Individuální doučování hebrejského jazyka – Kroměříž
Poskytujeme individuální doučování hebrejského jazyka na míru.
I Kroměříž je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Škola Populo je součástí naší rodiny? Pokud Vaše dítě není vyloženě studijní typ, tak určitě znáte ty chvíle, kdy se doma hádáte při učení a přípravě do školy.Díky Škole Populo u nás doma panuje klid a pohoda, náš 12letý syn navštěvuje individuální doučování matematiky a češtiny, kde s lektorkou proberou novou látku, které případně nerozumí, procvičí to, co mu úplně nejde, vypracují domácí úkoly a samozřejmě dělají přípravu na přijímací zkoušky. Všichni jsme naprosto spokojeni. I proto se naše 9letá dcera rozhodla, že od září chce i ona chodit do Školy Populo na matematiku, a přestože nemá velké problémy, bude se již v klidu a beze stresu připravovat na přijímací testy Cermat z matematiky.Syn chodí pravidelně na dvě vyučovací hodiny týdně. Pokud potřebujeme, domluvíme lekci individuálně i na víkend.Lektorka, slečna Anička, je úžasná, syn ji má moc rád a neustále o ní doma mluví. Já si zase nemohu vynachválit komunikaci s ostatními ze školy. Vždy nám vyjdou vstříc, reagují okamžitě a pozitivně na jakýkoliv můj požadavek.Poděkování za samé jedničky na vysvědčení patří i Škole Populo. Děkujeme
Reparát zvládl za 2.
Barbora K.
Doučování jsme využili jako přípravu na reparát z fyziky na ZŠ. Moc děkujeme slečně Dominice H. za to, jak se Matyášovi věnovala. Reparát zvládl za 2.
Pružnost, profesionalita, individuální přístup a snaha o maximální motivaci.
B + D Bartošovi
Pružnost, profesionalita, individuální přístup a snaha o maximální motivaci. S tím vším jsme se setkali ve škole Populo, kam syn Daniel docházel na přípravu k přijímacím zkouškám na víceleté gymnázium. I když bylo období přípravy v podmínkách velké konkurence krajského města náročné, nakonec bylo odměněno přijetím. Vynaložená námaha se určitě vyplatila. Klíčem k úspěchu byly vstupní testy z Čj a M, které poukázaly na nedostatečně zvládnuté oblasti a určily prvotní zaměření a četnost lekcí. V průběhu přípravy jsme využili přijímacích zkoušek nanečisto, které Populo pro své žáky průběžně organizovalo. Studenti tak měli možnost vyzkoušet si přijímací zkoušky v reálném čase a podmínkách. A ve finále, těsně před přijímačkami, dokázali lektoři kromě opakování znalostí podržet i potřebné sebevědomí a předat know-how k úspěšnému vyplnění testů. V této souvislosti bychom chtěli poděkovat lektorskému tandemu pana Kabelky a slečny Křížové (ČJ), lektorovi matematiky panu Křížkovi i celému osazenstvu sekretariátu školy Populo. Všichni odvedli skvělou práci. Milé Populo, bez Vás by to neklaplo! Děkujeme a víme, že v případě potřeby se na Vás můžeme obrátit i v primě víceletého gymnázia.
Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte
Věra D.
Ráda bych Vám poděkovala za doučování matematiky Vaší školou a dále slečně Kristýně P., která učí moji dceru Veroniku. Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte. Vzhledem k tomu, že má dcera diagnostikovanou dysfázii, tak je navíc stydlivá. A protože se stydí, tak je pro ni vždy lehčí říci, že neví. Co se týče její vyučující paní učitelky ve škole, ta považuje učivo za probrané, studenti si mají učivo zopakovat sami a vypracovat úkoly či testy sami. Výuku žádnou Veronika nemá. Po vysvětlení poslední látky dostala Veronika za domácí úkoly známky 2 a 2. Chtěla bych Vám tímto ještě jednou velice poděkovat. Děti jsou naše budoucnost. Co do nich vložíme, to se nám vrátí.
Děkuji za perfektní online doučovaní pro syna.
Vratislav J.
Všem doporučuji, profesionální přístup a skvělá paní lektorka.
Chtěla jsem poděkovat a vyjádřit maximální spokojenost s výukou.
Jana R.
Dobrý den, chtěla jsem poděkovat a vyjádřit maximální spokojenost s výukou, přístupem a ochotou lektorce Renatě K., k níž na doučování docházela dcera. Děkujeme :)
Děkuji za dobrou přípravu
Jan H.
Na přijímacích zkouškách jsem dopadl velmi dobře. Jsem přijat na obě gymnázia. Na jednom z gymnázií jsem byl v pořadí 4. a na druhém 14. Děkuji za dobrou přípravu
Moc děkujeme za kvalitní doučování.
rodiče Honzy Zouhara
S velkou radostí Vám oznamujeme, že náš syn Jan Zouhar, který se u Vás doučoval na přijímací zkoušky z matematiky, byl na střední školu, kam se hlásil přijat. Jedná se o Střední školu gastronomie a cestovního ruchu v Blansku. Moc děkujeme za kvalitní doučování a řešení problémů, které Honza měl. Díky Vám se mu podaří nastoupit na cestu, kterou si sám vybral. Přejeme vám hodně úspěchů.
