Poskytujeme individuální doučování elektrotechniky na míru.
I Teplice je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Test téměř na plný počet bodů
Eva D.
Ráda bych ocenila výuku lektora na anglický jazyk mého syna, kterého připravoval na přijímací zkoušky na 8leté gymnázium z anglického jazyka. Syn test vypracoval na téměř plný počet bodů. Lektor postupoval velmi systematicky a motivačně. Posunul syna o několik tříd dopředu během pár měsíců a velký progres byl vidět již po několika týdnech výuky. Syn se na hodiny s lektorem těšil, uměl ho nasměřovat správným směrem. Díky tomu se také rozmluvil. Děkuji.
Děkuji za přípravu mého syna
Zdena S.
Děkuji paní lektorce Kateřině R., jelikož měl syn včera poslední lekci z matematiky. Velice jí děkuji za přípravu mého syna Filipa na příjímací zkoušky i za pomoc s vysvětlením aktuálně probíraného učiva ve škole. Děkuji jí i za její závěrečné hodnocení, snad si ho Filda vezme k srdci a bude víc soustředěný. Přeji paní lektorce ať se jí daří jak při vyúce, tak i v soukromém životě. A možná se zase s Fildou potkají při doučování v následujícím školním roce.
Vše hodnotím velmi pozitivně
Zuzana B.
Děkujeme za výbornou spolupráci při přípravě syna k maturitě z matematiky, která dopadla výborně.
Oceňujeme hlavně lektora pana Michala D. Vše hodnotím velmi pozitivně.
Těšíme se na další rok spolupráce
Jana M.
Chtěla bych poděkovat paní lektorce Daniele B. za doučování mého syna Honzy. Především za nesmírnou trpělivost, které je u něj potřeba opravdu hodně. Určitě mu tyto lekce pomohly. Těšíme se na další rok spolupráce a pokud zůstane na dosavadní škole, tak i na roky další. Snad již při osobních hodinách.
Poděkování za doučování.
Dagmar Č.
Ráda bych poděkovala za doučování a přípravu k přijímacím zkouškám našeho syna Mikuláše Čecha. Mikuláš úspěšně zvládl přijímací zkoušky. (č.j.29, mat. 23) a dostal se na Střední školu logistiky a chemie.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost
Marcela R.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost s paní lektorkou Libuší Z. Její přístup, nadšení, znalosti a hlavně celkově přístup k Danovi je jedinečný, Dan je maximálně spokojený. K paní Libuši Z. si vytvořil až přátelský vztah a to samé můžeme napsat také o paní lektorce Markétě P. Obĕ lektorky opravdu plnĕ i více nahrazují Danovy paní učitelky ze školy!
Škola Populo a její doučování na dálku se ukázalo jako skvělá volba.
Magda K.
Již nějakou dobu jsem se poohlížela po možnostech, jak se zdokonalit v angličtině. Jelikož jsem z vesnice a do nejbližšího města to mám půl hodiny autobusem, měla jsem velmi omezené možnosti. Škola Populo a její doučování na dálku se ukázalo jako skvělá volba. Lektorka Alena mi pomohla s mým největším problémem – rozmluvila jsem se s ní. Všem můžu jedině doporučit.
Chceme moc poděkovat lektorkám matematiky a češtiny.
Dora Růžičková
Chceme moc poděkovat lektorkám matematiky a češtiny. Dcera u přijímacích zkoušek dopadla skvěle, na gymnáziu Hejčín je na 8. místě a na Slovanském gymnáziu je na 6. místě. Díky práci lektorek byla klidná, měla možnost si to vyzkoušet předem a jednoduše – uměla to. Doporučujeme i dalším!
Obě naše dcery doučování vyžadují i cíleně vždy před většími testy ve škole
Jana H.
Děkujeme slečně Anně V. a jejímu týmu za vstřícný a profesionální přístup k specifickým požadavkům naší rodiny při organizaci formy i obsahu on-line doučování našich dětí. "Na míru šitá výuka" výrazně podpořila sebevědomí a sebehodnotu mladší dcery jako žákyně ZŠ, kdy si výrazně zlepšila známky z českého jazyka i matematiky. Starší dcera ocenila odbornost kvality přípravy na přijímací zkoušky z českého jazyka. Obě naše dcery doučování vyžadují i cíleně vždy před většími testy ve škole.
Káťa ve Škole Populo doučuje český jazyk a literaturu druhým rokem, připravuje studenty především k přijímacím a maturitním zkouškám. Vystudovala bohemistiku na FF MUNI a ve studiu pokračuje nadále. Je milovnice literatury a český jazyk je zároveň jejím koníčkem, proto se také snaží látku studentům vysvětlovat zábavně. Zastává názor, že je důležité se studenty komunikovat na přátelské úrovni a jazyk vysvětlovat pečlivě. Studenti jsou pak nejen schopni mít rádi předmět samotný, ale také látce dobře porozumět a aplikovat ji v mimoškolních aktivitách, v jejich volném čase, což Káťa považuje za úspěch. Volný čas, který ji zbývá, věnuje korekturám nebo sportování.
Mgr. Jitka Pochylá
lektorka českého a německého jazyka
Jitka působí ve Škole Populo od podzimu 2017, kde doučuje češtinu a němčinu. Doučování se věnuje již několik let, kdy pomáhala slabším spolužákům ve třídě. Jejím snem bylo stát se učitelkou, což se jí nakonec po mnoha peripetiích splnilo. Největší odměnou za odvedenou „práci“ je pro ni především žákův úspěch, také úsměv a rozzářené oči, které značí, že učivo chápe a rozumí mu. Cílem jejího doučování není jen snaha žáka něco naučit, ale také se od něj něčemu přiučit. Ve svém volném čase se věnuje četbě, lyžování a procházkám v přírodě; nejlépe pokud má i doprovod čtyřnohého mazlíčka.
Mgr. Martina Kuchyňková
lektorka českého jazyka a literatury, ZSV a rétoriky
Martina je speciální pedagožka s praxí v pedagogicko-psychologické poradně (PPP) a ve speciálně pedagogickém centru (SPC). Ve Škole Populo doučuje primárně český jazyk a literaturu, ZSV a rétoriku. Ráda pracuje se studenty se specifickými poruchami učení a poruchami pozornosti. Věnuje se klasickému doučování ČJ nebo přípravě na přijímací zkoušky z 5., 7., 9. třídy z českého jazyka. Z Balíčků ji nejvíce oslovuje tématika: „Specifické poruchy učení a poruchy pozornosti“, „Čtení, psaní, počítání“, „Máme doma budoucího prvňáčka“. Ráda studentům pomáhá se připravit na diktát, písemku, velkou písemku či reparát.
Mgr. Zuzana Altmanová
lektorka českého jazyka, dějepisu a společenských věd
Zuzka je lektorkou češtiny, dějepisu a společenských věd. V Populu učí od září 2018. Jejím cílem je ukázat studentům krásu literatury a historie, což vůbec nejsou nudné předměty, záleží pouze na učiteli. Velkou část jejího života tvoří knihy – pokud ji nenajdete s nosem zabořeným do knížky jakéhokoli žánru, dělá zrovna společnost svému příteli-knihovníkovi nebo mamince-knihovnici. Dalšími oblastmi jejího zájmu jsou balet, kočky a dění ve světových monarchiích, ne nutně v tomto pořadí. Kus jejího srdce patří také Wiki, staré, uslintané a fantastické německé ohařce.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.