Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
I Olomouc je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Úspěšně jsem odmaturovala a velkou zásluhu na tom má i vaše škola
Marie V.
Dnes jsem úspěšně odmaturovala a velkou zásluhu na tom má i vaše škola, výuka s lektory, která mi pomohla zvládnout nástup do maturitního ročníku po 4 letech a taky mi pomohla k úspěšnému složení maturitní zkoušky z jazyka anglického, děkuji.
Práci lektorky musím ohodnotit jako skvělou, řekla bych přímo se vymykající standardům dnešní doby
Kateřina V.
Chtěla bych oznámit, že moje dcera Sára, která k Vám chodila na doučování z matematiky, složila přijímací zkoušky úspěšně (matematika - 41 bodů) a byla přijata na obě školy dle svého výběru. Tímto bych ráda vyjádřila svůj dík Škole Populo, a zejména lektorce Dominice H., která se Sárou pracovala a jejíž práci musím ohodnotit jako skvělou, řekla bych přímo se vymykající standardům dnešní doby. Slečna Dominika byla nejen vždy dochvilná, ale také ochotná dokončit rozdělanou práci nad časový rámec hodiny. Na výuku byla vždy připravená (což bylo umožněno nejen tím, že skvěle ovládá svůj obor, ale také její schopností přesně analyzovat studentovy potřeby). Práce s ní byla systematická, což se týkalo nejen průběhu samotné lekce, ale i domácí přípravy, ke které vždy poskytla dostatek relevantních zadání. Bylo zřejmé, že neváhá přípravě věnovat svůj čas a vyhledat a sestavit materiály tak, aby byly zacíleny přesně na potřeby studenta a situace. Ocenili jsme též její zpětnou vazbu. Nejenže byla v Sářině případě většinou pozitivní :-), ale nikdy nebyla odbytá a odpovídala skutečnosti tak, jak Sáru známe. V neposlední řadě bych chtěla též ocenit osobnost slečny Dominiky a její komunikační schopnosti - Sára je poměrně plachý člověk a obtížně navazuje nové kontakty, přesto pracovala se slečnou lektorkou bez problémů a s potěšením. Ještě jednou tedy děkuji za zprostředkování tohoto doučování.
Těšíme se na další rok spolupráce
Jana Marková
Chtěla bych poděkovat paní lektorce Daniele B. za doučování mého syna Honzy. Především za nesmírnou trpělivost, které je u něj potřeba opravdu hodně. Určitě mu tyto lekce pomohly. Těšíme se na další rok spolupráce a pokud zůstane na dosavadní škole, tak i na roky další. Snad již při osobních hodinách.
Chtěla bych Vám poděkovat za skvělou pomoc v jazykovém vzdělávání.
Eva V.
Chtěla bych Vám poděkovat za skvělou pomoc v jazykovém vzdělávání. Synovi se podařilo jazyky zvládnout na jedničky a tudíž měl na vysvědčení v osmé a deváté třídě samé jedničky. Věříme, že i tohle mu pomůže se dostat na vybrané gymnázium.
Děkujeme Škole Populo za přípravu syna.
Konečná
Děkujeme Škole Populo za přípravu syna před přijímacími zkouškami na osmileté gymnázium. Lektorky ho dokázaly výborně namotivovat, že se dokonce připravoval i rád. Škola vždy vyhověla našim časovým požadavkům, mohu ji jen doporučit.
Mohu Vaši školu jen doporučovat.
Nora Petráková
Ráda bych Vám poděkovala za přípravu na příjímací zkoušky v českém jazyce, kterou u Vás syn Tobiáš absolvoval od listopadu do března. Čeština se mu velice povedla (dosáhl 44 bodů) a dostal se na obě střední školy, na které se hlásil (1. a 4. místo!!, což pro mne byl skutečně „šok“). Jsem tedy potěšena, že Vaše služby byly opravdu kvalitní, Tobiášovi moc prospěly a chodil k Vám rád. Prosím, předejte poděkování i paní lektorce Vlastové. Mohu Vaši školu jen doporučovat.
