Individuální doučování českého jazyka pro cizince – Semily
Pokud žijete v ČR a potřebujete využívat český jazyk v práci, při studiu nebo v každodenním životě, obraťte se na nás! Nabízíme individuální výuku českého jazyka přímo Vám na míru. Připravíme vás na přijímací zkoušky na vysoké školy i na zkoušky z českého jazyka pro cizince. Vždy se maximálně přizpůsobíme vašim časovým možnostem, zajistíme ranní, večerní i online kurzy. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Připravili jsme pro vás dva speciální doučovací balíčky, které vám pomohou zvládnout češtinu a usnadní život v České republice. První
balíček je určen cizincům, kteří chtějí získat jistotu v českém jazyce nebo se připravit na studium, práci či každodenní komunikaci. Druhý
balíček je navržen pro
ukrajinsky mluvící cizince a kromě výuky jazyka vás seznámí také s českou kulturou, tradicemi a zvyklostmi, což usnadní vaši integraci.
Oba balíčky zahrnují nejen individuální lekce přizpůsobené vašim potřebám, ale také další podpůrné produkty, které vás podpoří na cestě za vaším cílem. Lekce probíhají
prezenčně i online a zaměřují se na mluvení, poslech, psaní i gramatiku. Přihlásit se mohou děti i dospělí kdykoliv během roku!
For information in another language, click on the flag below.
Upozorňujeme, že na tento kurz není možné žádat o vízum za účelem studia a ani je za tímto účelem prodloužit.
Individuální příprava ke zkoušce pro žadatele o trvalý pobyt
Kurz je určen zájemcům o vykonání zkoušky na úrovni A1 Společného evropského referenčního rámce na základě vyhlášky MŠMT podle § 182a odst. 2 písm. b) zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky.
Kurz je vhodný pro všechny zájemce, kteří dosáhli úrovně A1 v českém jazyku a chtějí se přihlásit ke zkoušce na úrovni A1 pro žadatele o trvalý pobyt.
Cílem je seznámení kandidáta s formátem zkoušky a upevnění jazykových znalostí a dovedností na úrovni A1 (čtení s porozuměním, poslech s porozuměním, mluvení a psaní).
Upozorňujeme, že na tento kurz není možné žádat o vízum za účelem studia a ani je za tímto účelem prodloužit.
Přípravný kurz ke zkoušce z českého jazyka pro účely udělování státního občanství
Kurz je vhodný pro zájemce, kteří dosáhli v češtině úrovně B1 a chtějí se přihlásit ke zkoušce z českého jazyka pro účely udělování státního občanství.
Obsah: seznámení s formátem zkoušky, upevnění jazykových znalostí na požadované úrovni B1, strategie a metody řešení úloh, společné řešení testových úloh a diskuze(včetně mluvení a psaní), hodnocení zkoušky.
Systematické psaní testů nanečisto z publikace PEČENÝ, P. a kol.: Připravujeme se k certifikované zkoušce z českého jazyka: úroveň B1 (CCE–B1). Praha: Karolinum, 2013.
Upozorňujeme, že na tento kurz není možné žádat o vízum za účelem studia a ani je za tímto účelem prodloužit.
Letní kurzy češtiny
Letní kurzy češtiny jsou určené pro širokou veřejnost a nepředpokládají předchozí studium českého jazyka.
Kurz je otevřen pro všechny zájemce od 16 let.
V dopoledních hodinách probíhá intenzivní výuka českého jazyka, odpoledne máme pro studenty připravený kulturní program.
Intenzivní výuka českého jazyka propojená se širokou nabídkou odpoledních a večerních kulturních programů, návštěvy významných objektů v Praze a výlety po ČR.
Kurz vedou zkušení a vysoce kvalifikovaní lektoři.
Všichni účastníci kurzu dostanou osvědčení o absolvování kurzu a vysvědčení.
Osvědčení nemá stejnou platnost jako certifikovaná zkouška z českého jazyka (CCE-B1 a CCE-B2).
Nezletilí zájemci musí mít zajištěné vlastní ubytování a podepsaný souhlas rodičů, že za ně škola nepřebírá žádnou zodpovědnost.
Online výuka
doučování online je dostupné kdekoliv v ČR i v zahraničí
časová flexibilita (zejména místa a času doučování)
vyučování v pohodlí vašeho domova nebo kanceláře
úspora času a peněz za cestování na pobočku
kameru Vám na dobu doučování zapůjčíme domů
kromě vlastního počítače s připojením k internetu tak nepotřebujete žádné jiné speciální vybavení
Díky přístupu a trpělivosti se mi podařilo zvládnout maturitní didaktický test
Adriana H.
Chtěla bych poděkovat paní koordinátorce Kristýně za doporučení paní lektorky Lujby K. Protože mi velmi pomohla s učením a díky jejímu přístupu a trpělivosti se mi podařilo zvládnout maturitní didaktický test z českého jazyka. Tímto bych jí chtěla velice moc poděkovat!
