Individuální doučování polského jazyka – Domažlice
Poskytujeme individuální doučování polského jazyka na míru.
I Domažlice je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Děkuji moc
Barbora K., maminka
Děkuji moc za syna, který docházel na doučování. Doplnil si mezery, které v ČJ měl. Také vyzdvihuji perfektní komunikaci mezi Vámi a rodiči. Jste opravdu profíci.
Příběh Markétky – škola hrou
Rodič
Markétka ukončila 1. třídu, ale já o ni měla stále velké obavy, protože se jí nechtělo číst a psát. Ve škole jsem moc zastání nenašla a bylo mi naznačeno, že s tím nepůjde nic udělat. Dcera chodila ze školy zničená a demotivovaná a chuť poznávat a učit se u ní postupně mizela. Denní rutina ji ubíjela a brzy se u ní začaly objevovat poruchy soustředění a učení. Pro Markétku tedy zvolili kombinaci výuky pomocí her, které jí pomohly nalézt další motivaci. Udělali revizi čtení a psaní a díky individuálnímu přístupu a intenzivní výuce se jim podařilo upravit všechny nedostatky a špatné návyky, které si ze školy odnesla. Po několika hodinách jsem si všimla jejího rostoucího zájmu o studium a také toho, že si dcera začala sama slabikovat dětské knížky. Nakonec jsme se rozhodli změnit základní školu, k čemuž nás přivedlo to, co dokáže individuální přístup k výuce, a to, když se dítěti opravdu někdo věnuje.
Vložila jsem do vás důvěru, která se nám vyplatila
Věra M.
Syna jsem k vám přihlásila z důvodu konání přijímacích zkoušek na střední školu.
Vložila jsem do vás důvěru, která se nám vyplatila.
Synovi se podařilo úspěšně složit přijímací zkoušky a dostal se tak na svůj první výběr.
Chci moc poděkovat za přístup, profesionalitu, příjemné prostředí i kolektiv lektorů.
A v neposlední řadě, váš zájem o výsledek.
Již nyní vím, že Vás budu kontaktovat za 3 roky, v případě mého druhého syna.
Moc děkuji a přeji vám i nadále mnoho úspěchů....
Celkově jsem byla se Školou Populo spokojená, jsou tam všichni ochotní a velmi vstřícní
Tereza C.
Celkově jsem byla se Školou Populo spokojená, jsou tam všichni ochotní a velmi vstřícní, zvlášť když jsem musela v průběhu učení změnit lektorku.
S lektorkou Eliškou P. jsem byla spokojená. Němčinu mi velmi dobře vysvětlila a vždy vhodně sestavila hodinu, aby bylo učivo patřičně probráno a pochopeno.
Tímto moc děkujeme a jen doporučujeme!
Irena Jiravova
Příprava syna na přijímací zkoušky prostřednictvím školy Populo se vyplatila. Syn byl přijat na gymnázium. Jsem přesvědčena o tom, že přístup lektorů byl profesionální a synovi pomohli dosáhnout nadprůměrného výsledku testu v M i ČJ. Tímto moc děkujeme a jen doporučujeme!
Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů, perfektní zpětná vazba od lektorů.
Milan P.
Rádi bychom poděkovali celému týmu Školy Populo za přípravu naší dcery k přijímacím zkouškám na SŠ. Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů (změny rozvrhu na ZŠ a nutnost změn termínů hodin s lektory atd.), perfektní zpětná vazba od lektorů. Po absolvování vstupního testu a zjištění, že na konci prvního pololetí 9. třídy nemají ve škole probránu ještě část učiva z 8. třídy, jsme byli velmi skeptičtí k možnosti úspěšného přijetí dcery na SŠ. Že je způsob online výuky na dceřině ZŠ špatný jsme věděli, ale netušili jsme, že je to až tak zlé. Velké poděkování tímto míří k lektorům, paní Evě J. (český jazyk) a panu Mariánu S. (matematika). Ačkoliv jinak dceři online výuka příliš nevyhovuje, s oběma lektory a jejich výukou byla velmi spokojena a nemohla si jejich přístup a postupy vynachválit. Za nás, rodiče, jim děkujeme za hodnocení z vyučovacích hodin, kdy jsme snadno zjistili, kde dcera potřebuje přidat. Závěrem snad jen výsledky - dcera byla úspěšně přijata na oba obory, na které se hlásila a skončila na 5. místě z 45 a na 6. místě z 29 přihlášených. Na oba obory je přijímáno pouze 10 žáků, takže pro nás všechny vynikající výsledek, kterého by bez přípravy s Vašimi lektory určitě nedosáhla.
Lectures of the Italian language proved to be a great benefit for me.
Martina Ch.
My lecturer was friendly and inspiring. She was always amazingly well prepared for the lectures as well as for my questions.
S lektorkou jsem byl opravdu velice spokojen.
Samuel G.
Dobrý den, tímto bych chtěl ohodnotit svou lektorku Ljubu K., která mě připravovala na DT test z ČJ. Začal bych asi tím, že s lektorkou jsem byl opravdu velice spokojen. Její schopnost vysvětlovat látku je podle mého perfektní. Úžasná komunikace s žákem, jak na lekcích, tak i online mimo lekce.Její připravenost na individuální hodiny je důsledná. Když jsem přišel na své první doučování, tak byly mé znalosti opravdu bídné, hrozné, otřesné, ale lektorka mě opravdu během jednoho měsíce dokázala připravit na DT test tak, abych zvládl testem proletět a projít s naprostým přehledem. DT test jsem ve finále opravdu zvládl s více než dostatečnou rezervou. A za to opravdu vděčím jen své lektorce. Opravdu z mé strany paní Ljubě K. nejde vytknout jediná věc. Jde opravdu vidět, že má zkušenosti s učením na vysoké úrovni. Jako lektorku bych jí opravdu doporučil každému.
