Individuální doučování italského jazyka – Litoměřice
Poskytujeme individuální doučování italského jazyka na míru.
I Litoměřice je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Anna V., Petra L. vynikající zkušenost. Syn se připravoval na přijímací zkoušky na střední školu, absolvoval zde intenzivní doučování českého jazyka, ve kterém měl veliké mezery, a krátkodobější procvičování matematiky. Doučování syna bavilo, látku dobře vstřebával a udělal si celkem výbornou představu o přijímacích testech a průběhu zkoušek. Od lektorek dostal praktické rady včetně těch o zvládání trémy a strachu. Výsledky byly viditelné jak ve škole tak u přijímaček, když byl přijat na obě školy v prvním kole. Upřímně doporučuji.
Syn byl přijat na střední školu díky přípravě se perfektními lektory z Populo
Jitka P.
Děkujeme za profesionální lektory, s kterými se syn připravoval pravidelně na zkoušky. Paní lektorka Ljuba K. má perfektní a individuální přístup. Syn byl namotivován. Bohužel si nepamatuji lektora na matematiku, ale i on byl super. Moc děkujeme celému týmu za přípravu a i za doučování již několik let.
S doučováním jsem byla maximálně spokojena
Alexandra C.
S doučováním jsem byla maximálně spokojena. Potřebovala jsem pomoct s přípravou na ústní zkoušku z Ekonomické němčiny B2 na vysoké škole, jelikož cizí jazyky jsou má slabá stránka. Pan Jakub K. byl naprosto skvělý. Pomohl mi s přípravou, vše mi náležitě vysvětlil, měl se mnou svatou trpělivost a moc mi pomohl se rozmluvit. Organizace celého doučování byla taky naprosto skvělá.
Jste skvělí
Hana L.
Moc děkuji panu Martinovi F. za přípravu syna na maturitní zkoušku z matematiky, kterou úspěšně zvládl.
Děkuji i za brzký termín doučování. Jste skvělí.
V Populu jsou velmi ochotní a vstřícní lektoři.
Nesvadbová
Když syn začal navštěvovat školu Populo, bylo mým přáním, aby zvládl přijímací zkoušky. Realita je taková, že přijímačky zvládl a dostal se na školu, kterou si vybral. V Populu jsou velmi ochotní a vstřícní lektoři, naučí a hlavně vysvětlí látku, kterou student nechápe. S důvěrou se na Vás v případě potřeby ráda opět obrátím a všem mohu tuto školu doporučit. Ještě jednou děkuji za velmi dobrou přípravu mého syna.
Výsledky svědčí o skvěle odvedené práci Školy Populo
Petra P.
S radostí vám mohu sdělit, že syn byl na obě vybrané školy přijat, na jedné byl z 185 uchazečů na 31. místě, na druhé škole ve vybraném oboru dokonce na místě 1. Oba výsledky svědčí o skvěle odvedené práci Školy Populo, kdy syn průběh doučování i přístup pan lektora hodnotil velmi kladně, což od něj, kdy jeho přístup k učení nebývá občas zrovna ukázkový, je o to větší pochvala… Ještě jednou velké poděkování a pozdrav panu lektorovi.
Příběh Lukáše – angličtina pro nejmenší
Rodiče Lukáška
S šestiletým Lukáškem jsme se chystali na delší zahraniční pobyt a chtěli jsme, aby se syn naučil alespoň nějaké základy angličtiny. Chlapec byl v předškolním věku, neuměl tedy moc číst a psát. K výuce se proto přistoupilo tak, aby si z ní odnesl co nejvíc. Připravili pro něj tedy pásmo zábavných her, písniček a básniček a slečna lektorka na něj mluvila pouze anglicky. Velmi se jí také osvědčila metoda “total physical response” (TSR), kdy se do výuky zapojuje celé tělo a děti si fixují slovíčka tak, že je předvádějí v pohybu. Lukášek se učil rychle a my si velmi brzy všimli jeho pokroků. A protože musel Lukášek samozřejmě v zahraničí nastoupit i do školy, využili jsme tuto metodu i k osvojení si základů čtení a psaní. Byli jsme velmi spokojení a můžeme potvrdit, že se nám individuální a intenzivní přístup velmi líbí.
Děti chtějí v doučování pokračovat, moc je to baví a pomáhá jim to
Jitka N.
Ráda bych touto cestou poděkovala za vaše služby. Využívala jsem doučování po celý školní rok 2021/2022 pro syny: Olivera - český jazyk a matematika a Jana - matematika a fyzika.
Mé velké díky patří tedy vyučujícím paní Ljubě K. (český jazyk) a paní učitelce Marii Z. (matematika) - za Olivera.
Oliver udělal za celý školní rok obrovský pokrok a výrazně se zlepšil v těchto předmětech, ale i v jiných.
Výsledkem bylo, že Oliver měl na konci osmé třídy vyznamenání. Na tomto úspěchu mají, kromě Olivera, zásluhu i jeho doučující.
