Poskytujeme individuální doučování elektrotechniky na míru.
I Karviná je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte
Věra D.
Ráda bych Vám poděkovala za doučování matematiky Vaší školou a dále slečně Kristýně P., která učí moji dceru Veroniku. Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte. Vzhledem k tomu, že má dcera diagnostikovanou dysfázii, tak je navíc stydlivá. A protože se stydí, tak je pro ni vždy lehčí říci, že neví. Co se týče její vyučující paní učitelky ve škole, ta považuje učivo za probrané, studenti si mají učivo zopakovat sami a vypracovat úkoly či testy sami. Výuku žádnou Veronika nemá. Po vysvětlení poslední látky dostala Veronika za domácí úkoly známky 2 a 2. Chtěla bych Vám tímto ještě jednou velice poděkovat. Děti jsou naše budoucnost. Co do nich vložíme, to se nám vrátí.
Děkuji.
Andrea B., maminka Milana
Můj syn chodí na střední školu a začal mít velké problémy s chemií. Našel si pár doučovatelů, ale nemělo to moc pozitivní účinek. Je velké umění, i když látku umíte, vysvětlit ji druhému. Potom jsem našla reklamu na Školu Populo. Musím říct, že mě přístup už od začátku překvapil. Vše si upřesníme, domluvíme i po sms. Syn nyní zdárně dokončil ročník a vím, že v doučování budeme pokračovat i v novém školním roce. Děkuji.
Služby Školy Populo vřele doporučuji.
Jana A.
Chtěla bych poděkovat za přípravu syna na přijímací zkoušky na SŠ. Byla jsem velice spokojená se vstřícným a profesionálním jednáním koordinátorek výuky vzhledem k našim požadavkům na obsah výuky i časové možnosti. Syn byl velice spokojený především s přístupem lektorky českého jazyka Terezy P., která ho velmi dobře připravila a lekce ho bavily. Služby Školy Populo vřele doporučuji a velmi děkuji za perfektní a úspěšnou přípravu na přijímací zkoušky.
Reparát zvládl za 2.
Barbora K.
Doučování jsme využili jako přípravu na reparát z fyziky na ZŠ. Moc děkujeme slečně Dominice H. za to, jak se Matyášovi věnovala. Reparát zvládl za 2.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
S výukou italštiny jsem spokojen
Jan Z.
Co se hodnocení výuky týče, jsem spokojen. Lekce jsou přínosné a člověk dokáže u sebe opravdu vidět pokrok. Paní lektorka je ochotná a milá paní, která vždy vše vysvětlí, přidá i zajímavosti díky životu v Itálii, a celkově jsem s jejím přístupem k hodinám a vedením velice spokojený. Oceňuji například rychlé zopakování předchozích lekcí, které mi velmi pomohlo v hodině, kdy jsem byl po nemoci a z italštiny jsem myšlenkově vypadl či celkovou atmosféru hodin, kdy se student nemusí bát na nic zeptat a celou dobu výuky se může soustředit na to, co ho baví. S výukou a vedením výuky jsem spokojen, a rozhodně bych doporučil ostatním, co se chtějí přiučit nějaký jazyk či potřebují doučování.
Moc Vám děkuji za to, že jste se mu věnovali a pomohli zvládnout přijímací zkoušky.
Nováková Aranka
Píši za Zdeňka Nováka, který dělal přijímací zkoušky na chemickou školu v Pardubicích a strojírenskou v Brně. Na obě školy se dostal. Moc Vám děkuji za to, že jste se mu věnovali a pomohli zvládnout přijímací zkoušky.
Děkujeme Vám za možnost vyzkoušet si jiný způsob výuky
Lenka F.
Děkuji moc Škole Populo a především slečně Tereze H. za doučování matematiky s naším vnukem Filipem. Lektorka byla velmi vstřícná, trpělivá, vždy připravená a ochotná přizpůsobit se časově našim možnostem. I když nevíme, jak přijímací zkoušky dopadnou, chtěli bychom Vám již teď poděkovat za možnost vyzkoušet si jiný způsob výuky - jeden na jednoho - a vyřešení spousty matematických úloh a testů. Je velmi příjemné zjištění, že i v této těžké době existuje možnost obrátit se o pomoc při vzdělávání na nějakou instituci, která dětem i dospělým podá pomocnou ruku. Přeji vám hodně dalších spokojených klientů a slečně Tereze hodně úspěchů při studiu, v budoucím zaměstnání i v osobním životě.
