Poskytujeme individuální doučování elektrotechniky na míru.
I Beroun je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Chtěla bych Vám touto cestou velice poděkovat za možnost doučování ve Vaší škole. Dceři to velmi pomohlo a zjistila, že matika není tak složitá, jak se domnívala. Měli jsme dva lektory a oba profesionálové. Byly jsme vybraní v rámci programu pomoci znevýhodněným rodinám a o to větší dík Vám patří. Jako samoživitelka bych si nemohla doučování dovolit, ale díky Vám jsme tuto možnost dostali. Moc děkuji a nyní vím, že když dcera nebude něčemu rozumět na koho se obrátit.
S radostí oznamujeme, že syn byl přijat.
Jana G.
Ráda bych touto cestou poděkovala škole Populo za kvalitní přípravu k přijímacím zkouškám na šestileté gymnázium. S radostí oznamujeme, že syn Petr byl přijat na Gymnázium Slovanské náměstí v Brně. Velké poděkování patří lektorům matematiky Janu P. a Kateřině N., lektorům českého jazyka Tereze M. a Kateřině M. Pokud budete vyhlašovat lektora měsíce (roku), jednoznačně dáváme se synem hlas panu Janu P.
Online výuku vřele doporučuji.
Lenka W.
Ráda bych touto cestou ohodnotila uplynulé lekce doučování českého jazyka. Hodiny pro mne byly velice přínosné po všech stránkách. Osvěžila jsem si problematické gramatické jevy ve cvičeních i formou her, což bylo velice příjemné. Lektorka mi po celou dobu výuky vycházela maximálně vstříc jak v samotných hodinách, tak časově. Oceňuji také vstřícnost a ochotu zaměstnanců školy při vyřizování mých požadavků na výuku. Celý plán byl sestaven tak, aby vyhovoval jak mým časovým, tak finančním možnostem. Škola Populo je důkazem toho, že vstřícný přístup a seriózní jednání je a stále bude klíčem k dalším úspěchům. Celkově jsem byla maximálně spokojená. Online výuku vřele doporučuji. Pokud potřebuje kdokoliv s čímkoliv pomoci a nevíte si rady, neváhejte se na služby školy obrátit.
Hodiny byly pro dceru příjemné a velmi přínosné
Kateřina Z.
Doučování přes Školu Populo bylo perfektní jak ze strany organizační, tak i ze strany samotné výuky. Hodiny byly pro dceru příjemné a velmi přínosné. Velice dobře vycházela s lektory, kteří jí uměli látku vždy velmi dobře vysvětlit a byli v její věkové kategorii. Příprava na přijímací řízení zvláště v této době, kdy vlastně celá příprava byla ponechána na samotných žácích a rodičích z důvodu omezení výuky, byla náročná a doučování přes Školu Populo nám velmi pomohlo. Všem bych doučování ve Škole Populo doporučila.
Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte
Věra D.
Ráda bych Vám poděkovala za doučování matematiky Vaší školou a dále slečně Kristýně P., která učí moji dceru Veroniku. Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte. Vzhledem k tomu, že má dcera diagnostikovanou dysfázii, tak je navíc stydlivá. A protože se stydí, tak je pro ni vždy lehčí říci, že neví. Co se týče její vyučující paní učitelky ve škole, ta považuje učivo za probrané, studenti si mají učivo zopakovat sami a vypracovat úkoly či testy sami. Výuku žádnou Veronika nemá. Po vysvětlení poslední látky dostala Veronika za domácí úkoly známky 2 a 2. Chtěla bych Vám tímto ještě jednou velice poděkovat. Děti jsou naše budoucnost. Co do nich vložíme, to se nám vrátí.
Chtěla bych poděkovat Škole Populo.
Alena T., maminka
Chtěla bych poděkovat Škole Populo za velmi kvalitního lektora na matematiku. I když je to ještě student, tak jeho vědomosti a schopnosti naučit matematiku jsou vynikající. Rádi služeb školy ještě někdy využijeme.
Syn se dostal na gymnázium
Lenka M.
Ráda bych vám tímto moc podekovala za výuku matematiky a českého jazyka pro našeho syna Honzu. Syn byl velmi spokojeny a my také. Děkuji lektorkám Monice P. a Anežce H.
Syn se dostal na Gymnázium Na Zatlance (CERMAT - M 44 b a CJ 41).
