Individuální doučování základů společenských věd – Znojmo
Poskytujeme individuální doučování základů společenských věd na míru.
I Znojmo je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Chtěla bych vám všem poděkovat za úžasnou organizaci.
Kateřina B.
Chtěla bych vám všem poděkovat za úžasnou organizaci, oběma lektorům, hlavně Janu H., který se synem absolvoval většinu lekcí, za skvělou přípravu k opravné maturitní písemné zkoušce z ČJ. Syn napsal písemnou práci z max. 30 bodů na 26 bodů. Budu vaši školu s radostí doporučovat dále. Děkuji a přeji mnoho úspěchů v přípravě vašich studentů.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Velmi děkujeme za celou pololetní práci
Tereza N.
Velmi děkujeme za celou pololetní práci lektorce Klárce, má dvanáctiletá dcera se v biologii výrazně zlepšila a je zase o kus blíže svému snu. Nejenže do školy chodila dobře připravená, ale co si ceníme na přínosu paní lektorky ještě víc - naučila ji, jak na to. Doporučujeme!
Nadstandardní výuka i pro nadané žáky
Andrea H.
Touto cestou bych chtěla za vše moc poděkovat paní lektorce, která učila mého syna matematiku a češtinu v školním roce 2022/2023. Bylo nám Pedagogicko-psychologickou poradnou doporučeno rozvíjet synovo nadstandardní nadání v základních předmětech víc a na vyšší úroveň, než jsou osnovy klasické základní školy. Proto jsem při prvotní komunikaci se Školou Populo trvala na tom, že nepotřebujeme klasické doučování, ale spíše někoho, kdo syna bude víc rozvíjet a posune ho v znalostech dál. A to se nám opravdu povedlo HLAVNĚ díky paní lektorce. Takové souznění mezi učitelem a žákem jsem ještě nikdy neviděla. Měla jsem pocit, že si oba dva neskutečně rozumí a celou dobu vyučování byli na jedné společné vlně. Vždy velmi mile a trpělivě navedla syna na tu správnou cestu nejenom v řešení úloh ale i v systému učení, soustředěnosti a osvojování si nových znalostí. Syn měl díky ní pro učení klid a společně šli učivem vlastním tempem. Což bylo pro něho a jeho povahu velmi důležité. Díky ní zvládnul i náročnější úkoly, které se třeba na klasických základních školách vyučují jinak nebo vůbec. Když jsem se například já snažila synovi cokoliv vysvětlit z matematiky (standardní metodou), tak pochopení mu šlo hůř. Když mu ale stejné učivo vysvětlila paní lektorka (tou jejich stejnou „vlnovou délkou“), tak to pochopil hned a co víc, zapamatoval si učivo už napořád. Takže jsem raději veškeré vysvětlování učiva nechala s radostí na paní lektorku. Jednoduše řečeno, mezi nimi to fungovalo na 100%. Už jenom to, že se syn na hodiny s paní lektorkou neskutečně těšil a chtěl se dokonce učit i přes volné dny, mluví za vše. Důležité pro mě bylo, že jsem nemusela nijak zasahovat do výuky. Měla jsem jistotu, že tato cesta je správná a že syn má za pomoci paní lektorky zajištěné adekvátní a až nadstandardní vyučování.
Kdyby bylo takových učitelů a lektorů víc, i žáci by měli větší chuť a motivaci se vzdělávat a nebrat to jenom jako povinnost. Prosím předejte toto poděkování i paní lektorce. Opravdu jí za vše patří naše VELKÉ DĚKUJEME !!!
Děkujeme.
Barbora K.
Chci moc poděkovat za přípravu syna ke zkouškám z matematiky, jste skvělí, že i v době pandemie takhle fungujete. Děkujeme.
V testu z účetnictví jsem byl na moje poměry velice úspěšný
Daniel A.
Chtěl bych Vám poděkovat, jelikož jsem byl v testu z účetnictví na moje poměry velice úspěšný, a to dokonce na 93%, takže dle ředitelky známka za 1. Bez Vás by ta cesta k tomuto výsledku byla určitě složitější, možná i nemožná, takže moc děkuji. Ať se Vám daří a ještě jednou moc děkuji.
