Individuální doučování cizích jazyků pro dospělé – Vyškov
Poskytujeme individuální doučování cizích jazyků pro dospělé na míru.
I Vyškov je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Děkuji moc.
Jitka Sedláčková
Ráda bych Vám poděkovala : Mám syna, navštěvuje kvartu víceletého gymnázia. Škola Populo vždy pružně a ochotně zajistila mému synovi potřebné vyučování na velice dobré úrovni. Tímto děkujeme jak lektorům, tak i zaměstnancům za zprostředkování doučování a výbornou ochotnou komunikaci. Děkuji moc, přeji pěkný víkend
Děkujeme za super přípravu.
Marie N.
Chtěla bych poděkovat slečně Monice K. za přípravu dcery na přijímací zkoušky na šestileté gymnázium. Adélka byla velmi dobře připravena, dostala se na Gymnázium Křenová i na Gymnázium Matyáše Lercha. V obou případech po odečtení bodů za mimoškolní činnost měla nejlepší výsledek ze všech uchazečů. Ještě jednou děkujeme za super přípravu.
Příběh Markétky – škola hrou
Rodič
Markétka ukončila 1. třídu, ale já o ni měla stále velké obavy, protože se jí nechtělo číst a psát. Ve škole jsem moc zastání nenašla a bylo mi naznačeno, že s tím nepůjde nic udělat. Dcera chodila ze školy zničená a demotivovaná a chuť poznávat a učit se u ní postupně mizela. Denní rutina ji ubíjela a brzy se u ní začaly objevovat poruchy soustředění a učení. Pro Markétku tedy zvolili kombinaci výuky pomocí her, které jí pomohly nalézt další motivaci. Udělali revizi čtení a psaní a díky individuálnímu přístupu a intenzivní výuce se jim podařilo upravit všechny nedostatky a špatné návyky, které si ze školy odnesla. Po několika hodinách jsem si všimla jejího rostoucího zájmu o studium a také toho, že si dcera začala sama slabikovat dětské knížky. Nakonec jsme se rozhodli změnit základní školu, k čemuž nás přivedlo to, co dokáže individuální přístup k výuce, a to, když se dítěti opravdu někdo věnuje.
Dcera si začala věřit
Lada B.
Dobrý den, dovolte mi, abych Vám touto cestou poděkovala za to, jak velmi pomohly Vaše kurzy k tomu, aby moje dcera Adéla zvládla na druhý pokus didaktický test z angličtiny a dosáhla tak maturity. Zvlášť bych chtěla ocenit práci lektorky Kláry G., která se mojí dceři věnovala a díky ní si moje dcera začala věřit, že to vše zvládne. Na první pokus měla Adéla v didaktickém testu 29 bodů a na druhý pokus po absolvování kurzů napsala test na 62 bodů. Byla z toho strašně šťastná, že to dokázala a celá naše rodina také.
Ještě jednou Vám srdečně děkujeme a přejeme Vám další podobné úspěchy v doučování.
Slečna lektorka svou roli zvládla zcela brilantně
Jaroslav N.
Rád bych vám moc poděkoval za skvělou práci slečny lektorky, kterou za poslední dva měsíce odvedla s Jardou.
Kromě nezpochybnitelných posunů vědomostních oceňuji zejména skutečnost, jak se vám podařilo zapojit Jardu do celkového procesu výuky. Snaha ukázat Jardovi, že znalosti a dovednosti lze získávat i elegantněji a efektivněji, než jak měl dosud možnost během distanční i prezenční výuky na jeho ZŠ, byl hlavní důvod, proč jsem se na Škola Populo obrátil – a slečna lektorka svou roli zvládla zcela brilantně.
V Populu jsou velmi ochotní a vstřícní lektoři.
Nesvadbová
Když syn začal navštěvovat školu Populo, bylo mým přáním, aby zvládl přijímací zkoušky. Realita je taková, že přijímačky zvládl a dostal se na školu, kterou si vybral. V Populu jsou velmi ochotní a vstřícní lektoři, naučí a hlavně vysvětlí látku, kterou student nechápe. S důvěrou se na Vás v případě potřeby ráda opět obrátím a všem mohu tuto školu doporučit. Ještě jednou děkuji za velmi dobrou přípravu mého syna.
Děkuji mnohokrát.
Šárka A.