Testy určitě všem doporučujeme :-)
Kamila J.
Dcera po přijímačkách říkala, že přijímačky byly ve výsledku stejné, jako testy, které dělala doma nanečisto :-)
Pokud budeme kdykoliv v budoucnu potřebovat pomoc s učením, určitě se na Vás obrátíme.
Lenka S.
Moc ráda bych Vám poděkovala za pomoc při přípravě na přijímací zkoušky na šestileté gymnázium. Syn Dan měl pravidelné doučování z matematiky a českého jazyka a díky lektorce Lence N. přijímačky zvládl s přehledem. Na oba vybrané obory byl přijat, a může si tak vybrat směr, který ho zajímá. Díky doučování také perfektně zvládl distanční výuku v nelehké době. Děkujeme tímto skvělé lektorce Lence N. Pokud budeme kdykoliv v budoucnu potřebovat pomoc s učením, určitě se na Vás obrátíme.
Test téměř na plný počet bodů
Eva D.
Ráda bych ocenila výuku lektora na anglický jazyk mého syna, kterého připravoval na přijímací zkoušky na 8leté gymnázium z anglického jazyka. Syn test vypracoval na téměř plný počet bodů. Lektor postupoval velmi systematicky a motivačně. Posunul syna o několik tříd dopředu během pár měsíců a velký progres byl vidět již po několika týdnech výuky. Syn se na hodiny s lektorem těšil, uměl ho nasměřovat správným směrem. Díky tomu se také rozmluvil. Děkuji.
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Michaela Pluhařová
lektorka českého jazyka
Míša studuje český jazyk a historii na Pedagogické fakultě Západočeské univerzity. Ve svém volném čase ráda tráví čas s rodinou a kamarády, čtením knížek a sportem. Na doučování jí nejvíce baví to, že může se studenty prožívat jejich radost z výsledků, kterých jsou schopni dosáhnout pomocí individuálního přístupu a například se dostanou na svou vysněnou školu.
Daniel Rampas
lektor českého jazyka a matematiky
Daniel začal s doučováním již v roce 2015, kdy začal využívat své znalosti a dovednosti k tomu, aby mohl pomáhat svým kamarádům. Jeho prioritou byla vždy spíše matematika nebo český jazyk, ale dokáže Vás doučit také anglický jazyk či ekonomiku nebo účetnictví. Nyní studuje ekonomický obor na Západočeské univerzitě v Plzni. Kromě své soukromé doučovací praxe také spolupracoval na mezinárodní integraci cizinců do České republiky právě v oblasti vzdělávání. Daniel uznává velmi přátelský přístup se skvělou atmosférou, což může být doprovázeno nejen faktickými příklady z praxe, ale také dobrým smyslem pro humor. V této příležitostí vidí zejména tu možnost změnit někomu pohled na vzdělávání, ale také díky tomu může zajistit růst druhých nebo jejich dobré výsledky, a to je dle jeho slov ten nejlepší pocit.
Mgr. Markéta K.
lektorka českého jazyka a společenských věd
Markéta vystudovala češtinu a základy společenských věd na Filozofické fakultě Ostravské univerzity. Poté působila deset let na gymnáziu jako pedagog. V současnosti studuje psychologii na vysoké škole, jelikož je přesvědčena, že díky ní se může stát lepším učitelem a lektorem. A tak může lépe poznat svého studenta a přizpůsobit doučování jeho potřebám. Nejraději připravuje žáky na přijímací a maturitní zkoušky z českého jazyka. Když zrovna nedoučuje, či sama nestuduje, cvičí jógu, chodí na procházky, stará se o zahradu či se věnuje svému oblíbenému osobnostnímu rozvoji.
Kristýna Valentová
lektorka matematiky
Kristýna je studentkou ekonomického oboru na Slezské Univerzitě a absolventkou jazykového gymnázia v Ostravě, kde měla možnost složit státní jazykovou zkoušku z angličtiny. Právě během studia si mimo jiné oblíbila studium matematiky. Škola Populo je pro ni skvělá příležitost předat žákům své vědomosti a také je k samotnému studiu více motivovat. Naplňuje ji pomoc druhým a velmi důležitá je také spokojenost žáků s vlastním lektorem, ten je podle Kristýny totiž nejdůležitějším prvkem mezi žákem a jeho cestě ke vzdělání.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.