Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
I Havlíčkův Brod je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
S doučováním chemie jsme byli velmi spokojeni. Podařilo se přes Školu Populo sehnat kvalitního lektora, který dokázal dceři pomoci s gymnaziální chemií tak, aby nejen zvládla náročné testy, ale aby i látku pochopila. Děkujeme.
Jsem vděčný za vaší spolupráci a za profesionální přístup
Vasyl P.
Předevčírem jsem úspěšně dokončil maturitu. Jsem vděčný za vaší spolupráci a hlavně bych chtěl poděkovat paní Denise M. za profesionální přístup v hodinách, díky kterým jsem úspěšně udělal didaktický test z češtiny.
Chtěla bych moc poděkovat za celoroční doučování a přípravu svého syna na přijímací zkoušky na střední školu. Vzhledem k tomu, že je závodní lyžař, měl na přípravu méně času, velmi často jsme byli nuceni hodiny měnit a přizpůsobovat jeho tréninku. Vždy jste nám bez problému a v příjemné komunikaci vyšli vstříc. Paní lektorka, která ho doučovala, jak z matematiky, tak z českého jazyka, byla vždy profesionální, dokázala syna motivovat, poskytnout mu upřímnou zpětnou vazbu a zároveň ho příprava bavila. V přijímacím řízení uspěl a dostal se na obě školy. Moc děkujeme. Určitě budeme Vaše služby využívat i nadále. Můžeme Vás jen doporučit.
Výsledky svědčí o skvěle odvedené práci Školy Populo
Petra P.
S radostí vám mohu sdělit, že syn byl na obě vybrané školy přijat, na jedné byl z 185 uchazečů na 31. místě, na druhé škole ve vybraném oboru dokonce na místě 1. Oba výsledky svědčí o skvěle odvedené práci Školy Populo, kdy syn průběh doučování i přístup pan lektora hodnotil velmi kladně, což od něj, kdy jeho přístup k učení nebývá občas zrovna ukázkový, je o to větší pochvala… Ještě jednou velké poděkování a pozdrav panu lektorovi.
Škola Populo nabízí velmi kvalitní doučování.
Radmila K., maminka 17leté Barbory.
Škola Populo nabízí velmi kvalitní doučování. Má dcera se nezorientovala v ekonomice a měla k ní i odpor. Díky lektorce, kterou jí Škola Populo vybrala, nejenže pochopila učivo, ale tento předmět ji začal i bavit a zajímat! To je ještě více, než Škola Populo nabízí. Moc děkuji.
Upřímně doporučuji.
Gabriela Vacková
Anna V., Petra L. vynikající zkušenost. Syn se připravoval na přijímací zkoušky na střední školu, absolvoval zde intenzivní doučování českého jazyka, ve kterém měl veliké mezery, a krátkodobější procvičování matematiky. Doučování syna bavilo, látku dobře vstřebával a udělal si celkem výbornou představu o přijímacích testech a průběhu zkoušek. Od lektorek dostal praktické rady včetně těch o zvládání trémy a strachu. Výsledky byly viditelné jak ve škole tak u přijímaček, když byl přijat na obě školy v prvním kole. Upřímně doporučuji.
Chtěla bych Vám vyjádřit své velké díky za přípravu na můj středoškolský reparát
Simona T., studentka
Chtěla bych Vám vyjádřit své velké díky za přípravu na můj středoškolský reparát, který proběhl koncem srpna letošního roku a který jsem úspěšně zvládla. Chtěla bych poděkovat zejména své lektorce Věrce, která se mi po celou dobu návštěvy doučování pečlivě věnovala a přikládala mi dostatečné materiály k domácí přípravě. Moc děkuji za přípravu, zkušenosti a příjemnou spolupráci.
Lekce italštiny ve Škole Populo byly pro mě velkým přínosem.
Martina Ch.
Lekce italštiny ve Škole Populo byly pro mě velkým přínosem. Moje lektorka byla příjemná a inspirativní a vždy dobře připravená na jednotlivé lekce i mé dotazy. Velmi jsem ocenila i to, že jsme se mohly věnovat tématu, které mě aktuálně zajímalo (např. příprava na pobyt v Římě…). Zároveň bych chtěla vyzvednout i práci koordinátorek, které mi zařídily skvělou lektorku a které mi také pomáhaly lekce naplánovat. Prostory Školy Populo jsou pěkné, preferovala jsem zejména menší učebny. Italštinu rozhodně doporučuji.
Dcera si začala věřit
Lada B.
Dobrý den, dovolte mi, abych Vám touto cestou poděkovala za to, jak velmi pomohly Vaše kurzy k tomu, aby moje dcera Adéla zvládla na druhý pokus didaktický test z angličtiny a dosáhla tak maturity. Zvlášť bych chtěla ocenit práci lektorky Kláry G., která se mojí dceři věnovala a díky ní si moje dcera začala věřit, že to vše zvládne. Na první pokus měla Adéla v didaktickém testu 29 bodů a na druhý pokus po absolvování kurzů napsala test na 62 bodů. Byla z toho strašně šťastná, že to dokázala a celá naše rodina také.
Ještě jednou Vám srdečně děkujeme a přejeme Vám další podobné úspěchy v doučování.
Školu Populo budu doporučovat dále!
Alice Wünschová
Dobrý den, rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za přípravu dcery na přijímací zkoušky. Dostala se s přehledem na obě gymnázia a za to vděčíme i Škole Populo. Níže posílám zprávu od Aličky, kterou by ráda předala lektorům. Školu Populo jsme vyhledali kvůli přípravě na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium. Již od začátku vše fungovalo na jedničku. Lektoři se přizpůsobili mým časovým možnostem. Vyzkoušeli jsme i výuku on-line, která byla také bezproblémová. Pan Noe Š. je příjemný lektor matematiky, který umí jasně vysvětlit probíranou látku. Když jsem si v něčem nebyla jistá, znovu jsme se k učivu vrátili a vše mi přehledně vysvětlil. Paní lektorka českého jazyka Zuzana A. je velmi milá, podrobně mi mimo jiné vysvětlila postup při vyplňování testu CERMAT. Za to jsem jí moc vděčná! Myslím, že úspěšnost nad 40 bodů z obou předmětů mluví za vše :) Děkuji! Školu Populo budu doporučovat dále! Určitě Vás znovu využijeme i pro přípravu mladší dcery :) Děkujeme a přejeme další spokojené žáky!
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška H.
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří K.
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka P.
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana M.
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie T.
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Ing. Václav F., Ph.D.
lektor fyziky, chemie, technického kreslení, elektrotechniky a informatiky
Nikdy jsem nechtěl být učitelem. Ale to se mi vůbec nepodařilo dodržet. Jako externí učitel technických a přírodovědných předmětů vlastně neustále fušuji pravým pedagogům do řemesla. Jinak se převážně zabývám aplikovaným výzkumem v oblastech fyzikální chemie a elektroniky. Proč jsem si zvolil právě Školu Populo? Protože chci být studentům starším rádcem a nikoli drábem, zoufale udržujícím kázeň ve třídě plné lidí. Lidí, které nezajímá to, co jim říkám, nezajímá je to, co jim v laboratoři předvádím. Kteří mají minimální zájem o jakékoliv vzdělávací aktivity a tvořivou činnost. Vím, že umím udělat vyučovací hodinu přitažlivou a netradiční. O to víc mne dokáže zklamat zoufalé čekání studentů na zazvonění a jejich úprk do útrob velkoměsta. V tom je Škola Populo jedinečná – skoro každý, kdo přichází, má zájem si ve své hlavě něco odnést.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.