Individuální doučování italského jazyka – Strakonice
Poskytujeme individuální doučování italského jazyka na míru.
I Strakonice je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Škola Populo perfektně připravila syna na písemnou maturitní slohovou práci z ČJ.
Eva C.
Škola Populo perfektně připravila syna na písemnou maturitní slohovou práci z ČJ. Komunikace s ní je vynikající. Čekejte vstřícnost, milé jednání a ochotu a schopnost řešit případné komplikace vzniklé například onemocněním vyučujícího. Moc děkuji a vřele doporučuji.
Děkujeme celé olomoucké pobočce Školy Populo.
Bohdana Šuláková
Radostně oznamujeme, že náš syn byl přijat na obě střední školy. Za přípravu k příjímacím zkouškám z matematiky děkujeme celé olomoucké pobočce Školy Populo, především lektorce Věrce H. Díky za její individuální přístup a motivaci syna. Jsme velice rádi, že jsme využili vašich služeb. Pozitivní reference rádi předáme dál.
Děkuji mnohokrát.
Šárka A.
Chtěla bych Vám a slečně lektorce Z. tímto moc poděkovat za přípravu k opravné zkoušce - didaktickému testu z ČJ. Dnes jsem se dověděla, že syn Adam úspěšně tuto zkoušku složil. Děkuji mnohokrát i za syna. Jsme moc rádi a do další práce přejeme hodně takových úspěchů.
Příběh Aleše - příprava na zápis
Maminka Aleše
Malý Aleš k nám přišel, když mu bylo 6 let. Do školy se moc netěšil, protože se bál toho, co jej bude v novém kolektivu dětí čekat. Ve školce si našel mnoho kamarádů, ale bohužel nikdo z nich se do té jeho školy nehlásil. Byl z toho tak nervózní, že se u něj začaly objevovat psychosomatické projevy. Při každé zmínce o škole měl zničehonic bolesti bříška, záchvaty paniky a časem měl i noční děsy a budil se s pláčem. Měla jsem obavy, že je to něco vážnějšího a že jí Aleše do školy nevezmou. Pro Aleše byl připraven tedy individuální plánu výuky. První hodinu si se svou lektorkou jenom hrál a zapojoval do hry i prvky učení se čísel, písmenek a barev. Během dalších hodin se Aleš naučil podepsat, učil se básničky a naučil se poznávat tvary. Po dvou hodinách výuky jeho bolesti bříška “zázračně zmizely”. Navíc jsem se všimla, jak si začíná sám luštit nápisy a nenápadně se mě vyptává na to, jak to ve škole chodí. V dalších hodinách postupně zapojili další prvky, které Alešovi přiblížily to, co jej ve škole bude čekat. Dokonce chtěl i svou malou lavici, ve které pravidelně sedával a dostával na doma i menší úkoly. V dubnu, když šel k zápisu, byl již plně připraven a do školy se nadšeně těšil.
Individuální přístup je nejenom motivační pro každého studenta, ale je i velmi efektivní
Radek J.
Chtěl bych poděkovat za profesionální přístup k nabízené službě doučování. Mohu jen doporučit všem zájemcům, kteří se ještě rozmýšlejí. Služba není nejlevnější, ale rozhodně se vyplatí. Individuální přístup opravdu kvalifikovaných lektorek je nejenom motivační pro každého studenta, ale je i velmi efektivní. Je vidět velká praktická zkušenost na základě zpětných vazeb velkého počtu studentů, kteří doučovacími kurzy prošli.
Moc děkuji.
Pavla Z., studentka
Děkuji za individuální kurz portugalského jazyka v POPULU, který mi byl umožněn a vytvořen dle mých možností.Díky individuálnímu přístupu mého lektora portugalštiny dělám pokroky, a navíc mne studium jazyka baví. V POPULU nevadí, zda je člověk mladý nebo starý. Důležité je, že chce, a pak snadné je dle individuálního plánu studovat cokoliv. Moc děkuji.
Chcela by som vám naozaj veľmi poďakovať
Navrátilová Kamila
Chcela by som vám naozaj veľmi poďakovať, ako ste ma skvele pripravili na jesennú maturitu, hlavne za úžasné lektorky. Vďaka nim som uspela v didaktických testoch ako v slovenčine, tak aj v angličtine (pri obidvoch som mala okolo 60%). Takže veľmi vám ďakujem. Je neuveriteľné, koľko sa toho dá za dva mesiace stihnúť! Ďakujem!
