Individuální doučování občanské a rodinné výchovy – Hradec Králové
Poskytujeme individuální doučování občanské a rodinné výchovy na míru.
I Hradec Králové je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Škola Populo byla opravdu skvělá volba
Radek R.
Se službami této školy jsem byl velice spokojený. Rok a půl jsem zde docházel na lekce čínského jazyka a zázemí, které mi Populo poskytlo, bylo opravdu úžasné. Po každé lekci mi přišel zápis z lekce, kde má lektorka hodnotila jak mou spolupráci, tak i pokroky. Škola Populo byla opravdu skvělá volba.
Dcera se dostala na obě gymnázia.
Petra V.
Dcera absolvovala letos přípravu na přijímací zkoušky přes Školu Populo a já bych touto cestou chtěla poděkovat lektorovi Patriku S. za pomoc s přípravou. Dcera se nakonec dostala na obě gymnázia.
Krok po krůčku
Markéta R. S. J.
Syn se otevírá pomalu, ale umí být i pěkný šoumen. Na lekce češtiny s Vámi se moc těší, myslím si, že to je přesně, co potřebuje, v češtině povzbudit a mít individuální lekci, kde se dozví, co a jak a proč. Ve třídě se přede všemi na triviální otázky ptát nemůže, to by se mu tak vysmáli, a je tak málo učitelů, profesorů, kteří povzbudí, pochválí, on snad v češtině nebyl ještě za nic pochválen, je to smutné, když je neustále srovnáván s rodilými mluvčími. Takže to, že ho takto podporujete a všímáte si ho, to ho určitě velmi těší.
Moc děkuji za Vaši pomoc, byla jsem také velmi mile překvapena, že se Vás nebál zeptat o pomoc. To je skvělé znamení. S vámi snad maturitu zvládne. Takto krok po krůčku.
S doučováním chemie jsme byli velmi spokojeni.
Petra B., maminka
S doučováním chemie jsme byli velmi spokojeni. Podařilo se přes Školu Populo sehnat kvalitního lektora, který dokázal dceři pomoci s gymnaziální chemií tak, aby nejen zvládla náročné testy, ale aby i látku pochopila. Děkujeme.
Moc děkujeme.
Markéta S.
Chtěla jsem poděkovat Škole Populo, která připravovala obě mé dcery na víceletá gymnázia. Obě složily přijímací zkoušky úspěšně a byly přijaty. Doučování probíhalo v příjemném prostředí, výuka byla profesionální, individuální a přímo se podřizovala potřebám dcer. Moc děkujeme.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Děkujeme za Vaše skvělé služby.
Karin Salajová
Vaše doučování synu Štěpánovi dokonale pomohlo k přijetí na střední stavební školu, kam chtěl. Ještě jednou děkujeme za Vaše skvělé služby, které v budoucnu určitě rádi využijeme pro druhého syna, který bude v příštím roce maturovat. S pozdravem a přáním dalších pracovních i osobních úspěchů
Naše společné úsilí bylo odměněno úspěchem
Lukáš S.
Předně ta hlavní zpráva. Mikuláš při přijímačkách uspěl, a tedy se dostal na gymnázium! Naše společné úsilí bylo odměněno úspěchem. Chtěl bych celému Populu a hlavně všem lektorkám velmi poděkovat. Byl to velmi ambiciózní cíl s náročnou logistikou, ale zvládli jsme to všichni skvěle. A nejlépe z nás Miky!
Na soukromém gymnázium Doctrina skončil na úžasném sedmém místě. Na státním gymnáziu Jergym skončil na 46. místě, takže tam neuspěl. Já jsem ale anyway mířil spíš na tu Doctrinu, takže z mého pohledu je cíl naplněn naprosto dokonale.
Rádi bychom touto cestou poděkovali slečně Věrce Hájkové.
