Individuální doučování polského jazyka – Ústí nad Orlicí
Poskytujeme individuální doučování polského jazyka na míru.
I Ústí nad Orlicí je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Úspěch u přijímaček díky výuce ve Škole Populo
Martina S.
Doučování ve Škole Populo mohu jen doporučit. Dcera se účastnila prezenčních hodin výuky matematiky, které jsme před přijímacími zkouškami zintenzivnili o online výuku. Přijímací zkoušky dopadly dle našich představ a jsem si jistá, že právě i díky intenzivní výuce ve Škole Populo.
Online výuku vřele doporučuji.
Lenka W.
Ráda bych touto cestou ohodnotila uplynulé lekce doučování českého jazyka. Hodiny pro mne byly velice přínosné po všech stránkách. Osvěžila jsem si problematické gramatické jevy ve cvičeních i formou her, což bylo velice příjemné. Lektorka mi po celou dobu výuky vycházela maximálně vstříc jak v samotných hodinách, tak časově. Oceňuji také vstřícnost a ochotu zaměstnanců školy při vyřizování mých požadavků na výuku. Celý plán byl sestaven tak, aby vyhovoval jak mým časovým, tak finančním možnostem. Škola Populo je důkazem toho, že vstřícný přístup a seriózní jednání je a stále bude klíčem k dalším úspěchům. Celkově jsem byla maximálně spokojená. Online výuku vřele doporučuji. Pokud potřebuje kdokoliv s čímkoliv pomoci a nevíte si rady, neváhejte se na služby školy obrátit.
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka.
Nora L., babička
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka v loňském roce, kdy byla v deváté třídě a prospěch byl tzv. „střídavě oblačno“. Nejhorší byla chemie, v té se hodně zlepšila. V pololetí jsme vyměnily chemii za češtinu, vzhledem k přijímacím zkouškám na střední školu, a musím říci, že byl vidět pokrok. Na jaře jsem zařídila pár hodin češtiny a matematiky nejmladší vnučce (6.třída), která potřebovala vylepšit vysvědčení, a i ta se zlepšila. Je pravda, že obě holky měly zájem o zlepšení. Strach, že se nedostanou na školu nebo propadnou, vykonal své. Kdyby zájem nebyl, asi by to tak dobré nebylo. Rozhodně oceňuji prostředí – učebny, kde se děti vzájemně neruší, přátelskou atmosféru a vyučující, kteří dokáží pracovat i s náladovými puberťáky. Po každé lekci chodí rodičům na mail hodnocení, tady mám ale dojem, že je tendence spíše chválit. V tomto roce jedna z vnuček v Populu pokračuje.
Všem mohu jen doporučit.
Václav K.
Na škole Populo oceňuji vždy osobní přístup, skvělou organizaci výuky, flexibilitu v organizaci hodin dle našich požadavků. Co je nejdůležitější, že díky přípravě ve škole Populo naše dcera úspěšně zvládla přijímací zkoušky na gymnázium. Všem mohu jen doporučit. Investice do vzdělání dětí se vám vždy mnohonásobně vrátí.
Individuální přístup, přátelské chování, odborné znalosti a zkušenosti
Renata L.
Ráda bych tímto poděkovala celému realizačnímu týmu Školy Populo, a zejména lektorům za jejich práci, kterou pro studenty dělají. Možnost on-line výuky jsem v této době uvítala. Dcera nemá na gymnáziu žádné studijní problémy, ale jazyky se distančně učí velmi obtížně. On-line program jí pomohl, namotivoval, upřesnil a doučil to, na co není při výuce čas. Individuální přístup, přátelské chování, odborné znalosti a zkušenosti s probíranou látkou, snaha přizpůsobit se studentovi, zároveň udržet vysoký standard kvality při lekci jsou hlavní přednosti Vašich lektorů, a za to děkujeme! Karolínka si oba lektory moc chválí, je spokojená a udělala pokroky v obou jazycích. Při běžné výuce je daleko jistější a úkoly plní snadno a s přehledem. Určitě Vaše služby budeme využívat i nadále. Je to nejlepší investice za kvalitní vzdělání pro naše děti a v této náročné době obzvlášť.
Školu Populo určitě doporučuji. Byla to výborná zkušenost, za kterou upřímně děkujeme!
Jana B.
