Individuální doučování cizích jazyků pro dospělé – Kroměříž
Poskytujeme individuální doučování cizích jazyků pro dospělé na míru.
I Kroměříž je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Málokdy píši recenze, nicméně musím předat kladné hodnocení Škole Populo, kterou jsme využili pro dceru k přípravě na přijímací zkoušky na 6-leté gymnázium. Organizace byla výborná, v případě náhlých změn domluva fungovala perfektně. Hlavně chci poděkovat lektorovi, který mé dceři věnoval péči a změnil přístup k matematice, kde si nebyla vůbec jistá. Dnes jsme dostali info o přijetí na gymnázium, což je asi nejlepší hodnocení, které hovoří za vše. Jistě zase využijeme v budoucnu i pro syna.
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka.
Nora L., babička
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka v loňském roce, kdy byla v deváté třídě a prospěch byl tzv. „střídavě oblačno“. Nejhorší byla chemie, v té se hodně zlepšila. V pololetí jsme vyměnily chemii za češtinu, vzhledem k přijímacím zkouškám na střední školu, a musím říci, že byl vidět pokrok. Na jaře jsem zařídila pár hodin češtiny a matematiky nejmladší vnučce (6.třída), která potřebovala vylepšit vysvědčení, a i ta se zlepšila. Je pravda, že obě holky měly zájem o zlepšení. Strach, že se nedostanou na školu nebo propadnou, vykonal své. Kdyby zájem nebyl, asi by to tak dobré nebylo. Rozhodně oceňuji prostředí – učebny, kde se děti vzájemně neruší, přátelskou atmosféru a vyučující, kteří dokáží pracovat i s náladovými puberťáky. Po každé lekci chodí rodičům na mail hodnocení, tady mám ale dojem, že je tendence spíše chválit. V tomto roce jedna z vnuček v Populu pokračuje.
Určitě doporučím tuhle zkušenost každému, kdo ji bude potřebovat.
Marie K.
S pomocí lektorky Ljuby K. a Lucie B. jsem úspěšně složila maturitní zkoušku. Doučování probíhalo v pohodě, neměla jsem žádný problém spíš naopak, jsem velice ráda za pomoc. Určitě doporučím tuhle zkušenost každému, kdo ji bude potřebovat. Tímto chci poděkovat za trpělivost a snahu mi pomoct, jsem velice šťastná.
Syn byl přijat na střední školu díky přípravě se perfektními lektory z Populo
Jitka P.
Děkujeme za profesionální lektory, s kterými se syn připravoval pravidelně na zkoušky. Paní lektorka Ljuba K. má perfektní a individuální přístup. Syn byl namotivován. Bohužel si nepamatuji lektora na matematiku, ale i on byl super. Moc děkujeme celému týmu za přípravu a i za doučování již několik let.
Lektor svým přístupem dokáže zaujmout
Jana G.
Škola Populo nám hodně pomáhá s doučováním syna (ADHD, porucha pozornosti). Lektor, který ho doučuje, ho svým přístupem dokáže zaujmout a vtáhnout do probírané látky. Jsme moc spokojeni.
Hodiny byly pro dceru příjemné a velmi přínosné.
Kateřina Z.
Doučování přes Školu Populo bylo perfektní jak ze strany organizační, tak i ze strany samotné výuky. Hodiny byly pro dceru příjemné a velmi přínosné. Velice dobře vycházela s lektory, kteří jí uměly látku vždy velmi dobře vysvětlit a byli v její věkové kategorii. Příprava na přijímací řízení zvláště v této době, kdy vlastně celá příprava byla ponechána na samotných žácích a rodičích z důvodu omezení výuky, byla náročná a doučování přes Školu Populo nám velmi pomohlo. Všem bych doučování ve Škole Populo doporučila.
Díky přípravě věděl, jak se má vše vyplňovat a nepokazil to...
Markéta L.
Vážení koordinátoři a všichni další v Populu,
chtěla bych vám poděkovat za přípravu mého syna Adama k přijímačkám,
začal k vám chodit na výuku matematiky a češtiny už v osmé třídě, v deváté třídě byl vámi připravován cíleně k přijímacímu řízení, dále absolvoval dvakrát zkoušky nanečisto, což mu také prospělo, jelikož u prvních zkoušek nanečisto špatně křížkoval a vypisoval výsledky do formuláře.
Díky tomu věděl, jak se má vše vyplňovat a nepokazil to na přijímačkách, což by asi moc dobře nedopadlo.
Ale nejen to, zvládl i matematiku i češtinu jako takovou a byl přijat na oba maturitní obory, na které se přihlásil.
Tímto vám ještě jednou moc děkuji a přeji hodně úspěšných žáků, kteří díky Populu uspějí u přijímacího řízení.
Italienischstunden in Schule Populo waren ein großer Beitrag für mich.
Martina Ch.
Meine Lehrerin war nett und inspirativ und immer gut auf einzelne Lektionen und auch auf meine Fragen vorbereitet.
Školu Populo mohu já i můj syn jen a jen vřele doporučit.
