Individuální doučování japonského jazyka – Trutnov
Poskytujeme individuální doučování japonského jazyka na míru.
I Trutnov je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Syn je z výuky nadšen
Michaela K.
Ráda bych tímto poděkovala koordinátorce Kristýně M. za nalezení vhodné učitelky ČJ pro mého syna. Přesně podle požadavků se zaměřila na nalezení vhodného lektora, který by zvládl jeho dysfunkce. Velmi záhy našla paní učitelku Ljubu K. Paní učitelka je neskutečně trpělivá a syn je z výuky nadšen. Na základě, i když distanční výuky, úspěšně zvládl přijímací zkoušky na SŠ.
Dceři online lekce velmi pomáhají při přípravě k maturitě a na přijímací zkoušky na vysokou školu
Martina D.
Moc děkujeme Škole Populo za perfektní výběr lektorů a s tím spojené služby – velmi dobrá komunikace a přístup. Dceři online lekce velmi pomáhají při přípravě k maturitě a na přijímací zkoušky na vysokou školu. Školu Populo velmi doporučujeme. Zdravíme lektory a od září se těšíme na další online hodiny.
Služby Školy Populo využijeme také pro přípravu mladší dcery.
Markéta H.
Do Školy Populo chodila naše dcera na přípravu na víceleté gymnázium. Od první komunikace do ukončení programu jsme měli jen dobrou zkušenost. Dcera se na hodiny češtiny a matematiky dokonce moc těšila. Zejména jsem si cenila: rychlé a velice vstřícné komunikace, online výuky během “Covidu”, kterou škola zavedla do několika málo dnů po uzavření škol a lektorů, kteří brali dceru jako partnera a skvěle jí provedli přípravou na přijímací zkoušky. Služby Školy Populo využijeme také pro přípravu mladší dcery.
Školu Populo určitě doporučujeme.
Ludmila S.
I když měl můj syn velmi dobrou známku z matematiky,náš lektor pan V. nám řekl, že má značně velké mezery v učivu,což nás mrzelo, ale na konci doučování se prý zlepšil nejvíce ze všech studentů, které měl, což nás zase velmi potěšilo. Nejen, že se zdokonalil v matematice, ale přijímací zkoušky jsme udělali a syn se na školu dostal. Náš lektor pan V. měl podle syna velmi dobré metody na vysvětlení a na hodiny se těšil. Školu Populo určitě doporučujeme.
Profesionální přístup koordinátorů dopomáhá úspěchu
Iveta P.
Dobrý den, s doučováním ve škole Populo jsme byly velice spokojeni. Moc děkuji doučujícím a též koordinátorkám za profesionální přístup. Bez nich by dcera maturitu z angličtiny tak dobře nezvládla.
Velký dík
Filip D.
Náš syn Filip se dostal na obě střední školy, na které si podal přihlášku. Velký dík vám a vašim lektorkám Anně H. a Kateřině F.
S výukou italštiny jsem spokojen
Jan Z.
Co se hodnocení výuky týče, jsem spokojen. Lekce jsou přínosné a člověk dokáže u sebe opravdu vidět pokrok. Paní lektorka je ochotná a milá paní, která vždy vše vysvětlí, přidá i zajímavosti díky životu v Itálii, a celkově jsem s jejím přístupem k hodinám a vedením velice spokojený. Oceňuji například rychlé zopakování předchozích lekcí, které mi velmi pomohlo v hodině, kdy jsem byl po nemoci a z italštiny jsem myšlenkově vypadl či celkovou atmosféru hodin, kdy se student nemusí bát na nic zeptat a celou dobu výuky se může soustředit na to, co ho baví. S výukou a vedením výuky jsem spokojen, a rozhodně bych doporučil ostatním, co se chtějí přiučit nějaký jazyk či potřebují doučování.
Práci lektorky musím ohodnotit jako skvělou, řekla bych přímo se vymykající standardům dnešní doby
Kateřina V.
Chtěla bych oznámit, že moje dcera Sára, která k Vám chodila na doučování z matematiky, složila přijímací zkoušky úspěšně (matematika - 41 bodů) a byla přijata na obě školy dle svého výběru. Tímto bych ráda vyjádřila svůj dík Škole Populo, a zejména lektorce Dominice H., která se Sárou pracovala a jejíž práci musím ohodnotit jako skvělou, řekla bych přímo se vymykající standardům dnešní doby. Slečna Dominika byla nejen vždy dochvilná, ale také ochotná dokončit rozdělanou práci nad časový rámec hodiny. Na výuku byla vždy připravená (což bylo umožněno nejen tím, že skvěle ovládá svůj obor, ale také její schopností přesně analyzovat studentovy potřeby). Práce s ní byla systematická, což se týkalo nejen průběhu samotné lekce, ale i domácí přípravy, ke které vždy poskytla dostatek relevantních zadání. Bylo zřejmé, že neváhá přípravě věnovat svůj čas a vyhledat a sestavit materiály tak, aby byly zacíleny přesně na potřeby studenta a situace. Ocenili jsme též její zpětnou vazbu. Nejenže byla v Sářině případě většinou pozitivní :-), ale nikdy nebyla odbytá a odpovídala skutečnosti tak, jak Sáru známe. V neposlední řadě bych chtěla též ocenit osobnost slečny Dominiky a její komunikační schopnosti - Sára je poměrně plachý člověk a obtížně navazuje nové kontakty, přesto pracovala se slečnou lektorkou bez problémů a s potěšením. Ještě jednou tedy děkuji za zprostředkování tohoto doučování.
