Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
I Liberec je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy, která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Výuka japonského jazyka
Jiří Kameník
V rámci výuky japonského jazyka jsem hledal instituci, která mi je schopna nabídnout maximální variabilitu termínů za akceptovatelnou cenu. Našel jsem tak Školu Populo, která mi vyšla vstříc jak při hledání optimálního času výuky, tak i přijatelné finanční podmínky. Komunikace s institucí vždy byla rychlá, vystupování pracovníků zajišťujících konkrétního vyučujícího bylo příjemné a korektní.
Děkuji za dobrou přípravu
Jan Homola
Na přijímacích zkouškách jsem dopadl velmi dobře. Jsem přijat na obě gymnázia. Na jednom z gymnázií jsem byl v pořadí 4. a na druhém 14. Děkuji za dobrou přípravu
Ondřej byl přijat, ze 158 uchazečů byl 22
Monika Hlavínová
Chtěla bych poděkovat týmu Školy Populo za profesionální přístup a skvělou organizaci v přípravě našeho syna Ondřeje na přijímací zkoušky na střední školu.
Ondřej byl přijat na Obchodní akademii do Bubenče a přijímací zkoušky zvládnul velmi dobře. Ze 158 uchazečů byl 22.
Velké díky patří lektorce češtiny paní K. za velmi hezký a laskavý individuální přístup k našemu synovi. Získala ho pro český jazyk a hodně ho naučila.
Dále bych moc chtěla poděkovat panu lektorovi Joachimovi, který převzal Ondrovo doučovaní z matematiky později, ale dokázal ho připravit tak, že Ondra přijímačky z matematiky udělal.
Vzhledem k vašim kvalitám a výborným lektorům budu vaši školu doporučovat přátelům, kteří budou přijímačky svých dětí řešit v příštích letech.
Moc děkujeme za příkladné doučování
Jana Pudichová
Moc děkujeme za příkladné doučování lektorkou Taťánou K. Syn byl s lekcemi velmi spokojen, lektorka byla milá a příjemná, vždy probíranou látku vysvětlila a upozornila na záludnosti v Cermat testech. Vedla zodpovědně všechny hodiny. Syn byl na přijímací zkoušky naučen a připraven a věřím, že je úspěšně absolvoval. Moc děkujeme za pomoc týmu Školy Populo a především lektorce Taťáně K.
Celkově jsem spokojený
Jan Kopec
S doučováním němčiny skrze slečnu H. jsem spokojený. Hodiny má dobře poskládané z hlediska logistiky a konkrétně pro mě i návaznosti. Probrali jsme důkladně gramatiku, časování sloves, slovesné tvary, u podstatných jmen členy určité a neurčité, modální slovesa, slovesa silná a slabá, číslovky, fráze. Momentálně probíráme konverzaci - tu po mě bude chtít majitel firmy především. Celkově jsem spokojený.
Chtěla bych poděkovat Škole Populo.
Alena T., maminka
Chtěla bych poděkovat Škole Populo za velmi kvalitního lektora na matematiku. I když je to ještě student, tak jeho vědomosti a schopnosti naučit matematiku jsou vynikající. Rádi služeb školy ještě někdy využijeme.
Z pohledu rodiče velmi oceňuji i vřelou ochotu a flexibilitu
maminka Báry
Ráda bych sdílela naši zkušenost se Školou Populo.
Služby Popula jsme vyhledali před přijímacími zkouškami na střední školu. Dcera neměla potíže s prospěchem, ale chtěla být u přijímaček v maximálním možném klidu a vědět, co ji čeká. Po dobu tří měsíců, během kterých s lektorkami vypracovávaly a procházely testy z minulých let, docházela Bára do Popula na hodiny češtiny, matematiky a angličtiny. Výsledky přijímaček dopadly výborně - dcera byla přijata na obě hradecká gymnázia, na která se hlásila. Dokonce se umístila na výsledkové listině v první desítce.
Ráda bych ale zmínila i fakt, že Bára chodila do Popula ráda, chválila si příjemné prostředí, přátelskou a rodinnou atmosféru, a jelikož chodila na doučování hned ze školy a často dokonce mezi školou a dalšími mimoškolními aktivitami, byla moc ráda i za možnost občerstvení, které je v hradecké pobočce k dispozici.
Já z pohledu rodiče velmi oceňuji i vřelou ochotu a flexibilitu v případech, kdy byla dcera nemocná a lekce se nemohla prezenčně zúčastnit.
Pokud budeme v budoucnu potřebovat, určitě služeb Školy Populo s důvěrou využijeme.
Příběh Aleše - příprava na zápis
Maminka Aleše
Malý Aleš k nám přišel, když mu bylo 6 let. Do školy se moc netěšil, protože se bál toho, co jej bude v novém kolektivu dětí čekat. Ve školce si našel mnoho kamarádů, ale bohužel nikdo z nich se do té jeho školy nehlásil. Byl z toho tak nervózní, že se u něj začaly objevovat psychosomatické projevy. Při každé zmínce o škole měl zničehonic bolesti bříška, záchvaty paniky a časem měl i noční děsy a budil se s pláčem. Měla jsem obavy, že je to něco vážnějšího a že jí Aleše do školy nevezmou. Pro Aleše byl připraven tedy individuální plánu výuky. První hodinu si se svou lektorkou jenom hrál a zapojoval do hry i prvky učení se čísel, písmenek a barev. Během dalších hodin se Aleš naučil podepsat, učil se básničky a naučil se poznávat tvary. Po dvou hodinách výuky jeho bolesti bříška “zázračně zmizely”. Navíc jsem se všimla, jak si začíná sám luštit nápisy a nenápadně se mě vyptává na to, jak to ve škole chodí. V dalších hodinách postupně zapojili další prvky, které Alešovi přiblížily to, co jej ve škole bude čekat. Dokonce chtěl i svou malou lavici, ve které pravidelně sedával a dostával na doma i menší úkoly. V dubnu, když šel k zápisu, byl již plně připraven a do školy se nadšeně těšil.
