Individuální doučování italského jazyka – Jablonec nad Nisou
Poskytujeme individuální doučování italského jazyka na míru.
I Jablonec nad Nisou je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Chtěla bych Vám moc všem poděkovat za Vaší vstřícnost a ochotu nám pomoci, s doučováním naší dcerky Kristýnky. Určitě Vašich služeb v budoucnu opět využijeme.
Díky přístupu a trpělivosti se mi podařilo zvládnout maturitní didaktický test
Adriana H.
Chtěla bych poděkovat paní koordinátorce Kristýně za doporučení paní lektorky Lujby K. Protože mi velmi pomohla s učením a díky jejímu přístupu a trpělivosti se mi podařilo zvládnout maturitní didaktický test z českého jazyka. Tímto bych jí chtěla velice moc poděkovat!
Flexibilita doučování
Lucie V.
S doučovánim jsme byli spokojeni určitě když bude potřeba doporučim dále.
Velice se mi libila flexibilita doučování. Paní lektorky byly moc fajn -skvělá komunikace.
Velice děkuji Vám i slečnám lektorkám.
Syn je maximálně spokojen
Zuzana Z.
Syn je maximálně spokojen s panem lektorem Alanem, na jednotlivé lekce se vyloženě těší, sám má dobrý pocit z průběžné koncepční přípravy na přijímací zkoušky na víceleté gymnázium, pana lektora dokonce doporučil kamarádovi. Přípravný kurz jsme objednali na přání syna, jeho přístup je tedy aktivnější, avšak základem je perfektní přístup lektora, kdy syn má po každé lekci dobrý pocit z postupných pokroků a zlepšení.
Velké díky
Gabriela S.
Velké díky vám všem, i paní lektorce českého jazyka Nikole, teď držte palce, ať to David da.
Dostala jsem se na obě školy
Nicole J.
Moc bych chtěla poděkovat lektorce Kateřině H. Skončila jsem na prvním a čtvrtém místě.
Dceru doučování baví
Sofie K.
Moc Vám děkuju, jsem s doučováním a celkově Vaším přístupem velmi spokojená, Sofii doučování baví.
Děkuji mnohokrát.
Šárka A.
Chtěla bych Vám a slečně lektorce Z. tímto moc poděkovat za přípravu k opravné zkoušce - didaktickému testu z ČJ. Dnes jsem se dověděla, že syn Adam úspěšně tuto zkoušku složil. Děkuji mnohokrát i za syna. Jsme moc rádi a do další práce přejeme hodně takových úspěchů.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Škola Populo mi vyšla ve všech ohledech vstříc.
Noemi Š.
Škola Populo mi vyšla ve všech ohledech vstříc. Našli mi učitele přesně na míru. V průběhu programu mě čekal porod a následně šestinedělí, lekce jsme tedy odložili a i pokračování bylo přesně tak, jak jsem potřebovala. Motivovali mě a dodali mi odvahu. I přesto, že do školy nechodím jíž přes dva roky, úspěšně jsem složila maturitní zkoušku. Doporučuji, stojí to za to ;-). Byla jsem vážně moc spokojená a nelituji této investice.
lektor českého jazyka, anglického jazyka, dějepisu a psychologie
Lukáš absolvoval na Pedagogické fakultě ZČU obor český jazyk a literatura, souběžně aprobaci rozšířil o psychologii. Dlouhodobě se vedle výuky na SŠ a VŠ věnuje také soukromému doučování. Na výuce si nejvíce cení komunikace se žáky a možnosti studium obohacovat hlubším pochopením látky. Rovněž se věnuje publicistické činnosti a tvůrčímu psaní, čímž jeho pedagogická práce dostává širší rozměr. Mezi Lukášovy oblíbené etapy historie patří poválečný vývoj, a to zejména na evropském kontinentu. Dále rád diskutuje o tvorbě Milana Kundery, Sigmunda Freuda a Carla G. Junga.
Františka Kopřivová
lektorka anglického a španělského jazyka
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Bc. Radka Pancáková
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tereza Pěchová
lektorka českého jazyka
Tereza studuje český jazyk a anglický jazyk na Slezské univerzitě v Opavě a ráda by své znalosti předávala dál. Již při studiu základní školy ji bavilo pomáhat spolužákům s učením a od střední školy doučuje své dva mladší sourozence anglický jazyk. Český jazyk je její vášeň, kterou se zabývá i ve svém volném čase, a to například psaním povídek. Má ráda děti a celkově práci s lidmi a v kolektivu. Mezi její další zájmy patří hudba, zvířata a čtení knih.
Bc. Sabina Žigová
lektorka českého a ruského jazyka
Sabina je studentkou navazujícího oboru Ruský jazyk a český jazyk pro střední školy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni. Své pedagogické znalosti a dovednosti uplatňuje i v individuálním doučování, a to především v rodině a u přátel. Má zkušenosti s doučováním hlavně českého jazyka (i pro cizince), dále je schopna doučovat ruský jazyk, dějepis, zeměpis a společenské vědy. Sabina je velmi pečlivá a pracovitá, od dětství hrála tenis, má i trenérský kurz tenisu, takže vztah k dětem má od mala velmi kladný. Ráda čte, sportuje a tráví čas s rodinou a přáteli.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.