S výukou italštiny jsem spokojen
Jan Z.
Co se hodnocení výuky týče, jsem spokojen. Lekce jsou přínosné a člověk dokáže u sebe opravdu vidět pokrok. Paní lektorka je ochotná a milá paní, která vždy vše vysvětlí, přidá i zajímavosti díky životu v Itálii, a celkově jsem s jejím přístupem k hodinám a vedením velice spokojený. Oceňuji například rychlé zopakování předchozích lekcí, které mi velmi pomohlo v hodině, kdy jsem byl po nemoci a z italštiny jsem myšlenkově vypadl či celkovou atmosféru hodin, kdy se student nemusí bát na nic zeptat a celou dobu výuky se může soustředit na to, co ho baví. S výukou a vedením výuky jsem spokojen, a rozhodně bych doporučil ostatním, co se chtějí přiučit nějaký jazyk či potřebují doučování.
Příběh Aleše - příprava na zápis
Maminka Aleše
Malý Aleš k nám přišel, když mu bylo 6 let. Do školy se moc netěšil, protože se bál toho, co jej bude v novém kolektivu dětí čekat. Ve školce si našel mnoho kamarádů, ale bohužel nikdo z nich se do té jeho školy nehlásil. Byl z toho tak nervózní, že se u něj začaly objevovat psychosomatické projevy. Při každé zmínce o škole měl zničehonic bolesti bříška, záchvaty paniky a časem měl i noční děsy a budil se s pláčem. Měla jsem obavy, že je to něco vážnějšího a že jí Aleše do školy nevezmou. Pro Aleše byl připraven tedy individuální plánu výuky. První hodinu si se svou lektorkou jenom hrál a zapojoval do hry i prvky učení se čísel, písmenek a barev. Během dalších hodin se Aleš naučil podepsat, učil se básničky a naučil se poznávat tvary. Po dvou hodinách výuky jeho bolesti bříška “zázračně zmizely”. Navíc jsem se všimla, jak si začíná sám luštit nápisy a nenápadně se mě vyptává na to, jak to ve škole chodí. V dalších hodinách postupně zapojili další prvky, které Alešovi přiblížily to, co jej ve škole bude čekat. Dokonce chtěl i svou malou lavici, ve které pravidelně sedával a dostával na doma i menší úkoly. V dubnu, když šel k zápisu, byl již plně připraven a do školy se nadšeně těšil.
Děkuji
Lucie Ľubušká
Organizace a úroveň doučování je na dobré úrovni, výsledkem je přijetí syna na osmileté gymnázium.
Moc děkujeme celé Vaši skupině za profi přístup!
Veronika C.
Dobrý den, moc děkujeme Vaši škole za přípravu dcery Elišky na přijímací zkoušky na střední školu. Úspěšně jsme vše zakončily a dcera se i díky Vám dostala na vysněnou školu. Moc děkujeme celé Vaši skupině za profi přístup!
Oceňuji profesionální služby a vstřícnost.
Daniela M.
Oceňuji profesionální služby a vstřícnost. Díky výbornému lektorovi Dominikovi Č. si dcera zlepšila známku z fyziky během náročné distanční výuky, ale hlavně učivu porozuměla. Škola Populo vždy vyšla vstříc v termínech nebo např. navýšení hodin. Byli jsme maximálně spokojeni a v případě potřeby určitě zase využijeme možnosti doučování. Děkujeme za profesionální a lidský přístup.
Velký dík patří Populu.
Eva G.
Děkuji lektorce Natalii L. , která připravila mého syna na opravný didaktický test z českého jazyka. Výuka probíhala online, komunikace byla skvělá. A velký dík patří Populu, že v tak krátké době zajistila doučování a syn měl dostatek času se s pomocí úžasné lektorky připravit. Didaktický test udělal a zakončil tím úspěšně maturitu.
S doučováním ve Škole Populo jsem velmi spokojená
Petra K.
S doučováním ve Škole Populo jsem velmi spokojená. Jak s organizací a plánováním jednotlivých lekcí, řešením aktuálních potřeb, tak s přístupem lektorky. Díky trpělivosti a přístupu slečny lektorky Natálie S. dcera lépe chápe postupy v matematice a výrazně si zlepšila známky.
Slečna lektorka svou roli zvládla zcela brilantně
Jaroslav N.
Rád bych vám moc poděkoval za skvělou práci slečny lektorky, kterou za poslední dva měsíce odvedla s Jardou.
Kromě nezpochybnitelných posunů vědomostních oceňuji zejména skutečnost, jak se vám podařilo zapojit Jardu do celkového procesu výuky. Snaha ukázat Jardovi, že znalosti a dovednosti lze získávat i elegantněji a efektivněji, než jak měl dosud možnost během distanční i prezenční výuky na jeho ZŠ, byl hlavní důvod, proč jsem se na Škola Populo obrátil – a slečna lektorka svou roli zvládla zcela brilantně.