Honza se také velice zlepšil, takže bych ráda poděkovala i panu Lektorovi Martinovi Z.
A asi nejvíc vás potěší, že oba dva kluci, byť sem tam na "doučko" zapomněli, se na doučování velice těší. Projednávala jsem s nimi, že bychom mohli polevit a nemít doučování tak často nebo i vůbec, což se týkalo hlavně staršího syna a přišlo velké rozčarování v podobě nesouhlasu dětí, že chtějí v doučování pokračovat, že je to baví a moc jim to pomáhá.
A samozřejmě bych ráda poděkovala koordinátorkám školy, které jsou nesmírně milé, vstřícné a v mém případě velmi trpělivé... protože dost často zapomínám.
Děkuji, že vždycky zavoláte, když dítko nedorazí na on-line hodinu, že mi zavoláte i třikrát za sebou, když zapomenu něco nastudovat a odpovědět.
Přijetí na gymnázium hovoří za vše
Renáta K.
Málokdy píši recenze, nicméně musím předat kladné hodnocení Škole Populo, kterou jsme využili pro dceru k přípravě na přijímací zkoušky na 6-leté gymnázium. Organizace byla výborná, v případě náhlých změn domluva fungovala perfektně. Hlavně chci poděkovat lektorovi, který mé dceři věnoval péči a změnil přístup k matematice, kde si nebyla vůbec jistá. Dnes jsme dostali info o přijetí na gymnázium, což je asi nejlepší hodnocení, které hovoří za vše. Jistě zase využijeme v budoucnu i pro syna.
Já i dcera jsme velmi spokojené s doučováním.
Lenka T., maminka
Moje dcera nastoupila na střední školu a od začátku plavala v matematice. Školu Populo nám doporučila školní psycholožka. Já i dcera jsme velmi spokojené a s doučováním hodláme pokračovat až do čtvrťáku.
lektorka českého jazyka, ruského jazyka a matematiky
Kristýna odmaturovala s vyznamenáním na matematickém gymnáziu a vystudovala dvouobor českého a ruského jazyka na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V Populu pracuje od roku 2018, ale doučování se věnuje mnohem déle. Několik let pracovala jako lektorka českého jazyka pro cizince a vyzkoušela si i práci pedagoga na střední škole. Individuální doučování ji naplňuje především díky osobnímu přístupu a přátelskému vztahu, který si dokáže s každým žákem vytvořit. Prosazuje názor, že učení by mělo být zábavné, ať už se jedná o literaturu, pravopis nebo matematické rovnice. Volný čas tráví v přírodě, četbou knih, tancem nebo cvičením (akro)jógy.
Bc. Karolína Netrvalová
lektorka matematiky a deskriptivní geometrie
Karolína je studentkou Fakulty aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni. Po absolvování bakalářského oboru Matematika pro přírodní vědy začala studovat magisterský obor Učitelství matematiky a deskriptivní geometrie pro střední školy. Matematika ji vždy velmi bavila a už během svého studia na gymnáziu s ní pomáhala svým spolužákům. V letech 2018–2020 učila matematiku na SPŠ stavební v Plzni. Práce učitelky ji naplňuje, po skončení hodiny často přemýšlí o tom, jaké pokroky žáci udělali a jak jim dále pomoci, aby se ve světě matematiky cítili jistější a sebevědomější.
Bc. Radka Pancáková
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Milan Haminger
lektor českého jazyka a matematiky
Lektor Milan začal učit v naší škole na podzim roku 2021, tedy pár měsíců po ukončení Biskupského gymnázia v Brně, kde strávil osm let. Následně vedly jeho další studijní kroky do Prahy na ČVUT fakultu dopravní. Z časových a rodinných důvodů zde však studium ukončil a vrátil se do Brna. Ve volném čase se věnuje fotbalu, působí jako trenér a rozhodčí v krajských soutěžích. Přes letní prázdniny pořádá cyklo kempy pro děti po celé České republice. V naší škole doučuje matematiku a český jazyk. Řídí se heslem: „Pro život, ne pro školu se učíme.“ Nejčastěji vede kurzy na přijímací zkoušky pro 9. ročník.
Věra Hájková
lektorka matematiky
Ve Škole Populo učí již druhým rokem a tráví zde mnoho hodin svého času. Studuje obor Matematika a její aplikace. Nabízí zábavnou formu učení pomocí hry za účelem rozšiřování obzorů, pochopení souvislostí a povzbuzení logického myšlení v oboru matematiky. Podporuje radost z nabytých vědomostí a schopností a také přirozeného postupu do vyšší úrovně vědění. Podněcuje eliminaci stresu a nervozity před zkoušením nebo důležitou písemnou prací. Vede žáka k dosáhnutí lepších výsledků a možnosti výběru kvalitnější školy. Často ji můžete potkat i na různých akcích Přírodovědecké fakulty v Olomouci, ráda nabídne hlavolamy a podělí se o své vědomosti.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.