Poskytujeme individuální doučování italského jazyka na míru.
I Ostrava je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Syn Dominik k Vám docházel na přípravu na reparát z fyziky a chemie. Oba dva reparáty složil úspěšně a postupuje do dalšího ročníku. Chtěla bych Vám poděkovat, bez Vaší výuky by to nedokázal. Hledali jsme s manželem kvalitní doučování a spokojení jsme byli až s Vámi. Ještě jednou děkuji. Určitě budu doporučovat Vaše služby i dalším.
Lepší cesta není
Jaroslav N.
Jsem velmi potěšen kvalitou, formou i intenzitou vaší výuky. Jarda se o vás vyjadřuje naprosto pochvalně. Ve skrytu duše jsem se obával jak celé "doučko" ve Škole Populo přijme, ale evidentně sám uznal, že lepší cesta není, což dává velkou šanci na skokový posun jeho vědomostí a dovedností. Ještě jednou moc děkuji
Tereza byla přijata na gymnázium Čajkovského.
Antlovi
Dobrý den, Tereza byla přijata na gymnázium Čajkovského. Díky škole Populo byla výborně připravena na přijímací zkoušky lektorkou Věrkou H., kterou si Tereza velice chválí. Děkujeme.
S doučováním chemie jsme byli velmi spokojeni.
Petra B., maminka
S doučováním chemie jsme byli velmi spokojeni. Podařilo se přes Školu Populo sehnat kvalitního lektora, který dokázal dceři pomoci s gymnaziální chemií tak, aby nejen zvládla náročné testy, ale aby i látku pochopila. Děkujeme.
Velké poděkování patří celému Vašemu týmu
Alena Š.
Velké poděkování patří celému Vašemu týmu. Syn se dostal na vytouženou střední školu. I v tak těžké době, jako byla on-line výuka, jste byli velmi profesionální. Moc díky.
Skvělá organizace
Monika C.
Dobrý den, ráda píšu, že dceři se hodiny líbí a i já jsem velmi spokojená s organizací vašich hodin. Jsem ráda, že hodiny běží tak, jak jsme si s dcerou představovaly.
Individuální přístup, přátelské chování, odborné znalosti a zkušenosti
Renata L.
Ráda bych tímto poděkovala celému realizačnímu týmu Školy Populo, a zejména lektorům za jejich práci, kterou pro studenty dělají. Možnost on-line výuky jsem v této době uvítala. Dcera nemá na gymnáziu žádné studijní problémy, ale jazyky se distančně učí velmi obtížně. On-line program jí pomohl, namotivoval, upřesnil a doučil to, na co není při výuce čas. Individuální přístup, přátelské chování, odborné znalosti a zkušenosti s probíranou látkou, snaha přizpůsobit se studentovi, zároveň udržet vysoký standard kvality při lekci jsou hlavní přednosti Vašich lektorů, a za to děkujeme! Karolínka si oba lektory moc chválí, je spokojená a udělala pokroky v obou jazycích. Při běžné výuce je daleko jistější a úkoly plní snadno a s přehledem. Určitě Vaše služby budeme využívat i nadále. Je to nejlepší investice za kvalitní vzdělání pro naše děti a v této náročné době obzvlášť.
Moc děkujeme za přípravu dcery na přijímačky na víceleté gymnázium.
J.S.
Moc děkujeme za přípravu dcery na přijímačky na víceleté gymnázium. Podařilo se jí úspěšně dostat na obě školy (14. z necelých 300 a na druhé škole 2. z 80 přihlášených), takže si mohla vybrat. Nakonec jsme uznali, že vynaložené peníze nám pomohly. Nemuseli jsme trávit večerní hodiny nad úkoly z minulých let a pátrat v hlavách po informacích zasunutých do archivu paměti a snažit se vysvětlit to, co jiní mají v malíčku, jelikož to právě studují. Děkujeme hlavně Věrce Hájkové a Karle Novobilské, za perfektní přístup. Pokud budeme potřebovat pomoc u druhé dcery, víme kam se obrátit!
Krok po krůčku
Markéta R. S. J.
Syn se otevírá pomalu, ale umí být i pěkný šoumen. Na lekce češtiny s Vámi se moc těší, myslím si, že to je přesně, co potřebuje, v češtině povzbudit a mít individuální lekci, kde se dozví, co a jak a proč. Ve třídě se přede všemi na triviální otázky ptát nemůže, to by se mu tak vysmáli, a je tak málo učitelů, profesorů, kteří povzbudí, pochválí, on snad v češtině nebyl ještě za nic pochválen, je to smutné, když je neustále srovnáván s rodilými mluvčími. Takže to, že ho takto podporujete a všímáte si ho, to ho určitě velmi těší.