Škola Populo nám byla doporučena a naší volby rozhodně nelitujeme
Klára B.
Škola Populo nám byla doporučena a naší volby rozhodně nelitujeme. Naší prioritou bylo připravit dceru na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium, tj. zapracovat zejména na češtině a matematice, potažmo i na procvičování CERMAT testů. Dcera měla za dobu přípravy možnost vyzkoušet několik lektorů a vždy to byli lektoři výborní, schopní dceři vše srozumitelně vysvětlit, ochotní, milí. Ocenila jsem i zpětnou vazbu, kdy mi vždy po hodině přišlo hodnocení, jak dcera pracovala, v čem je potřeba zabrat nebo naopak co se jí daří. Co se nám líbilo nejvíce, je individuální přístup, kdy se lektor věnuje pouze jednomu žáku, má tedy opravdu možnost pořádně probíranou látku vysvětlit, přesvědčit se, že ji student pochopil a případně dovysvětlit. Nemůžu nezmínit ani přístup slečen na recepci. Nikdy nic nebyl problém, vždy jsme se na všem bez problémů dohodli. Naprosto profesionální přístup. V neposlední řadě nelze nezmínit ani zázemí Školy Populo. Pro studenty je zde vždy nachystáno občerstvení ve formě nápojů a malých svačinek. Opravdu milá pozornost. Za nás tedy můžu Školu Populo jen doporučit, dcera přijímací zkoušky úspěšně složila a je to určitě zásluhou profesionálního přístupu celého týmu školy. Děkujeme.
Ivo je absolvent Hudební konzervatoře v Brně, ze které zběhl na hereckou katedru Janáčkovy akademie a po absolutoriu hrál v několika divadlech v Čechách i na Moravě. Od roku 1981 žije střídavě v Kalifornii, Arizoně a v Brně, kam se vrátil z rodinných důvodů. Nějakou dobu působil jako ředitel brněnského studia Českého rozhlasu a zastával pozici šéfa jedné anglické firmy. Výuka angličtiny ho baví a naplňuje. Líbí se mu pestrost žáků, flexibilní vyučování a rád se seznamuje s novými lidmi. Vedle školy je skromně zapojen do komunální politiky v oblasti kultury na radnici v Králově Poli, stále hraje v divadle a občas se objeví ve filmu či v televizi. Jeho největší vášní je tenis a cestování, kterým věnuje veškerý volný čas.
Mgr. Martina Kuchyňková
lektorka českého jazyka a literatury, ZSV a rétoriky
Martina je speciální pedagožka s praxí v pedagogicko-psychologické poradně (PPP) a ve speciálně pedagogickém centru (SPC). Ve Škole Populo doučuje primárně český jazyk a literaturu, ZSV a rétoriku. Ráda pracuje se studenty se specifickými poruchami učení a poruchami pozornosti. Věnuje se klasickému doučování ČJ nebo přípravě na přijímací zkoušky z 5., 7., 9. třídy z českého jazyka. Z Balíčků ji nejvíce oslovuje tématika: „Specifické poruchy učení a poruchy pozornosti“, „Čtení, psaní, počítání“, „Máme doma budoucího prvňáčka“. Ráda studentům pomáhá se připravit na diktát, písemku, velkou písemku či reparát.
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Chris Podivinský
lektor matematiky
Chrisova první zkušenost s doučováním přišla na druhém stupni základní školy, kdy začal doučovat svého bratra. Během následujících let si matematiku ještě víc zamiloval - rád si vymýšlí vlastní příklady a materiály do hodin a lektorování ho velmi baví. Ve čtvrtém ročníku gymnázia dostal možnost čtyřměsíčního studijního pobytu v rakouském Melku, který mu následně pomohl v získání certifikátu z němčiny. Mimo lektorování je velký fanoušek Bitcoinu, miluje hudbu a alternativní styl, odmala píše básně. Nejraději připravuje studenty k přijímacím zkouškám na SŠ nebo k maturitě z matematiky, kde v přípravě kombinuje systematické procházení testů a jednotlivých oblastí, které student potřebuje procvičit.
Věra Hájková
lektorka matematiky
Ve Škole Populo učí již druhým rokem a tráví zde mnoho hodin svého času. Studuje obor Matematika a její aplikace. Nabízí zábavnou formu učení pomocí hry za účelem rozšiřování obzorů, pochopení souvislostí a povzbuzení logického myšlení v oboru matematiky. Podporuje radost z nabytých vědomostí a schopností a také přirozeného postupu do vyšší úrovně vědění. Podněcuje eliminaci stresu a nervozity před zkoušením nebo důležitou písemnou prací. Vede žáka k dosáhnutí lepších výsledků a možnosti výběru kvalitnější školy. Často ji můžete potkat i na různých akcích Přírodovědecké fakulty v Olomouci, ráda nabídne hlavolamy a podělí se o své vědomosti.
Otestujte si své znalosti českého jazyka pro cizince
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po úspěšném absolvování testu vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.