Poskytujeme individuální doučování čínského jazyka na míru.
I Rakovník je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Syn je z výuky nadšen
Michaela K.
Ráda bych tímto poděkovala koordinátorce Kristýně M. za nalezení vhodné učitelky ČJ pro mého syna. Přesně podle požadavků se zaměřila na nalezení vhodného lektora, který by zvládl jeho dysfunkce. Velmi záhy našla paní učitelku Ljubu K. Paní učitelka je neskutečně trpělivá a syn je z výuky nadšen. Na základě, i když distanční výuky, úspěšně zvládl přijímací zkoušky na SŠ.
Ještě jednou děkujeme, syn reparát úspěšně zvládl.
Nina R.
Chtěla bych vám moc poděkovat za pomoc mému synovi při doučování českého jazyka k reparátu. Touto cestou bych chtěla hlavně poděkovat paní lektorce L. Konečné za její trpělivost a ochotu při vysvětlování učiva. Určitě ji i vás doporučím!! Ještě jednou děkujeme, syn reparát úspěšně zvládl.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Ještě jednou děkuji.
Maminka
Chtěla jsem Populu moc poděkovat. Moje holky, Erička a Nikča, se zlepšily a Erika byla úspěšná v přijímacím řízení. Ještě jednou děkuji.
Jsme za Populo moc vděční, vyšli nám vždy vstříc
Alena P.
Moc bychom chtěli poděkovat za přípravu na maturitu u paní lektorky Jany P. Syn už měl v podstatě poslední šanci udělat didaktický test z českého jazyka. Paní lektorka byla vždy perfektně připravena a i přesto, že má syn upravené podmínky u maturity (s asistentem a navýšeným časem), probírali soustavně látku tak, aby byl syn téměř stoprocentně připraven. Nakonec didaktický test zvládl na 82 %, což myslím, že je velmi dobrý výsledek. Jsme za Populo moc vděční, vyšli nám vždy vstříc jak časově, tak výukou a organizací celého kurzu. Pokud bychom chtěli další vzdělávání, určitě bychom se zase na Školu Populo obrátili. Příprava byla velmi kvalitní. Moc děkujeme a těšíme se na další spolupráci.
Vše se přizpůsobovalo našim individuálním potřebám
Zuzana H.
S přípravou mého syna na přijímací zkoušky na střední školu jsem byla spokojená, s lektory probíhala dobrá komunikace a vše se přizpůsobovalo našim individuálním potřebám. Díky!
Největší spokojenost
Kristýna M.
Děkujeme. Z naší strany vše v pořádku, největší spokojenost.
Komunikace s vámi od samého začátku na jedničku. Kurzy super, paní Helenka skvělá, nejen lektorka ale i člověk.
Pokud bude třeba jistě se na vás v budoucnu obrátíme.
Náročný rok zakončený úspěchem
Miroslava B.
Moc děkuji Škole Populo za přípravu mého syna na čtyřleté gymnázium. Tento rok byl velmi náročný, zejména psychicky, kdy se od začátku vědělo, že v Praze je potřeba získat opravdu hodně bodů. I když je to systém dost divný, jiný není, nezbývá, než se připravit. A to, že můj syn byl osmý je zásluha i Vaší školy! Moc díky lektorům i trpělivému vyřizování požadavků.
Je to tým profesionálů, patří jim náš velký dík.
Renata D.
Byla jsem celkem zoufalá, hledala jsem pomoc pro svého syna a docela náhodou jsem narazila na stránky Školy Populo. Už po prvním telefonickém rozhovoru jsem byla přesvědčená, že tentokrát syn didaktický test z matematiky zvládne. Díky výbornému lektorovi Janu V. se tak stalo. Velký dík patří i koordinátorce Dagmar H., na kterou jsme se mohli kdykoliv obrátit s jakýmkoliv dotazem. Je to tým profesionálů, patří jim náš velký dík.
Skvělý přístup děkuji.
Vojtěch O.
Chtěl bych touto referencí podpořit a vyjádřit vděk mé lektorce Ljubě K. Za to, jak mě zdárně dovedla k mé maturitě, kterou jsem zdárně dokončil. Velice trpělivá učitelka, která se snaží Vám vysvětlit učivo podle Vás a snaží se přizpůsobit Vašemu tempu. Velice sympatická a empatická paní. Jsem velice spokojený, a to i s faktem, že jsem dyslektik, dysgrafik a dysortografik. Skvělý přístup děkuji.
lektorka českého jazyka, dějepisu a společenských věd
Zuzka je lektorkou češtiny, dějepisu a společenských věd. V Populu učí od září 2018. Jejím cílem je ukázat studentům krásu literatury a historie, což vůbec nejsou nudné předměty, záleží pouze na učiteli. Velkou část jejího života tvoří knihy – pokud ji nenajdete s nosem zabořeným do knížky jakéhokoli žánru, dělá zrovna společnost svému příteli-knihovníkovi nebo mamince-knihovnici. Dalšími oblastmi jejího zájmu jsou balet, kočky a dění ve světových monarchiích, ne nutně v tomto pořadí. Kus jejího srdce patří také Wiki, staré, uslintané a fantastické německé ohařce.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Kristýna Gatialová
lektorka českého jazyka, ruského jazyka a matematiky
Kristýna odmaturovala s vyznamenáním na matematickém gymnáziu a vystudovala dvouobor českého a ruského jazyka na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V Populu pracuje od roku 2018, ale doučování se věnuje mnohem déle. Několik let pracovala jako lektorka českého jazyka pro cizince a vyzkoušela si i práci pedagoga na střední škole. Individuální doučování ji naplňuje především díky osobnímu přístupu a přátelskému vztahu, který si dokáže s každým žákem vytvořit. Prosazuje názor, že učení by mělo být zábavné, ať už se jedná o literaturu, pravopis nebo matematické rovnice. Volný čas tráví v přírodě, četbou knih, tancem nebo cvičením (akro)jógy.
Tatjana Mitrovičová
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Chris Podivinský
lektor matematiky
Chrisova první zkušenost s doučováním přišla na druhém stupni základní školy, kdy začal doučovat svého bratra. Během následujících let si matematiku ještě víc zamiloval - rád si vymýšlí vlastní příklady a materiály do hodin a lektorování ho velmi baví. Ve čtvrtém ročníku gymnázia dostal možnost čtyřměsíčního studijního pobytu v rakouském Melku, který mu následně pomohl v získání certifikátu z němčiny. Mimo lektorování je velký fanoušek Bitcoinu, miluje hudbu a alternativní styl, odmala píše básně. Nejraději připravuje studenty k přijímacím zkouškám na SŠ nebo k maturitě z matematiky, kde v přípravě kombinuje systematické procházení testů a jednotlivých oblastí, které student potřebuje procvičit.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.