Poskytujeme individuální doučování čínského jazyka na míru.
I Třebíč je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Reference myslím, že snad ani nejsou třeba, jste profesionálové ve všech směrech, ať už se jedná o první schůzku, po té nastavení výuky, výběr vzdělaných a připravených lektorů a v neposlední řadě i celková komunikace a neuvěřitelná rychlost jednání. Ještě jednou velice děkujeme, dcera na lekce chodila ráda a těšila se na hodinu a moc jí výuka pomohla v přípravě na přijímací zkoušky. Pokud budeme v budoucnu cokoli potřebovat doučit či vysvětlit, s dovolením se na vás opět obrátíme.
Slečna lektorka mi byla dobrou učitelkou a posunula mě se dál.
Barbora P.
V hodinách panovala vždy velice příjemná atmosféra. Lektorka se mi přizpůsobovala, jak jen bylo potřeba, byla milá a svým přístupem mě dokázala namotivovat. Na hodiny jsem se díky ní těšila. Byla mi dobrou učitelkou a posunula mě se dál.
Určitě dobrá investice do vzdělání
Jolana B.
Školu Populo jsem objevila náhodou v době, kdy děti nechodily do školy a moje dcera (11 let) projevila zájem o další studium na víceletém gymnáziu. Zaplatila jsem jí doučování matematiky a českého jazyka. Za půl roku (1x týdně 2 vyučovací hodiny) dcera udělala v obou předmětech velký pokrok. Zcela zvládla látku 5. třídy a dobrovolně pokukuje po látce další. Vzhledem k úžasné a velmi schopné lektorce se na doučování pokaždé těší. Termíny a časy doučování lektorka zcela přizpůsobuje naší potřebě, nemá problém se dceři věnovat i nad rámec doučování, např. s pomocí na telefonu při řešení úkolů. Školu Populo kdykoliv v budoucnu znovu využiju. Určitě dobrá investice do vzdělání.
S výukou italštiny jsem spokojen
Jan Z.
Co se hodnocení výuky týče, jsem spokojen. Lekce jsou přínosné a člověk dokáže u sebe opravdu vidět pokrok. Paní lektorka je ochotná a milá paní, která vždy vše vysvětlí, přidá i zajímavosti díky životu v Itálii, a celkově jsem s jejím přístupem k hodinám a vedením velice spokojený. Oceňuji například rychlé zopakování předchozích lekcí, které mi velmi pomohlo v hodině, kdy jsem byl po nemoci a z italštiny jsem myšlenkově vypadl či celkovou atmosféru hodin, kdy se student nemusí bát na nic zeptat a celou dobu výuky se může soustředit na to, co ho baví. S výukou a vedením výuky jsem spokojen, a rozhodně bych doporučil ostatním, co se chtějí přiučit nějaký jazyk či potřebují doučování.
Syn se za půl roku velmi posunul
Michaela V.
Doučování bylo velice efektivně nastavené, syn měl paní letorku, rád s ní pracoval a udělal veliké pokroky. Dokázala lehce navázat kontakt, zaujmout a velmi dobře vysvětlit potřebnou látku. Syn se za půl roku velmi posunul a na výuku se vždy těšil. Přála bych každému takového pedagoga. Děkuji.
Chtěla bych Vám vyjádřit své velké díky za přípravu na můj středoškolský reparát
Simona T.
Chtěla bych Vám vyjádřit své velké díky za přípravu na můj středoškolský reparát, který proběhl koncem srpna letošního roku a který jsem úspěšně zvládla. Chtěla bych poděkovat zejména své lektorce Věrce, která se mi po celou dobu návštěvy doučování pečlivě věnovala a přikládala mi dostatečné materiály k domácí přípravě. Moc děkuji za přípravu, zkušenosti a příjemnou spolupráci.
Školu Populo – doučování na míru – mohu vřele doporučit.
Lenka B., maminka
Školu Populo – doučování na míru – mohu vřele doporučit. Byla to naše záchrana… Pomohla synovi ve velmi krátké době odstranit mezery ve středoškolské matematice. Díky této přípravě snáze porozuměl zadání matematických příkladů od společnosti CERMAT a byl na jejich maturitní testy dobře připraven. Příprava k maturitě byla intenzivní. Syn docházel na pobočku školy a měl svého lektora, který s ním probíral jednotlivé okruhy zadání příkladů, která se u maturity objeví. Propočítali také jednotlivá zadání státních maturit několik let nazpět. Samozřejmostí byly i domácí úkoly na každou hodinu, které prověřovaly, jak student látku pochopil. Velice kladně hodnotím komunikaci školy se studentem i s rodičem. Po každé hodině mi přišla zpráva, která dosti podrobně referovala o jeho práci v hodině a výsledcích, které dosáhl. Syn velmi dobře zvládl i přijímací zkoušky z matematiky na zahraniční školu, kam od září nastupuje. Děkuji Škole Populo za pomoc. Mohu ji vřele doporučit všem nerozhodnutým rodičům, kteří chtějí mít jistotu, že jejich syn nebo dcera budou dobře připraveni na zkoušky.
Děkujeme za super přípravu.
Marie N.
Chtěla bych poděkovat slečně Monice K. za přípravu dcery na přijímací zkoušky na šestileté gymnázium. Adélka byla velmi dobře připravena, dostala se na Gymnázium Křenová i na Gymnázium Matyáše Lercha. V obou případech po odečtení bodů za mimoškolní činnost měla nejlepší výsledek ze všech uchazečů. Ještě jednou děkujeme za super přípravu.
V příštím školním roce bude doučování navštěvovat také dcera.
Marcela Š.
