Poskytujeme individuální doučování polského jazyka na míru.
I Plzeň je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka.
Nora L., babička
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka v loňském roce, kdy byla v deváté třídě a prospěch byl tzv. „střídavě oblačno“. Nejhorší byla chemie, v té se hodně zlepšila. V pololetí jsme vyměnily chemii za češtinu, vzhledem k přijímacím zkouškám na střední školu, a musím říci, že byl vidět pokrok. Na jaře jsem zařídila pár hodin češtiny a matematiky nejmladší vnučce (6.třída), která potřebovala vylepšit vysvědčení, a i ta se zlepšila. Je pravda, že obě holky měly zájem o zlepšení. Strach, že se nedostanou na školu nebo propadnou, vykonal své. Kdyby zájem nebyl, asi by to tak dobré nebylo. Rozhodně oceňuji prostředí – učebny, kde se děti vzájemně neruší, přátelskou atmosféru a vyučující, kteří dokáží pracovat i s náladovými puberťáky. Po každé lekci chodí rodičům na mail hodnocení, tady mám ale dojem, že je tendence spíše chválit. V tomto roce jedna z vnuček v Populu pokračuje.
Chtěla bych Vám poděkovat za perfektní práci.
Hana T.
Chtěla bych Vám poděkovat jménem mojí dcery Lucie, za perfektní práci doučování s paní Lucií T. Dcera byla moc spokojená, bavilo jí to, paní lektorku si moc oblíbila a hlavně jí to pomohlo k přijímacím zkouškám, které zvládla bravurně. Díky paní lektorce vidí hlavně matematiku úplně jinýma očima. Pomohlo jí to hlavně v období karantény, kdy pokračovali online. Moc moc děkujeme, byli jste úžasní a určitě Vás doporučíme. Dcera moc pozdravuje paní Lucii. A myslím, že v období maturit budem určitě hledat doučování právě u Vás.
Tímto chci vám všem moc poděkovat za perfektní koordinaci doučovacích lekcí.
Silvie V.
Dobrý den,chtěla bych tímto vám všem moc poděkovat za perfektní koordinaci doučovacích lekcí, ale nejvíce však chci poděkovat sl. Lucii H. za perfektní a precizní přípravu mého syna Jakuba Fanty k didaktickému testu z ČJ, Jakub u testu uspěl na 60% s 30 body. Nevím jak jinak Vám mám poděkovat, Jakub se testu opravdu bál, velice dobře si uvědomoval, že je to jeho poslední pokus, o to víc byl ve stresu. Lucie, patří Vám velký """"DÍK"""", Kuba Vás velice chválil.
Dcera byla spokojená, pracovalo se jí s Vámi velmi dobře
Regína P.
Mnohokrát děkuji za Vaši práci s mojí dcerou Mariánkou. Dcera byla spokojená, pracovalo se jí s Vámi velmi dobře. Vysvětlovanou látku v matematice pochopila a ve škole se zlepšila. Dostala pochvalu i od učitele ve škole. Tímto bych ráda poděkovala také lektorce Barboře D., která dceru matematiku doučovala.
Příběh Aleše - příprava na zápis
Maminka Aleše
Malý Aleš k nám přišel, když mu bylo 6 let. Do školy se moc netěšil, protože se bál toho, co jej bude v novém kolektivu dětí čekat. Ve školce si našel mnoho kamarádů, ale bohužel nikdo z nich se do té jeho školy nehlásil. Byl z toho tak nervózní, že se u něj začaly objevovat psychosomatické projevy. Při každé zmínce o škole měl zničehonic bolesti bříška, záchvaty paniky a časem měl i noční děsy a budil se s pláčem. Měla jsem obavy, že je to něco vážnějšího a že jí Aleše do školy nevezmou. Pro Aleše byl připraven tedy individuální plánu výuky. První hodinu si se svou lektorkou jenom hrál a zapojoval do hry i prvky učení se čísel, písmenek a barev. Během dalších hodin se Aleš naučil podepsat, učil se básničky a naučil se poznávat tvary. Po dvou hodinách výuky jeho bolesti bříška “zázračně zmizely”. Navíc jsem se všimla, jak si začíná sám luštit nápisy a nenápadně se mě vyptává na to, jak to ve škole chodí. V dalších hodinách postupně zapojili další prvky, které Alešovi přiblížily to, co jej ve škole bude čekat. Dokonce chtěl i svou malou lavici, ve které pravidelně sedával a dostával na doma i menší úkoly. V dubnu, když šel k zápisu, byl již plně připraven a do školy se nadšeně těšil.
Falls Sie eine Arbeit suchen, die einen Sinn hat, wenden Sie sich an Schule Populo!
Karolína K.
Ich bin Lehrerin bei Populo fast zwei Jahre. In dieser Zeit ist der Unterricht Füllung meines Lebens und zugleich mein Hobby geworden.
