Individuální doučování japonského jazyka – Jeseník
Poskytujeme individuální doučování japonského jazyka na míru.
I Jeseník je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
S výukou italštiny jsem spokojen
Jan Z.
Co se hodnocení výuky týče, jsem spokojen. Lekce jsou přínosné a člověk dokáže u sebe opravdu vidět pokrok. Paní lektorka je ochotná a milá paní, která vždy vše vysvětlí, přidá i zajímavosti díky životu v Itálii, a celkově jsem s jejím přístupem k hodinám a vedením velice spokojený. Oceňuji například rychlé zopakování předchozích lekcí, které mi velmi pomohlo v hodině, kdy jsem byl po nemoci a z italštiny jsem myšlenkově vypadl či celkovou atmosféru hodin, kdy se student nemusí bát na nic zeptat a celou dobu výuky se může soustředit na to, co ho baví. S výukou a vedením výuky jsem spokojen, a rozhodně bych doporučil ostatním, co se chtějí přiučit nějaký jazyk či potřebují doučování.
Naše děti výuka baví
Lenka M.
Jsme velmi spokojeni. Všichni lektoři jsou opravdu vstřícní, naše děti výuka baví a dělají velké pokroky. Zvláště bychom chtěli ocení flexibilitu a ochotu stále naše lekce přizpůsobovat sportovnímu programu našich dětí. Velmi se nám líbí zpětná vazba, takže i my rodiče máme stále přehled o dění.
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka.
Nora L., babička
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka v loňském roce, kdy byla v deváté třídě a prospěch byl tzv. „střídavě oblačno“. Nejhorší byla chemie, v té se hodně zlepšila. V pololetí jsme vyměnily chemii za češtinu, vzhledem k přijímacím zkouškám na střední školu, a musím říci, že byl vidět pokrok. Na jaře jsem zařídila pár hodin češtiny a matematiky nejmladší vnučce (6.třída), která potřebovala vylepšit vysvědčení, a i ta se zlepšila. Je pravda, že obě holky měly zájem o zlepšení. Strach, že se nedostanou na školu nebo propadnou, vykonal své. Kdyby zájem nebyl, asi by to tak dobré nebylo. Rozhodně oceňuji prostředí – učebny, kde se děti vzájemně neruší, přátelskou atmosféru a vyučující, kteří dokáží pracovat i s náladovými puberťáky. Po každé lekci chodí rodičům na mail hodnocení, tady mám ale dojem, že je tendence spíše chválit. V tomto roce jedna z vnuček v Populu pokračuje.
Děkuji.
Hana B.
Lucka Blažková by chtěla poděkovat za přípravu matematiky panu lektorovi. Moc se jí to povedlo a dostala se na šestileté gymnázium na Křenovou v Brně i na GML.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Tímto chci vám všem moc poděkovat za perfektní koordinaci doučovacích lekcí.
Silvie V.
Dobrý den,chtěla bych tímto vám všem moc poděkovat za perfektní koordinaci doučovacích lekcí, ale nejvíce však chci poděkovat sl. Lucii H. za perfektní a precizní přípravu mého syna Jakuba Fanty k didaktickému testu z ČJ, Jakub u testu uspěl na 60% s 30 body. Nevím jak jinak Vám mám poděkovat, Jakub se testu opravdu bál, velice dobře si uvědomoval, že je to jeho poslední pokus, o to víc byl ve stresu. Lucie, patří Vám velký """"DÍK"""", Kuba Vás velice chválil.
Služby Školy Populo využijeme také pro přípravu mladší dcery.
Markéta H.
Do Školy Populo chodila naše dcera na přípravu na víceleté gymnázium. Od první komunikace do ukončení programu jsme měli jen dobrou zkušenost. Dcera se na hodiny češtiny a matematiky dokonce moc těšila. Zejména jsem si cenila: rychlé a velice vstřícné komunikace, online výuky během “Covidu”, kterou škola zavedla do několika málo dnů po uzavření škol a lektorů, kteří brali dceru jako partnera a skvěle jí provedli přípravou na přijímací zkoušky. Služby Školy Populo využijeme také pro přípravu mladší dcery.
Vyřiďte prosím, velké díky lektorům.
Kateřina T.
Dobrý den, s radostí Vám chci napsat, že je Káťa přijata na Střední školu potravinářských technologií. Hlásila se tam na 2 obory a na oba je přijata. Počet bodů jí zajistil 9. a 12. místo mezi uchazeči. Vyřiďte prosím, velké díky lektorům, kteří se jí věnovali on-line. Ráda bych poděkovala i paní lektorce, která měla Kačku při osobní výuce u Vás.
Chtěla bych vám poděkovat za skvělou přípravu moji dcery.