Rádi bychom Vám poděkovali za doučování.
Hana Kučerová
Rádi bychom Vám tímto poděkovali za celý školní rok za doučování matematiky. Synovi to velmi pomohlo k získání sebedůvěry v hodinách matematiky ve škole a také, za což jsme velmi rádi, ho matematika začala opravdu bavit. Ať už výuka probíhala u Vás nebo online, vždy bylo vše bez problémů a lektorka se synovi maximálně věnovala, vždy měla výuku perfektně připravenou a komunikaci s naším synem zvládala výborně. Určitě se na Vás po prázdninách opět s důvěrou obrátíme.
Děkujeme
Martina P.
Chtěla jsem moc poděkovat všem třem lektorům za Tadeáše.
Musím říct, že v angličtině se opravdu hodně zlepšil, poslední testy dopadly výborně.
V matematice se také zlepšil a věřím, ze od záři, když se hned začne, to bude ještě lepší.
I paní lektorce na fyziku chci poděkovat, i když sem tam to Tadeáš paní lektorce moc neusnadňoval.
A nakonec chci poděkovat vám a budeme se těšit zase v záři, přece jen bude "osmák" a tam už je třeba , aby Tadeáš poradně zabral.
Ondřej byl přijat, ze 158 uchazečů byl 22
Monika H.
Chtěla bych poděkovat týmu Školy Populo za profesionální přístup a skvělou organizaci v přípravě našeho syna Ondřeje na přijímací zkoušky na střední školu.
Ondřej byl přijat na Obchodní akademii do Bubenče a přijímací zkoušky zvládnul velmi dobře. Ze 158 uchazečů byl 22.
Velké díky patří lektorce češtiny paní K. za velmi hezký a laskavý individuální přístup k našemu synovi. Získala ho pro český jazyk a hodně ho naučila.
Dále bych moc chtěla poděkovat panu lektorovi Joachimovi, který převzal Ondrovo doučovaní z matematiky později, ale dokázal ho připravit tak, že Ondra přijímačky z matematiky udělal.
Vzhledem k vašim kvalitám a výborným lektorům budu vaši školu doporučovat přátelům, kteří budou přijímačky svých dětí řešit v příštích letech.
Tímto moc děkujeme a jen doporučujeme!
Irena Jiravova
Příprava syna na přijímací zkoušky prostřednictvím školy Populo se vyplatila. Syn byl přijat na gymnázium. Jsem přesvědčena o tom, že přístup lektorů byl profesionální a synovi pomohli dosáhnout nadprůměrného výsledku testu v M i ČJ. Tímto moc děkujeme a jen doporučujeme!
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška H.
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří K.
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka P.
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana M.
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie T.
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Ing. Václav F., Ph.D.
lektor fyziky, chemie, technického kreslení, elektrotechniky a informatiky
Nikdy jsem nechtěl být učitelem. Ale to se mi vůbec nepodařilo dodržet. Jako externí učitel technických a přírodovědných předmětů vlastně neustále fušuji pravým pedagogům do řemesla. Jinak se převážně zabývám aplikovaným výzkumem v oblastech fyzikální chemie a elektroniky. Proč jsem si zvolil právě Školu Populo? Protože chci být studentům starším rádcem a nikoli drábem, zoufale udržujícím kázeň ve třídě plné lidí. Lidí, které nezajímá to, co jim říkám, nezajímá je to, co jim v laboratoři předvádím. Kteří mají minimální zájem o jakékoliv vzdělávací aktivity a tvořivou činnost. Vím, že umím udělat vyučovací hodinu přitažlivou a netradiční. O to víc mne dokáže zklamat zoufalé čekání studentů na zazvonění a jejich úprk do útrob velkoměsta. V tom je Škola Populo jedinečná – skoro každý, kdo přichází, má zájem si ve své hlavě něco odnést.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.