Děkujeme za skvělý přístup a hlavně trpělivost při přípravě našich dětí
Martin G.
Chtěli bychom tímto poděkovat všem lektorkám, jmenovitě paní Hájkové, slečně Altmanové, Jarošové a paní Klinger za skvělý přístup a hlavně trpělivost při přípravě našich dětí. Domníváme se, že všechny lektorky přispěly nemalou mírou k úspěchu u přijímacích zkoušek na víceleté gymnázium. Nejen svými odbornými znalostmi a lektorskými dovednostmi, ale také ochotou a schopností podpořit, hlavně v případě dílčích nezdarů. Děti se na hodiny Popula vždy těšily a byly motivovány touhou uspět, k čemuž lektorky také nemalou mírou přispěly. Pro děti bylo potěšující také možnost krátce probrat i některá mimoškolní a nevýuková témata jako například psy, Minecraft...Myslím si, že tato konverzace přispěla k upevnění vazby mezi lektorkami a našimi dětmi.
Chtěla bych vám strašně moc poděkovat
Kamila N.
Chtěla bych vám strašně moc poděkovat, jak jste mě skvěle připravili na podzimní maturitu, hlavně za úžasné lektorky. Díky nim jsem uspěla v didaktických testech jak v češtině, tak i v angličtině (u obou dvou jsem měla okolo 60 %). Takže mockrát vám děkuji. Je neuvěřitelné, kolik se toho dá za dva měsíce stihnout! Děkuji!
Jsem opravdu ráda, že jsme si zvolili na přípravu právě Školu Populo!!!
Šárka K.
Moc bych chtěla poděkovat Škole Populo a především lektorkám Šárce H. a Michaele H. za výbornou přípravu syna Jonáše na přijímačky na střední školu.
Jonáš zvládnul přijímací testy perfektně, z českého jazyka dostal 46b. a z matematiky 42b. Jonáš byl jeden ze šťastných studentů, jelikož se dostal na všechny tři gymnázia (dělal i talentové zkoušky na sportovní gymnázium) a mohl si vybrat. Nakonec se rozhodnul pro Doctrinu-Podještědské gymnázium v Liberci.
Ještě jednou veliké poděkování a jsem opravdu ráda, že jsme si zvolili na přípravu právě Školu Populo!!!
Děkujeme za super přípravu.
Marie N.
Chtěla bych poděkovat slečně Monice K. za přípravu dcery na přijímací zkoušky na šestileté gymnázium. Adélka byla velmi dobře připravena, dostala se na Gymnázium Křenová i na Gymnázium Matyáše Lercha. V obou případech po odečtení bodů za mimoškolní činnost měla nejlepší výsledek ze všech uchazečů. Ještě jednou děkujeme za super přípravu.
lektorka českého jazyka, anglického jazyka a matematiky
Nikola pochází z valašsko-slovácké oblasti Zlínského kraje. Vystudovala obory Český jazyk a Anglický jazyk na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, nyní dokončuje magisterské studium stejných oborů na Karlově univerzitě v Praze. Ve Škole Populo působí jako lektorka češtiny, angličtiny a matematiky od roku 2021. Aktivně se zapojuje do projektu Testování nanečisto a rovněž spolupracuje s Metodickým centrem na korekturách testů i textů.
Ing. Natálie Saňáková
lektorka českého jazyka, matematiky a IT
Natálie v Populu pracuje přes dva roky a je lektorkou matematiky, českého jazyka i IT. Vystudovala magisterský obor na Univerzitě v Hradci Králové, obor Informační management a v současné době učí odborné předměty na střední škole, obchodní akademie. Deset let dělá vedoucí na dětském táboře, a i díky tomu se rozhodla, že pracovat jako učitelka / lektorka je něco, co ji bude naplňovat. Ráda by chtěla děti naučit to, že učení není starost, stres či známky, ale dá se k veškerému učení přistupovat i jinou formou. Ve volném čase ráda vymýšlí hry na tábor, hraje deskové hry, čte knihy a tráví čas s blízkými.
Bc. Kristýna Gatialová
lektorka českého jazyka, ruského jazyka a matematiky
Kristýna odmaturovala s vyznamenáním na matematickém gymnáziu a vystudovala dvouobor českého a ruského jazyka na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V Populu pracuje od roku 2018, ale doučování se věnuje mnohem déle. Několik let pracovala jako lektorka českého jazyka pro cizince a vyzkoušela si i práci pedagoga na střední škole. Individuální doučování ji naplňuje především díky osobnímu přístupu a přátelskému vztahu, který si dokáže s každým žákem vytvořit. Prosazuje názor, že učení by mělo být zábavné, ať už se jedná o literaturu, pravopis nebo matematické rovnice. Volný čas tráví v přírodě, četbou knih, tancem nebo cvičením (akro)jógy.
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.