Macháčková Renata
Rádi bychom touto cestou poděkovali slečně Věrce Hájkové za výbornou přípravu Josefa Macháčka na opravnou zkoušku z matematiky. Díky jejím znalostem, trpělivosti a milému přístupu, se mu zkoušku povedlo zdárně zvládnout. Poděkování patří i celému týmu Školy Populo za rychlé jednání a vstřícný přístup. Ještě jednou moc děkujeme.
Absolutní poklona, za tak skvěle zorganizovanou službu
Iva Š.
Netušila jsem do čeho jdu a zdali to bude k něčemu. Absolutní poklona, za tak skvěle zorganizovanou službu. Od koordinátorek po perfektní výběr vyučujícího. Obrovské zlepšení a skvěle odvedená práce. Investice se vyplatila. Moc děkuji a vřele doporučuji.
Chrisova první zkušenost s doučováním přišla na druhém stupni základní školy, kdy začal doučovat svého bratra. Během následujících let si matematiku ještě víc zamiloval - rád si vymýšlí vlastní příklady a materiály do hodin a lektorování ho velmi baví. Ve čtvrtém ročníku gymnázia dostal možnost čtyřměsíčního studijního pobytu v rakouském Melku, který mu následně pomohl v získání certifikátu z němčiny. Mimo lektorování je velký fanoušek Bitcoinu, miluje hudbu a alternativní styl, odmala píše básně. Nejraději připravuje studenty k přijímacím zkouškám na SŠ nebo k maturitě z matematiky, kde v přípravě kombinuje systematické procházení testů a jednotlivých oblastí, které student potřebuje procvičit.
Mgr. Lukáš Houdek
lektor českého jazyka, anglického jazyka, dějepisu a psychologie
Lukáš absolvoval na Pedagogické fakultě ZČU obor český jazyk a literatura, souběžně aprobaci rozšířil o psychologii. Dlouhodobě se vedle výuky na SŠ a VŠ věnuje také soukromému doučování. Na výuce si nejvíce cení komunikace se žáky a možnosti studium obohacovat hlubším pochopením látky. Rovněž se věnuje publicistické činnosti a tvůrčímu psaní, čímž jeho pedagogická práce dostává širší rozměr. Mezi Lukášovy oblíbené etapy historie patří poválečný vývoj, a to zejména na evropském kontinentu. Dále rád diskutuje o tvorbě Milana Kundery, Sigmunda Freuda a Carla G. Junga.
Andrea Javůrková
lektorka matematiky
Andrea je u nás lektorkou matematiky. Snaží se studentům ukázat, že i tento předmět může být zábavný a jednoduchý, když je podán tou správnou cestou, která je pro každého jednotlivce odlišná. Je studentkou Vysokého učení technického v Brně oboru Architektura pozemních staveb. Ráda se věnuje objevování nových míst, architektuře, sportu a celkově zdravému životnímu stylu. Baví ji práce s lidmi a chtěla by jim předávat své zkušenosti.
Šárka Michlíková
lektorka českého jazyka, anglického jazyka a německého jazyka
Šárka studuje obor Český jazyk se specializací počítačová lingvistika na Masarykově univerzitě. Po skončení bakalářského studia by chtěla pokračovat ve studiu magisterském. Ráda pracuje s lidmi a předává jim své znalosti. Doučuje český jazyk. Čeština je bohatá, rozmanitá a komplikovaná, i nám Čechům dává občas zabrat. Spolu s Šárkou ji ale hravě zvládnete. Ve volném čase hraje deskové hry, čte knihy a věnuje se cestování. Kromě češtiny se zajímá i o němčinu a angličtinu, se kterou také ráda pomůže.
Jiří Jakoubek
lektor českého jazyka
"Jsem lektorem Školy Populo již více než rok. Nejčastěji připravuji žáky na přijímací zkoušky z českého jazyka. Věřím, že učitel a student mají společný cíl - měli by tedy spolupracovat a být si rovni. Zakládám si proto na kamarádském přístupu. Vše se dá naučit a každý se zvládne naučit - stačí jen chtít."
Otestujte si své znalosti občanské a rodinné výchovy
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.