Poskytujeme individuální doučování čínského jazyka na míru.
I Svitavy je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Je to tým profesionálů, patří jim náš velký dík.
Renata D.
Byla jsem celkem zoufalá, hledala jsem pomoc pro svého syna a docela náhodou jsem narazila na stránky Školy Populo. Už po prvním telefonickém rozhovoru jsem byla přesvědčená, že tentokrát syn didaktický test z matematiky zvládne. Díky výbornému lektorovi Janu V. se tak stalo. Velký dík patří i koordinátorce Dagmar H., na kterou jsme se mohli kdykoliv obrátit s jakýmkoliv dotazem. Je to tým profesionálů, patří jim náš velký dík.
Příběh Lukáše – angličtina pro nejmenší
Rodiče Lukáška
S šestiletým Lukáškem jsme se chystali na delší zahraniční pobyt a chtěli jsme, aby se syn naučil alespoň nějaké základy angličtiny. Chlapec byl v předškolním věku, neuměl tedy moc číst a psát. K výuce se proto přistoupilo tak, aby si z ní odnesl co nejvíc. Připravili pro něj tedy pásmo zábavných her, písniček a básniček a slečna lektorka na něj mluvila pouze anglicky. Velmi se jí také osvědčila metoda “total physical response” (TSR), kdy se do výuky zapojuje celé tělo a děti si fixují slovíčka tak, že je předvádějí v pohybu. Lukášek se učil rychle a my si velmi brzy všimli jeho pokroků. A protože musel Lukášek samozřejmě v zahraničí nastoupit i do školy, využili jsme tuto metodu i k osvojení si základů čtení a psaní. Byli jsme velmi spokojení a můžeme potvrdit, že se nám individuální a intenzivní přístup velmi líbí.
Chtěla bych poděkovat Škole Populo za velmi kvalitního lektora na matematiku.
Alena T.
Chtěla bych poděkovat Škole Populo za velmi kvalitního lektora na matematiku. I když je to ještě student, tak jeho vědomosti a schopnosti naučit matematiku jsou vynikající. Rádi služeb školy ještě někdy využijeme.
Syn je maximálně spokojen
Zuzana Z.
Syn je maximálně spokojen s panem lektorem Alanem, na jednotlivé lekce se vyloženě těší, sám má dobrý pocit z průběžné koncepční přípravy na přijímací zkoušky na víceleté gymnázium, pana lektora dokonce doporučil kamarádovi. Přípravný kurz jsme objednali na přání syna, jeho přístup je tedy aktivnější, avšak základem je perfektní přístup lektora, kdy syn má po každé lekci dobrý pocit z postupných pokroků a zlepšení.
Příběh maminky – příprava na zápis
Maminka Tobiáše
Můj syn Tobiáš měl velké obavy z první třídy a já sama jsem nebyla spokojená s formou předškolní výuky v jeho mateřské škole. Chtěla jsem syna zapsat na školu, která nebyla v jeho spádové oblasti a nebyla záruka, že mi jej vezmou. Od známých jsem věděla, že stačí málo a škola může, pokud je vysoký zájem (což byl!), dítě i odmítnout. Velmi se mi líbí myšlenka Předškolní přípravky, kdy v rámci jednoho kurzu jsme mohli u syna pokrýt prakticky všechny dovednosti i s přesahem. Se slečnou lektorkou Alenkou jsem si padla do noty a ona si Tobiáše velmi oblíbila. Velmi brzy jsem u něj začala pozorovat pozitivní reakce a úplně mi vyrazilo dech, že si začal dokonce sám spontánně číst dětské knížky. Netušila jsem, že je něco takového možné a u zápisu z nás byli docela překvapení. Alenka mi nabídla zapojit do výuky i základy angličtiny, s čímž jsem souhlasila. Zpětně mohu říct, že nebýt Předškolní přípravky, nevěřila bych, co dokáže intenzivní a individuální příprava i u tak malého dítěte. A na školu nás samozřejmě vzali!
Chci Vám moc a moc poděkovat za Vaši snahu při přípravě k maturitní zkoušce.
Renata N., maminka
Chci Vám moc a moc poděkovat za Vaši snahu při přípravě k maturitní zkoušce. Máme to za sebou. Zítra si jdeme pro maturitní vysvědčení.
Chtěla bych vám strašně moc poděkovat
Kamila N.
Chtěla bych vám strašně moc poděkovat, jak jste mě skvěle připravili na podzimní maturitu, hlavně za úžasné lektorky. Díky nim jsem uspěla v didaktických testech jak v češtině, tak i v angličtině (u obou dvou jsem měla okolo 60 %). Takže mockrát vám děkuji. Je neuvěřitelné, kolik se toho dá za dva měsíce stihnout! Děkuji!
Úspěch u přijímaček díky výuce ve Škole Populo
Martina S.
Doučování ve Škole Populo mohu jen doporučit. Dcera se účastnila prezenčních hodin výuky matematiky, které jsme před přijímacími zkouškami zintenzivnili o online výuku. Přijímací zkoušky dopadly dle našich představ a jsem si jistá, že právě i díky intenzivní výuce ve Škole Populo.
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka.
