Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
I přes všechnu náročnost této pandemické doby to holky společně zvládly, a dcera úspěšně odmaturovala z anglického jazyka.
Marcela Vystrčilová
Ráda bych zaslala hodnocení pro lektorku Zuzanu K., která se poctivě celý rok věnovala mojí dceři s doučováním anglického jazyka v posledním maturitním ročníku. Dcera má s učením problémy, vše potřebuje vícekrát vysvětlit, ale jak jsem zjistila, není sama. Když jsme doučování na konci 3. ročníku domlouvali a začali již o letních prázdninách, nikdo netušil, že se učitelka s dcerou uvidí face to face pouze 2x. Díky za to, že mohla probíhal aspoň on-line dvouhodinovka každý týden. I přes všechnu náročnost této pandemické doby to holky společně zvládly, a dcera úspěšně odmaturovala z anglického jazyka. Jedno prosté a velké díky patří tedy od nás Zuzance a další velké díky určitě všem ve vašem týmu Školy Populo, že takto pomáháte rodičům a dětem zvládnout jejich přípravu do školy v tomto obzvlášť nelehkém období. Věřím, že když bude v budoucnu zase potřeba, jistě se na vás obrátíme. Přeji všem, aby se dařilo lépe a VY abyste měli za sebou pořád skvělé výsledky s dětmi a studenty. Přeji hezké prázdniny.
Chtěla bych vám strašně moc poděkovat
Navrátilová Kamila
Chtěla bych vám strašně moc poděkovat, jak jste mě skvěle připravili na podzimní maturitu, hlavně za úžasné lektorky (slečna Kabešová a Urbanová). Díky nim jsem uspěla v didaktických testech jak v češtině, tak i v angličtině (u obou dvou jsem měla okolo 60 %). Takže mockrát vám děkuju. Je neuvěřitelné, kolik se toho dá za dva měsíce stihnout! Děkuju!
Rozhodně bych Vás doporučila dalším rodičům
Jana Marková
Chtěla bych poděkovat Vám a hlavně panu vyučujícímu Alexandru T. za doučování mojí dcery Aničky. I přes její přístup k učení jí hodiny pomohly dostat se na střední školu, o kterou stála. Určitě si, až přijde čas, zajistíme lekce přípravy na přijímačky z obou předmětů i pro syna Honzu, který je momentálně v 5. třídě. Moc děkuji panu učiteli za trpělivost, se kterou musel snášet její pubertální chování. Rozhodně bych Vás doporučila dalším rodičům.
Vyřiďte prosím, velké díky lektorům.
Kateřina Tichá
Dobrý den, s radostí Vám chci napsat, že je Káťa přijata na Střední školu potravinářských technologií. Hlásila se tam na 2 obory a na oba je přijata. Počet bodů jí zajistil 9. a 12. místo mezi uchazeči. Vyřiďte prosím, velké díky lektorům, kteří se jí věnovali on-line. Ráda bych poděkovala i paní lektorce, která měla Kačku při osobní výuce u Vás.
Pokud mám přidat hvězdičky - přidávám jich pět.
Libuše Ch.
Děkuji za perfektní přípravu z matematiky a jazyka českého k přijímacím zkouškám. Úžasná spolupráce, perfektní lektorky i paní koordinátorka. Vnučka se dostala na studijní obor i školu, na kterou se dostat chtěla. Přeji spoustu takto spokojených studentů, rodičů i prarodičů.
Pokud mám přidat hvězdičky - přidávám jich pět.
Chtěl bych Vám moc poděkovat za přípravu syna na reparát z matematiky. Dnes jej bez větších problémů zvládl.
Petr Vlach
Chtěl bych Vám moc poděkovat za přípravu syna na reparát z matematiky. Dnes jej bez větších problémů zvládl. Vyřiďte prosím mé poděkování i paním lektorkám. V případě potřeby vás budu opět kontaktovat, byl jsem s vaší prací i přístupem moc spokojený. Přeji hodně spokojených klientů.
Děkuji s pozdravem Petr Vlach"
Poděkování Škole Populo
Eva Slámová
Tímto bych ráda poděkovala týmu Školy Populo za organizaci skvělou online přípravu na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium. Dcera se dostala nejen na obě vybrané školy, ale získala i výborné celkové umístění ve výsledkové listině (a jako bonus jsem se umístila na krásném šestém místě v dlouhé výsledkové listině) :-)
Chtěla bych vám poděkovat za přípravu dcery na přijímací zkoušky na gymnázium.
V.a J. Slezáčkovy
Chtěla bych vám poděkovat za přípravu dcery na přijímací zkoušky na gymnázium. Dcera byla přijata na obě gymnázia a měla tak i možnost volby, i když byly obě školy na odvolání, kdy se dcera umístila těsně pod čarou. Doučování probíhalo pouze z matematiky. Bylo to naše vůbec první doučování a můžu říct, že dcera byla neskutečně nadšená , v pohodě, v klidu, s lektorkou si velice rozuměla a “nebála se zeptat” . Všem, kteří váhají,nebo hledají vhodné doučování pro své dítě, mohu Školu Populo vřele doporučit! Panuje zde velice přátelská nálada s profesionálním přístupem! Děkujeme.
Chci Vám tímto poděkovat za letní přípravu k ústní maturitní zkoušce.
Filip K., student
Chci Vám tímto poděkovat za letní přípravu k ústní maturitní zkoušce, kterou jsem zvládl skvěle. Usnadnili jste mi přípravu. Doporučuji všem, kteří si chtějí usnadnit učení. Díky Vaší zpětné vazbě o každé lekci jsem byl vždy v obraze, jak na tom jsem. Ještě jednou děkuji. A velké DÍKY p. lektorce Veronice S.
Dcera udělala výrazné pokroky
Renáta Mundlová
Jsem velmi spokojena. Dcera udělala výrazné pokroky. Vaše škola nám pomohla už při přípravě na přijímací zkoušky na SŠ a teď na střední škole s AJ.
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška H.
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří K.
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka P.
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana M.
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie T.
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Ing. Václav F., Ph.D.
lektor fyziky, chemie, technického kreslení, elektrotechniky a informatiky
Nikdy jsem nechtěl být učitelem. Ale to se mi vůbec nepodařilo dodržet. Jako externí učitel technických a přírodovědných předmětů vlastně neustále fušuji pravým pedagogům do řemesla. Jinak se převážně zabývám aplikovaným výzkumem v oblastech fyzikální chemie a elektroniky. Proč jsem si zvolil právě Školu Populo? Protože chci být studentům starším rádcem a nikoli drábem, zoufale udržujícím kázeň ve třídě plné lidí. Lidí, které nezajímá to, co jim říkám, nezajímá je to, co jim v laboratoři předvádím. Kteří mají minimální zájem o jakékoliv vzdělávací aktivity a tvořivou činnost. Vím, že umím udělat vyučovací hodinu přitažlivou a netradiční. O to víc mne dokáže zklamat zoufalé čekání studentů na zazvonění a jejich úprk do útrob velkoměsta. V tom je Škola Populo jedinečná – skoro každý, kdo přichází, má zájem si ve své hlavě něco odnést.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.