Chtěla bych poděkovat týmu Školy Populo za přípravu syna na maturitní zkoušku z českého jazyka. Díky pravidelným on-line konzultacím, důslednému a kvalitnímu přístupu získal syn v tomto předmětu jistotu a bez problémů zkoušku složil. Rozhodli jsme se, že v příštím školním roce bude doučování navštěvovat také dcera. Děkuji za přístup a perfektní komunikaci mezi doučovaným a vyučujícím.
Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů, perfektní zpětná vazba od lektorů.
Milan P.
Rádi bychom poděkovali celému týmu Školy Populo za přípravu naší dcery k přijímacím zkouškám na SŠ. Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů (změny rozvrhu na ZŠ a nutnost změn termínů hodin s lektory atd.), perfektní zpětná vazba od lektorů. Po absolvování vstupního testu a zjištění, že na konci prvního pololetí 9. třídy nemají ve škole probránu ještě část učiva z 8. třídy, jsme byli velmi skeptičtí k možnosti úspěšného přijetí dcery na SŠ. Že je způsob online výuky na dceřině ZŠ špatný jsme věděli, ale netušili jsme, že je to až tak zlé. Velké poděkování tímto míří k lektorům, paní Evě J. (český jazyk) a panu Mariánu S. (matematika). Ačkoliv jinak dceři online výuka příliš nevyhovuje, s oběma lektory a jejich výukou byla velmi spokojena a nemohla si jejich přístup a postupy vynachválit. Za nás, rodiče, jim děkujeme za hodnocení z vyučovacích hodin, kdy jsme snadno zjistili, kde dcera potřebuje přidat. Závěrem snad jen výsledky - dcera byla úspěšně přijata na oba obory, na které se hlásila a skončila na 5. místě z 45 a na 6. místě z 29 přihlášených. Na oba obory je přijímáno pouze 10 žáků, takže pro nás všechny vynikající výsledek, kterého by bez přípravy s Vašimi lektory určitě nedosáhla.
Patrik se věnuje doučování již několik let. Ve Škole Populo se zaměřuje na matematiku, účetnictví a ekonomii. Věří, že matematiku může pochopit každý, když se jí přestane bát. Proto jí nejen rád učí, ale i sám studuje. Může být totiž zábavná, logická a hlavně užitečná. Kromě toho rád pomáhá i s předměty účetnictví a ekonomie, které studoval na Vyšší odborné škole v Klatovech. Je dokonce takový nadšenec do účetnictví, že založil vlastní firmu, aby v něm získal i potřebnou praxi a mohl se zároveň rozvíjet i na poli podnikání. Na práci lektora má rád, že může předávat své znalosti dál, a to zajímavou a zábavnou formou. Kromě doučování, studia a podnikání má rád také filmy, seriály, cestování a hudbu.
Mgr. Jiřina Matoušková
lektorka matematiky
Jiřina věnovala celý svůj dosavadní život pedagogické činnosti jako středoškolská učitelka matematiky a jako výchovná poradkyně. Již druhým rokem nabízí své dlouholeté zkušenosti ze školského prostředí i osobního života Vám, klientům Školy Populo. Tuto školu si zvolila proto, že individuální a kamarádský přístup mnohdy nahradí učení bez přemýšlení ze školských hodin, kde často učitel spíše musí nejprve vychovávat, a potom teprve ve zbytku hodiny žáky motivovat, učit a naučit a ještě hlídat zvonění na přestávku. Za největší devizu Školy Populo považuje úsměv na tváři klienta, který odchází z hodin povzbuzen a vytyčený cíl, který si zvolil, se mu již nezdá tak vzdálený a přijme za své citát Senecu ml. „Učíme se pro život, ne pro školu.
Františka Kopřivová
lektorka anglického a španělského jazyka
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Bc. Barbora Cencingrová
lektorka českého a anglického jazyka
Barbora je studentkou Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, konkrétně teologické fakulty, oboru navazující filosofie. Jako správný filosof (milovník moudrosti) se snaží tuto moudrost předávat ostatním a pomáhat jim tak v jejich rozvoji. Nechybí jí ani schopnost vcítění se do potřeb ostatních. Lektor zkrátka musí zaujmout a umět ""správně vyučovat"", což je někdy opravdové umění. Stejně důležitá je i komunikace mezi lektorem a studentem. I když se bez angličtiny dnes již téměř neobejdeme, zejména pro nás, pro Čechy, je důležitá role češtiny. I když je to náš mateřský jazyk, paradoxně nepatří k těm jednodušším. Čas nejraději tráví v dobré společnosti. Věnuje se sportu – zejména fitness, plavání a cyklistice.
PaedDr. Yveta Heyrovská
lektorka českého jazyka
Celý můj profesní život mi naplňovala práce s dětmi s mozkovými dysfunkcemi různě vyjádřenými. Škála tohoto vyjádření je široká a každé dítě s těmito drobnými odchylkami je něčím mimořádně zajímavé. Detailně rozklíčovat tuto škálu, poznat individuální mimořádnost každého dítěte a následně mu správně pomoci, byla velká výzva. Po 35 letech setkávání s těmito dětmi a jejich rodiči v rámci ambulantní praxe a při mém lektorování jejich učitelů v rámci DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků) mohu říct, že to byla krásně strávená léta. Po odchodu do důchodu se věnuji již jen pár hodin týdně speciálnímu doučování českého jazyka, což mi umožňuje Škola Populo v centru Prahy. Řídím se mottem, jehož přesnou citaci ani autora neznám, ale vystihuje to podstatné: “Za sto let bude každému jedno, v jakém jsem bydlel domě, jezdil autě a jaká byla výše mého bankovního konta. Ale jestli jsem pomohl jedinému dítěti, může to změnit celý svět.”
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.