Individuální doučování přírodovědy a přírodopisu – Rychnov nad Kněžnou
Poskytujeme individuální doučování přírodovědy a přírodopisu na míru.
I Rychnov nad Kněžnou je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Škola Populo je pro mě výbornou příležitostí.
Jaromír H.
Škola Populo je pro mě výbornou příležitostí. Když jsem v roce 2017 získal svou první hodinu, měl jsem velkou radost. Jelikož se chci v budoucnu stát učitelem, jsou pro mě lekce v Populu velkým přínosem. Naučím se zde lépe komunikovat s dětmi a pochopit jejich myšlení. Vždy se dozvídám nové metody výuky a dá se říci, že samotné děti mě učí. Komunikace s koordinátorkami doučování je vždy příjemná, téměř všem mým podnětům a potřebám je vyhověno. Jestli i ty chceš žákům předat své zkušenosti, vidět jejich radost, když látku pochopí, nebo hledáš flexibilní brigádu, neváhej se na Školu Populo obrátit.
Zlepšení prospěchu o tři stupně!
Martina T.
V době, kdy začal covid a tím i distanční výuka, se v některých předmětech postupně prohlubovaly mezery. Dcera toto období zažívala v 9. třídě a poté v 1.ročníku gymnázia. Při distanční výuce, kdy nebyla jiná možnost, než pouze psát online testy, nebyla velká motivace k učení. O to větší průšvih byl po návratu k normální výuce. Paní lektorka v podstatě musela dceři vysvětlit veškeré učivo chemie od úplného začátku. Svou úlohu měla velmi ztíženou tím, že dcera má vážné psychické problémy a navíc v 1.ročníku měla již jednoho pana učitele na doučování chemie a s ním měla velmi nepěkný zážitek. Měla jsem strach, že už nikdy žádné doučování chtít nebude. Ale potom jsem kontaktovala Školu Populo, kde jsem tuto skutečnost sdělila. Pak už nás čekalo jen velké štěstí v podobě paní lektorky, která už si už při první hodině získala dceřinu důvěru. Jak dcera tvrdí, paní lektorka skvěle a systematicky vysvětluje látku, všechno dceru postupně doučila a ta si zlepšila známku o 3 stupně! Navíc je paní lektorka velice milá, klidná, trpělivá, empatická a vždy reaguje i na veškeré potřeby dcery – jak co se týče času, tak i procvičování učiva před testem.
Domče se podařilo dosáhnout 84 bodů
Luděk D.
Chtěl jsem vám touto cestou poděkovat za skvělou přípravu Domči k přijímacím zkouškám. Podařilo se jí dosáhnout 84 bodů v obou případech (Hejčínské a Slovanské gymnázium) se umístila na 5. místě. Vyřiďte prosím pozdravy oběma lektorům!
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Moc děkujeme
Tereza U.
Moc děkujeme za doučování a Terezka byla přijata na obě střední školy
Chtěla bych Vám poděkovat za skvělou pomoc v jazykovém vzdělávání.
Eva V.
Chtěla bych Vám poděkovat za skvělou pomoc v jazykovém vzdělávání. Synovi se podařilo jazyky zvládnout na jedničky a tudíž měl na vysvědčení v osmé a deváté třídě samé jedničky. Věříme, že i tohle mu pomůže se dostat na vybrané gymnázium.
DÍKY MOC
Eva H.
Dobrý den, chceme se s vámi podělit o radost z přijetí naší Bětky na gymnázium Hejčín. Myslíme si, že příprava u vás měla na úspěšném provedení příjmaček značný podíl. Děkujeme zvláště sl.(pí) lektorce za výraznou pomoc a moc ji zdravíme. Přijde-li v budoucnu potřeba řešit nějaké doučování, určitě se na vás opět rádi obrátíme.
Chtěla jsem poděkovat a vyjádřit maximální spokojenost s výukou.
Jana R.
Dobrý den, chtěla jsem poděkovat a vyjádřit maximální spokojenost s výukou, přístupem a ochotou lektorce Renatě K., k níž na doučování docházela dcera. Děkujeme :)
S výukou italštiny jsem spokojen
Jan Z.
Co se hodnocení výuky týče, jsem spokojen. Lekce jsou přínosné a člověk dokáže u sebe opravdu vidět pokrok. Paní lektorka je ochotná a milá paní, která vždy vše vysvětlí, přidá i zajímavosti díky životu v Itálii, a celkově jsem s jejím přístupem k hodinám a vedením velice spokojený. Oceňuji například rychlé zopakování předchozích lekcí, které mi velmi pomohlo v hodině, kdy jsem byl po nemoci a z italštiny jsem myšlenkově vypadl či celkovou atmosféru hodin, kdy se student nemusí bát na nic zeptat a celou dobu výuky se může soustředit na to, co ho baví. S výukou a vedením výuky jsem spokojen, a rozhodně bych doporučil ostatním, co se chtějí přiučit nějaký jazyk či potřebují doučování.
Děkujeme za dotazník, s testy jsme byli spokojení.
Michal K.
Objednali jsme je synovi a věříme, že to byly právě vaše testy, které mu pomohly k přijetí na Gymnázium Hejčín.
Zuzka je absolventkou pedagogické fakulty na Univerzitě Palackého v Olomouci, kde vystudovala učitelství angličtiny a přírodopisu. V Populu působí od podzimu 2017. Vyučuje hlavně angličtinu a přírodopis jí zůstal spíše jako koníček. Pro Zuzku je důležité, aby na její lekce studenti chodili rádi, proto ke všem přistupuje přátelsky a snaží se, aby odcházeli z hodin nejen s novými vědomostmi, ale i s úsměvem a sebevědomím. Ve volném čase ráda čte, hlavně sci-fi a fantasy, zkouší nové recepty a když jí zbyde čas, tak se věnuje kreativním pracím. Kdo má rád marvelovky, může Zuzku většinou potkat v kině na předpremiéře.
Ilona Poláková
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Jana Majorová
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, přírodopisu a vlastivědy
Janě je 27 let a je paní učitelkou na 1. stupni základní školy. V současné době se v rámci mateřské dovolené stará o malého synka.
Specializuje se především na obor didaktiky matematiky, ale má dlouholetou zkušenost s doučováním mnoha dalších předmětů, které se vyučují na 1. i 2. stupni základní školy. Doučovala malé i velké školáky již během studií.
Ráda smysluplně pracuje s žáky za účelem zlepšení jejich vzdělávacích dovedností, motivuje je a vede k porozumění učiva. Snaží se být jejich co nejlepším průvodcem k dosažení vytyčených cílů (zlepšení známky z daného předmětu, pochopení probírané látky, úspěšné přijetí na střední školu).
Otestujte si své znalosti přírodovědy a přírodopisu
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.