Příběh maminky – příprava na zápis
Maminka Tobiáše
Můj syn Tobiáš měl velké obavy z první třídy a já sama jsem nebyla spokojená s formou předškolní výuky v jeho mateřské škole. Chtěla jsem syna zapsat na školu, která nebyla v jeho spádové oblasti a nebyla záruka, že mi jej vezmou. Od známých jsem věděla, že stačí málo a škola může, pokud je vysoký zájem (což byl!), dítě i odmítnout. Velmi se mi líbí myšlenka Předškolní přípravky, kdy v rámci jednoho kurzu jsme mohli u syna pokrýt prakticky všechny dovednosti i s přesahem. Se slečnou lektorkou Alenkou jsem si padla do noty a ona si Tobiáše velmi oblíbila. Velmi brzy jsem u něj začala pozorovat pozitivní reakce a úplně mi vyrazilo dech, že si začal dokonce sám spontánně číst dětské knížky. Netušila jsem, že je něco takového možné a u zápisu z nás byli docela překvapení. Alenka mi nabídla zapojit do výuky i základy angličtiny, s čímž jsem souhlasila. Zpětně mohu říct, že nebýt Předškolní přípravky, nevěřila bych, co dokáže intenzivní a individuální příprava i u tak malého dítěte. A na školu nás samozřejmě vzali!
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka.
Nora L., babička
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka v loňském roce, kdy byla v deváté třídě a prospěch byl tzv. „střídavě oblačno“. Nejhorší byla chemie, v té se hodně zlepšila. V pololetí jsme vyměnily chemii za češtinu, vzhledem k přijímacím zkouškám na střední školu, a musím říci, že byl vidět pokrok. Na jaře jsem zařídila pár hodin češtiny a matematiky nejmladší vnučce (6.třída), která potřebovala vylepšit vysvědčení, a i ta se zlepšila. Je pravda, že obě holky měly zájem o zlepšení. Strach, že se nedostanou na školu nebo propadnou, vykonal své. Kdyby zájem nebyl, asi by to tak dobré nebylo. Rozhodně oceňuji prostředí – učebny, kde se děti vzájemně neruší, přátelskou atmosféru a vyučující, kteří dokáží pracovat i s náladovými puberťáky. Po každé lekci chodí rodičům na mail hodnocení, tady mám ale dojem, že je tendence spíše chválit. V tomto roce jedna z vnuček v Populu pokračuje.
Honza objevil svůj zápal pro jazyk během cest po Švédsku a Velké Británii. Zakládá si na osobním a vřelém přístupu ke studentům. Je mu vlastní rozvoj svých
výukových metod a dovedností. Má rád, když se studenti smějí, a když se navíc může na smíchu podílet. Pro předávání jazykových znalostí se rozhodnul krátce po získání mezinárodního certifikátu CAE. Ve volném čase hraje squash nebo chodí do kina. Jazykový syntax se mu líbí natolik, že napsal několik anglických povídek a jednu knihu. Na hodiny konverzace připravuje velkou škálu různých zajímavých témat.
Andrea Javůrková
lektorka matematiky
Andrea je u nás lektorkou matematiky. Snaží se studentům ukázat, že i tento předmět může být zábavný a jednoduchý, když je podán tou správnou cestou, která je pro každého jednotlivce odlišná. Je studentkou Vysokého učení technického v Brně oboru Architektura pozemních staveb. Ráda se věnuje objevování nových míst, architektuře, sportu a celkově zdravému životnímu stylu. Baví ji práce s lidmi a chtěla by jim předávat své zkušenosti.
Jana Majorová
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, přírodopisu a vlastivědy
Janě je 27 let a je paní učitelkou na 1. stupni základní školy. V současné době se v rámci mateřské dovolené stará o malého synka.
Specializuje se především na obor didaktiky matematiky, ale má dlouholetou zkušenost s doučováním mnoha dalších předmětů, které se vyučují na 1. i 2. stupni základní školy. Doučovala malé i velké školáky již během studií.
Ráda smysluplně pracuje s žáky za účelem zlepšení jejich vzdělávacích dovedností, motivuje je a vede k porozumění učiva. Snaží se být jejich co nejlepším průvodcem k dosažení vytyčených cílů (zlepšení známky z daného předmětu, pochopení probírané látky, úspěšné přijetí na střední školu).
Chris Podivinský
lektor matematiky
Chrisova první zkušenost s doučováním přišla na druhém stupni základní školy, kdy začal doučovat svého bratra. Během následujících let si matematiku ještě víc zamiloval - rád si vymýšlí vlastní příklady a materiály do hodin a lektorování ho velmi baví. Ve čtvrtém ročníku gymnázia dostal možnost čtyřměsíčního studijního pobytu v rakouském Melku, který mu následně pomohl v získání certifikátu z němčiny. Mimo lektorování je velký fanoušek Bitcoinu, miluje hudbu a alternativní styl, odmala píše básně. Nejraději připravuje studenty k přijímacím zkouškám na SŠ nebo k maturitě z matematiky, kde v přípravě kombinuje systematické procházení testů a jednotlivých oblastí, které student potřebuje procvičit.
Nikola Číhalová
lektorka anglického jazyka
Nikola se do našeho lektorského týmu přidala krátce po získání mezinárodního certifikátu CAE. Díky příležitostem Rotary International se zúčastnila mezinárodních pobytů v Nizozemí a Itálii, kde se spřátelila se svými nynějšími přáteli ze všech koutů světa a také se zdokonalila v komunikaci v anglickém jazyce. Přestože se rozhodla po vystudování anglického gymnázia směřovat do jiného oboru, angličtina zůstala jejím vášnivým koníčkem. Nejen, že ve Škole Populo vede své studenty k úspěšným zkouškám Cambridge English, Stanag a maturitním zkouškám, ale také ji baví konverzace a běžné doučování. Zakládá si na individuálním přístupu ke svým studentům a přátelské atmosféře.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.