Individuální doučování německého jazyka – Žďár nad Sázavou
Poskytujeme individuální doučování německého jazyka na míru.
I Žďár nad Sázavou je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Děkujeme za možnost vyzkoušet doučování se Školou Populo
Miluše Š.
Děkujeme za možnost vyzkoušet doučování se Školou Populo. Díky hodinám si syn ověřil své slabé i silné stránky v matematice. Zpětné hodnocení doučování je velmi důležité pro rodiče, aby měli informace, kde děti ještě podpořit.
Klient získá odpovídající kvalitu doprovodných služeb
Kateřina K.
Byla jsem velmi příjemně překvapena kvalitou "kolaterálních" služeb, za poměrně vysokou cenu člověk dostane odpovídající servis. Zaměstnanci školy jsou velmi příjemní, vstřícní, a je znát respekt k zákazníkovi. Protože také pracuji s lidmi, vím, že to není samozřejmé a také je to mnohdy obtížné. Dcera absolvovala výuku on-line, platforma je příjemná a po jednom zaškobrtnutí fungovala dobře. Vyučující byla velmi dobrá, snažila se látku uchopit podle schopností žaka a byla pružná. S dcerou se domlouvala sama. Vzhledem k tomu, že si dcera řídila učení sama, ocenila jsem hodnocení každé lekce. Zpětně mi přijdou dobré vaše balíčky, protože jsou přiměřené délky, a člověk zpočátku vlastně "neví co chce".
Stručně shrnuto: Služby vaší školy jsou profesionální a i když mi zpočátku přišla cena trochu vyšší, nyní vidím, že se vyplatí si připlatit. Vaše služby budu ráda doporučovat.
Skvělý přístup děkuji.
Vojtěch O.
Chtěl bych touto referencí podpořit a vyjádřit vděk mé lektorce Ljubě K. Za to, jak mě zdárně dovedla k mé maturitě, kterou jsem zdárně dokončil. Velice trpělivá učitelka, která se snaží Vám vysvětlit učivo podle Vás a snaží se přizpůsobit Vašemu tempu. Velice sympatická a empatická paní. Jsem velice spokojený, a to i s faktem, že jsem dyslektik, dysgrafik a dysortografik. Skvělý přístup děkuji.
Obdivuji váš individuální přístup ke každému studentovi a empatické chování.
Zdena Č.
Mnohokrát děkujeme za doučování. Od doby, co jsme před dvěma roky poprvé využili Vaše služby, si dcera zlepšila známku z matematiky o dva stupně. Jako velmi přínosná se ukázala i spolupráce v českém jazyce. Obdivuji váš individuální přístup ke každému studentovi a empatické chování.
Chtěl bych Vám moc poděkovat za přípravu syna na reparát z matematiky. Dnes jej bez větších problémů zvládl.
Petr V.
Chtěl bych Vám moc poděkovat za přípravu syna na reparát z matematiky. Dnes jej bez větších problémů zvládl. Vyřiďte prosím mé poděkování i paním lektorkám. V případě potřeby vás budu opět kontaktovat, byl jsem s vaší prací i přístupem moc spokojený. Přeji hodně spokojených klientů.
Děkuji s pozdravem Petr Vlach"
Komplexní příprava na přijímací zkoušky
Martina Č.
Děkuji Škole Populo za přípravu mého syna k přijímacím zkouškám na střední školu. Přidělení lektoři se mu v online lekcích českého jazyka a matematiky maximálně věnovali a zlepšili jeho schopnosti natolik, že byl přijat na obě čtyřletá gymnázia. Organizace online výuky byla výborná, koordinátoři se vždy snažili vyjít vstříc našim časovým možnostem a dalším požadavkům. Velmi oceňuji i projekt Přijímačky nanečisto, kde si syn mohl beze stresu ověřit své schopnosti a poté s lektory cíleně procvičit, v čem chyboval. Školu Populo doporučuji všem, kteří mají zájem o kvalitní výuku a přejí si, aby jejich dítě uspělo u přijímacích zkoušek.
Moc Vám děkuji za to, že jste se mu věnovali a pomohli zvládnout přijímací zkoušky.
Nováková Aranka
Píši za Zdeňka Nováka, který dělal přijímací zkoušky na chemickou školu v Pardubicích a strojírenskou v Brně. Na obě školy se dostal. Moc Vám děkuji za to, že jste se mu věnovali a pomohli zvládnout přijímací zkoušky.
Děkuji Vám za Vaši profesionalitu, vstřícnost k individuálním časům hodiny výuky pro mou dceru.
Jana N.
