Poskytujeme individuální doučování deskriptivní geometrie na míru.
I Rokycany je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů, perfektní zpětná vazba od lektorů.
Milan P.
Rádi bychom poděkovali celému týmu Školy Populo za přípravu naší dcery k přijímacím zkouškám na SŠ. Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů (změny rozvrhu na ZŠ a nutnost změn termínů hodin s lektory atd.), perfektní zpětná vazba od lektorů. Po absolvování vstupního testu a zjištění, že na konci prvního pololetí 9. třídy nemají ve škole probránu ještě část učiva z 8. třídy, jsme byli velmi skeptičtí k možnosti úspěšného přijetí dcery na SŠ. Že je způsob online výuky na dceřině ZŠ špatný jsme věděli, ale netušili jsme, že je to až tak zlé. Velké poděkování tímto míří k lektorům, paní Evě J. (český jazyk) a panu Mariánu S. (matematika). Ačkoliv jinak dceři online výuka příliš nevyhovuje, s oběma lektory a jejich výukou byla velmi spokojena a nemohla si jejich přístup a postupy vynachválit. Za nás, rodiče, jim děkujeme za hodnocení z vyučovacích hodin, kdy jsme snadno zjistili, kde dcera potřebuje přidat. Závěrem snad jen výsledky - dcera byla úspěšně přijata na oba obory, na které se hlásila a skončila na 5. místě z 45 a na 6. místě z 29 přihlášených. Na oba obory je přijímáno pouze 10 žáků, takže pro nás všechny vynikající výsledek, kterého by bez přípravy s Vašimi lektory určitě nedosáhla.
Individuální přístup je nejenom motivační pro každého studenta, ale je i velmi efektivní
Radek J.
Chtěl bych poděkovat za profesionální přístup k nabízené službě doučování. Mohu jen doporučit všem zájemcům, kteří se ještě rozmýšlejí. Služba není nejlevnější, ale rozhodně se vyplatí. Individuální přístup opravdu kvalifikovaných lektorek je nejenom motivační pro každého studenta, ale je i velmi efektivní. Je vidět velká praktická zkušenost na základě zpětných vazeb velkého počtu studentů, kteří doučovacími kurzy prošli.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Chtěl jsem Vám poděkovat za to, jak mě připravili vaši lektoři.
Mathias Schwesig
Chtěl jsem Vám poděkovat za to, jak mě připravili vaši lektoři. Nakonec jsem se dostal na školu, kterou jsem chtěl.
Syn byl nadšený
Michaela V.
Dobrý den, chtěla bych moc poděkovat za způsob komunikace a výuky paní lektorky Petry M.. Je neuvěřitelně intuitivní, pro syna atraktivní a hlavně srozumitelný. Syn byl nadšený. Moc děkuji za takový lidský přístup k dětem. Paní lektorka má velký dar látku vysvětlit a zachovat si velkou autoritu. Shora píši s vědomím, že přes veškerou přípravu syn nemusí u přijímaček uspět, ale i tak tímto způsobem výuky zůstane obohacen. Hezký den.
Poděkování za doučování.
Dagmar Č.
Ráda bych poděkovala za doučování a přípravu k přijímacím zkouškám našeho syna Mikuláše Čecha. Mikuláš úspěšně zvládl přijímací zkoušky. (č.j.29, mat. 23) a dostal se na Střední školu logistiky a chemie.
Děkuji za profesionální, intenzívní a zároveň velmi empatický a trpělivý přístup
Mirka K.
Děkuji za přípravu mé dcery na střední školu.
Děkuji mnohokrát lektorce Zuzaně za profesionální, intenzívní a zároveň velmi empatický a trpělivý přístup k přípravě na přijímací zkoušky.
Dcera byla přijata na obě vybrané školy. Ještě jednou děkuji a přeji mnoho dalších spokojených rodičů.
Kvalita a ochota v jednom místě
Tomáš P.
Matematika mi na střední úplně nevoněla, a když pro něco zkrátka nemáte žádné nadšení, tak se vám to bude zpravidla učit o něco hůře. Neměl jsem kvůli tomu ty nejlepší známky (žádná úplná hrůza, ale taky žádná sláva), a tak jsem začal hledat doučování. Hledal jsem nicméně stále marně doučování, které by mě nějakým způsobem pro matematiku nadchlo. Pak jsem nicméně narazil na Školu Populo. Pravda, než jsem našel pro mě ideálního lektora, tak to taky chvilku trvalo, ale pak jsem narazil na pana Milana B. Pan Milan uměl skvěle naučit a hlavně uměl všechno vysvětlit poutavým způsobem, že mě matematika začala i bavit a na samotné doučování jsem se těšil.
Kromě toho musím vyzdvihnout, že "doučování na míru" není jenom takový náhodný slogan, ale je pravdivý. Doučování si můžete dát kdy vám to časově vyhovuje a je zde značná snaha vám najít toho vašeho ideálního lektora, který vám sedne. K tomu jsem nepotkal jediného zaměstnance či lektora, který by nebyl ochotný vyhovět či by nebyl milý. Škola Populo je i skvěle vybavena, zkrátka pokud něco k výuce potřebujete, budete to mít zpravidla připravené. (Pokud si někdo jiný třeba nepůjčí 15 pravítek.) I samotná cena byla vyhovující pro tak dobré služby. Všem, co se na Škole Populo podílí či v ní pracují, bych chtěl tedy zpětně poděkovat, hlavně panu Milanovi B. Školu Populo můžu jenom vřele doporučit.
Slečna lektorka mi byla dobrou učitelkou a posunula mě se dál.
Barbora P.
V hodinách panovala vždy velice příjemná atmosféra. Lektorka se mi přizpůsobovala, jak jen bylo potřeba, byla milá a svým přístupem mě dokázala namotivovat. Na hodiny jsem se díky ní těšila. Byla mi dobrou učitelkou a posunula mě se dál.
Postupové zkoušky
Barbora Č.
Chtěla jsem poděkovat vám i vyučujícím. Bětka složila všechny postupové zkoušky a je oficiálně přijata do 2. ročníku. Hlavně bych chtěla poděkovat paní lektorce, kterou je pro Bětku velkou inspirací a motivací.
lektorka anglického jazyka, matematiky a deskriptivní geometrie
Lenka začala být součástí týmu Školy Populo v prosinci 2017 jako lektorka angličtiny a matematiky. Má ráda anglický jazyk, jelikož miluje cestování a poznávání lidí a jejich kultur. Matematiku považuje také za celosvětový jazyk, který nepotřebuje překlad. Vystudovala Technickou univerzitu, pracovala na více pozicích v průmyslové sféře, ale stále jí to víc táhlo k humanitním oborům. Po změně bydliště se Brno stalo jejím domovem se vším, co k tomu patří. Volný čas věnuje čtení psychologické literatury, setkávání s pohodovými lidmi, poslouchání hudby a všemu ostatnímu, co jí nabíjí pozitivní energií a posouvá dál.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.