Práci lektorky musím ohodnotit jako skvělou, řekla bych přímo se vymykající standardům dnešní doby
Kateřina V.
Chtěla bych oznámit, že moje dcera Sára, která k Vám chodila na doučování z matematiky, složila přijímací zkoušky úspěšně (matematika - 41 bodů) a byla přijata na obě školy dle svého výběru. Tímto bych ráda vyjádřila svůj dík Škole Populo, a zejména lektorce Dominice H., která se Sárou pracovala a jejíž práci musím ohodnotit jako skvělou, řekla bych přímo se vymykající standardům dnešní doby. Slečna Dominika byla nejen vždy dochvilná, ale také ochotná dokončit rozdělanou práci nad časový rámec hodiny. Na výuku byla vždy připravená (což bylo umožněno nejen tím, že skvěle ovládá svůj obor, ale také její schopností přesně analyzovat studentovy potřeby). Práce s ní byla systematická, což se týkalo nejen průběhu samotné lekce, ale i domácí přípravy, ke které vždy poskytla dostatek relevantních zadání. Bylo zřejmé, že neváhá přípravě věnovat svůj čas a vyhledat a sestavit materiály tak, aby byly zacíleny přesně na potřeby studenta a situace. Ocenili jsme též její zpětnou vazbu. Nejenže byla v Sářině případě většinou pozitivní :-), ale nikdy nebyla odbytá a odpovídala skutečnosti tak, jak Sáru známe. V neposlední řadě bych chtěla též ocenit osobnost slečny Dominiky a její komunikační schopnosti - Sára je poměrně plachý člověk a obtížně navazuje nové kontakty, přesto pracovala se slečnou lektorkou bez problémů a s potěšením. Ještě jednou tedy děkuji za zprostředkování tohoto doučování.
Výběr lektorů “na míru” to je sen všech rodičů
Jana K.
Chtěla jsem moc poděkovat Škole Populo za jejich práci. Od začátku do konce to byla naprosto perfektní spolupráce. Syn chodil na doučování rád, ve škole měl obrovské zlepšení, přijímací zkoušky zvládl výborně a byl přijat na školu, kterou by bez doučování ve Škole Populo nezvládl. Výběr lektorů “na míru” to je sen všech rodičů. Jejich trpělivost a ochota naučit děti porozumět učivu je obdivuhodná. Ještě jednou moc děkuji a určitě Vaše služby ještě využijeme. Doučování bylo delší, tudíž jsme využili splátkový kalendář. Přeji všem dětem mnoho úspěch.
Nadstandardní výuka i pro nadané žáky
Andrea H.
Touto cestou bych chtěla za vše moc poděkovat paní lektorce, která učila mého syna matematiku a češtinu v školním roce 2022/2023. Bylo nám Pedagogicko-psychologickou poradnou doporučeno rozvíjet synovo nadstandardní nadání v základních předmětech víc a na vyšší úroveň, než jsou osnovy klasické základní školy. Proto jsem při prvotní komunikaci se Školou Populo trvala na tom, že nepotřebujeme klasické doučování, ale spíše někoho, kdo syna bude víc rozvíjet a posune ho v znalostech dál. A to se nám opravdu povedlo HLAVNĚ díky paní lektorce. Takové souznění mezi učitelem a žákem jsem ještě nikdy neviděla. Měla jsem pocit, že si oba dva neskutečně rozumí a celou dobu vyučování byli na jedné společné vlně. Vždy velmi mile a trpělivě navedla syna na tu správnou cestu nejenom v řešení úloh ale i v systému učení, soustředěnosti a osvojování si nových znalostí. Syn měl díky ní pro učení klid a společně šli učivem vlastním tempem. Což bylo pro něho a jeho povahu velmi důležité. Díky ní zvládnul i náročnější úkoly, které se třeba na klasických základních školách vyučují jinak nebo vůbec. Když jsem se například já snažila synovi cokoliv vysvětlit z matematiky (standardní metodou), tak pochopení mu šlo hůř. Když mu ale stejné učivo vysvětlila paní lektorka (tou jejich stejnou „vlnovou délkou“), tak to pochopil hned a co víc, zapamatoval si učivo už napořád. Takže jsem raději veškeré vysvětlování učiva nechala s radostí na paní lektorku. Jednoduše řečeno, mezi nimi to fungovalo na 100%. Už jenom to, že se syn na hodiny s paní lektorkou neskutečně těšil a chtěl se dokonce učit i přes volné dny, mluví za vše. Důležité pro mě bylo, že jsem nemusela nijak zasahovat do výuky. Měla jsem jistotu, že tato cesta je správná a že syn má za pomoci paní lektorky zajištěné adekvátní a až nadstandardní vyučování.