Stačilo 10 vyučovacích hodin a syn všechno krásně pochopil
Lenka N.
Chtěla bych poděkovat za perfektní přípravu a doučování panu učiteli Lukáši H., které mělo úspěch a můj syn Michal udělal reparát. Stačilo 10 vyučovacích hodin a všechno krásně pochopil. V budoucnu, když bude potřeba, tak se opět určitě ozveme.
Školu Populo bych doporučila všem
Petra M.
Školu Populo bych doporučila všem. Velice nám doučování pomohlo. Měli jsme český jazyk a účetnictví na přípravu zvládnutí maturitní zkoušky. Se vším jsme byli moc spokojeni, jak s učením, tak s lektory, tak i s přístupem od Školy Populo. Vše jsme měli vyřízené rychle bez problémů, na všem jsme se domluvili. Vše bylo velice dobře vysvětleno a nikde nevázla žádná komunikace. Vřele všem doporučuji!
Petra se věnovala v dosavadním profesním životě pedagogické činnosti, učila český jazyk a dějepis na základní škole, působila jako výchovná poradkyně, zástupkyně a ředitelka školy. Je autorkou učebnice pro český jazyk, pracovních sešitů a online procvičování pro český jazyk i dějepis. Lektorováním pro Školu Populo doplňuje svoji současnou pedagogickou práci. Spolupráci s naší Školou Populo si vybrala proto, že byla raterem Cermat testů a příprava k přijímacímu řízení je jí blízká, společně s individuálním, přátelským a podporujícím přístupem k žákům. Pro své studenty ráda připravuje didaktické hry na procvičování problémových jevů.
Bc. Kristýna Gatialová
lektorka českého jazyka, ruského jazyka a matematiky
Kristýna odmaturovala s vyznamenáním na matematickém gymnáziu a vystudovala dvouobor českého a ruského jazyka na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V Populu pracuje od roku 2018, ale doučování se věnuje mnohem déle. Několik let pracovala jako lektorka českého jazyka pro cizince a vyzkoušela si i práci pedagoga na střední škole. Individuální doučování ji naplňuje především díky osobnímu přístupu a přátelskému vztahu, který si dokáže s každým žákem vytvořit. Prosazuje názor, že učení by mělo být zábavné, ať už se jedná o literaturu, pravopis nebo matematické rovnice. Volný čas tráví v přírodě, četbou knih, tancem nebo cvičením (akro)jógy.
Ing. Natálie Saňáková
lektorka českého jazyka, matematiky a IT
Natálie v Populu pracuje přes dva roky a je lektorkou matematiky, českého jazyka i IT. Vystudovala magisterský obor na Univerzitě v Hradci Králové, obor Informační management a v současné době učí odborné předměty na střední škole, obchodní akademie. Deset let dělá vedoucí na dětském táboře, a i díky tomu se rozhodla, že pracovat jako učitelka / lektorka je něco, co ji bude naplňovat. Ráda by chtěla děti naučit to, že učení není starost, stres či známky, ale dá se k veškerému učení přistupovat i jinou formou. Ve volném čase ráda vymýšlí hry na tábor, hraje deskové hry, čte knihy a tráví čas s blízkými.
Ing. Zuzana Holečková
lektorka českého jazyka
Zuzana toužila učit a pracovat s dětmi již odmala (stejně jako její rodiče, někteří z prarodičů, strýců a tetiček), avšak osud zprvu rozhodl jinak. Po studiích na gymnáziu a VŠE v Praze si nejprve vyzkoušela dlouholetý souběh profesí webmastera, počítačového grafika, typografa, korektora a posléze PR pracovníka. Vysázela na několik desítek publikací se současnou korekcí, post processingem fotografií a skenů pro literární aj. sborníky, případně vlastními ilustracemi, navrhovala a realizovala nejrůznější pozvánky a plakáty na kulturní akce, jakož i příručky a informační letáky pro uživatele a další PR materiály. Kromě lásky k mateřštině miluje i práci s dětmi, a proto dnes připravuje k přijímacím zkouškám z českého jazyka žáky 5., 7. i 9. tříd. Preferuje porozumění před biflováním, ráda dětem předává a vymýšlí pro ně různé mnemotechnické pomůcky ke snazšímu zapamatování nezbytných pouček. Jejími zálibami byly od dětství knihy, zpěv a hra na piano, později na kytaru, věnovala se tanci společenskému i orientálnímu. Je vdaná, má dospělého syna a dvě malá vnoučátka.
Mgr. Martina Kuchyňková
lektorka českého jazyka a literatury, ZSV a rétoriky
Martina je speciální pedagožka s praxí v pedagogicko-psychologické poradně (PPP) a ve speciálně pedagogickém centru (SPC). Ve Škole Populo doučuje primárně český jazyk a literaturu, ZSV a rétoriku. Ráda pracuje se studenty se specifickými poruchami učení a poruchami pozornosti. Věnuje se klasickému doučování ČJ nebo přípravě na přijímací zkoušky z 5., 7., 9. třídy z českého jazyka. Z Balíčků ji nejvíce oslovuje tématika: „Specifické poruchy učení a poruchy pozornosti“, „Čtení, psaní, počítání“, „Máme doma budoucího prvňáčka“. Ráda studentům pomáhá se připravit na diktát, písemku, velkou písemku či reparát.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.