Individuální doučování hebrejského jazyka – Litoměřice
Poskytujeme individuální doučování hebrejského jazyka na míru.
I Litoměřice je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Chtěla bych se pochlubit a Vás moc pochválit. Můj syn se dostal na obě SŠ, které si vybral. Moc mu pomohlo doučování jak z ČJ tak i z M, na které k Vám docházel. Bylo úžasné, že i v době karantény, měl možnost doučování. Co se Vaší komunikace týče, jak se synem, tak i se mnou, byla rychlá a srozumitelná. Jste opravdu skvělí. Moc Vám za syna děkuji a za 4 roky k přípravě na maturitu se na Vás opět obrátíme. Ještě jednou díky za to, že jste.
Ďakujem Škole Populo za profesionálne vedenie kurzov.
Monika H.
Dobrý deň, chcela by som týmto poďakovať pánovi V. a slečne F. za prípravu Matúša na prijímacie skúšky na šesťročné gymnázium, ktoré úspešne absolvoval; z matematiky získal 33 bodov, z češtiny 37. Bol prijatý na obe gymnáziá, na Gymnáziu Hejčín skončil na 15. mieste, na SGO to bolo miesto 8. Ďakujem aj Škole Populo za profesionálne vedenie kurzov.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost
Marcela R.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost s paní lektorkou Libuší Z. Její přístup, nadšení, znalosti a hlavně celkově přístup k Danovi je jedinečný, Dan je maximálně spokojený. K paní Libuši Z. si vytvořil až přátelský vztah a to samé můžeme napsat také o paní lektorce Markétě P. Obĕ lektorky opravdu plnĕ i více nahrazují Danovy paní učitelky ze školy!
Určitě Školu Populo budeme dále doporučovat
Monika V.
Chtěli bychom moc poděkovat Anežce H., Andree T., Ljubě K., Davidu T. a Matějovi V. za kamarádský a zároveň profesionální přístup a za elán a trpělivost během výuky. Určitě Školu Populo budeme dále doporučovat a rádi se na vás v budoucnu obrátíme.
Dcera byla s doučováním moc spokojena
Jana P.
Chtěli bychom Vám i s dcerou Ginou poděkovat za doučování. Dcera byla s doučováním moc spokojena, obě paní učitelky byly naprosto úžasné a moc se na ně těšila. Probraly učivo, kterému ze školy nerozuměla a nebo se ho vůbec neučili. Jak v češtině, tak i v matematice se velmi zlepšila. Ještě jednou moc děkujeme.
Moc děkuji za dobrou zkušenost.
Simona B.
Zakoupila jsem u Školy Populo hodiny matematiky pro syna jako přípravu k přijímacím zkouškám na SŠ. Syn byl s doučováním velmi spokojený, těšil se na hodiny a začal si věřit v matematice. Přístup lektora Víta B. byl nadstandardní. Někdy i přetahovali vyučovací hodinu, aby syn vše pochopil. Mně se moc líbilo, že jsem dostávala zprávy do e-mailu, co bylo se synem probráno a jak se synovi v hodině dařilo. Určitě využijeme Školu Populo i v budoucnu. Moc děkuji za dobrou zkušenost.
Doporučuju moc.
Matěj Č.
Na reparát jsem se učil měsíc a úspěšně jsem postoupil do dalšího ročníku. Doporučuju moc.
Уроки итальянского языка в Школе Популо были для меня полезные
Мартина Х.
Моя учительница была приятная и вдохновляющая и всегда подготовлена на уроки и мои вопросы.
Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte
Věra D.
Ráda bych Vám poděkovala za doučování matematiky Vaší školou a dále slečně Kristýně P., která učí moji dceru Veroniku. Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte. Vzhledem k tomu, že má dcera diagnostikovanou dysfázii, tak je navíc stydlivá. A protože se stydí, tak je pro ni vždy lehčí říci, že neví. Co se týče její vyučující paní učitelky ve škole, ta považuje učivo za probrané, studenti si mají učivo zopakovat sami a vypracovat úkoly či testy sami. Výuku žádnou Veronika nemá. Po vysvětlení poslední látky dostala Veronika za domácí úkoly známky 2 a 2. Chtěla bych Vám tímto ještě jednou velice poděkovat. Děti jsou naše budoucnost. Co do nich vložíme, to se nám vrátí.