Nora L., babička
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka v loňském roce, kdy byla v deváté třídě a prospěch byl tzv. „střídavě oblačno“. Nejhorší byla chemie, v té se hodně zlepšila. V pololetí jsme vyměnily chemii za češtinu, vzhledem k přijímacím zkouškám na střední školu, a musím říci, že byl vidět pokrok. Na jaře jsem zařídila pár hodin češtiny a matematiky nejmladší vnučce (6.třída), která potřebovala vylepšit vysvědčení, a i ta se zlepšila. Je pravda, že obě holky měly zájem o zlepšení. Strach, že se nedostanou na školu nebo propadnou, vykonal své. Kdyby zájem nebyl, asi by to tak dobré nebylo. Rozhodně oceňuji prostředí – učebny, kde se děti vzájemně neruší, přátelskou atmosféru a vyučující, kteří dokáží pracovat i s náladovými puberťáky. Po každé lekci chodí rodičům na mail hodnocení, tady mám ale dojem, že je tendence spíše chválit. V tomto roce jedna z vnuček v Populu pokračuje.
Rozhodně všem doporučuji!
Filip J.
Během léta jsem měl v Plzni doučování anglického jazyka u lektorky Lucie Č. a nelituju toho. Díky ní jsem udělal certifikát na B2 a maturitní didaktický test za 1. Takže vřele doporučuji. Také jsem měl přípravu na didaktický test z českého jazyka a ten jsem také úspěšně zvládl. Hlavně si nemůžu vynachválit přátelský přístup paní ředitelky Zuzany F. Vždy jsme spolu vše, k mé spokojenosti, vyřešili. Rozhodně všem doporučuji!
Zuzana toužila učit a pracovat s dětmi již odmala (stejně jako její rodiče, někteří z prarodičů, strýců a tetiček), avšak osud zprvu rozhodl jinak. Po studiích na gymnáziu a VŠE v Praze si nejprve vyzkoušela dlouholetý souběh profesí webmastera, počítačového grafika, typografa, korektora a posléze PR pracovníka. Vysázela na několik desítek publikací se současnou korekcí, post processingem fotografií a skenů pro literární aj. sborníky, případně vlastními ilustracemi, navrhovala a realizovala nejrůznější pozvánky a plakáty na kulturní akce, jakož i příručky a informační letáky pro uživatele a další PR materiály. Kromě lásky k mateřštině miluje i práci s dětmi, a proto dnes připravuje k přijímacím zkouškám z českého jazyka žáky 5., 7. i 9. tříd. Preferuje porozumění před biflováním, ráda dětem předává a vymýšlí pro ně různé mnemotechnické pomůcky ke snazšímu zapamatování nezbytných pouček. Jejími zálibami byly od dětství knihy, zpěv a hra na piano, později na kytaru, věnovala se tanci společenskému i orientálnímu. Je vdaná, má dospělého syna a dvě malá vnoučátka.
Mgr. Jiřina Matoušková
lektorka matematiky
Jiřina věnovala celý svůj dosavadní život pedagogické činnosti jako středoškolská učitelka matematiky a jako výchovná poradkyně. Již druhým rokem nabízí své dlouholeté zkušenosti ze školského prostředí i osobního života Vám, klientům Školy Populo. Tuto školu si zvolila proto, že individuální a kamarádský přístup mnohdy nahradí učení bez přemýšlení ze školských hodin, kde často učitel spíše musí nejprve vychovávat, a potom teprve ve zbytku hodiny žáky motivovat, učit a naučit a ještě hlídat zvonění na přestávku. Za největší devizu Školy Populo považuje úsměv na tváři klienta, který odchází z hodin povzbuzen a vytyčený cíl, který si zvolil, se mu již nezdá tak vzdálený a přijme za své citát Senecu ml. „Učíme se pro život, ne pro školu.
Ing. Natálie Saňáková
lektorka českého jazyka, matematiky a IT
Natálie v Populu pracuje přes dva roky a je lektorkou matematiky, českého jazyka i IT. Vystudovala magisterský obor na Univerzitě v Hradci Králové, obor Informační management a v současné době učí odborné předměty na střední škole, obchodní akademie. Deset let dělá vedoucí na dětském táboře, a i díky tomu se rozhodla, že pracovat jako učitelka / lektorka je něco, co ji bude naplňovat. Ráda by chtěla děti naučit to, že učení není starost, stres či známky, ale dá se k veškerému učení přistupovat i jinou formou. Ve volném čase ráda vymýšlí hry na tábor, hraje deskové hry, čte knihy a tráví čas s blízkými.
Šárka Michlíková
lektorka českého jazyka, anglického jazyka a německého jazyka
Šárka studuje obor Český jazyk se specializací počítačová lingvistika na Masarykově univerzitě. Po skončení bakalářského studia by chtěla pokračovat ve studiu magisterském. Ráda pracuje s lidmi a předává jim své znalosti. Doučuje český jazyk. Čeština je bohatá, rozmanitá a komplikovaná, i nám Čechům dává občas zabrat. Spolu s Šárkou ji ale hravě zvládnete. Ve volném čase hraje deskové hry, čte knihy a věnuje se cestování. Kromě češtiny se zajímá i o němčinu a angličtinu, se kterou také ráda pomůže.
Věra Hájková
lektorka matematiky
Ve Škole Populo učí již druhým rokem a tráví zde mnoho hodin svého času. Studuje obor Matematika a její aplikace. Nabízí zábavnou formu učení pomocí hry za účelem rozšiřování obzorů, pochopení souvislostí a povzbuzení logického myšlení v oboru matematiky. Podporuje radost z nabytých vědomostí a schopností a také přirozeného postupu do vyšší úrovně vědění. Podněcuje eliminaci stresu a nervozity před zkoušením nebo důležitou písemnou prací. Vede žáka k dosáhnutí lepších výsledků a možnosti výběru kvalitnější školy. Často ji můžete potkat i na různých akcích Přírodovědecké fakulty v Olomouci, ráda nabídne hlavolamy a podělí se o své vědomosti.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.