Poskytujeme individuální doučování chemie na míru.
I Praha je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Ráda bych vám tímto moc podekovala za výuku matematiky a českého jazyka pro našeho syna Honzu. Syn byl velmi spokojeny a my také. Děkuji lektorkám Monice P. a Anežce H.
Syn se dostal na Gymnázium Na Zatlance (CERMAT - M 44 b a CJ 41).
Ve Škole Populo jsme byli velmi spokojeni s naším vyučujícím.
Jana S.
Ve Škole Populo jsme byli velmi spokojeni s naším vyučujícím. Syn udělal významný posun v pochopení látky, která mu dělala problémy. Jeho lektor byl příjemný, ochotný a zajímal se o synovy aktuální potřeby ohledně učiva, které bylo potřeba vysvětlit a procvičit.
Příběh Aleše - příprava na zápis
Maminka Aleše
Malý Aleš k nám přišel, když mu bylo 6 let. Do školy se moc netěšil, protože se bál toho, co jej bude v novém kolektivu dětí čekat. Ve školce si našel mnoho kamarádů, ale bohužel nikdo z nich se do té jeho školy nehlásil. Byl z toho tak nervózní, že se u něj začaly objevovat psychosomatické projevy. Při každé zmínce o škole měl zničehonic bolesti bříška, záchvaty paniky a časem měl i noční děsy a budil se s pláčem. Měla jsem obavy, že je to něco vážnějšího a že jí Aleše do školy nevezmou. Pro Aleše byl připraven tedy individuální plánu výuky. První hodinu si se svou lektorkou jenom hrál a zapojoval do hry i prvky učení se čísel, písmenek a barev. Během dalších hodin se Aleš naučil podepsat, učil se básničky a naučil se poznávat tvary. Po dvou hodinách výuky jeho bolesti bříška “zázračně zmizely”. Navíc jsem se všimla, jak si začíná sám luštit nápisy a nenápadně se mě vyptává na to, jak to ve škole chodí. V dalších hodinách postupně zapojili další prvky, které Alešovi přiblížily to, co jej ve škole bude čekat. Dokonce chtěl i svou malou lavici, ve které pravidelně sedával a dostával na doma i menší úkoly. V dubnu, když šel k zápisu, byl již plně připraven a do školy se nadšeně těšil.
Mohu Vaši školu jen doporučovat.
Nora Petráková
Ráda bych Vám poděkovala za přípravu na příjímací zkoušky v českém jazyce, kterou u Vás syn Tobiáš absolvoval od listopadu do března. Čeština se mu velice povedla (dosáhl 44 bodů) a dostal se na obě střední školy, na které se hlásil (1. a 4. místo!!, což pro mne byl skutečně „šok“). Jsem tedy potěšena, že Vaše služby byly opravdu kvalitní, Tobiášovi moc prospěly a chodil k Vám rád. Prosím, předejte poděkování i paní lektorce Vlastové. Mohu Vaši školu jen doporučovat.
Úspěšně jsem odmaturovala a velkou zásluhu na tom má i vaše škola
Marie V.
Dnes jsem úspěšně odmaturovala a velkou zásluhu na tom má i vaše škola, výuka s lektory, která mi pomohla zvládnout nástup do maturitního ročníku po 4 letech a taky mi pomohla k úspěšnému složení maturitní zkoušky z jazyka anglického, děkuji.
Ráda bych poděkovala za skvělý přístup a komunikaci
Natálie Ř.
Během června jsem ve Škole Populo absolvovala 4 lekce doučování kvůli opakování didaktického testu z českého jazyka. Nyní už mám opravný didaktický test za sebou a úspěšně! Ráda bych poděkovala za skvělý přístup a komunikaci a především i lektorce Iloně P. za její čas a skvělou přípravu.
Chci Vám moc poděkovat za doučování a celkovou bezproblémovou a příjemnou spolupráci.
Jana S., maminka
Chci Vám moc poděkovat za doučování a celkovou bezproblémovou a příjemnou spolupráci, Míša opravnou zkoušku z ČJ napsal celkem bez problémů. Jsem přesvědčená, že právě díky Vám celou školní docházku úspěšně dokončil.
