Individuální doučování hebrejského jazyka – Přerov
Poskytujeme individuální doučování hebrejského jazyka na míru.
I Přerov je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Dcera měla velmi dobrý bodový zisk a to by bez vaší školy nedokázal
Kateřina H.
Chtěla bych poděkovat za vaše doučování a informovat, že se dcera Veronika díky tomu dostala na střední školu, kterou si vybrala. Měla velmi dobrý bodový zisk a to by bez vaší školy nedokázala.
Ještě jednou moc děkujeme a rádi budeme doučko u vás doporučovat.
Roman S.
Dobrý den, chtěl jsem se jen podělit o výsledek naší spolupráce. Obě naše holky se dostaly na Slovanské gymnázium, a to s velkou rezervou. Jsou to šikovný chytrý holky, ale příprava u vás jejich připravenost určitě zvýšila. Zvlášť letos při jednom pokusu byla skvělá také možnost přijímaček na zkoušku. Vše fungovalo jak v prezenční tak online formě. Takže ještě jednou moc děkujeme a rádi budeme doučko u vás doporučovat.
Moc děkujeme za super profesionální přístup
Michaela M.
Barča je se slečnou lektorkou Dominikou H. moc spokojená. Oceňuje, že když Barča řekne správnou odpověď, např. v ČJ, tak lektorka potvrdí a zároveň zopakuje vysvětlení, proč tomu tak je. Celkově výuku Barča vnímá pozitivně. Je ráda i za nové tipy na zdůvodnění určitých jevů a pravidel. Ještě jednou moc děkujeme za super profesionální přístup a spolupráci.
Matematika není tak složitá
Michaela B.
Chtěla bych Vám touto cestou velice poděkovat za možnost doučování ve Vaší škole. Dceři to velmi pomohlo a zjistila, že matika není tak složitá, jak se domnívala. Měli jsme dva lektory a oba profesionálové. Byly jsme vybraní v rámci programu pomoci znevýhodněným rodinám a o to větší dík Vám patří. Jako samoživitelka bych si nemohla doučování dovolit, ale díky Vám jsme tuto možnost dostali. Moc děkuji a nyní vím, že když dcera nebude něčemu rozumět na koho se obrátit.
Bez Vás by cesta k úspěšnému výsledku byla určitě složitější
Daniel A.
Chtěl bych Vám poděkovat, jelikož jsem byl v testu z účetnictví na mé poměry velice úspěšný, a to dokonce na 93 %, takže dle ředitelky známka za 1. Bez Vás by cesta k tomuto výsledku byla určitě složitější, možná i nemožná, takže moc děkuji. Ať se Vám daří a ještě jednou moc děkuji.
Příběh Markétky – škola hrou
Rodič
Markétka ukončila 1. třídu, ale já o ni měla stále velké obavy, protože se jí nechtělo číst a psát. Ve škole jsem moc zastání nenašla a bylo mi naznačeno, že s tím nepůjde nic udělat. Dcera chodila ze školy zničená a demotivovaná a chuť poznávat a učit se u ní postupně mizela. Denní rutina ji ubíjela a brzy se u ní začaly objevovat poruchy soustředění a učení. Pro Markétku tedy zvolili kombinaci výuky pomocí her, které jí pomohly nalézt další motivaci. Udělali revizi čtení a psaní a díky individuálnímu přístupu a intenzivní výuce se jim podařilo upravit všechny nedostatky a špatné návyky, které si ze školy odnesla. Po několika hodinách jsem si všimla jejího rostoucího zájmu o studium a také toho, že si dcera začala sama slabikovat dětské knížky. Nakonec jsme se rozhodli změnit základní školu, k čemuž nás přivedlo to, co dokáže individuální přístup k výuce, a to, když se dítěti opravdu někdo věnuje.
Děkujeme za možnost vyzkoušet doučování se Školou Populo
Miluše Š.
Děkujeme za možnost vyzkoušet doučování se Školou Populo. Díky hodinám si syn ověřil své slabé i silné stránky v matematice. Zpětné hodnocení doučování je velmi důležité pro rodiče, aby měli informace, kde děti ještě podpořit.
Díky doučování ve Škole Populo dcera vše zvládla a dostala se na obě střední školy
Alena J.
