Individuální doučování základů společenských věd – Vyškov
Poskytujeme individuální doučování základů společenských věd na míru.
I Vyškov je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost
Marcela R.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost s paní lektorkou Libuší Z. Její přístup, nadšení, znalosti a hlavně celkově přístup k Danovi je jedinečný, Dan je maximálně spokojený. K paní Libuši Z. si vytvořil až přátelský vztah a to samé můžeme napsat také o paní lektorce Markétě P. Obĕ lektorky opravdu plnĕ i více nahrazují Danovy paní učitelky ze školy!
Příběh Markétky – škola hrou
Rodič
Markétka ukončila 1. třídu, ale já o ni měla stále velké obavy, protože se jí nechtělo číst a psát. Ve škole jsem moc zastání nenašla a bylo mi naznačeno, že s tím nepůjde nic udělat. Dcera chodila ze školy zničená a demotivovaná a chuť poznávat a učit se u ní postupně mizela. Denní rutina ji ubíjela a brzy se u ní začaly objevovat poruchy soustředění a učení. Pro Markétku tedy zvolili kombinaci výuky pomocí her, které jí pomohly nalézt další motivaci. Udělali revizi čtení a psaní a díky individuálnímu přístupu a intenzivní výuce se jim podařilo upravit všechny nedostatky a špatné návyky, které si ze školy odnesla. Po několika hodinách jsem si všimla jejího rostoucího zájmu o studium a také toho, že si dcera začala sama slabikovat dětské knížky. Nakonec jsme se rozhodli změnit základní školu, k čemuž nás přivedlo to, co dokáže individuální přístup k výuce, a to, když se dítěti opravdu někdo věnuje.
Syn měl hrůzu z matematiky
Šárka A.
Dobrý den, chtěla bych touto cestou poděkovat panu učiteli Tomáši Z.. Tonda sice dělá pokroky mírné, ale i když hned nenosí domů samé jedničky, je vidět, že se výrazně uklidnil. Měl hrůzu z matematiky a každý další nezdar ho stahoval dolů. Z paní učitelky byl nervní, ale teď když ví, že je tu někdo jiný, kdo se mu věnuje, vypustil paní učitelku z hlavy a na výuku s panem lektorem se těší.
Musím velice ocenit přátelský přístup a neskutečnou ochotu.
Kateřina Š.
Byla jsem u Vás na doučování z češtiny. Mojí paní doučovatelku mi doporučila kamarádka, jedná se o Mgr. Ljubu K. Doučování bylo vysoce příjemné, paní K. byla velmi ochotná a informace předávala jasně, takže jsem vše krásně pochopila. Zároveň musím velice ocenit její přátelský přístup a neskutečnou ochotu, kterou projevila při plánování dalších doučovacích hodin. Musím říct, že bez paní K. bych neprošla tak hladce didaktickým testem z češtiny. Dokonce jsem doporučila paní K. i svým kamarádům z nižších ročníků.
Nadstandardní výuka i pro nadané žáky
Andrea H.
Touto cestou bych chtěla za vše moc poděkovat paní lektorce, která učila mého syna matematiku a češtinu v školním roce 2022/2023. Bylo nám Pedagogicko-psychologickou poradnou doporučeno rozvíjet synovo nadstandardní nadání v základních předmětech víc a na vyšší úroveň, než jsou osnovy klasické základní školy. Proto jsem při prvotní komunikaci se Školou Populo trvala na tom, že nepotřebujeme klasické doučování, ale spíše někoho, kdo syna bude víc rozvíjet a posune ho v znalostech dál. A to se nám opravdu povedlo HLAVNĚ díky paní lektorce. Takové souznění mezi učitelem a žákem jsem ještě nikdy neviděla. Měla jsem pocit, že si oba dva neskutečně rozumí a celou dobu vyučování byli na jedné společné vlně. Vždy velmi mile a trpělivě navedla syna na tu správnou cestu nejenom v řešení úloh ale i v systému učení, soustředěnosti a osvojování si nových znalostí. Syn měl díky ní pro učení klid a společně šli učivem vlastním tempem. Což bylo pro něho a jeho povahu velmi důležité. Díky ní zvládnul i náročnější úkoly, které se třeba na klasických základních školách vyučují jinak nebo vůbec. Když jsem se například já snažila synovi cokoliv vysvětlit z matematiky (standardní metodou), tak pochopení mu šlo hůř. Když mu ale stejné učivo vysvětlila paní lektorka (tou jejich stejnou „vlnovou délkou“), tak to pochopil hned a co víc, zapamatoval si učivo už napořád. Takže jsem raději veškeré vysvětlování učiva nechala s radostí na paní lektorku. Jednoduše řečeno, mezi nimi to fungovalo na 100%. Už jenom to, že se syn na hodiny s paní lektorkou neskutečně těšil a chtěl se dokonce učit i přes volné dny, mluví za vše. Důležité pro mě bylo, že jsem nemusela nijak zasahovat do výuky. Měla jsem jistotu, že tato cesta je správná a že syn má za pomoci paní lektorky zajištěné adekvátní a až nadstandardní vyučování.
Kdyby bylo takových učitelů a lektorů víc, i žáci by měli větší chuť a motivaci se vzdělávat a nebrat to jenom jako povinnost. Prosím předejte toto poděkování i paní lektorce. Opravdu jí za vše patří naše VELKÉ DĚKUJEME !!!