Mazúchová, maminka
Chtěla bych vám poděkovat za skvělou přípravu moji dcery na přijímací zkoušky na střední školu. Doučování, které absolvovala ji velmi pomohlo. Výsledky, které dosáhla v testech byly perfektní. I když moje dcera nebyla ve škole nejlepší v prospěchu, hodně jí pomohlo doučování. Body, které získala za prospěch z vysvědčení byly nižší. Proto jsem se rozhodla pro doučování z ČJ a Matematiky ve Škole Populo. Tam s ní pravidelně procvičovali i samotné cermat testy a úkoly, ve kterých byla slabší. Testy na přijímacích zkouškách zvládla perfektně. Díky dobře zvládnutým přijímacím zkouškám, byla moje dcera přijata na obě střední školy, na které si podala přihlášky. Proto doporučuji všem, kteří se rozhodují, zda investovat do doučování, nebo ne, aby do toho šli. Je to investice, která se určitě pozitivně projeví na výsledcích na přijímacích zkouškách. Ještě jednou chci poděkovat za pečlivou práci vyučujících, kteří doučovali moji dceru.
Trochu jsem se obávala výuky online, ale naprosto zbytečně.
Michaela B.
Školu Populo jsme vybrali na doporučení známých a byli jsme naprosto spokojeni. Dcera se hlásila na výběrové jazykové gymnázium a méně si možná i kvůli distanční covidové výuce, která trvala téměř celou devátou třídu, věřila na přijímací zkoušky v matematice. Paní lektorka byla skvělá. Trochu jsem se obávala výuky online, ale naprosto zbytečně. Nejprve s Kristýnkou vyzkoušely, na jaké úrovni v matematice je, odhalily slabší místa a na těch poměrně intenzivně pracovaly. Dcera byla s přístupem paní lektorky moc spokojená a celkem ráda plnila i "domácí" úkoly. Mě jako rodiči vyhovovala zpráva se stručným shrnutím, jak moje dcera pracuje. Tato investice se vyplatí. Mohu jen doporučit.
Jiřina věnovala celý svůj dosavadní život pedagogické činnosti jako středoškolská učitelka matematiky a jako výchovná poradkyně. Již druhým rokem nabízí své dlouholeté zkušenosti ze školského prostředí i osobního života Vám, klientům Školy Populo. Tuto školu si zvolila proto, že individuální a kamarádský přístup mnohdy nahradí učení bez přemýšlení ze školských hodin, kde často učitel spíše musí nejprve vychovávat, a potom teprve ve zbytku hodiny žáky motivovat, učit a naučit a ještě hlídat zvonění na přestávku. Za největší devizu Školy Populo považuje úsměv na tváři klienta, který odchází z hodin povzbuzen a vytyčený cíl, který si zvolil, se mu již nezdá tak vzdálený a přijme za své citát Senecu ml. „Učíme se pro život, ne pro školu.
Věra Hájková
lektorka matematiky
Ve Škole Populo učí již druhým rokem a tráví zde mnoho hodin svého času. Studuje obor Matematika a její aplikace. Nabízí zábavnou formu učení pomocí hry za účelem rozšiřování obzorů, pochopení souvislostí a povzbuzení logického myšlení v oboru matematiky. Podporuje radost z nabytých vědomostí a schopností a také přirozeného postupu do vyšší úrovně vědění. Podněcuje eliminaci stresu a nervozity před zkoušením nebo důležitou písemnou prací. Vede žáka k dosáhnutí lepších výsledků a možnosti výběru kvalitnější školy. Často ji můžete potkat i na různých akcích Přírodovědecké fakulty v Olomouci, ráda nabídne hlavolamy a podělí se o své vědomosti.
Bc. Kateřina Kalousová
lektorka českého jazyka
Káťa ve Škole Populo doučuje český jazyk a literaturu druhým rokem, připravuje studenty především k přijímacím a maturitním zkouškám. Vystudovala bohemistiku na FF MUNI a ve studiu pokračuje nadále. Je milovnice literatury a český jazyk je zároveň jejím koníčkem, proto se také snaží látku studentům vysvětlovat zábavně. Zastává názor, že je důležité se studenty komunikovat na přátelské úrovni a jazyk vysvětlovat pečlivě. Studenti jsou pak nejen schopni mít rádi předmět samotný, ale také látce dobře porozumět a aplikovat ji v mimoškolních aktivitách, v jejich volném čase, což Káťa považuje za úspěch. Volný čas, který ji zbývá, věnuje korekturám nebo sportování.
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Ing. Natálie Saňáková
lektorka českého jazyka, matematiky a IT
Natálie v Populu pracuje přes dva roky a je lektorkou matematiky, českého jazyka i IT. Vystudovala magisterský obor na Univerzitě v Hradci Králové, obor Informační management a v současné době učí odborné předměty na střední škole, obchodní akademie. Deset let dělá vedoucí na dětském táboře, a i díky tomu se rozhodla, že pracovat jako učitelka / lektorka je něco, co ji bude naplňovat. Ráda by chtěla děti naučit to, že učení není starost, stres či známky, ale dá se k veškerému učení přistupovat i jinou formou. Ve volném čase ráda vymýšlí hry na tábor, hraje deskové hry, čte knihy a tráví čas s blízkými.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.