Individuální doučování cizích jazyků pro dospělé – Nymburk
Poskytujeme individuální doučování cizích jazyků pro dospělé na míru.
I Nymburk je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Chtěla bych touto cestou poděkovat Škole Populo za doučování syna Vojty v matematice.
Pavlína, J.
Chtěla bych touto cestou poděkovat Škole Populo za doučování syna Vojty v matematice, za vstřícný a milý přístup všech zaměstnankyň a zejména paní lektorce Mgr. Andree V., díky které Vojta udělal třetí nejlepší přijímací zkoušky na jeho vysněnou střední školu, přestože měl v tercii na osmiletém gymnáziu z matematiky čtyřku. Opravdu moc a moc děkujeme, budeme vás dále doporučovat a přejeme mnoho dalších spokojených dětí i rodičů!!!
Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte
Věra D.
Ráda bych Vám poděkovala za doučování matematiky Vaší školou a dále slečně Kristýně P., která učí moji dceru Veroniku. Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte. Vzhledem k tomu, že má dcera diagnostikovanou dysfázii, tak je navíc stydlivá. A protože se stydí, tak je pro ni vždy lehčí říci, že neví. Co se týče její vyučující paní učitelky ve škole, ta považuje učivo za probrané, studenti si mají učivo zopakovat sami a vypracovat úkoly či testy sami. Výuku žádnou Veronika nemá. Po vysvětlení poslední látky dostala Veronika za domácí úkoly známky 2 a 2. Chtěla bych Vám tímto ještě jednou velice poděkovat. Děti jsou naše budoucnost. Co do nich vložíme, to se nám vrátí.
Všem, kdo váhají, vřele doporučuji
Patricie D.
Chtěla bych poděkovat za skvělé fungování Školy Populo. Jsem zdravotník, který vzhledem k současné situaci nemůže připravovat dceru v deváté třídě k přijímacím zkouškám. Služeb využíváme pátý měsíc, žádné komplikace, vše ze strany školy platí a je na ně spolehnutí. Všem, kdo váhají, vřele doporučuji.
Děkujeme za Vaše skvělé služby.
Karin Salajová
Vaše doučování synu Štěpánovi dokonale pomohlo k přijetí na střední stavební školu, kam chtěl. Ještě jednou děkujeme za Vaše skvělé služby, které v budoucnu určitě rádi využijeme pro druhého syna, který bude v příštím roce maturovat. S pozdravem a přáním dalších pracovních i osobních úspěchů
S lektorkou jsem byl opravdu velice spokojen.
Samuel G.
Dobrý den, tímto bych chtěl ohodnotit svou lektorku Ljubu K., která mě připravovala na DT test z ČJ. Začal bych asi tím, že s lektorkou jsem byl opravdu velice spokojen. Její schopnost vysvětlovat látku je podle mého perfektní. Úžasná komunikace s žákem, jak na lekcích, tak i online mimo lekce.Její připravenost na individuální hodiny je důsledná. Když jsem přišel na své první doučování, tak byly mé znalosti opravdu bídné, hrozné, otřesné, ale lektorka mě opravdu během jednoho měsíce dokázala připravit na DT test tak, abych zvládl testem proletět a projít s naprostým přehledem. DT test jsem ve finále opravdu zvládl s více než dostatečnou rezervou. A za to opravdu vděčím jen své lektorce. Opravdu z mé strany paní Ljubě K. nejde vytknout jediná věc. Jde opravdu vidět, že má zkušenosti s učením na vysoké úrovni. Jako lektorku bych jí opravdu doporučil každému.
Čeština mne začala bavit
Šárka Č.
Se školou jsem velmi spokojená! Začala jsem chodit na doučování k přijímačkám a moc mi to pomohlo, během pár týdnů jsem se naučila všechno potřebné, co jsem nezvládla sama během půl roku. Slečna byla moc příjemná a ochotná. Začala mě i čeština bavit o mnohem více.
Procvičování dceru posunulo kupředu
Jana K.
Jsme moc spokojeni, s přístupem, koordinací i způsobem výuky a současně vidím na dceři pokroky, které udělala. Bez ohledu na to, zda bude v přijímacím řízení úspěšná, je již nyní vidět, že ji procvičování posunulo v obou předmětech kupředu. Také jsme s manželem ocenili možnost vyzkoušet si příjímačky nanečisto, kterých jsme rádi využili.
Chci poděkovat za vstřícné jednání a příjemnou komunikaci
Jindra S.
Chtěla bych touto cestou poděkovat za lekce doučování. Byli jsme s lektorem velice spokojeni. Také chci poděkovat za vstřícné jednání a příjemnou komunikaci. Ještě jednou moc děkuji.
Díky Vám byl přijat.
Dagmar Č.
Chtěla bych moc poděkovat za syna Prokopa, který byl díky Vám přijat na osmileté gymnázium. :) Ještě jednou moc děkuji.
