Individuální doučování japonského jazyka – Havlíčkův Brod
Poskytujeme individuální doučování japonského jazyka na míru.
I Havlíčkův Brod je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Maruška získala za období strávené ve vaší skvělé škole znalosti, které ji základní škola neposkytla za poslední dva roky
Kateřina G.
Chtěla bych vám a celému vašemu týmu poděkovat za přístup, empatii a skvělou spolupráci. Mé velké díky prosím vyřiďte paní lektorce Daniele E. a Tereze M. za úžasný přístup, předané znalosti a trpělivost. Maruška se díky nim dostala na obě osmiletá gymnázia. Ale i kdyby tomu tak nebylo, získala za období strávené ve vaší skvělé škole znalosti, které ji základní škola neposkytla za poslední dva roky.
Pokroky už po pár lekcích
Magdalena P.
Se Školou Populo jsem velmi spokojená! Obě náctileté dcery začaly chodit na online angličtinu a po pár lekcích u nich vidím pokroky. Navíc je to i hodně baví, to jsem nečekala. Rozhodně z hodin mají radost, což se o normální škole vůbec nedá říct. U jedné dcery byl změněn i učitel, byl nespolehlivý a sama škola vyvinula iniciativu, abychom měli jiného. Dá se s nimi na všem domluvit a i časově je to dle našich představ. Uvažujeme ještě o němčině.
Klient získá odpovídající kvalitu doprovodných služeb
Kateřina K.
Byla jsem velmi příjemně překvapena kvalitou "kolaterálních" služeb, za poměrně vysokou cenu člověk dostane odpovídající servis. Zaměstnanci školy jsou velmi příjemní, vstřícní, a je znát respekt k zákazníkovi. Protože také pracuji s lidmi, vím, že to není samozřejmé a také je to mnohdy obtížné. Dcera absolvovala výuku on-line, platforma je příjemná a po jednom zaškobrtnutí fungovala dobře. Vyučující byla velmi dobrá, snažila se látku uchopit podle schopností žaka a byla pružná. S dcerou se domlouvala sama. Vzhledem k tomu, že si dcera řídila učení sama, ocenila jsem hodnocení každé lekce. Zpětně mi přijdou dobré vaše balíčky, protože jsou přiměřené délky, a člověk zpočátku vlastně "neví co chce".
Stručně shrnuto: Služby vaší školy jsou profesionální a i když mi zpočátku přišla cena trochu vyšší, nyní vidím, že se vyplatí si připlatit. Vaše služby budu ráda doporučovat.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Školu Populo mohu zájemcům o výuku doporučit.
Ida T.
Školu Populo mohu zájemcům o výuku doporučit, máme velmi dobrou osobní zkušenost, ze strany koordinátorky výuky, slečny B. Podepřelové, jakož i lektorky českého jazyka slečny Barbory Koďouskové, vždy profesionální přístup, vstřícnost, ochota. Čas výuky i obsah přizpůsobeny potřebám žáka. Děkujeme.
Vše se přizpůsobovalo našim individuálním potřebám
Zuzana H.
S přípravou mého syna na přijímací zkoušky na střední školu jsem byla spokojená, s lektory probíhala dobrá komunikace a vše se přizpůsobovalo našim individuálním potřebám. Díky!
Děkuji
Lucie Ľubušká
Organizace a úroveň doučování je na dobré úrovni, výsledkem je přijetí syna na osmileté gymnázium.
Zúročené úsilí lektorů
Gabriela S.
Velmi děkuji paní lektorce na český jazyk a paní lektorce na matematiku za úsilí, které věnovaly Honzovi. Vložily jste obě do něho velmi mnoho a my si toho moc vážíme!!!! Přejeme vám všem mnoho spokojených žáků a rodičů, stejně tak, jak jsme byli i my!!! Držte nám pěsti.
Cíl byl dosažen
Filip W.S.
Klárka si lektorku oblíbila, byla na ní hodná a trpělivá. Já s manželkou děkujeme lektorce i Škole Populo.