Matematika nikdy nebyla synova silná stránka, ale velmi se zlepšil
Ludmila S.
Chtěla bych moc poděkovat lektorům Školy Populo v Olomouci p. Vítu M. a p. Dušanu M. za doučování mého syna Jirky z matematiky, který navštěvuje střední průmyslovou školu. Matematika nikdy nebyla jeho silná stránka, ale velmi se zlepšil. Doučování Školy Populo jsme využívali i minulý školní rok, protože distanční výuka byla pro mého syna jak sám říkal "devastující". Přeji Škole Populo hodně nových šťastných studentů i jejich rodičů.
Kateřina je ve Škole Populo lektorkou anglického jazyka. Kromě toho, že vystudovala obory Anglický jazyk pro manažerskou praxi a Personální management, je také držitelkou Cambridge certifikátu CAE. Zálibu v cizích jazycích objevila Kateřina na střední škole, kde se anglicky učila pouze s rodilými mluvčími. Kromě toho, že angličtinu vystudovala a denně ji využívá při své profesi, věnuje se již od studentských let také jejímu doučování. Cizí jazyky, ať už studium nebo doučování, považuje za svůj největší koníček. Během života jich studovala několik a dnes jejich znalost uplatňuje v pracovním životě. Jako personalista v mezinárodní společnosti se naučila pracovat s lidmi různých povah, profesí i národností. Mezi její klady patří touha neustále rozšiřovat své znalosti a dovednosti, které se pak snaží srozumitelně předat svým studentům. Kateřina je přátelský člověk, který rád pracuje s lidmi a pomáhá jim v cestě za dosažením jejich cílů.
Bc. Barbora Cencingrová
lektorka českého a anglického jazyka
Barbora je studentkou Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, konkrétně teologické fakulty, oboru navazující filosofie. Jako správný filosof (milovník moudrosti) se snaží tuto moudrost předávat ostatním a pomáhat jim tak v jejich rozvoji. Nechybí jí ani schopnost vcítění se do potřeb ostatních. Lektor zkrátka musí zaujmout a umět ""správně vyučovat"", což je někdy opravdové umění. Stejně důležitá je i komunikace mezi lektorem a studentem. I když se bez angličtiny dnes již téměř neobejdeme, zejména pro nás, pro Čechy, je důležitá role češtiny. I když je to náš mateřský jazyk, paradoxně nepatří k těm jednodušším. Čas nejraději tráví v dobré společnosti. Věnuje se sportu – zejména fitness, plavání a cyklistice.
Mgr. Zuzana Kubáčová
lektorka anglického jazyka
Zuzka je absolventkou pedagogické fakulty na Univerzitě Palackého v Olomouci, kde vystudovala učitelství angličtiny a přírodopisu. V Populu působí od podzimu 2017. Vyučuje hlavně angličtinu a přírodopis jí zůstal spíše jako koníček. Pro Zuzku je důležité, aby na její lekce studenti chodili rádi, proto ke všem přistupuje přátelsky a snaží se, aby odcházeli z hodin nejen s novými vědomostmi, ale i s úsměvem a sebevědomím. Ve volném čase ráda čte, hlavně sci-fi a fantasy, zkouší nové recepty a když jí zbyde čas, tak se věnuje kreativním pracím. Kdo má rád marvelovky, může Zuzku většinou potkat v kině na předpremiéře.
Tereza Masopustová
lektorka českého jazyka
Tereza je ve Škole Populo od roku 2019 a zaměřuje se na doučování češtiny od nejmenších až po středoškoláky. Studuje posledním rokem učitelství českého jazyka a německého jazyka na Ostravské univerzitě. Zakládá si na tom, aby se děti na hodiny češtiny těšily. Snaží se dětem předat látku formou hry, ale zároveň neupozaďuje vědomosti. Práce s dětmi je pro ni za odměnu, a proto se také věnuje trénování tance a senzomotorickému učení. S dospělými pracuje jako trenérka ve fitku. Zkrátka předávání svých nabytých zkušeností dál ji dává v životě smysl. Ve volném čase ráda běhá po kopcích, kde hledá také inspiraci na hry do výuky a choreografie.
Františka Kopřivová
lektorka anglického a španělského jazyka
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.