Díky lidskému přístupu jsem bral výuku jako zábavu
Michael M.
Rád bych zhodnotil výuku německého jazyka s panem Davidem K.
Jeho přístup k samotné výuce byl pro mě velice vřelý a díky jeho lidskému přístupu jsem bral výuku jako zábavu, což mi pomohlo k lepšímu uchopení tématu. Nikdy jsem se z jeho strany nesetkal s negativní náladou, která by se promítla do výuky. Vždy byl profesionální! Pokud jsem něco nevěděl, rád mi pomohl a díky tomu jsem se toho mnohem více naučil. Jeho výuka mě bavila natolik, že jsem si z vlastní iniciativy pouštěl různá videa v německém jazyce pro lepší porozumění.
Na závěr děkuji i společnosti Škola Populo za zprostředkování doučování.
Vaše doučování na míru mému synovi velmi pomohlo
Andrea P.
Moc bych chtěla Vaší škole poděkovat. Vaše doučování na míru mému synovi velmi pomohlo a díky tomu byl přijat na střední školu, kterou si vybral. Velké poděkování patří také panu lektorovi na matematiku i lektorkám českého jazyka.
Sabina je studentkou navazujícího oboru Ruský jazyk a český jazyk pro střední školy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni. Své pedagogické znalosti a dovednosti uplatňuje i v individuálním doučování, a to především v rodině a u přátel. Má zkušenosti s doučováním hlavně českého jazyka (i pro cizince), dále je schopna doučovat ruský jazyk, dějepis, zeměpis a společenské vědy. Sabina je velmi pečlivá a pracovitá, od dětství hrála tenis, má i trenérský kurz tenisu, takže vztah k dětem má od mala velmi kladný. Ráda čte, sportuje a tráví čas s rodinou a přáteli.
Tereza Masopustová
lektorka českého jazyka
Tereza je ve Škole Populo od roku 2019 a zaměřuje se na doučování češtiny od nejmenších až po středoškoláky. Studuje posledním rokem učitelství českého jazyka a německého jazyka na Ostravské univerzitě. Zakládá si na tom, aby se děti na hodiny češtiny těšily. Snaží se dětem předat látku formou hry, ale zároveň neupozaďuje vědomosti. Práce s dětmi je pro ni za odměnu, a proto se také věnuje trénování tance a senzomotorickému učení. S dospělými pracuje jako trenérka ve fitku. Zkrátka předávání svých nabytých zkušeností dál ji dává v životě smysl. Ve volném čase ráda běhá po kopcích, kde hledá také inspiraci na hry do výuky a choreografie.
Františka Kopřivová
lektorka anglického a španělského jazyka
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Bc. Kristýna Gatialová
lektorka českého jazyka, ruského jazyka a matematiky
Kristýna odmaturovala s vyznamenáním na matematickém gymnáziu a vystudovala dvouobor českého a ruského jazyka na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V Populu pracuje od roku 2018, ale doučování se věnuje mnohem déle. Několik let pracovala jako lektorka českého jazyka pro cizince a vyzkoušela si i práci pedagoga na střední škole. Individuální doučování ji naplňuje především díky osobnímu přístupu a přátelskému vztahu, který si dokáže s každým žákem vytvořit. Prosazuje názor, že učení by mělo být zábavné, ať už se jedná o literaturu, pravopis nebo matematické rovnice. Volný čas tráví v přírodě, četbou knih, tancem nebo cvičením (akro)jógy.
Milan Haminger
lektor českého jazyka a matematiky
Lektor Milan začal učit v naší škole na podzim roku 2021, tedy pár měsíců po ukončení Biskupského gymnázia v Brně, kde strávil osm let. Následně vedly jeho další studijní kroky do Prahy na ČVUT fakultu dopravní. Z časových a rodinných důvodů zde však studium ukončil a vrátil se do Brna. Ve volném čase se věnuje fotbalu, působí jako trenér a rozhodčí v krajských soutěžích. Přes letní prázdniny pořádá cyklo kempy pro děti po celé České republice. V naší škole doučuje matematiku a český jazyk. Řídí se heslem: „Pro život, ne pro školu se učíme.“ Nejčastěji vede kurzy na přijímací zkoušky pro 9. ročník.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.