Individuální doučování přírodovědy a přírodopisu – Rychnov nad Kněžnou
Poskytujeme individuální doučování přírodovědy a přírodopisu na míru.
I Rychnov nad Kněžnou je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Se školou jsem velmi spokojená! Začala jsem chodit na doučování k přijímačkám a moc mi to pomohlo, během pár týdnů jsem se naučila všechno potřebné, co jsem nezvládla sama během půl roku. Slečna byla moc příjemná a ochotná. Začala mě i čeština bavit o mnohem více.
Příběh Markétky – škola hrou
Rodič
Markétka ukončila 1. třídu, ale já o ni měla stále velké obavy, protože se jí nechtělo číst a psát. Ve škole jsem moc zastání nenašla a bylo mi naznačeno, že s tím nepůjde nic udělat. Dcera chodila ze školy zničená a demotivovaná a chuť poznávat a učit se u ní postupně mizela. Denní rutina ji ubíjela a brzy se u ní začaly objevovat poruchy soustředění a učení. Pro Markétku tedy zvolili kombinaci výuky pomocí her, které jí pomohly nalézt další motivaci. Udělali revizi čtení a psaní a díky individuálnímu přístupu a intenzivní výuce se jim podařilo upravit všechny nedostatky a špatné návyky, které si ze školy odnesla. Po několika hodinách jsem si všimla jejího rostoucího zájmu o studium a také toho, že si dcera začala sama slabikovat dětské knížky. Nakonec jsme se rozhodli změnit základní školu, k čemuž nás přivedlo to, co dokáže individuální přístup k výuce, a to, když se dítěti opravdu někdo věnuje.
Dar vzdělání rozvíjí synův potenciál
Kateřina P.
Syn si první hodinu opravdu užil, lektorka ho chválila, že je šikovný. Potřebujeme, aby se naučil ukazovat světu svůj skvělý potenciál a jsem ráda, že ho svět matematiky baví, bez jakéhokoliv tlaku se na doučování těšil. Paní lektorka velmi profesionální a sympatická, bylo to úžasné. Jsem Vám velmi zavázána, protože darovat vzdělání je to nejcennější, co můžete dát. Z celého ❤️ děkuji.
Pevně věříme, že bez Školy Populo, by bratr nezvládl maturitu . Jsme nesmírně rádi za to, že jsme se správně rozhodli a jasně Populo doporučujeme
Vjačeslav H.
Velmi moc bychom chtěli poděkovat Škole Populo a lektorům, obzvláště paní koordinátorce, která nás po celou dobu provázela a pomáhala nám s nastavením individuálního vyučovacího plánu. Maturita byla zvládnuta a byli jsme velmi příjemně překvapeni za lepší známky než jsme čekali. Zároveň chci podotknout, že jsme měli poměrně intenzivní výukový plán, který vyžadoval koordinaci více jak 5 různých předmětů s různou četností lekcí za týden a bez paní koordinátorky by to nebylo možné naplánovat. Paní koordinátorka byla po celou dobu velmi ochotná a nad rámec svých povinností nám poskytovala jaký jsi "školní rozvrh" pro bratrovu "druhou školní docházku" v Populo. Bylo velmi jednoduché sledovat kdy je jaká lekce a nikdy nic neminout. Zároveň jelikož se jednalo o kombinaci několika předmětů, bylo možné to mít "pod jednou střechou" a ušetřit jak čas plánováním tak i nebylo zapotřebí cestovat mezi různými lektory. Pevně věříme, že bez Populo, by bratr zvládl maturitu velmi obtížně. Jsme nesmírně rádi za to, že jsme se správně rozhodli a jasně Populo doporučujeme. K tomu bych ještě chtěl dodat, že pro nás bylo velmi užitečné dostávat hodnocení po každé lekci a tedy i více pochopit jak bratr postupuje ve výuce a kde je zapotřebí pomoci/zintenzivnit. Je škoda, že učitelé ve školách nedělají totéž, aby bylo lépe pochopitelné co předcházelo předtím než žák dostal nějakou známku. Děkujeme
Chtěl jsem Vám poděkovat za to, jak mě připravili vaši lektoři.