Výuka s paní lektorkou Lenkou K. byla na vysoké úrovni, dcera si zkvalitnila výslovnost, nabyla vědomostí, které by na základní škole nedostala. Je pravda, že mě překvapila cena za hodinu, ale Vámi poskytnutý zvýhodněný balíček na vyšší počet hodin, se nám vrátil ve zvýšení vědomostí a ve zkvalitnění výslovnosti jazyka anglického a v nadstandardním přístupu Vaší školy k možnosti přesunout poslední hodiny na další hlavní prázdniny. Pokud budeme potřebovat pomoc s výukou předmětů na střední škole, a to nejen s anglickým jazykem, znovu se obrátíme na Vaši Školu Populo. Jen doufáme, že přístup k nám - zákazníkům, je stejný i v Ostravě.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Příběh Markétky – škola hrou
Rodič
Markétka ukončila 1. třídu, ale já o ni měla stále velké obavy, protože se jí nechtělo číst a psát. Ve škole jsem moc zastání nenašla a bylo mi naznačeno, že s tím nepůjde nic udělat. Dcera chodila ze školy zničená a demotivovaná a chuť poznávat a učit se u ní postupně mizela. Denní rutina ji ubíjela a brzy se u ní začaly objevovat poruchy soustředění a učení. Pro Markétku tedy zvolili kombinaci výuky pomocí her, které jí pomohly nalézt další motivaci. Udělali revizi čtení a psaní a díky individuálnímu přístupu a intenzivní výuce se jim podařilo upravit všechny nedostatky a špatné návyky, které si ze školy odnesla. Po několika hodinách jsem si všimla jejího rostoucího zájmu o studium a také toho, že si dcera začala sama slabikovat dětské knížky. Nakonec jsme se rozhodli změnit základní školu, k čemuž nás přivedlo to, co dokáže individuální přístup k výuce, a to, když se dítěti opravdu někdo věnuje.
Jitka působí ve Škole Populo od podzimu 2017, kde doučuje češtinu a němčinu. Doučování se věnuje již několik let, kdy pomáhala slabším spolužákům ve třídě. Jejím snem bylo stát se učitelkou, což se jí nakonec po mnoha peripetiích splnilo. Největší odměnou za odvedenou „práci“ je pro ni především žákův úspěch, také úsměv a rozzářené oči, které značí, že učivo chápe a rozumí mu. Cílem jejího doučování není jen snaha žáka něco naučit, ale také se od něj něčemu přiučit. Ve svém volném čase se věnuje četbě, lyžování a procházkám v přírodě; nejlépe pokud má i doprovod čtyřnohého mazlíčka.
Šárka Michlíková
lektorka českého jazyka, anglického jazyka a německého jazyka
Šárka studuje obor Český jazyk se specializací počítačová lingvistika na Masarykově univerzitě. Po skončení bakalářského studia by chtěla pokračovat ve studiu magisterském. Ráda pracuje s lidmi a předává jim své znalosti. Doučuje český jazyk. Čeština je bohatá, rozmanitá a komplikovaná, i nám Čechům dává občas zabrat. Spolu s Šárkou ji ale hravě zvládnete. Ve volném čase hraje deskové hry, čte knihy a věnuje se cestování. Kromě češtiny se zajímá i o němčinu a angličtinu, se kterou také ráda pomůže.
Jakub Karlík
lektor německého jazyka
Jakub začal ve Škole Populo učit v roce 2017. Nabízí výuku německého jazyka, jemuž se intenzivně věnuje nejen při svém studiu na olomoucké univerzitě, ale také jako vášnivému koníčku. Kromě němčiny se momentálně nadchl také pro francouzštinu, přičemž se v minulosti seznámil se základy švédského jazyka, k němuž by se jednou rád vrátil. Jeho další velké záliby jsou vážná hudba, jazz, opera a hra na kytaru, kterou studoval na konzervatoři a jíž se i nadále aktivně věnuje. Jeho snem je podívat se do Švýcarska nebo Kanady.
Markéta Matějková
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka, německého jazyka, chemie a biologie
Markéta studuje třetím rokem na Univerzitě Hradec Králové biologii a chemii s učitelstvím. Jejím snem je už od malička stát se učitelkou. Doučování se věnuje již delší dobu. Vše začalo od doučování spolužáků, mladší sestry a od podzimu 2019 působí ve Škole Populo. Hodiny s žáky ji velmi baví a má radost za každý žákův úspěch. Doučuje biologii, chemii, český jazyk, matematiku, a také zvládne zopakovat s žáky anglický a německý jazyk. Ve svém volném čase se věnuje cyklistice, lyžování, procházkám v přírodě a práci v laboratoři.
Petr Hás
lektor anglického a německého jazyka
Ve Škole Populo začal vyučovat angličtinu a německý jazyk na jaře 2018 a od té doby odučil řadu kurzů nejen se studenty základních a středních škol, ale také s dospělými klienty, kteří se rozhodli, že z nejrůznějších důvodů zlepší své jazykové schopnosti. Lektor nezahálí ani ve svém volném čase, je absolventem řady studijních pobytů na univerzitách v bavorském Bayreuthu, švýcarském Curychu nebo na jihoanglické Mayflower College. V současné době je též členem advokátní kanceláře, v níž se zabývá mj. tlumočením do anglického jazyka. Ve volnu dále tráví čas četbou, popíjením dobré kávy nebo šumivého vína a cestováním.
B.A. Eva Lukešová
lektorka německého jazyka
Eva je doslova vášnivá milovnice němčiny, kterou jen tak něco nezastaví. Šest let v Německu a kopa zkušeností, které ráda předává dál. Jejím vedlejším oborem je i veřejné právo, takže také odborná němčina má u ní své místo. Lektorka Eva vám ráda ukáže, že němčina je při správné výslovnosti krásný a rozmanitý jazyk.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.