Cíl byl dosažen, Klárka byla přijata na víceleté gymnázium.
Mějte se dobře a ještě jednou děkuji.
Úspěšně jsem dokončil maturitu.
David D.
Zkouška z angličtiny byla velmi jednoduchá (Means of Transport). Byl jsem i pochválen za výborný projev, za což musím hlavně poděkovat mojí lektorce Lucii Sehnálkové, která mě na zkoušku pilně připravovala.
Chrisova první zkušenost s doučováním přišla na druhém stupni základní školy, kdy začal doučovat svého bratra. Během následujících let si matematiku ještě víc zamiloval - rád si vymýšlí vlastní příklady a materiály do hodin a lektorování ho velmi baví. Ve čtvrtém ročníku gymnázia dostal možnost čtyřměsíčního studijního pobytu v rakouském Melku, který mu následně pomohl v získání certifikátu z němčiny. Mimo lektorování je velký fanoušek Bitcoinu, miluje hudbu a alternativní styl, odmala píše básně. Nejraději připravuje studenty k přijímacím zkouškám na SŠ nebo k maturitě z matematiky, kde v přípravě kombinuje systematické procházení testů a jednotlivých oblastí, které student potřebuje procvičit.
Mgr. Lukáš Houdek
lektor českého jazyka, anglického jazyka, dějepisu a psychologie
Lukáš absolvoval na Pedagogické fakultě ZČU obor český jazyk a literatura, souběžně aprobaci rozšířil o psychologii. Dlouhodobě se vedle výuky na SŠ a VŠ věnuje také soukromému doučování. Na výuce si nejvíce cení komunikace se žáky a možnosti studium obohacovat hlubším pochopením látky. Rovněž se věnuje publicistické činnosti a tvůrčímu psaní, čímž jeho pedagogická práce dostává širší rozměr. Mezi Lukášovy oblíbené etapy historie patří poválečný vývoj, a to zejména na evropském kontinentu. Dále rád diskutuje o tvorbě Milana Kundery, Sigmunda Freuda a Carla G. Junga.
B.A. Eva Lukešová
lektorka německého jazyka
Eva je doslova vášnivá milovnice němčiny, kterou jen tak něco nezastaví. Šest let v Německu a kopa zkušeností, které ráda předává dál. Jejím vedlejším oborem je i veřejné právo, takže také odborná němčina má u ní své místo. Lektorka Eva vám ráda ukáže, že němčina je při správné výslovnosti krásný a rozmanitý jazyk.
Mgr. Jitka Pochylá
lektorka českého a německého jazyka
Jitka působí ve Škole Populo od podzimu 2017, kde doučuje češtinu a němčinu. Doučování se věnuje již několik let, kdy pomáhala slabším spolužákům ve třídě. Jejím snem bylo stát se učitelkou, což se jí nakonec po mnoha peripetiích splnilo. Největší odměnou za odvedenou „práci“ je pro ni především žákův úspěch, také úsměv a rozzářené oči, které značí, že učivo chápe a rozumí mu. Cílem jejího doučování není jen snaha žáka něco naučit, ale také se od něj něčemu přiučit. Ve svém volném čase se věnuje četbě, lyžování a procházkám v přírodě; nejlépe pokud má i doprovod čtyřnohého mazlíčka.
Veronika Plodíková
lektorka českého jazyka
Veronika je lektorkou českého jazyka. Je studentkou Masarykovy univerzity a ve Škole Populo doučuje od února roku 2022. Doučuje češtinu dle individuálních potřeb studentů a zároveň žáky připravuje na přijímací zkoušky. Jejím cílem je ukázat studentům, že čeština nemusí být žádnou překážkou k získání požadovaného cíle či k vysněné střední škole. Klade důraz především na pozitivní a lidský vztah. Vždy ji potěší, když vidí nadšení studentů z úspěchů a také z příjemné, uvolněné a pozitivně naladěné atmosféry z hodin.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.