Individuálne doučovanie českého jazyka pre cudzincov – Zlín
Vždy
Ak žijete v ČR a potrebujete využívať český jazyk v práci, pri štúdiu alebo v každodennom živote, obráťte sa na nás! Ponúkame individuálnu výučbu českého jazyka priamo pre vás na mieru. Pripravíme vás na prijímacie skúšky na vysoké školy i na skúšky z českého jazyka pre cudzincov. Vždy sa maximálne prispôsobíme Vašim časovým možnostiam, zaistíme ranné, večerné i online kurzy. Z našich kurzov môžete získať osvedčenie o absolvovaní a začínajú na najvýhodnejšej cene 14 € za lekciu.
Nemáte možnosť navštevovať prezenčné kurzy alebo chcete študovať odkiaľkoľvek, kedykoľvek a vlastným tempom?
Interaktívne multimediálne online kurzy češtiny na úrovniach A1-B1 prostredníctvom internetu (Skype alebo Google Meet).
Presné pokrytie podľa Spoločného európskeho referenčného rámca pre jazyky (SERR).
Online kurzy s piatimi sprostredkovateľskými svetovými jazykmi: angličtinou, ruštinou, španielčinou, francúzštinou a nemčinou.
Prípravný kurz na Certifikovanú skúšku z češtiny pre cudzincov (CCE)
Kurz je vhodný pre všetkých záujemcov, ktorí dosiahli v českom jazyku úrovne B1, B2 alebo C1.
Obsah: stratégia riešenia jednotlivých úloh, dôkladné zoznámenie sa s formátom skúšky, spoločné riešenie testových úloh a diskusia, písanie testov nanečisto.
Upozorňujeme, že na tento kurz nie je možné žiadať o víza pre účely štúdia a ani ich za týmto účelom predĺžiť.
Individuálna príprava ku skúške pre žiadateľov o trvalý pobyt
Kurz je určený záujemcom o vykonanie skúšky na úrovni A1 Spoločného európskeho referenčného rámca na základe vyhlášky MŠ ČR podľa § 182a ods. 2 písm. b) zákona č. 326/1999 Zb. o pobyte cudzincov na území Českej republiky.
Kurz je vhodný pre všetkých záujemcov, ktorí dosiahli úroveň A1 v českom jazyku a chcú sa prihlásiť ku skúške na úrovni A1 pre žiadateľov o trvalý pobyt.
Cieľom je zoznámenie kandidáta s formátom skúšky a upevnenie jazykových znalostí a zručností na úrovni A1 (čítanie s porozumením, počúvanie s porozumením, konverzovanie a písanie).
Upozorňujeme, že na tento kurz nie je možné žiadať o víza pre účely štúdia a ani ich za týmto účelom predĺžiť.
Prípravný kurz ku skúške z českého jazyka pre účely udeľovania štátneho občianstva
Kurz je vhodný pre záujemcov, ktorí dosiahli v češtině úroveň B1 a chcú sa prihlásiť na skúšku z českého jazyka kvôli udeľovaniu štátneho občianstva.
Obsah: zoznámenie sa s formátom skúšky, upevnenie jazykových znalostí na požadovanej úrovni B1, stratégie a metódy riešenia úloh, spoločné riešenie testových úloh a diskusia (vrátane konverzovania a písania), hodnotenie skúšky.
Systematické písanie testov nanečisto z publikácie Pečený, P. a kol .: Připravujeme se k certifikované zkoušce z českého jazyka: úroveň B1 (CCE-B1). Praha: Karolinum, 2013.
Upozorňujeme, že na tento kurz nie je možné žiadať o víza pre účely štúdia a ani ich za týmto účelom predĺžiť.
Metodika a materiály
Čeština pro život, Alena Nekovářová
Lída Holá: Čeština expres, Česky krok za krokem 1, 2, Akropolis
Výukové materiály češtiny
Slovník spisovné češtiny
Pravidla českého pravopisu
Učebnice OSP, Scio a kol., nsz.aleph.cz
Testy, studijní předpoklady a logika, Sylvie Kouřilová, Pavel Caha, Erik Caha, Fragment
Čeština pro cizince (kol. autorů Pečený, Kestřánková)
Přeji hodně úspěchů a spoustu dalších spokojených zákazníků!
Helena Š.
Adélka byla úspěšně přijata na gymnázium, a tak bych ráda poděkovala i Vám, protože jste k tomuto úspěchu přispěli velkou měrou. Díky za přístup, flexibilitu a lidský postoj, protože zejména to pomohlo dceři k tomu, že si hodiny užila. Přeji hodně úspěchů a spoustu dalších spokojených zákazníků.
Nadšená je slabé slovo, ona byla doslova šťastná
Eva P.
Chtěla jsem Vám moc poděkovat. Sofinka měla již první hodinu AJ a byla nadšená a moc se už těší na příští. A nadšená je slabé slovo, ona byla doslova šťastná. Původně vůbec nechtěla a takto šťastnou jsem ji teda dlouho neviděla. Velice děkuji paní lektorce a především Vám. Velmi si Vás vážím.
Chtěla bych tímto poděkovat oběma lektorům.
