Individuální doučování základů společenských věd – Rakovník
Poskytujeme individuální doučování základů společenských věd na míru.
I Rakovník je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Môj syn Vilko úspešne absolvoval maturitné skúšky, síce tie opravné po prázdninách, ale hlavné je, že to zvládol. Ďakujem za spoluprácu.
Informace o každé proběhlé lekci
Alena P.
S výukou českého jazyka a matematiky je dcera velmi spokojená. Jde o individuální přípravu na přijímací zkoušky z 9. třídy. Jako rodič velmi oceňuji informace o každé lekci, jejím obsahu i hodnocení přístupu a pokroků studenta.
Děkujeme za prima péči při přípravě na maturitu
Hana B.
Děkujeme za prima péči při přípravě na maturitu. Matyáš ji díky vám udělal skvěle. Hodiny z češtiny s panem lektorem Vladimírem B. bavily a inspirovaly. Těšíme se na další spolupráci.
Populo rozhodně doporučujeme
Hana S.
Děkujeme Škole Populo za přípravu syna na přijímací zkoušky na víceleté gymnázium - byl přijat na obě školy. Příprava byla systematická, velmi kvalitní a výrazným způsobem posunula synovy znalosti. Lekce syna hodně bavily a podpořily jeho motivaci. Skvělá byla také zpětná vazba z každé hodiny, kterou jsme dostávali na e-mail. Škola Populo nám vždy vyšla vstříc, když jsme potřebovali lekce přesunout. Populo rozhodně doporučujeme a až se na gymnázium bude hlásit mladší dcera, určitě se na na Vás zase obrátíme!
Přeji hodně úspěchů a spoustu dalších spokojených zákazníků!
Helena Š.
Adélka byla úspěšně přijata na gymnázium, a tak bych ráda poděkovala i Vám, protože jste k tomuto úspěchu přispěli velkou měrou. Díky za přístup, flexibilitu a lidský postoj, protože zejména to pomohlo dceři k tomu, že si hodiny užila. Přeji hodně úspěchů a spoustu dalších spokojených zákazníků.
Děkuji za profesionální přístup po celou dobu přípravy našich dětí
Jan L.
Za poslední 2 roky jsme využili vašich služeb, jak při přípravě našeho syna na příjímací zkoušky na SŠ, tak pro přípravu dcerky na maturitu ze španělštiny. Chtěl bych vám tímto poděkovat za profesionální přístup po celou dobu přípravy našich dětí. S Vašimi službami jsme byli velice spokojeni.
Celému týmu školy Populo, bych chtěla touto cestou poděkovat.
Monika Kořínková
Celému týmu školy Populo, bych chtěla touto cestou poděkovat. Hlavně lektorům: panu J., slečně A. a slečně K., za přípravu mého syna na příjmací zkoušky. Jsem ráda,že tato služba v Olomouci existuje a mohu ostatním jen doporučit.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Moc děkujeme za super profesionální přístup
Michaela M.
Barča je se slečnou lektorkou Dominikou H. moc spokojená. Oceňuje, že když Barča řekne správnou odpověď, např. v ČJ, tak lektorka potvrdí a zároveň zopakuje vysvětlení, proč tomu tak je. Celkově výuku Barča vnímá pozitivně. Je ráda i za nové tipy na zdůvodnění určitých jevů a pravidel. Ještě jednou moc děkujeme za super profesionální přístup a spolupráci.
Online výuku vřele doporučuji.
Lenka W.
Ráda bych touto cestou ohodnotila uplynulé lekce doučování českého jazyka. Hodiny pro mne byly velice přínosné po všech stránkách. Osvěžila jsem si problematické gramatické jevy ve cvičeních i formou her, což bylo velice příjemné. Lektorka mi po celou dobu výuky vycházela maximálně vstříc jak v samotných hodinách, tak časově. Oceňuji také vstřícnost a ochotu zaměstnanců školy při vyřizování mých požadavků na výuku. Celý plán byl sestaven tak, aby vyhovoval jak mým časovým, tak finančním možnostem. Škola Populo je důkazem toho, že vstřícný přístup a seriózní jednání je a stále bude klíčem k dalším úspěchům. Celkově jsem byla maximálně spokojená. Online výuku vřele doporučuji. Pokud potřebuje kdokoliv s čímkoliv pomoci a nevíte si rady, neváhejte se na služby školy obrátit.
lektorka českého jazyka, dějepisu a společenských věd
Zuzka je lektorkou češtiny, dějepisu a společenských věd. V Populu učí od září 2018. Jejím cílem je ukázat studentům krásu literatury a historie, což vůbec nejsou nudné předměty, záleží pouze na učiteli. Velkou část jejího života tvoří knihy – pokud ji nenajdete s nosem zabořeným do knížky jakéhokoli žánru, dělá zrovna společnost svému příteli-knihovníkovi nebo mamince-knihovnici. Dalšími oblastmi jejího zájmu jsou balet, kočky a dění ve světových monarchiích, ne nutně v tomto pořadí. Kus jejího srdce patří také Wiki, staré, uslintané a fantastické německé ohařce.
Mgr. Markéta K.
lektorka českého jazyka a společenských věd
Markéta vystudovala češtinu a základy společenských věd na Filozofické fakultě Ostravské univerzity. Poté působila deset let na gymnáziu jako pedagog. V současnosti studuje psychologii na vysoké škole, jelikož je přesvědčena, že díky ní se může stát lepším učitelem a lektorem. A tak může lépe poznat svého studenta a přizpůsobit doučování jeho potřebám. Nejraději připravuje žáky na přijímací a maturitní zkoušky z českého jazyka. Když zrovna nedoučuje, či sama nestuduje, cvičí jógu, chodí na procházky, stará se o zahradu či se věnuje svému oblíbenému osobnostnímu rozvoji.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.