Chci Vám tímto poděkovat za letní přípravu k ústní maturitní zkoušce.
Filip K., student
Chci Vám tímto poděkovat za letní přípravu k ústní maturitní zkoušce, kterou jsem zvládl skvěle. Usnadnili jste mi přípravu. Doporučuji všem, kteří si chtějí usnadnit učení. Díky Vaší zpětné vazbě o každé lekci jsem byl vždy v obraze, jak na tom jsem. Ještě jednou děkuji. A velké DÍKY p. lektorce Veronice S.
Děkujeme za Vaše skvělé služby.
Karin Salajová
Vaše doučování synu Štěpánovi dokonale pomohlo k přijetí na střední stavební školu, kam chtěl. Ještě jednou děkujeme za Vaše skvělé služby, které v budoucnu určitě rádi využijeme pro druhého syna, který bude v příštím roce maturovat. S pozdravem a přáním dalších pracovních i osobních úspěchů
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka a předškolní přípravka
Kateřina je studentkou čtvrtého ročníku Univerzity Hradec Králové, oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Maturovala na Gymnáziu J. K. Tyla v Hradci Králové a zkoušku skládala z českého jazyka, anglického jazyka, biologie a španělštiny. Během studia na gymnáziu se úspěšně účastnila recitačních soutěží (dramatizace textu), a také se zúčastnila soutěže ve španělském jazyce. Doučování bere jako radost a obohacující zkušenost do budoucí profese. Má zkušenosti se SCIO i CERMAT testy. Od malička se věnuje baletu, účastnila se několika mezinárodních i světových soutěží a nyní se snaží předávat své zkušenosti a lásku k tanci mladším baletkám. Ve volném čase kromě baletu ráda sportuje, hraje divadlo, cestuje a především tráví čas se svou rodinou a přáteli. Kateřina je přátelská, empatická a snaží se vždy být co nejvíce nápomocná.
Bc. Sabina Žigová
lektorka českého a ruského jazyka
Sabina je studentkou navazujícího oboru Ruský jazyk a český jazyk pro střední školy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni. Své pedagogické znalosti a dovednosti uplatňuje i v individuálním doučování, a to především v rodině a u přátel. Má zkušenosti s doučováním hlavně českého jazyka (i pro cizince), dále je schopna doučovat ruský jazyk, dějepis, zeměpis a společenské vědy. Sabina je velmi pečlivá a pracovitá, od dětství hrála tenis, má i trenérský kurz tenisu, takže vztah k dětem má od mala velmi kladný. Ráda čte, sportuje a tráví čas s rodinou a přáteli.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Mgr. Jiřina Matoušková
lektorka matematiky
Jiřina věnovala celý svůj dosavadní život pedagogické činnosti jako středoškolská učitelka matematiky a jako výchovná poradkyně. Již druhým rokem nabízí své dlouholeté zkušenosti ze školského prostředí i osobního života Vám, klientům Školy Populo. Tuto školu si zvolila proto, že individuální a kamarádský přístup mnohdy nahradí učení bez přemýšlení ze školských hodin, kde často učitel spíše musí nejprve vychovávat, a potom teprve ve zbytku hodiny žáky motivovat, učit a naučit a ještě hlídat zvonění na přestávku. Za největší devizu Školy Populo považuje úsměv na tváři klienta, který odchází z hodin povzbuzen a vytyčený cíl, který si zvolil, se mu již nezdá tak vzdálený a přijme za své citát Senecu ml. „Učíme se pro život, ne pro školu.
PaedDr. Yveta Heyrovská
lektorka českého jazyka
Celý můj profesní život mi naplňovala práce s dětmi s mozkovými dysfunkcemi různě vyjádřenými. Škála tohoto vyjádření je široká a každé dítě s těmito drobnými odchylkami je něčím mimořádně zajímavé. Detailně rozklíčovat tuto škálu, poznat individuální mimořádnost každého dítěte a následně mu správně pomoci, byla velká výzva. Po 35 letech setkávání s těmito dětmi a jejich rodiči v rámci ambulantní praxe a při mém lektorování jejich učitelů v rámci DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků) mohu říct, že to byla krásně strávená léta. Po odchodu do důchodu se věnuji již jen pár hodin týdně speciálnímu doučování českého jazyka, což mi umožňuje Škola Populo v centru Prahy. Řídím se mottem, jehož přesnou citaci ani autora neznám, ale vystihuje to podstatné: “Za sto let bude každému jedno, v jakém jsem bydlel domě, jezdil autě a jaká byla výše mého bankovního konta. Ale jestli jsem pomohl jedinému dítěti, může to změnit celý svět.”
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.