Poskytujeme individuální doučování dějepisu na míru.
I Domažlice je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
S výukou jsme byli velice spokojeni.
Petra V., maminka
S výukou jsme byli velice spokojeni, lektorka byla velmi příjemná a působila na mého syna velice pozitivně. Jsme rádi, že jsme se na Vás obrátili a věříme, že využijeme Vašich služeb i do budoucna.
Syn je z výuky nadšen
Michaela K.
Ráda bych tímto poděkovala koordinátorce Kristýně M. za nalezení vhodné učitelky ČJ pro mého syna. Přesně podle požadavků se zaměřila na nalezení vhodného lektora, který by zvládl jeho dysfunkce. Velmi záhy našla paní učitelku Ljubu K. Paní učitelka je neskutečně trpělivá a syn je z výuky nadšen. Na základě, i když distanční výuky, úspěšně zvládl přijímací zkoušky na SŠ.
Veľmi ďakujem Škole Populo za zabezpečenie lekcií španielčiny.
Pavlína M.
Veľmi ďakujem Škole Populo za zabezpečenie lekcií španielčiny. Ako úplná začiatočníčka som ocenila, že mi bola vybraná veľmi zdatná, ale zároveň aj trpezlivá lektorka, ktorá sa snaží každú lekciu prispôsobiť mojim potrebám. Jej príprava na jednotlivé lekcie je vždy veľmi starostlivá a vďaka nej som v španielčine po každej hodine istejšia. Tiež by som chcela oceniť koordinátorky Školy Populo, ktorých prístup je veľmi ústretový a profesionálny, a celkové fungovanie Školy na mňa vždy pôsobilo priateľským dojmom. Školu Populo a jej lektorov môžem všetkým len odporučiť.
Chtěla bych velmi ocenit systematický přístup k výuce a také empatii a podporu
Simona H.
Moc ráda bych touto cestou poděkovala lektorkám Školy Populo za bezvadnou přípravu dcery na přijímací zkoušky na střední školu, i díky nim to dopadlo výborně. Chtěla bych především velmi ocenit jejich systematický přístup k výuce a také empatii a podporu Káji, zvládla opravdu v pohodě a věřila si.👍
Dcera měla velmi dobrý bodový zisk a to by bez vaší školy nedokázal
Kateřina H.
Chtěla bych poděkovat za vaše doučování a informovat, že se dcera Veronika díky tomu dostala na střední školu, kterou si vybrala. Měla velmi dobrý bodový zisk a to by bez vaší školy nedokázala.
Příběh Markétky – škola hrou
Rodič
Markétka ukončila 1. třídu, ale já o ni měla stále velké obavy, protože se jí nechtělo číst a psát. Ve škole jsem moc zastání nenašla a bylo mi naznačeno, že s tím nepůjde nic udělat. Dcera chodila ze školy zničená a demotivovaná a chuť poznávat a učit se u ní postupně mizela. Denní rutina ji ubíjela a brzy se u ní začaly objevovat poruchy soustředění a učení. Pro Markétku tedy zvolili kombinaci výuky pomocí her, které jí pomohly nalézt další motivaci. Udělali revizi čtení a psaní a díky individuálnímu přístupu a intenzivní výuce se jim podařilo upravit všechny nedostatky a špatné návyky, které si ze školy odnesla. Po několika hodinách jsem si všimla jejího rostoucího zájmu o studium a také toho, že si dcera začala sama slabikovat dětské knížky. Nakonec jsme se rozhodli změnit základní školu, k čemuž nás přivedlo to, co dokáže individuální přístup k výuce, a to, když se dítěti opravdu někdo věnuje.
Nadstandardní výuka i pro nadané žáky
Andrea H.
Touto cestou bych chtěla za vše moc poděkovat paní lektorce, která učila mého syna matematiku a češtinu v školním roce 2022/2023. Bylo nám Pedagogicko-psychologickou poradnou doporučeno rozvíjet synovo nadstandardní nadání v základních předmětech víc a na vyšší úroveň, než jsou osnovy klasické základní školy. Proto jsem při prvotní komunikaci se Školou Populo trvala na tom, že nepotřebujeme klasické doučování, ale spíše někoho, kdo syna bude víc rozvíjet a posune ho v znalostech dál. A to se nám opravdu povedlo HLAVNĚ díky paní lektorce. Takové souznění mezi učitelem a žákem jsem ještě nikdy neviděla. Měla jsem pocit, že si oba dva neskutečně rozumí a celou dobu vyučování byli na jedné společné vlně. Vždy velmi mile a trpělivě navedla syna na tu správnou cestu nejenom v řešení úloh ale i v systému učení, soustředěnosti a osvojování si nových znalostí. Syn měl díky ní pro učení klid a společně šli učivem vlastním tempem. Což bylo pro něho a jeho povahu velmi důležité. Díky ní zvládnul i náročnější úkoly, které se třeba na klasických základních školách vyučují jinak nebo vůbec. Když jsem se například já snažila synovi cokoliv vysvětlit z matematiky (standardní metodou), tak pochopení mu šlo hůř. Když mu ale stejné učivo vysvětlila paní lektorka (tou jejich stejnou „vlnovou délkou“), tak to pochopil hned a co víc, zapamatoval si učivo už napořád. Takže jsem raději veškeré vysvětlování učiva nechala s radostí na paní lektorku. Jednoduše řečeno, mezi nimi to fungovalo na 100%. Už jenom to, že se syn na hodiny s paní lektorkou neskutečně těšil a chtěl se dokonce učit i přes volné dny, mluví za vše. Důležité pro mě bylo, že jsem nemusela nijak zasahovat do výuky. Měla jsem jistotu, že tato cesta je správná a že syn má za pomoci paní lektorky zajištěné adekvátní a až nadstandardní vyučování.
