Individuální doučování cizích jazyků pro dospělé – Karviná
Poskytujeme individuální doučování cizích jazyků pro dospělé na míru.
I Karviná je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Náš syn začal vaši školu navštěvovat před dvěma roky. Záměrem je příprava k maturitě z anglického jazyka. Jako žák základní školy studoval s individuálním vzdělávacím programem. Z každé lekce se vrací s úsměvem a s pocitem, že se zlepšuje. Dnes je žákem 3. ročníku střední školy a příští rok ho čeká maturita. On sám se jí, i díky skvělé lektorce Elišce, nebojí. Stejný pocit s ním sdílí i jeho učitelka angličtiny. Velice si vážím i zpětné reakce, kterou od paní lektorky dostávám na mail po každé hodině. Stejně tak práce koordinátorů je vždy profesionální a velmi vstřícná.
Díky, že jste!
Markéta J.
Moc děkujeme za přípravu na přijímací zkoušky. Díky vám je Kuba zvládl a dostal se na školu, kam chtěl. Moc vám a celému týmu děkujeme, určitě ještě vaše služby využijeme - čeká nás pak přeci maturita. Díky, že jste!
Moc chválíme a děkujeme za všechno
Alexandra S.
Paní lektorka Zuzana připravila dceru na přijímačky velmi pěkně, klidně a důsledně. Její přístup je přátelský, otevřený a laskavý. Je škoda, že se nedá naklonovat😉. Paní lektorku jsem osobně nikdy nepoznala, ale stačila mi spokojenost dcery a její výsledky v přípravě na zkoušky. Moc chválíme a děkujeme za všechno.
Chceme moc poděkovat lektorkám matematiky a češtiny.
Dora Růžičková
Chceme moc poděkovat lektorkám matematiky a češtiny. Dcera u přijímacích zkoušek dopadla skvěle, na gymnáziu Hejčín je na 8. místě a na Slovanském gymnáziu je na 6. místě. Díky práci lektorek byla klidná, měla možnost si to vyzkoušet předem a jednoduše – uměla to. Doporučujeme i dalším!
Díky pomoci týmu Školy Populo se mu podařilo dostat na Střední odbornou školu.
Lucie P., maminka 16letého Patrika.
Můj syn Patrik se od září připravoval na přijímací zkoušky Cermat. Narodil se s vývojovou dysfázií. Díky pomoci týmu Školy Populo se mu podařilo dostat na Střední odbornou školu logistických služeb. Přijímací zkoušky úspěšně zvládl.
Ochotní a profesionální koordinátoři
Jitka Z.
Ráda bych touto cestou poděkovala všem koordinátorkám za skvěle odvedenou práci, zajištění výuky a přeplánovávání výuky v minulém školním roce. Můj syn měl tento školní rok ve vaší škole doučování ČJ. Lektorka ho výborně připravila, dostal se na obě střední školy.
Vám děkuji za vždy vstřícný přístup, ochotu řešit problémy, nekonfliktní jednání a i za doporučení, jak, kdy a co včas přeplánovat.
Vaši školu vždy ráda doporučím i dalším. Děkuji.
Nadstandardní výuka i pro nadané žáky
Andrea H.
Touto cestou bych chtěla za vše moc poděkovat paní lektorce, která učila mého syna matematiku a češtinu v školním roce 2022/2023. Bylo nám Pedagogicko-psychologickou poradnou doporučeno rozvíjet synovo nadstandardní nadání v základních předmětech víc a na vyšší úroveň, než jsou osnovy klasické základní školy. Proto jsem při prvotní komunikaci se Školou Populo trvala na tom, že nepotřebujeme klasické doučování, ale spíše někoho, kdo syna bude víc rozvíjet a posune ho v znalostech dál. A to se nám opravdu povedlo HLAVNĚ díky paní lektorce. Takové souznění mezi učitelem a žákem jsem ještě nikdy neviděla. Měla jsem pocit, že si oba dva neskutečně rozumí a celou dobu vyučování byli na jedné společné vlně. Vždy velmi mile a trpělivě navedla syna na tu správnou cestu nejenom v řešení úloh ale i v systému učení, soustředěnosti a osvojování si nových znalostí. Syn měl díky ní pro učení klid a společně šli učivem vlastním tempem. Což bylo pro něho a jeho povahu velmi důležité. Díky ní zvládnul i náročnější úkoly, které se třeba na klasických základních školách vyučují jinak nebo vůbec. Když jsem se například já snažila synovi cokoliv vysvětlit z matematiky (standardní metodou), tak pochopení mu šlo hůř. Když mu ale stejné učivo vysvětlila paní lektorka (tou jejich stejnou „vlnovou délkou“), tak to pochopil hned a co víc, zapamatoval si učivo už napořád. Takže jsem raději veškeré vysvětlování učiva nechala s radostí na paní lektorku. Jednoduše řečeno, mezi nimi to fungovalo na 100%. Už jenom to, že se syn na hodiny s paní lektorkou neskutečně těšil a chtěl se dokonce učit i přes volné dny, mluví za vše. Důležité pro mě bylo, že jsem nemusela nijak zasahovat do výuky. Měla jsem jistotu, že tato cesta je správná a že syn má za pomoci paní lektorky zajištěné adekvátní a až nadstandardní vyučování.