Moc bych Vám chtěla poděkovat za přípravu Anet.
Punčochářovi
Moc bych Vám chtěla poděkovat za přípravu Anet. Sama uznala, že jí to velmi pomohlo. Moc děkuji oběma slečnám lektorkám. A dále bych chtěla poděkovat Vám, za perfektní služby ať už se jednalo o náhrady lekcí, dočerpání lekcí atd. Prostě jakýkoliv požadavek nebo dotaz, vše bylo vyřízeno hned a k mé naprosté spokojenosti
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška H.
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří K.
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Robert H.
lektor matematiky a fyziky
Jmenuji se Robert a jsem ve třetím ročníku na ČVUT na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské. Na základní a ani na střední škole jsem nejevil zvláštní zájem o matematiku. Při nástupu do prvního ročníku jsem se potýkal s problémy a musel jsem si osvojit veškeré základy matematiky. Proto vím, jak je důležitá matematika na základní a střední škole. Teď jsem ve třetím ročníku a na fakultě dělám tutora (nejen) pro první ročník. Mezi mé koníčky patří literatura a hudba.
Bc. Radka P.
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Štěpán N.
lektor matematiky a fyziky
Jmenuji se Štěpán a druhým rokem studuji jadernou fyziku na ČVUT v Praze. Matematika a obzvláště fyzika mě bavily už od začátků, v dalším studiu ale vyhrála fyzika. Na gymnáziu jsem doučoval svou mladší sestru a další známé. Zjistil jsem, že předávat znalosti mě baví. Proto je Škola Populo pro mě to pravé. Původem jsem z města u Pardubic, kam se pravidelně vracím. Mám zde svého německého vlčáka Maxe, se kterým jsem před nástupem na VŠ absolvoval řadu soutěží. Moc rád také čtu, zejména fantasy a sci-fi knihy.
Tatjana M.
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Bc. David H.
lektor matematiky a fyziky
David je absolventem bakalářského studijního programu katedry mechaniky na Fakultě aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni a momentálně je na stejné univerzitě studentem magisterského oboru Mechanika konstrukcí a mechatronika. Dosažené vzdělání je dostatečnou průpravou pro doučování matematiky a fyziky žáků základních škol, studentů středních škol a studentů nižších ročníků škol vysokých. Pod záštitou Školy Populo doučuje od roku 2019. Při doučování upřednostňuje přátelský přístup, nicméně pokud budete tvrdit, že je možné reálné číslo podělit nulou, je pravděpodobné, že se trochu zachmuří – ale jen na kratičkou chvíli. Mezi lety 2015 a 2017 trénoval plavání začínajících plavců v Soukromé plavecké škole Jiřího Řezáče v Rokycanech. Ve volném čase hraje na basovou kytaru a věnuje se dálkovému plavání.
Anastázie T.
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Ing. Václav F., Ph.D.
lektor fyziky, chemie, technického kreslení, elektrotechniky a informatiky
Nikdy jsem nechtěl být učitelem. Ale to se mi vůbec nepodařilo dodržet. Jako externí učitel technických a přírodovědných předmětů vlastně neustále fušuji pravým pedagogům do řemesla. Jinak se převážně zabývám aplikovaným výzkumem v oblastech fyzikální chemie a elektroniky. Proč jsem si zvolil právě Školu Populo? Protože chci být studentům starším rádcem a nikoli drábem, zoufale udržujícím kázeň ve třídě plné lidí. Lidí, které nezajímá to, co jim říkám, nezajímá je to, co jim v laboratoři předvádím. Kteří mají minimální zájem o jakékoliv vzdělávací aktivity a tvořivou činnost. Vím, že umím udělat vyučovací hodinu přitažlivou a netradiční. O to víc mne dokáže zklamat zoufalé čekání studentů na zazvonění a jejich úprk do útrob velkoměsta. V tom je Škola Populo jedinečná – skoro každý, kdo přichází, má zájem si ve své hlavě něco odnést.
Mgr. Alena N.
lektorka českého jazyka, matematiky a fyziky
Alena pracuje v Populu od září 2017 a připravuje žáky především na Cermat testy. Individuálnímu doučování se profesně věnuje více než 11 let, tedy již od dokončení svých studií Demografie na PřF UK. Později si udělala kurz Montessori pedagogiky a v současnosti dokončuje pedagogické minimum pro učitelství 2. stupně. Dlouhodobě spolupracovala mj. i se společností Scio. Říká, že nejlepší učitel je ten, který sám něco studuje, protože se dokáže vžít do role studenta, a proto neustále navštěvuje nějaké vzdělávací kurzy (angličtiny, francouzštiny či výtvarné dílny pro dospělé). Učení vnímá především jako vzájemné obohacení – učitel předává své vědomosti a znalosti, dítě pak svůj pohled na svět. Nejraději odpočívá při procházkách v lese se svými psy, u malování či dobré knížky.
Připravili jsme pro Vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Na základě vyplněného kontaktního formuláře Vás budeme kontaktovat, zodpovíme všechny Vaše dotazy a představíme Vám služby Školy Populo.
V případě, že se s námi chcete spojit jako první, můžete nám zavolat na tel. +420 730 701 601.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.