Ráda bych Vám pár řádky poděkovala za Vaši skvělou práci.
Absolonová s Natálkou
Dobrý den. Ráda bych Vám pár řádky poděkovala za Vaši skvělou práci. Jsem moc ráda, že jsem mohla přípravu dcery na přijímací zkoušky na víceleté gymnázium zčásti předat týmu Školy Populo. Především oceňuji milý přístup, příjemné prostředí a v neposlední řadě dobrou přípravu. Dcera se naučila pracovat s testy, získala návyk opravdu pravidelné přípravy a hlavně ji to bavilo! Jistě, hlavní je vždy odhodlání dítěte, že opravdu chce samo. Také domácí příprava je potřebná, ale pro nás velký kus práce pomohla vykonat Vaše škola. Moc za to děkujeme! :-))
Doučování s lektorkou Petrou jí vrátilo sebevědomí.
Jiří Ch.
Zprvu jsem váhal, zda právě zvolit Školu Populo pro přípravu mé dcery. Nicméně teď nelituji svého rozhodnutí ani vynaložených peněz, neboť dcera s přehledem zvládla opravný maturitní didaktický test z češtiny, a to zvláště zásluhou lektorky Petry Z. Její profesionální pedagogické zkušenosti, znalosti ale i obyčejný lidský pozitivní přístup zapůsobil na moji dceru tak, že se na doučování s paní lektorkou velice těšila a pokrok v znalostech se zlepšoval po každé s ní strávené vyučovací hodině a nejen potřebné znalosti, ale hlavně ji vrátila její sebevědomí, že to zvládne. Samozřejmě rád bych také poděkoval i za vstřícnost a trpělivost koordinátorce doučování Barboře P.
Příprava na didaktický test z českého jazyka
Lenka B.
Moc děkuji za přípravu syna na didakticky test z jazyka českého. Díky vám syn úspěšně dokončil střední školu. Pokud bude potřeba určitě znovu využijeme. Pokud někdo váha tak za nás určitě doporučuji.
Má dcera byla letos úspěšně přijatá na obě gymnázia, kam se hlásila.
Alina W.
Mám velikou radost, že má dcera byla letos úspěšně přijatá na obě gymnázia, kam se hlásila. Ráda bych za sebe i svou dceru moc poděkovala panu lektorovi i Vám za bezvadnou a profesionální organizaci kurzu. Byli jsme moc spokojeni.
lektorka českého jazyka, dějepisu a společenských věd
Zuzka je lektorkou češtiny, dějepisu a společenských věd. V Populu učí od září 2018. Jejím cílem je ukázat studentům krásu literatury a historie, což vůbec nejsou nudné předměty, záleží pouze na učiteli. Velkou část jejího života tvoří knihy – pokud ji nenajdete s nosem zabořeným do knížky jakéhokoli žánru, dělá zrovna společnost svému příteli-knihovníkovi nebo mamince-knihovnici. Dalšími oblastmi jejího zájmu jsou balet, kočky a dění ve světových monarchiích, ne nutně v tomto pořadí. Kus jejího srdce patří také Wiki, staré, uslintané a fantastické německé ohařce.
Mgr. Martina Kuchyňková
lektorka českého jazyka a literatury, ZSV a rétoriky
Martina je speciální pedagožka s praxí v pedagogicko-psychologické poradně (PPP) a ve speciálně pedagogickém centru (SPC). Ve Škole Populo doučuje primárně český jazyk a literaturu, ZSV a rétoriku. Ráda pracuje se studenty se specifickými poruchami učení a poruchami pozornosti. Věnuje se klasickému doučování ČJ nebo přípravě na přijímací zkoušky z 5., 7., 9. třídy z českého jazyka. Z Balíčků ji nejvíce oslovuje tématika: „Specifické poruchy učení a poruchy pozornosti“, „Čtení, psaní, počítání“, „Máme doma budoucího prvňáčka“. Ráda studentům pomáhá se připravit na diktát, písemku, velkou písemku či reparát.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.