Kdyby bylo takových učitelů a lektorů víc, i žáci by měli větší chuť a motivaci se vzdělávat a nebrat to jenom jako povinnost. Prosím předejte toto poděkování i paní lektorce. Opravdu jí za vše patří naše VELKÉ DĚKUJEME !!!
Velmi děkujeme
Drahomíra O.
Velmi děkujeme slečně C. za doučování Zuzanky. Pokud by v budoucnu potřebovala, určitě bychom opět rádi oslovili Vás. Vždy se na lekci těšila. Přejeme ať se Vám daří a hlavně zdraví.
Dcera udělala výrazné pokroky
Renáta M.
Jsem velmi spokojena. Dcera udělala výrazné pokroky. Vaše škola nám pomohla už při přípravě na přijímací zkoušky na SŠ a teď na střední škole s AJ.
S doučováním ve Škole Populo jsem velmi spokojená
Petra K.
S doučováním ve Škole Populo jsem velmi spokojená. Jak s organizací a plánováním jednotlivých lekcí, řešením aktuálních potřeb, tak s přístupem lektorky. Díky trpělivosti a přístupu slečny lektorky Natálie S. dcera lépe chápe postupy v matematice a výrazně si zlepšila známky.
lektorka českého jazyka, dějepisu a společenských věd
Zuzka je lektorkou češtiny, dějepisu a společenských věd. V Populu učí od září 2018. Jejím cílem je ukázat studentům krásu literatury a historie, což vůbec nejsou nudné předměty, záleží pouze na učiteli. Velkou část jejího života tvoří knihy – pokud ji nenajdete s nosem zabořeným do knížky jakéhokoli žánru, dělá zrovna společnost svému příteli-knihovníkovi nebo mamince-knihovnici. Dalšími oblastmi jejího zájmu jsou balet, kočky a dění ve světových monarchiích, ne nutně v tomto pořadí. Kus jejího srdce patří také Wiki, staré, uslintané a fantastické německé ohařce.
Mgr. Lukáš Houdek
lektor českého jazyka, anglického jazyka, dějepisu a psychologie
Lukáš absolvoval na Pedagogické fakultě ZČU obor český jazyk a literatura, souběžně aprobaci rozšířil o psychologii. Dlouhodobě se vedle výuky na SŠ a VŠ věnuje také soukromému doučování. Na výuce si nejvíce cení komunikace se žáky a možnosti studium obohacovat hlubším pochopením látky. Rovněž se věnuje publicistické činnosti a tvůrčímu psaní, čímž jeho pedagogická práce dostává širší rozměr. Mezi Lukášovy oblíbené etapy historie patří poválečný vývoj, a to zejména na evropském kontinentu. Dále rád diskutuje o tvorbě Milana Kundery, Sigmunda Freuda a Carla G. Junga.
Ilona Poláková
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Jana Majorová
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, přírodopisu a vlastivědy
Janě je 27 let a je paní učitelkou na 1. stupni základní školy. V současné době se v rámci mateřské dovolené stará o malého synka.
Specializuje se především na obor didaktiky matematiky, ale má dlouholetou zkušenost s doučováním mnoha dalších předmětů, které se vyučují na 1. i 2. stupni základní školy. Doučovala malé i velké školáky již během studií.
Ráda smysluplně pracuje s žáky za účelem zlepšení jejich vzdělávacích dovedností, motivuje je a vede k porozumění učiva. Snaží se být jejich co nejlepším průvodcem k dosažení vytyčených cílů (zlepšení známky z daného předmětu, pochopení probírané látky, úspěšné přijetí na střední školu).
Zdislava Šišáková
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, zeměpisu, fyziky, českého jazyka pro cizince, anglického a španělského jazyka
Zdislava vystudovala všeobecné čtyřleté gymnázium. Má rekvalifikační kurz asistentky pedagoga a logopedického asistenta. Součástí Školy Populo je od roku 2020. Je maminkou dvou dětí se specifickou poruchou učení, a právě proto se zaměřuje především na děti s těmito poruchami nebo s vývojovou dysfázií. Práce s dětmi ji naplňuje a zároveň je jejím velkým koníčkem. Můžete se s ní setkávat při prezenční výuce na pobočce v Brně, kde je nedílnou součástí lektorského týmu. Svým studentům dodává energii, chuť a elán do studia. Ve volném čase se věnuje turistice, četbě a kreativní činnosti – výrobě vlastních pomůcek do výuky.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.