Andrea V., maminka
Školu Populo mohu já i můj syn jen a jen vřele doporučit. Od velmi milého jednání a komunikace až po bezchybný chod lekcí přes Skype. Nakonec jsme díky lekcím měli v 6. třídě vyznamenání. Takže well done!
Velmi si vážíme profesionálního a zároveň lidského přístupu
Sylva M.
Velké díky!
Ráda bych touto cestou poděkovala celému týmu Školy Populo v Hradci Králové, zejména paní ředitelce Janě a paní lektorce za vynikající přípravu našeho syna Martina na přijímací zkoušky na šestileté gymnázium, které také úspěšně absolvoval a byl přijat. Velmi si vážíme profesionálního a zároveň lidského přístupu, ochoty a naprosto bezproblémové komunikace. Doučování či přípravu ve Škole Populo budeme rádi doporučovat svým známým a i sami ji plánujeme v budoucnu opět využít. Přejeme mnoho spokojených studentů a rodičů, tak jako jsme byli my 🙂
Jiřina věnovala celý svůj dosavadní život pedagogické činnosti jako středoškolská učitelka matematiky a jako výchovná poradkyně. Již druhým rokem nabízí své dlouholeté zkušenosti ze školského prostředí i osobního života Vám, klientům Školy Populo. Tuto školu si zvolila proto, že individuální a kamarádský přístup mnohdy nahradí učení bez přemýšlení ze školských hodin, kde často učitel spíše musí nejprve vychovávat, a potom teprve ve zbytku hodiny žáky motivovat, učit a naučit a ještě hlídat zvonění na přestávku. Za největší devizu Školy Populo považuje úsměv na tváři klienta, který odchází z hodin povzbuzen a vytyčený cíl, který si zvolil, se mu již nezdá tak vzdálený a přijme za své citát Senecu ml. „Učíme se pro život, ne pro školu.
Radek Šaroch
lektor matematiky a anglického jazyka
Radek je studentem oboru Mezinárodních vztahů - politologie na ZČU v Plzni. Díky středoškolskému vzdělání v oboru Strojírenství má dostatečné znalosti k doučení souvisejících předmětů, stejně tak díky univerzitním seminářům a cestování má kvalitní základy angličtiny. Doučování se věnuje jako koníčku, díky kterému může poskytnout znalosti ostatním. Svůj volný čas věnuje venkovním aktivitám a cestování po celém světě, díky němuž si stále zdokonaluje cizí jazyky. Mezi další zájmy patří tenis, golf a sledování seriálů.
PaedDr. Yveta Heyrovská
lektorka českého jazyka
Celý můj profesní život mi naplňovala práce s dětmi s mozkovými dysfunkcemi různě vyjádřenými. Škála tohoto vyjádření je široká a každé dítě s těmito drobnými odchylkami je něčím mimořádně zajímavé. Detailně rozklíčovat tuto škálu, poznat individuální mimořádnost každého dítěte a následně mu správně pomoci, byla velká výzva. Po 35 letech setkávání s těmito dětmi a jejich rodiči v rámci ambulantní praxe a při mém lektorování jejich učitelů v rámci DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků) mohu říct, že to byla krásně strávená léta. Po odchodu do důchodu se věnuji již jen pár hodin týdně speciálnímu doučování českého jazyka, což mi umožňuje Škola Populo v centru Prahy. Řídím se mottem, jehož přesnou citaci ani autora neznám, ale vystihuje to podstatné: “Za sto let bude každému jedno, v jakém jsem bydlel domě, jezdil autě a jaká byla výše mého bankovního konta. Ale jestli jsem pomohl jedinému dítěti, může to změnit celý svět.”
Bc. Kristýna Gatialová
lektorka českého jazyka, ruského jazyka a matematiky
Kristýna odmaturovala s vyznamenáním na matematickém gymnáziu a vystudovala dvouobor českého a ruského jazyka na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V Populu pracuje od roku 2018, ale doučování se věnuje mnohem déle. Několik let pracovala jako lektorka českého jazyka pro cizince a vyzkoušela si i práci pedagoga na střední škole. Individuální doučování ji naplňuje především díky osobnímu přístupu a přátelskému vztahu, který si dokáže s každým žákem vytvořit. Prosazuje názor, že učení by mělo být zábavné, ať už se jedná o literaturu, pravopis nebo matematické rovnice. Volný čas tráví v přírodě, četbou knih, tancem nebo cvičením (akro)jógy.
Bc. Karolína Netrvalová
lektorka matematiky a deskriptivní geometrie
Karolína je studentkou Fakulty aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni. Po absolvování bakalářského oboru Matematika pro přírodní vědy začala studovat magisterský obor Učitelství matematiky a deskriptivní geometrie pro střední školy. Matematika ji vždy velmi bavila a už během svého studia na gymnáziu s ní pomáhala svým spolužákům. V letech 2018–2020 učila matematiku na SPŠ stavební v Plzni. Práce učitelky ji naplňuje, po skončení hodiny často přemýšlí o tom, jaké pokroky žáci udělali a jak jim dále pomoci, aby se ve světě matematiky cítili jistější a sebevědomější.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.