Mathias Schwesig
Chtěl jsem Vám poděkovat za to, jak mě připravili vaši lektoři. Nakonec jsem se dostal na školu, kterou jsem chtěl.
S doučováním jsem byla po celou dobu naprosto spokojená.
Eliška H., studentka
S doučováním jsem byla po celou dobu naprosto spokojená – jak s Vaší organizací, tak s paní lektorkou. Lekce splnily svůj účel a díky nim jsem úspěšně složila maturitní zkoušku. Pokud by někdy byla potřeba, moc ráda se na vás znovu obrátím!
Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte
Věra D.
Ráda bych Vám poděkovala za doučování matematiky Vaší školou a dále slečně Kristýně P., která učí moji dceru Veroniku. Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte. Vzhledem k tomu, že má dcera diagnostikovanou dysfázii, tak je navíc stydlivá. A protože se stydí, tak je pro ni vždy lehčí říci, že neví. Co se týče její vyučující paní učitelky ve škole, ta považuje učivo za probrané, studenti si mají učivo zopakovat sami a vypracovat úkoly či testy sami. Výuku žádnou Veronika nemá. Po vysvětlení poslední látky dostala Veronika za domácí úkoly známky 2 a 2. Chtěla bych Vám tímto ještě jednou velice poděkovat. Děti jsou naše budoucnost. Co do nich vložíme, to se nám vrátí.
Moc to Míšovi pomohlo
Hana P.
Chceme poděkovat za skvělou přípravu na přijímačky. Moc to Míšovi pomohlo. Testy zvládl a byl přijat na školu. Děkuji.
Chci vám moc poděkovat za přípravu dcery Karolíny k přijímacím zkouškám.
Adamová
Chci vám moc poděkovat za přípravu dcery Karolíny k přijímacím zkouškám. I díky vaší přípravě se umístila na jedné SŠ na krásném 4. místě ze 76 a na druhé na 14. místě ze 112. Dostala se na svou vysněnou střední školu. Moc děkuje svým lektorkám za přípravu k matematice.
Syn získal z AJ na vysvědčení výbornou a vyučující ho velmi chválí
Daniel B.
Díky podpoře perfektní lektorky Zuzany K. „získal“ syn i přes mírné poruchy učení z AJ na vysvědčení výbornou a vyučující ho velmi chválí. Poděkování patří především paní Zuzaně K. ale i celému týmu Popula.
Zuzka je absolventkou pedagogické fakulty na Univerzitě Palackého v Olomouci, kde vystudovala učitelství angličtiny a přírodopisu. V Populu působí od podzimu 2017. Vyučuje hlavně angličtinu a přírodopis jí zůstal spíše jako koníček. Pro Zuzku je důležité, aby na její lekce studenti chodili rádi, proto ke všem přistupuje přátelsky a snaží se, aby odcházeli z hodin nejen s novými vědomostmi, ale i s úsměvem a sebevědomím. Ve volném čase ráda čte, hlavně sci-fi a fantasy, zkouší nové recepty a když jí zbyde čas, tak se věnuje kreativním pracím. Kdo má rád marvelovky, může Zuzku většinou potkat v kině na předpremiéře.
Ilona Poláková
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Jana Majorová
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, přírodopisu a vlastivědy
Janě je 27 let a je paní učitelkou na 1. stupni základní školy. V současné době se v rámci mateřské dovolené stará o malého synka.
Specializuje se především na obor didaktiky matematiky, ale má dlouholetou zkušenost s doučováním mnoha dalších předmětů, které se vyučují na 1. i 2. stupni základní školy. Doučovala malé i velké školáky již během studií.
Ráda smysluplně pracuje s žáky za účelem zlepšení jejich vzdělávacích dovedností, motivuje je a vede k porozumění učiva. Snaží se být jejich co nejlepším průvodcem k dosažení vytyčených cílů (zlepšení známky z daného předmětu, pochopení probírané látky, úspěšné přijetí na střední školu).
Otestujte si své znalosti přírodovědy a přírodopisu
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.