Kdyby bylo takových učitelů a lektorů víc, i žáci by měli větší chuť a motivaci se vzdělávat a nebrat to jenom jako povinnost. Prosím předejte toto poděkování i paní lektorce. Opravdu jí za vše patří naše VELKÉ DĚKUJEME !!!
Nikola se do našeho lektorského týmu přidala krátce po získání mezinárodního certifikátu CAE. Díky příležitostem Rotary International se zúčastnila mezinárodních pobytů v Nizozemí a Itálii, kde se spřátelila se svými nynějšími přáteli ze všech koutů světa a také se zdokonalila v komunikaci v anglickém jazyce. Přestože se rozhodla po vystudování anglického gymnázia směřovat do jiného oboru, angličtina zůstala jejím vášnivým koníčkem. Nejen, že ve Škole Populo vede své studenty k úspěšným zkouškám Cambridge English, Stanag a maturitním zkouškám, ale také ji baví konverzace a běžné doučování. Zakládá si na individuálním přístupu ke svým studentům a přátelské atmosféře.
Bc. Kristýna Gatialová
lektorka českého jazyka, ruského jazyka a matematiky
Kristýna odmaturovala s vyznamenáním na matematickém gymnáziu a vystudovala dvouobor českého a ruského jazyka na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V Populu pracuje od roku 2018, ale doučování se věnuje mnohem déle. Několik let pracovala jako lektorka českého jazyka pro cizince a vyzkoušela si i práci pedagoga na střední škole. Individuální doučování ji naplňuje především díky osobnímu přístupu a přátelskému vztahu, který si dokáže s každým žákem vytvořit. Prosazuje názor, že učení by mělo být zábavné, ať už se jedná o literaturu, pravopis nebo matematické rovnice. Volný čas tráví v přírodě, četbou knih, tancem nebo cvičením (akro)jógy.
Andrea Javůrková
lektorka matematiky
Andrea je u nás lektorkou matematiky. Snaží se studentům ukázat, že i tento předmět může být zábavný a jednoduchý, když je podán tou správnou cestou, která je pro každého jednotlivce odlišná. Je studentkou Vysokého učení technického v Brně oboru Architektura pozemních staveb. Ráda se věnuje objevování nových míst, architektuře, sportu a celkově zdravému životnímu stylu. Baví ji práce s lidmi a chtěla by jim předávat své zkušenosti.
Ing. Zuzana Holečková
lektorka českého jazyka
Zuzana toužila učit a pracovat s dětmi již odmala (stejně jako její rodiče, někteří z prarodičů, strýců a tetiček), avšak osud zprvu rozhodl jinak. Po studiích na gymnáziu a VŠE v Praze si nejprve vyzkoušela dlouholetý souběh profesí webmastera, počítačového grafika, typografa, korektora a posléze PR pracovníka. Vysázela na několik desítek publikací se současnou korekcí, post processingem fotografií a skenů pro literární aj. sborníky, případně vlastními ilustracemi, navrhovala a realizovala nejrůznější pozvánky a plakáty na kulturní akce, jakož i příručky a informační letáky pro uživatele a další PR materiály. Kromě lásky k mateřštině miluje i práci s dětmi, a proto dnes připravuje k přijímacím zkouškám z českého jazyka žáky 5., 7. i 9. tříd. Preferuje porozumění před biflováním, ráda dětem předává a vymýšlí pro ně různé mnemotechnické pomůcky ke snazšímu zapamatování nezbytných pouček. Jejími zálibami byly od dětství knihy, zpěv a hra na piano, později na kytaru, věnovala se tanci společenskému i orientálnímu. Je vdaná, má dospělého syna a dvě malá vnoučátka.
Bc. Nikola Maňasová
lektorka českého jazyka, anglického jazyka a matematiky
Nikola pochází z valašsko-slovácké oblasti Zlínského kraje. Vystudovala obory Český jazyk a Anglický jazyk na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, nyní dokončuje magisterské studium stejných oborů na Karlově univerzitě v Praze. Ve Škole Populo působí jako lektorka češtiny, angličtiny a matematiky od roku 2021. Aktivně se zapojuje do projektu Testování nanečisto a rovněž spolupracuje s Metodickým centrem na korekturách testů i textů.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.