Kdyby bylo takových učitelů a lektorů víc, i žáci by měli větší chuť a motivaci se vzdělávat a nebrat to jenom jako povinnost. Prosím předejte toto poděkování i paní lektorce. Opravdu jí za vše patří naše VELKÉ DĚKUJEME !!!
Velmi děkujeme za celou pololetní práci
Tereza N.
Velmi děkujeme za celou pololetní práci lektorce Klárce, má dvanáctiletá dcera se v biologii výrazně zlepšila a je zase o kus blíže svému snu. Nejenže do školy chodila dobře připravená, ale co si ceníme na přínosu paní lektorky ještě víc - naučila ji, jak na to. Doporučujeme!
Syn se vrátil k výtečným výsledkům ve škole
Jarka B.
Ráda bych touto cestou poděkovala paní lektorce za skvělý pedagogický přístup, díky kterému se synovi podařilo vrátit se k výtečným výsledkům ve škole. Troufám si říct, že ho nikdy nikdo pro český jazyk nezískal více. Díky paní lektorce pro něj ani příprava na přijímací zkoušky nebyla řeholí, ale podnětnou konzultací, na kterou se těšil, vždy jasně porozuměl a dokázal správně řešit úkoly. I když přijímací zkoušky nebyly jednoduché, syn je absolvoval s pocitem, že pro výsledek sám za sebe a zejména díky skvělému vedení paní lektorky, nemohl udělat více. Děkujeme. Současně děkuji i administrativě Školy Populo za skvělou organizaci a komunikaci a rychlá a vstřícná organizační řešení.
Reparát
Ladislava P.
Využili jsme doučování ve Škole Populo pro mou dceru Terezu, která se potřebovala přes prázdniny připravit na reparát didaktického testu z českého jazyka. Dcera dosáhla na testu 39 bodů místo původních 20 bodů! Děkujeme paní lektorce, která byla velmi profesionální a pomohla nám k tomuto výsledku.
Míša studuje český jazyk a historii na Pedagogické fakultě Západočeské univerzity. Ve svém volném čase ráda tráví čas s rodinou a kamarády, čtením knížek a sportem. Na doučování jí nejvíce baví to, že může se studenty prožívat jejich radost z výsledků, kterých jsou schopni dosáhnout pomocí individuálního přístupu a například se dostanou na svou vysněnou školu.
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Denisa Jirásková
lektorka matematiky, chemie a španělského jazyka
Denisa se momentálně věnuje magisterskému studiu matematiky a chemie na Univerzitě Hradec Králové. V minulosti si vyzkoušela studium matematiky na University de Granada ve Španělsku, která ji dle jejich slov rozšířila pohled na matematiku jako takovou. Je toho názoru, že k matematice si může najít každý cestu, záleží pouze na tom, jak na ni bude nahlížet. To je taky jeden z důvodů, proč šla pracovat do Školy Populo. Naplňuje ji pocit, když může někomu ukázat matematiku v jejím pravém světle. Ne jako holá fakta, která spadla z nebe, nýbrž jako druh smýšlení plné logických souvislostí. Denisa se mimo jiné věnuje závodně volejbalu, neboť jak říká, je třeba namáhat i jiné části těla než pouze mozek.
Kristýna Valentová
lektorka matematiky
Kristýna je studentkou ekonomického oboru na Slezské Univerzitě a absolventkou jazykového gymnázia v Ostravě, kde měla možnost složit státní jazykovou zkoušku z angličtiny. Právě během studia si mimo jiné oblíbila studium matematiky. Škola Populo je pro ni skvělá příležitost předat žákům své vědomosti a také je k samotnému studiu více motivovat. Naplňuje ji pomoc druhým a velmi důležitá je také spokojenost žáků s vlastním lektorem, ten je podle Kristýny totiž nejdůležitějším prvkem mezi žákem a jeho cestě ke vzdělání.
Františka Kopřivová
lektorka anglického a španělského jazyka
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.