Ráda bych využila tuto cestu a poděkovala celému týmu Školy Populo za úžasnou přípravu mé dcery na přijímací zkoušky na střední školu. Distanční výuka udělala své a bez tohoto doučování by dcera nebyla schopná zvládnout přijímačky. Zkoušeli jsme jí doučovat doma, ale výsledky byly zoufalé. V rámci kolektivní výuky ve škole - vzhledem k tomu, že matematika není její silná stránka - byla ráda, že stíhala učivo deváté třídy a nebyla schopná dohnat nedostatky z dřívější doby. Díky doučování ve Škole Populo dcera vše zvládla a dostala se na obě střední školy, na které se hlásila. Obdivuji vysvětlovací schopnosti i trpělivost paní lektorky Petry Z. a organizační schopnosti paní Jany K. i dalších koordinátorů výuky, kteří dokázali vyřešit všechny časové potíže spojené s dojížděním nebo s blížícím se termínem přijímaček. Ještě jednou všem díky! Školu já i dcera rozhodně doporučujeme všem, kteří potřebují doučování.
Chtěla jsem poděkovat a vyjádřit maximální spokojenost s výukou.
Jana R.
Dobrý den, chtěla jsem poděkovat a vyjádřit maximální spokojenost s výukou, přístupem a ochotou lektorce Renatě K., k níž na doučování docházela dcera. Děkujeme :)
Chci Vám moc a moc poděkovat za Vaši snahu při přípravě k maturitní zkoušce.
Renata N., maminka
Chci Vám moc a moc poděkovat za Vaši snahu při přípravě k maturitní zkoušce. Máme to za sebou. Zítra si jdeme pro maturitní vysvědčení.
lektorka anglického jazyka, matematiky a deskriptivní geometrie
Lenka začala být součástí týmu Školy Populo v prosinci 2017 jako lektorka angličtiny a matematiky. Má ráda anglický jazyk, jelikož miluje cestování a poznávání lidí a jejich kultur. Matematiku považuje také za celosvětový jazyk, který nepotřebuje překlad. Vystudovala Technickou univerzitu, pracovala na více pozicích v průmyslové sféře, ale stále jí to víc táhlo k humanitním oborům. Po změně bydliště se Brno stalo jejím domovem se vším, co k tomu patří. Volný čas věnuje čtení psychologické literatury, setkávání s pohodovými lidmi, poslouchání hudby a všemu ostatnímu, co jí nabíjí pozitivní energií a posouvá dál.
Kateřina Doležalová
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka a předškolní přípravka
Kateřina je studentkou čtvrtého ročníku Univerzity Hradec Králové, oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Maturovala na Gymnáziu J. K. Tyla v Hradci Králové a zkoušku skládala z českého jazyka, anglického jazyka, biologie a španělštiny. Během studia na gymnáziu se úspěšně účastnila recitačních soutěží (dramatizace textu), a také se zúčastnila soutěže ve španělském jazyce. Doučování bere jako radost a obohacující zkušenost do budoucí profese. Má zkušenosti se SCIO i CERMAT testy. Od malička se věnuje baletu, účastnila se několika mezinárodních i světových soutěží a nyní se snaží předávat své zkušenosti a lásku k tanci mladším baletkám. Ve volném čase kromě baletu ráda sportuje, hraje divadlo, cestuje a především tráví čas se svou rodinou a přáteli. Kateřina je přátelská, empatická a snaží se vždy být co nejvíce nápomocná.
Milan Haminger
lektor českého jazyka a matematiky
Lektor Milan začal učit v naší škole na podzim roku 2021, tedy pár měsíců po ukončení Biskupského gymnázia v Brně, kde strávil osm let. Následně vedly jeho další studijní kroky do Prahy na ČVUT fakultu dopravní. Z časových a rodinných důvodů zde však studium ukončil a vrátil se do Brna. Ve volném čase se věnuje fotbalu, působí jako trenér a rozhodčí v krajských soutěžích. Přes letní prázdniny pořádá cyklo kempy pro děti po celé České republice. V naší škole doučuje matematiku a český jazyk. Řídí se heslem: „Pro život, ne pro školu se učíme.“ Nejčastěji vede kurzy na přijímací zkoušky pro 9. ročník.
Jana Majorová
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, přírodopisu a vlastivědy
Janě je 27 let a je paní učitelkou na 1. stupni základní školy. V současné době se v rámci mateřské dovolené stará o malého synka.
Specializuje se především na obor didaktiky matematiky, ale má dlouholetou zkušenost s doučováním mnoha dalších předmětů, které se vyučují na 1. i 2. stupni základní školy. Doučovala malé i velké školáky již během studií.
Ráda smysluplně pracuje s žáky za účelem zlepšení jejich vzdělávacích dovedností, motivuje je a vede k porozumění učiva. Snaží se být jejich co nejlepším průvodcem k dosažení vytyčených cílů (zlepšení známky z daného předmětu, pochopení probírané látky, úspěšné přijetí na střední školu).
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.