Na vašem typu doučování je prima, že jste naprosto flexibilní a přizpůsobíte se potřebám a času dítěte
Martina D.
Na vašem typu doučování je prima, že jste naprosto flexibilní a přizpůsobíte se potřebám a času dítěte. Děkuji oběma lektorům, paní Kamile B. a panu Jaromírovi H., kteří připravovali mého syna Marka k přijímacím zkouškám na SŠ, byli skvělí.
Děkujeme
Monika G.
Chtěla bych Vám moc všem poděkovat za Vaší vstřícnost a ochotu nám pomoci, s doučováním naší dcerky Kristýnky. Určitě Vašich služeb v budoucnu opět využijeme.
Syn zvládl přijímací zkoušky na střední školu. Škola Populo stojí za to.
Iveta V.
Můj syn nikdy v ČJ nevynikal. Měl vždy velké problémy a měla jsem velké obavy, že přijímací zkoušky na střední školu neudělá. A udělal! Díky lektorce, která ho připravila na výbornou. Netušila jsem, že by se mohl tak zlepšit. Za půl roku spolu udělali kus práce. Děkuji moc celé škole Populo, protože byl syn výborně připraven i na matematiku a na anglický jazyk. Docházel 3 roky kdy lektor vytáhl jeho známky na výbornou. Jestli nevíte kam dát své dítě na doučování tak škola Populo stojí za to.
Školu Populo budeme i v následujícím školním roce nadále a velmi rádi využívat.
Marcela R.
Velmi ráda bych se podělila o naši zkušenost s doučováním se Školou Populo a ráda tak přesvědčila ty, kteří stále váhají. Všem rodičům mohu jen a jen Školu Populo vřele doporučit. Já a především můj syn (žák 5. ročníku) jsme byli a nadále jsme maximálně spokojení. Vždy maximální nasazení lektorek, jedinečný, individuální přístup, přátelské jednání. Naše lektorky se staly zároveň i našimi přáteli. Se synem navázaly jedinečný, profesionální až přátelský vztah založený na vzájemné důvěře. Se synem jsme zvolili doučování anglického jazyka a matematiky. Obě lektorky zcela nahradily během distanční výuky synovi plnohodnotný a detailní výklad daného učiva 5. ročníku, který potřeboval doplnit a vysvětlit. Lektorky byly vždy ve velmi dobré a přátelské náladě a se zájmem a ochotou synovi vysvětlily dané učivo. Vždy se nám od lektorek dostalo a stále dostává maximální nasazení a individuální přístup. Z vlastní osobní zkušenosti můžu Školu Populo všem rodičům jen a jen doporučit. Zvolit tuto formu individuálního doučování bylo tím naším nejlepším rozhodnutím, obzvláště ve výuce anglického jazyka. Syn zaznamenal významné pokroky ve znalosti učiva celého 5. ročníku, mnohem lépe rozumí a hlavně je sám schopen vést konverzaci, a to plynule v anglickém jazyce, které předtím nebyl bohužel schopen sám vést. Synovy znalosti anglického jazyka způsobené distanční výukou byly bohužel nedostačující. Už teď vím, že Školu Populo budeme i v následujícím školním roce nadále a velmi rádi využívat. Jen díky Škole Populo synovi nechybí žádný výklad učiva 5.ročníku.
Výsledky svědčí o skvěle odvedené práci Školy Populo
Petra P.
S radostí vám mohu sdělit, že syn byl na obě vybrané školy přijat, na jedné byl z 185 uchazečů na 31. místě, na druhé škole ve vybraném oboru dokonce na místě 1. Oba výsledky svědčí o skvěle odvedené práci Školy Populo, kdy syn průběh doučování i přístup pan lektora hodnotil velmi kladně, což od něj, kdy jeho přístup k učení nebývá občas zrovna ukázkový, je o to větší pochvala… Ještě jednou velké poděkování a pozdrav panu lektorovi.
lektorka českého jazyka, dějepisu a společenských věd
Zuzka je lektorkou češtiny, dějepisu a společenských věd. V Populu učí od září 2018. Jejím cílem je ukázat studentům krásu literatury a historie, což vůbec nejsou nudné předměty, záleží pouze na učiteli. Velkou část jejího života tvoří knihy – pokud ji nenajdete s nosem zabořeným do knížky jakéhokoli žánru, dělá zrovna společnost svému příteli-knihovníkovi nebo mamince-knihovnici. Dalšími oblastmi jejího zájmu jsou balet, kočky a dění ve světových monarchiích, ne nutně v tomto pořadí. Kus jejího srdce patří také Wiki, staré, uslintané a fantastické německé ohařce.
Mgr. Martina Kuchyňková
lektorka českého jazyka a literatury, ZSV a rétoriky
Martina je speciální pedagožka s praxí v pedagogicko-psychologické poradně (PPP) a ve speciálně pedagogickém centru (SPC). Ve Škole Populo doučuje primárně český jazyk a literaturu, ZSV a rétoriku. Ráda pracuje se studenty se specifickými poruchami učení a poruchami pozornosti. Věnuje se klasickému doučování ČJ nebo přípravě na přijímací zkoušky z 5., 7., 9. třídy z českého jazyka. Z Balíčků ji nejvíce oslovuje tématika: „Specifické poruchy učení a poruchy pozornosti“, „Čtení, psaní, počítání“, „Máme doma budoucího prvňáčka“. Ráda studentům pomáhá se připravit na diktát, písemku, velkou písemku či reparát.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.