Individuální doučování zeměpisu a geografie – Bruntál
Poskytujeme individuální doučování zeměpisu a geografie na míru.
I Bruntál je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Velmi oceňuji vstřícný přístup, jednoduchou domluvu, transparentní komunikaci a stálý přísun informací
Alžběta O.
Moc děkujeme za skvělou přípravu Martina, obě paní lektorky byly velmi vstřícné a milé. Online příprava s nimi syna bavila, ani jednou neřekl, že by se mu na hodinu nechtělo, sám si hlídal začátky hodin a vlastně ani pak nevypadal unaveně. A to, jak kvalitní byla výuka, vyplývá z Marťových výsledků u přijímaček (víceleté gymnázium): byl přijat a umístil se na 35. místě z 650 uchazečů. My jsme se s Marťou doma vůbec neučili.
Martin měl 2 lekce z CJ a 2 lekce z M týdně, před přijímačkami jsme přípravu zintenzivnili. S lektorkami se na všem dalo jednoduše dohodnout. Moc vám děkujeme!
Velký dík patří i Škole Populo, velmi oceňuji vstřícný přístup, jednoduchou domluvu, transparentní komunikaci a stálý přísun informací.
Ďakujem Škole Populo za profesionálne vedenie kurzov.
Monika H.
Dobrý deň, chcela by som týmto poďakovať pánovi V. a slečne F. za prípravu Matúša na prijímacie skúšky na šesťročné gymnázium, ktoré úspešne absolvoval; z matematiky získal 33 bodov, z češtiny 37. Bol prijatý na obe gymnáziá, na Gymnáziu Hejčín skončil na 15. mieste, na SGO to bolo miesto 8. Ďakujem aj Škole Populo za profesionálne vedenie kurzov.
Testy určitě všem doporučujeme :-)
Kamila J.
Dcera po přijímačkách říkala, že přijímačky byly ve výsledku stejné, jako testy, které dělala doma nanečisto :-)
Adéla se dostala na obě školy - byla na 2. a 5. místě
Hana P.
Chtěla bych poděkovat slečně Denise H. za doučování českého jazyka a slečně Lucii P. za doučování matematiky mé dcery Adély.
Adéla se dostala na obě školy - byla na 2. a 5. místě.
Poděkování za doučování.
Dagmar Č.
Ráda bych poděkovala za doučování a přípravu k přijímacím zkouškám našeho syna Mikuláše Čecha. Mikuláš úspěšně zvládl přijímací zkoušky. (č.j.29, mat. 23) a dostal se na Střední školu logistiky a chemie.
Příběh Aleše - příprava na zápis
Maminka Aleše
Malý Aleš k nám přišel, když mu bylo 6 let. Do školy se moc netěšil, protože se bál toho, co jej bude v novém kolektivu dětí čekat. Ve školce si našel mnoho kamarádů, ale bohužel nikdo z nich se do té jeho školy nehlásil. Byl z toho tak nervózní, že se u něj začaly objevovat psychosomatické projevy. Při každé zmínce o škole měl zničehonic bolesti bříška, záchvaty paniky a časem měl i noční děsy a budil se s pláčem. Měla jsem obavy, že je to něco vážnějšího a že jí Aleše do školy nevezmou. Pro Aleše byl připraven tedy individuální plánu výuky. První hodinu si se svou lektorkou jenom hrál a zapojoval do hry i prvky učení se čísel, písmenek a barev. Během dalších hodin se Aleš naučil podepsat, učil se básničky a naučil se poznávat tvary. Po dvou hodinách výuky jeho bolesti bříška “zázračně zmizely”. Navíc jsem se všimla, jak si začíná sám luštit nápisy a nenápadně se mě vyptává na to, jak to ve škole chodí. V dalších hodinách postupně zapojili další prvky, které Alešovi přiblížily to, co jej ve škole bude čekat. Dokonce chtěl i svou malou lavici, ve které pravidelně sedával a dostával na doma i menší úkoly. V dubnu, když šel k zápisu, byl již plně připraven a do školy se nadšeně těšil.
Chtěla bych Vám poděkovat za skvělou pomoc v jazykovém vzdělávání.
Eva V.
Chtěla bych Vám poděkovat za skvělou pomoc v jazykovém vzdělávání. Synovi se podařilo jazyky zvládnout na jedničky a tudíž měl na vysvědčení v osmé a deváté třídě samé jedničky. Věříme, že i tohle mu pomůže se dostat na vybrané gymnázium.
Chtěla bych moc pochválit a zároveň poděkovat za velice profesionální a zároveň přátelský přístup
Anna J.
Chtěla bych moc pochválit a zároveň poděkovat za velice profesionální a zároveň přátelský přístup od pana Ludvíka F. Probral se mnou veškeré problémové okruhy a velice dobře mi látku vysvětlil. V případě, že jsem zvolila špatnou odpověď se mnou vždy projel celou úlohu a společně jsme přišli na správné řešení, které mi téměř ihned po vysvětlení přišlo naprosto logické. Pokud tedy hledáte někoho, kdo vám vysvětlí jakýkoli matematický okruh opravdu srozumitelně, on je ideální volba. Tímto bych chtěla poděkovat jak panu Ludvíkovi F., tak i celému týmu Školy Populo za výbornou přípravu. Díky tomu byla maturita z matematiky mnohem lehčí než se zdá.
Syn díky doučování maturitu úspěšně zvládnul.
Soňa G.
Chtěla bych touto cestou poděkovat za přípravu na maturitu mého syna, který měl před sebou poslední pokus didaktického testu z matematiky a díky doučování s panem Petrem Č. maturitu úspěšně zvládnul. Panu Čechovi jsme již děkovali, ale chtěli bychom i vám dát vědět, že tento vyučující byl opravdu profesionální. Vypořádal se se synovým hendikepem se špatnou mluvou a nastartoval v něm matematické myšlení na výbornou. Přizpůsobil se vždy časovým potřebám doučování bez problémů.
Zlepšení prospěchu o tři stupně!
Martina T.
V době, kdy začal covid a tím i distanční výuka, se v některých předmětech postupně prohlubovaly mezery. Dcera toto období zažívala v 9. třídě a poté v 1.ročníku gymnázia. Při distanční výuce, kdy nebyla jiná možnost, než pouze psát online testy, nebyla velká motivace k učení. O to větší průšvih byl po návratu k normální výuce. Paní lektorka v podstatě musela dceři vysvětlit veškeré učivo chemie od úplného začátku. Svou úlohu měla velmi ztíženou tím, že dcera má vážné psychické problémy a navíc v 1.ročníku měla již jednoho pana učitele na doučování chemie a s ním měla velmi nepěkný zážitek. Měla jsem strach, že už nikdy žádné doučování chtít nebude. Ale potom jsem kontaktovala Školu Populo, kde jsem tuto skutečnost sdělila. Pak už nás čekalo jen velké štěstí v podobě paní lektorky, která už si už při první hodině získala dceřinu důvěru. Jak dcera tvrdí, paní lektorka skvěle a systematicky vysvětluje látku, všechno dceru postupně doučila a ta si zlepšila známku o 3 stupně! Navíc je paní lektorka velice milá, klidná, trpělivá, empatická a vždy reaguje i na veškeré potřeby dcery – jak co se týče času, tak i procvičování učiva před testem.
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.