matematiky dcera zvládla test na víceleté gymnázium. Doporučuji.
Děkuji za přípravu mého syna
Zdena S.
Děkuji paní lektorce Kateřině R., jelikož měl syn včera poslední lekci z matematiky. Velice jí děkuji za přípravu mého syna Filipa na příjímací zkoušky i za pomoc s vysvětlením aktuálně probíraného učiva ve škole. Děkuji jí i za její závěrečné hodnocení, snad si ho Filda vezme k srdci a bude víc soustředěný. Přeji paní lektorce ať se jí daří jak při vyúce, tak i v soukromém životě. A možná se zase s Fildou potkají při doučování v následujícím školním roce.
Cíl byl dosažen
Filip W.S.
Klárka si lektorku oblíbila, byla na ní hodná a trpělivá. Já s manželkou děkujeme lektorce i Škole Populo.
Cíl byl dosažen, Klárka byla přijata na víceleté gymnázium.
Mějte se dobře a ještě jednou děkuji.
Doučování u Školy Populo mi velmi pomáhá
Martina Pazourová
Doučování u Školy Populo mi velmi pomáhá. Vždy jsem měla velký problém s fyzikou. Již po pár hodinách doučování jsem pochopila většinu základů a principů středoškolské fyziky, především díky srozumitelnému výkladu a vstřícnému přístupu lektora. Všechny materiály i samotné výklady jsou ukládány na disk, takže k nim mám přístup, kdykoliv potřebuji. Hodiny jsou vždy přizpůsobovány mým potřebám a individuální přístup je zde samozřejmostí.
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška H.
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří K.
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka P.
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana M.
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie T.
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Ing. Václav F., Ph.D.
lektor fyziky, chemie, technického kreslení, elektrotechniky a informatiky
Nikdy jsem nechtěl být učitelem. Ale to se mi vůbec nepodařilo dodržet. Jako externí učitel technických a přírodovědných předmětů vlastně neustále fušuji pravým pedagogům do řemesla. Jinak se převážně zabývám aplikovaným výzkumem v oblastech fyzikální chemie a elektroniky. Proč jsem si zvolil právě Školu Populo? Protože chci být studentům starším rádcem a nikoli drábem, zoufale udržujícím kázeň ve třídě plné lidí. Lidí, které nezajímá to, co jim říkám, nezajímá je to, co jim v laboratoři předvádím. Kteří mají minimální zájem o jakékoliv vzdělávací aktivity a tvořivou činnost. Vím, že umím udělat vyučovací hodinu přitažlivou a netradiční. O to víc mne dokáže zklamat zoufalé čekání studentů na zazvonění a jejich úprk do útrob velkoměsta. V tom je Škola Populo jedinečná – skoro každý, kdo přichází, má zájem si ve své hlavě něco odnést.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.