Mgr. Zdřálková Blanka
Chtěla bych tímto poděkovat oběma lektorům – paní Pochylé a panu Lastičovi, kteří se věnovali přípravě mého syna Davida Vysloužila k přijímacím zkouškám na střední školu. Patří jim poděkování za úsilí, které přípravě věnovali, syn si spolupráci s nimi chválil a co je nejdůležitější – snaha všech přinesla ovoce – syn byl přijat na oba obory jeho vysněné vojenské školy – při zkoušce z jazyka českého získal 34 bodů, při zkoušce z matematiky 27 bodů – umístil se tedy jako 37. z celkového počtu 255 uchazečů – což je velký úspěch. Takže ještě jednou vyřiďte oběma lektorům můj dík.
Nechodí na doučování, ale na kroužek
Leona K.
Vážený kolektive pobočky Popula Olomouc, chtěla bych vám touto cesto poděkovat za naprosto dokonalý přístup k dcerám, které po celý školní rok navštěvovaly pobočku v Olomouci a připravovaly se na přijímací zkoušky. Váš přístup je profesionální a z mého pohledu bych neměnila vůbec nic. Zároveň bych chtěla pochválit zejména paní lektorku, protože odvedla výbornou práci, a na jejím konci bylo úspěšné zvládnutí přijímacích zkoušek se skvělým výsledkem. Je to vynikající lektorka, která si umí vytvořit s dětmi přátelský vztah, který je založený na vzájemné spolupráci. Děti potom mají pocit, že nechodí na doučování, ale že navštěvují kroužek českého jazyka a těší se na další lekci. Jsme rádi, že nám byla přidělena právě ona. Těším se na další spolupráci.
Rozhodně bych Vás doporučila dalším rodičům
Jana M.
Chtěla bych poděkovat Vám a hlavně panu vyučujícímu Alexandru T. za doučování mojí dcery Aničky. I přes její přístup k učení jí hodiny pomohly dostat se na střední školu, o kterou stála. Určitě si, až přijde čas, zajistíme lekce přípravy na přijímačky z obou předmětů i pro syna Honzu, který je momentálně v 5. třídě. Moc děkuji panu učiteli za trpělivost, se kterou musel snášet její pubertální chování. Rozhodně bych Vás doporučila dalším rodičům.
Poděkování za doučování.
Dagmar Č.
Ráda bych poděkovala za doučování a přípravu k přijímacím zkouškám našeho syna Mikuláše Čecha. Mikuláš úspěšně zvládl přijímací zkoušky. (č.j.29, mat. 23) a dostal se na Střední školu logistiky a chemie.
Profesionální přístup koordinátorů dopomáhá úspěchu
Iveta P.
Dobrý den, s doučováním ve škole Populo jsme byly velice spokojeni. Moc děkuji doučujícím a též koordinátorkám za profesionální přístup. Bez nich by dcera maturitu z angličtiny tak dobře nezvládla.
Velice chválím i celý přístup doučování a domlouvání lekci
Nikola V. Š.
Vřele mohu doporučit paní lektorku Andreu Z. Na můj poslední pokus didaktického testu z češtiny mě připravila a díky tomu jsem úspěšně odmaturovala. Velice chválím i celý přístup doučování a domlouvání lekci, kdy jsem dokázala skloubit všechny lekce i s prací.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Dcera uspěla
Marie D.
Dcera uspěla v matematice v prvním kole na 48% a v druhém kole na 54%. Na obě školy se dostala.
Děkuji moc paní lektorce Jitce B. za přípravu Lucky
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Ilona Poláková
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Patrik Šťasta, DiS.
lektor matematiky, ekonomie a účetnictví
Patrik se věnuje doučování již několik let. Ve Škole Populo se zaměřuje na matematiku, účetnictví a ekonomii. Věří, že matematiku může pochopit každý, když se jí přestane bát. Proto jí nejen rád učí, ale i sám studuje. Může být totiž zábavná, logická a hlavně užitečná. Kromě toho rád pomáhá i s předměty účetnictví a ekonomie, které studoval na Vyšší odborné škole v Klatovech. Je dokonce takový nadšenec do účetnictví, že založil vlastní firmu, aby v něm získal i potřebnou praxi a mohl se zároveň rozvíjet i na poli podnikání. Na práci lektora má rád, že může předávat své znalosti dál, a to zajímavou a zábavnou formou. Kromě doučování, studia a podnikání má rád také filmy, seriály, cestování a hudbu.
Jana Majorová
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, přírodopisu a vlastivědy
Janě je 27 let a je paní učitelkou na 1. stupni základní školy. V současné době se v rámci mateřské dovolené stará o malého synka.
Specializuje se především na obor didaktiky matematiky, ale má dlouholetou zkušenost s doučováním mnoha dalších předmětů, které se vyučují na 1. i 2. stupni základní školy. Doučovala malé i velké školáky již během studií.
Ráda smysluplně pracuje s žáky za účelem zlepšení jejich vzdělávacích dovedností, motivuje je a vede k porozumění učiva. Snaží se být jejich co nejlepším průvodcem k dosažení vytyčených cílů (zlepšení známky z daného předmětu, pochopení probírané látky, úspěšné přijetí na střední školu).
Tatjana Mitrovičová
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.