Školu Populo určitě doporučuji. Oceňujeme vstřícný přístup, flexibilitu, pečlivost, osobní nasazení, poskytování zpětné vazby a průběžných doporučení studentovi i rodičům. Organizace lekcí je dobře postavená, včetně připomenutí blížící se lekce. Koordinátorky školy vždy spolehlivě zajistily, co bylo potřeba. Ačkoliv syn u přijímaček na 8-leté gymnázium nakonec neuspěl, spolu s lektory odvedli spoustu práce, která ho bavila, a zároveň dost posunula, až je mi líto, že s lekcemi dál nepokračujeme :) Byla to výborná zkušenost, za kterou upřímně děkujeme!
Opravdu chválím a velké díky!
Romana N.
Moje dcera se připravovala na přijímací zkoušky z matematiky a českého jazyka na střední školu. Z matematiky rok a půl, z českého jazyka rok. Vypadá to zbytečně dlouho, ale do přípravy zasáhlo covidové období a školní příprava vázla. Lekce tedy probíhaly online, a to bez problémů. Obě lektorky byly příjemné a empatické, vycházely maximálně vstříc našim požadavkům. Opravdu chválím a velké díky!
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost
Marcela R.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost s paní lektorkou Libuší Z. Její přístup, nadšení, znalosti a hlavně celkově přístup k Danovi je jedinečný, Dan je maximálně spokojený. K paní Libuši Z. si vytvořil až přátelský vztah a to samé můžeme napsat také o paní lektorce Markétě P. Obĕ lektorky opravdu plnĕ i více nahrazují Danovy paní učitelky ze školy!
Lektor svým přístupem dokáže zaujmout
Jana G.
Škola Populo nám hodně pomáhá s doučováním syna (ADHD, porucha pozornosti). Lektor, který ho doučuje, ho svým přístupem dokáže zaujmout a vtáhnout do probírané látky. Jsme moc spokojeni.
Chrisova první zkušenost s doučováním přišla na druhém stupni základní školy, kdy začal doučovat svého bratra. Během následujících let si matematiku ještě víc zamiloval - rád si vymýšlí vlastní příklady a materiály do hodin a lektorování ho velmi baví. Ve čtvrtém ročníku gymnázia dostal možnost čtyřměsíčního studijního pobytu v rakouském Melku, který mu následně pomohl v získání certifikátu z němčiny. Mimo lektorování je velký fanoušek Bitcoinu, miluje hudbu a alternativní styl, odmala píše básně. Nejraději připravuje studenty k přijímacím zkouškám na SŠ nebo k maturitě z matematiky, kde v přípravě kombinuje systematické procházení testů a jednotlivých oblastí, které student potřebuje procvičit.
Mgr. Petra Grünhutová
lektorka českého jazyka
Petra se věnovala v dosavadním profesním životě pedagogické činnosti, učila český jazyk a dějepis na základní škole, působila jako výchovná poradkyně, zástupkyně a ředitelka školy. Je autorkou učebnice pro český jazyk, pracovních sešitů a online procvičování pro český jazyk i dějepis. Lektorováním pro Školu Populo doplňuje svoji současnou pedagogickou práci. Spolupráci s naší Školou Populo si vybrala proto, že byla raterem Cermat testů a příprava k přijímacímu řízení je jí blízká, společně s individuálním, přátelským a podporujícím přístupem k žákům. Pro své studenty ráda připravuje didaktické hry na procvičování problémových jevů.
Markéta Matějková
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka, německého jazyka, chemie a biologie
Markéta studuje třetím rokem na Univerzitě Hradec Králové biologii a chemii s učitelstvím. Jejím snem je už od malička stát se učitelkou. Doučování se věnuje již delší dobu. Vše začalo od doučování spolužáků, mladší sestry a od podzimu 2019 působí ve Škole Populo. Hodiny s žáky ji velmi baví a má radost za každý žákův úspěch. Doučuje biologii, chemii, český jazyk, matematiku, a také zvládne zopakovat s žáky anglický a německý jazyk. Ve svém volném čase se věnuje cyklistice, lyžování, procházkám v přírodě a práci v laboratoři.
Jan Skočdopole
lektor anglického jazyka
Honza objevil svůj zápal pro jazyk během cest po Švédsku a Velké Británii. Zakládá si na osobním a vřelém přístupu ke studentům. Je mu vlastní rozvoj svých
výukových metod a dovedností. Má rád, když se studenti smějí, a když se navíc může na smíchu podílet. Pro předávání jazykových znalostí se rozhodnul krátce po získání mezinárodního certifikátu CAE. Ve volném čase hraje squash nebo chodí do kina. Jazykový syntax se mu líbí natolik, že napsal několik anglických povídek a jednu knihu. Na hodiny konverzace připravuje velkou škálu různých zajímavých témat.
Eliška Hladíková
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.