Chtěla bych Vám a slečně lektorce Z. tímto moc poděkovat za přípravu k opravné zkoušce - didaktickému testu z ČJ. Dnes jsem se dověděla, že syn Adam úspěšně tuto zkoušku složil. Děkuji mnohokrát i za syna. Jsme moc rádi a do další práce přejeme hodně takových úspěchů.
Služby Školy Populo vřele doporučuji.
Jana A.
Chtěla bych poděkovat za přípravu syna na přijímací zkoušky na SŠ. Byla jsem velice spokojená se vstřícným a profesionálním jednáním koordinátorek výuky vzhledem k našim požadavkům na obsah výuky i časové možnosti. Syn byl velice spokojený především s přístupem lektorky českého jazyka Terezy P., která ho velmi dobře připravila a lekce ho bavily. Služby Školy Populo vřele doporučuji a velmi děkuji za perfektní a úspěšnou přípravu na přijímací zkoušky.
Děkujeme
Martina P.
Chtěla jsem moc poděkovat všem třem lektorům za Tadeáše.
Musím říct, že v angličtině se opravdu hodně zlepšil, poslední testy dopadly výborně.
V matematice se také zlepšil a věřím, ze od záři, když se hned začne, to bude ještě lepší.
I paní lektorce na fyziku chci poděkovat, i když sem tam to Tadeáš paní lektorce moc neusnadňoval.
A nakonec chci poděkovat vám a budeme se těšit zase v záři, přece jen bude "osmák" a tam už je třeba , aby Tadeáš poradně zabral.
Děkuji za naprosto profesionální , vstřícný a milý přístup
Petra W.
Chtěla jsem moc poděkovat vyučující paní Kamile Z. za naprosto profesionální , vstřícný a milý přístup k výuce matematiky. Nejvíce si cením velmi rychlé reakce při změně termínu a času. Rovněž děkuji za poslední 2 hodiny, které jsem synovi objednala narychlo, když psal poslední testy z matematiky.
Moc děkujeme a doufáme, že vašich služeb využijeme v září v novém školním roce na střední škole.
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, zeměpisu, fyziky, českého jazyka pro cizince, anglického a španělského jazyka
Zdislava vystudovala všeobecné čtyřleté gymnázium. Má rekvalifikační kurz asistentky pedagoga a logopedického asistenta. Součástí Školy Populo je od roku 2020. Je maminkou dvou dětí se specifickou poruchou učení, a právě proto se zaměřuje především na děti s těmito poruchami nebo s vývojovou dysfázií. Práce s dětmi ji naplňuje a zároveň je jejím velkým koníčkem. Můžete se s ní setkávat při prezenční výuce na pobočce v Brně, kde je nedílnou součástí lektorského týmu. Svým studentům dodává energii, chuť a elán do studia. Ve volném čase se věnuje turistice, četbě a kreativní činnosti – výrobě vlastních pomůcek do výuky.
Mgr. Zuzana Altmanová
lektorka českého jazyka, dějepisu a společenských věd
Zuzka je lektorkou češtiny, dějepisu a společenských věd. V Populu učí od září 2018. Jejím cílem je ukázat studentům krásu literatury a historie, což vůbec nejsou nudné předměty, záleží pouze na učiteli. Velkou část jejího života tvoří knihy – pokud ji nenajdete s nosem zabořeným do knížky jakéhokoli žánru, dělá zrovna společnost svému příteli-knihovníkovi nebo mamince-knihovnici. Dalšími oblastmi jejího zájmu jsou balet, kočky a dění ve světových monarchiích, ne nutně v tomto pořadí. Kus jejího srdce patří také Wiki, staré, uslintané a fantastické německé ohařce.
Anton Morozov
lektor matematiky a ruského jazyka
Anton vystudoval obor Obecnou matematiku a Matematické modelování na Masarykově univerzitě. S výukou studentů má mnohaleté zkušenosti a ve Škole Populo se věnuje výuce matematiky a ruského jazyka. Během výuky preferuje přátelskou atmosféru a věří, že každý student má potenciál dosáhnout svých nejlepších možných výsledků. Jeho cílem je, aby studenti odcházeli z výuky s novými znalostmi a měli dobrý pocit, že udělali kus práce. Mezi jeho nejsilnější stránky patří zodpovědnost, trpělivost a humor. Má rád přírodu, literaturu a cestování.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Iva Trunkátová
lektorka českého jazyka
Iva je lektorkou českého jazyka a komplexního doučování. Zaměřuje se na žáky s ADHD či se specifickými poruchami učení.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.