Moc děkuji za Vaši pomoc, byla jsem také velmi mile překvapena, že se Vás nebál zeptat o pomoc. To je skvělé znamení. S vámi snad maturitu zvládne. Takto krok po krůčku.
Chci Vám tímto poděkovat za letní přípravu k ústní maturitní zkoušce.
Filip K., student
Chci Vám tímto poděkovat za letní přípravu k ústní maturitní zkoušce, kterou jsem zvládl skvěle. Usnadnili jste mi přípravu. Doporučuji všem, kteří si chtějí usnadnit učení. Díky Vaší zpětné vazbě o každé lekci jsem byl vždy v obraze, jak na tom jsem. Ještě jednou děkuji. A velké DÍKY p. lektorce Veronice S.
lektorka českého jazyka, anglického jazyka a německého jazyka
Šárka studuje obor Český jazyk se specializací počítačová lingvistika na Masarykově univerzitě. Po skončení bakalářského studia by chtěla pokračovat ve studiu magisterském. Ráda pracuje s lidmi a předává jim své znalosti. Doučuje český jazyk. Čeština je bohatá, rozmanitá a komplikovaná, i nám Čechům dává občas zabrat. Spolu s Šárkou ji ale hravě zvládnete. Ve volném čase hraje deskové hry, čte knihy a věnuje se cestování. Kromě češtiny se zajímá i o němčinu a angličtinu, se kterou také ráda pomůže.
Mgr. Jitka Pochylá
lektorka českého a německého jazyka
Jitka působí ve Škole Populo od podzimu 2017, kde doučuje češtinu a němčinu. Doučování se věnuje již několik let, kdy pomáhala slabším spolužákům ve třídě. Jejím snem bylo stát se učitelkou, což se jí nakonec po mnoha peripetiích splnilo. Největší odměnou za odvedenou „práci“ je pro ni především žákův úspěch, také úsměv a rozzářené oči, které značí, že učivo chápe a rozumí mu. Cílem jejího doučování není jen snaha žáka něco naučit, ale také se od něj něčemu přiučit. Ve svém volném čase se věnuje četbě, lyžování a procházkám v přírodě; nejlépe pokud má i doprovod čtyřnohého mazlíčka.
Jakub Karlík
lektor německého jazyka
Jakub začal ve Škole Populo učit v roce 2017. Nabízí výuku německého jazyka, jemuž se intenzivně věnuje nejen při svém studiu na olomoucké univerzitě, ale také jako vášnivému koníčku. Kromě němčiny se momentálně nadchl také pro francouzštinu, přičemž se v minulosti seznámil se základy švédského jazyka, k němuž by se jednou rád vrátil. Jeho další velké záliby jsou vážná hudba, jazz, opera a hra na kytaru, kterou studoval na konzervatoři a jíž se i nadále aktivně věnuje. Jeho snem je podívat se do Švýcarska nebo Kanady.
Mgr. Lukáš Houdek
lektor českého jazyka, anglického jazyka, dějepisu a psychologie
Lukáš absolvoval na Pedagogické fakultě ZČU obor český jazyk a literatura, souběžně aprobaci rozšířil o psychologii. Dlouhodobě se vedle výuky na SŠ a VŠ věnuje také soukromému doučování. Na výuce si nejvíce cení komunikace se žáky a možnosti studium obohacovat hlubším pochopením látky. Rovněž se věnuje publicistické činnosti a tvůrčímu psaní, čímž jeho pedagogická práce dostává širší rozměr. Mezi Lukášovy oblíbené etapy historie patří poválečný vývoj, a to zejména na evropském kontinentu. Dále rád diskutuje o tvorbě Milana Kundery, Sigmunda Freuda a Carla G. Junga.
PaedDr. Yveta Heyrovská
lektorka českého jazyka
Celý můj profesní život mi naplňovala práce s dětmi s mozkovými dysfunkcemi různě vyjádřenými. Škála tohoto vyjádření je široká a každé dítě s těmito drobnými odchylkami je něčím mimořádně zajímavé. Detailně rozklíčovat tuto škálu, poznat individuální mimořádnost každého dítěte a následně mu správně pomoci, byla velká výzva. Po 35 letech setkávání s těmito dětmi a jejich rodiči v rámci ambulantní praxe a při mém lektorování jejich učitelů v rámci DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků) mohu říct, že to byla krásně strávená léta. Po odchodu do důchodu se věnuji již jen pár hodin týdně speciálnímu doučování českého jazyka, což mi umožňuje Škola Populo v centru Prahy. Řídím se mottem, jehož přesnou citaci ani autora neznám, ale vystihuje to podstatné: “Za sto let bude každému jedno, v jakém jsem bydlel domě, jezdil autě a jaká byla výše mého bankovního konta. Ale jestli jsem pomohl jedinému dítěti, může to změnit celý svět.”
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.