Příběh maminky – angličtina pro nejmenší
Maminka
Vždy mi připadalo, že má moje dcera Maruška talent na jazyky. Sama se naučila číst v češtině a napadlo mě tedy zkusit jí dát šanci naučit se ještě v raném věku základy angličtiny, aby měla v první třídě náskok. Předškolní přípravka ji dala šanci tento talent rozvinout. Angličtina jí šla díky mnoha zábavným cvičením, které se slečnou lektorkou Maruška dělala, a také díky tomu, že na ni nikdo netlačil. Velmi mohu pochválit také metodu “full physical response”, která se nám také hodně osvědčila. Výsledky jsem začala pozorovat velmi rychle, když si dcera doma začala sama číst krátké anglické pohádky, obrázkové knížky a začala chytat slova z pohádek, které jsem jí pouštěla na počítači. Nyní zvažujeme i další jazyky, protože talent se má podchytit v mladém věku a metoda Předškolní přípravky velmi dobře funguje!
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, přírodopisu a vlastivědy
Janě je 27 let a je paní učitelkou na 1. stupni základní školy. V současné době se v rámci mateřské dovolené stará o malého synka.
Specializuje se především na obor didaktiky matematiky, ale má dlouholetou zkušenost s doučováním mnoha dalších předmětů, které se vyučují na 1. i 2. stupni základní školy. Doučovala malé i velké školáky již během studií.
Ráda smysluplně pracuje s žáky za účelem zlepšení jejich vzdělávacích dovedností, motivuje je a vede k porozumění učiva. Snaží se být jejich co nejlepším průvodcem k dosažení vytyčených cílů (zlepšení známky z daného předmětu, pochopení probírané látky, úspěšné přijetí na střední školu).
Bc. Barbora Cencingrová
lektorka českého a anglického jazyka
Barbora je studentkou Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, konkrétně teologické fakulty, oboru navazující filosofie. Jako správný filosof (milovník moudrosti) se snaží tuto moudrost předávat ostatním a pomáhat jim tak v jejich rozvoji. Nechybí jí ani schopnost vcítění se do potřeb ostatních. Lektor zkrátka musí zaujmout a umět ""správně vyučovat"", což je někdy opravdové umění. Stejně důležitá je i komunikace mezi lektorem a studentem. I když se bez angličtiny dnes již téměř neobejdeme, zejména pro nás, pro Čechy, je důležitá role češtiny. I když je to náš mateřský jazyk, paradoxně nepatří k těm jednodušším. Čas nejraději tráví v dobré společnosti. Věnuje se sportu – zejména fitness, plavání a cyklistice.
Silvie Bystřičanová
lektorka anglického jazyka, českého jazyka a českého jazyka pro cizince
Silvie je studentkou Filozofické fakulty Ostravské univerzity, dvouoboru Český jazyk a literatura a Základy společenských věd. Vyučuje český jazyk, češtinu pro cizince a anglický jazyk v různých formách – od běžného doučování, přes přípravu na přijímačky na střední školy, až po přípravu k maturitě. Čeština a angličtina jsou jejími koníčky, podobně jako její lektorská činnost. Její práce ji velmi baví, je pro ni praxí pro její budoucí povolání – učitelky na střední škole. Ve volném čase ráda cestuje, studuje jazyky, jezdí na koni a vede volnočasový kroužek pro děti.
Milan Haminger
lektor českého jazyka a matematiky
Lektor Milan začal učit v naší škole na podzim roku 2021, tedy pár měsíců po ukončení Biskupského gymnázia v Brně, kde strávil osm let. Následně vedly jeho další studijní kroky do Prahy na ČVUT fakultu dopravní. Z časových a rodinných důvodů zde však studium ukončil a vrátil se do Brna. Ve volném čase se věnuje fotbalu, působí jako trenér a rozhodčí v krajských soutěžích. Přes letní prázdniny pořádá cyklo kempy pro děti po celé České republice. V naší škole doučuje matematiku a český jazyk. Řídí se heslem: „Pro život, ne pro školu se učíme.“ Nejčastěji vede kurzy na přijímací zkoušky pro 9. ročník.
Bc. Kristýna Gatialová
lektorka českého jazyka, ruského jazyka a matematiky
Kristýna odmaturovala s vyznamenáním na matematickém gymnáziu a vystudovala dvouobor českého a ruského jazyka na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V Populu pracuje od roku 2018, ale doučování se věnuje mnohem déle. Několik let pracovala jako lektorka českého jazyka pro cizince a vyzkoušela si i práci pedagoga na střední škole. Individuální doučování ji naplňuje především díky osobnímu přístupu a přátelskému vztahu, který si dokáže s každým žákem vytvořit. Prosazuje názor, že učení by mělo být zábavné, ať už se jedná o literaturu, pravopis nebo matematické rovnice. Volný čas tráví v přírodě, četbou knih, tancem nebo cvičením (akro)jógy.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.