Nebýt vaší pomoci asi bych to nezvládl
Ondřej V.
Děkuji, že jste mi pomohli s maturitou. Nebýt vaší pomoci asi bych to nezvládl.
Poděkujte za mě paní lektorce, která dobře mě učila.
Děkuji vám.
Děkujeme za perfektní přípravu, vstřícnost při jakémkoli problému, domluva byla vždy rychlá a bezproblémová
Katka G.
Děkujeme za perfektní přípravu k přijímačkám, obě dcery se dostaly na vysněné školy. Děkujeme také za vstřícnost při jakémkoli problému, nemoci, domluva byla vždy rychlá a bezproblémová. Přejeme spoustu takto spokojených studentů a rodičů .
Příběh Lukáše – angličtina pro nejmenší
Rodiče Lukáška
S šestiletým Lukáškem jsme se chystali na delší zahraniční pobyt a chtěli jsme, aby se syn naučil alespoň nějaké základy angličtiny. Chlapec byl v předškolním věku, neuměl tedy moc číst a psát. K výuce se proto přistoupilo tak, aby si z ní odnesl co nejvíc. Připravili pro něj tedy pásmo zábavných her, písniček a básniček a slečna lektorka na něj mluvila pouze anglicky. Velmi se jí také osvědčila metoda “total physical response” (TSR), kdy se do výuky zapojuje celé tělo a děti si fixují slovíčka tak, že je předvádějí v pohybu. Lukášek se učil rychle a my si velmi brzy všimli jeho pokroků. A protože musel Lukášek samozřejmě v zahraničí nastoupit i do školy, využili jsme tuto metodu i k osvojení si základů čtení a psaní. Byli jsme velmi spokojení a můžeme potvrdit, že se nám individuální a intenzivní přístup velmi líbí.
lektorka anglického jazyka, českého jazyka a chemie
Veronika je zkušenou lektorkou anglického jazyka s certifikátem C1. Angličtina je její vášní a baví ji předávat své znalosti všem, kteří se chtějí v jazyce zdokonalovat. Skvěle a jednoduše umí vysvětlit gramatiku nebo s vámi procvičí konverzaci v anglickém jazyce a podělí se s vámi o zkušenosti, které získala v Anglii a USA. Dále vám Veronika pomůže s českým jazykem nebo chemií.
Denisa Jirásková
lektorka matematiky, chemie a španělského jazyka
Denisa se momentálně věnuje magisterskému studiu matematiky a chemie na Univerzitě Hradec Králové. V minulosti si vyzkoušela studium matematiky na University de Granada ve Španělsku, která ji dle jejich slov rozšířila pohled na matematiku jako takovou. Je toho názoru, že k matematice si může najít každý cestu, záleží pouze na tom, jak na ni bude nahlížet. To je taky jeden z důvodů, proč šla pracovat do Školy Populo. Naplňuje ji pocit, když může někomu ukázat matematiku v jejím pravém světle. Ne jako holá fakta, která spadla z nebe, nýbrž jako druh smýšlení plné logických souvislostí. Denisa se mimo jiné věnuje závodně volejbalu, neboť jak říká, je třeba namáhat i jiné části těla než pouze mozek.
Bc. Radka Pancáková
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana Mitrovičová
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Markéta Matějková
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka, německého jazyka, chemie a biologie
Markéta studuje třetím rokem na Univerzitě Hradec Králové biologii a chemii s učitelstvím. Jejím snem je už od malička stát se učitelkou. Doučování se věnuje již delší dobu. Vše začalo od doučování spolužáků, mladší sestry a od podzimu 2019 působí ve Škole Populo. Hodiny s žáky ji velmi baví a má radost za každý žákův úspěch. Doučuje biologii, chemii, český jazyk, matematiku, a také zvládne zopakovat s žáky anglický a německý jazyk. Ve svém volném čase se věnuje cyklistice, lyžování, procházkám v přírodě a práci v laboratoři.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.