Individuální doučování občanské a rodinné výchovy – Chomutov
Poskytujeme individuální doučování občanské a rodinné výchovy na míru.
I Chomutov je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
I přes všechnu náročnost této pandemické doby to holky společně zvládly, a dcera úspěšně odmaturovala z anglického jazyka.
Marcela V.
Ráda bych zaslala hodnocení pro lektorku Zuzanu K., která se poctivě celý rok věnovala mojí dceři s doučováním anglického jazyka v posledním maturitním ročníku. Dcera má s učením problémy, vše potřebuje vícekrát vysvětlit, ale jak jsem zjistila, není sama. Když jsme doučování na konci 3. ročníku domlouvali a začali již o letních prázdninách, nikdo netušil, že se učitelka s dcerou uvidí face to face pouze 2x. Díky za to, že mohla probíhal aspoň on-line dvouhodinovka každý týden. I přes všechnu náročnost této pandemické doby to holky společně zvládly, a dcera úspěšně odmaturovala z anglického jazyka. Jedno prosté a velké díky patří tedy od nás Zuzance a další velké díky určitě všem ve vašem týmu Školy Populo, že takto pomáháte rodičům a dětem zvládnout jejich přípravu do školy v tomto obzvlášť nelehkém období. Věřím, že když bude v budoucnu zase potřeba, jistě se na vás obrátíme. Přeji všem, aby se dařilo lépe a VY abyste měli za sebou pořád skvělé výsledky s dětmi a studenty. Přeji hezké prázdniny.
Rádi bychom Vám poděkovali za doučování.
Hana K.
Rádi bychom Vám tímto poděkovali za celý školní rok za doučování matematiky. Synovi to velmi pomohlo k získání sebedůvěry v hodinách matematiky ve škole a také, za což jsme velmi rádi, ho matematika začala opravdu bavit. Ať už výuka probíhala u Vás nebo online, vždy bylo vše bez problémů a lektorka se synovi maximálně věnovala, vždy měla výuku perfektně připravenou a komunikaci s naším synem zvládala výborně. Určitě se na Vás po prázdninách opět s důvěrou obrátíme.
Děkuji za přípravu mého syna
Zdena S.
Děkuji paní lektorce Kateřině R., jelikož měl syn včera poslední lekci z matematiky. Velice jí děkuji za přípravu mého syna Filipa na příjímací zkoušky i za pomoc s vysvětlením aktuálně probíraného učiva ve škole. Děkuji jí i za její závěrečné hodnocení, snad si ho Filda vezme k srdci a bude víc soustředěný. Přeji paní lektorce ať se jí daří jak při vyúce, tak i v soukromém životě. A možná se zase s Fildou potkají při doučování v následujícím školním roce.
Dcera si pochvalovala a byla přijata v prvním kole
Lukáš P.
SE VŠÍM MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST, PŘÍSTUP LEKTOREK ÚŽASNÝ, VYUŽILI JSME JAKO PŘÍPRAVU NA PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY. DCERA SI VELICE POCHVALOVALA A PŘIJATA V PRVNÍM KOLE. TÍMTO MOC DĚKUJEME A VŘELE DOPORUČUJEME!!!
Doučování u Školy Populo mi velmi pomáhá
Martina P.
Doučování u Školy Populo mi velmi pomáhá. Vždy jsem měla velký problém s fyzikou. Již po pár hodinách doučování jsem pochopila většinu základů a principů středoškolské fyziky, především díky srozumitelnému výkladu a vstřícnému přístupu lektora. Všechny materiály i samotné výklady jsou ukládány na disk, takže k nim mám přístup, kdykoliv potřebuji. Hodiny jsou vždy přizpůsobovány mým potřebám a individuální přístup je zde samozřejmostí.
Doučování na míru Školy Populo doporučuji na 100 %
Kristýna N.
Velice ráda bych poděkovala celé Škole Populo za to, že mi bylo umožněno doučování z matematiky na tak vysoké úrovni. Můj závěr středoškolského studia byl ohrožen nesložením státní závěrečné zkoušky z matematiky. Díky mé lektorce Irče B., která se mnou měla obrovskou trpělivost a dokázala mi matematiku doslova “nacpat do hlavy” za tak neuvěřitelně krátký čas, dnes s úsměvem konečně držím maturitní vysvědčení a můžu spokojeně pokračovat dál na VŠ. Doučování na míru Školy Populo doporučuji na 100 % a pár propagačních letáčků této školy jsem umístila i na teď už svém bývalém gymnáziu, aby případně jedinci, kteří se nacházejí v úzkých uličkách nějakého předmětu (jako já ještě před prázdninami), mohli zavítat právě sem, kde jim skutečně bude podána pomocná ruka. Irčo, díky za všechno, byla jsi mým strážným andělem matiky. Posílám hodně sil a štěstí do tvého boje na VŠ a třeba někdy zase na viděnou!
Příběh Markétky – škola hrou
Rodič
Markétka ukončila 1. třídu, ale já o ni měla stále velké obavy, protože se jí nechtělo číst a psát. Ve škole jsem moc zastání nenašla a bylo mi naznačeno, že s tím nepůjde nic udělat. Dcera chodila ze školy zničená a demotivovaná a chuť poznávat a učit se u ní postupně mizela. Denní rutina ji ubíjela a brzy se u ní začaly objevovat poruchy soustředění a učení. Pro Markétku tedy zvolili kombinaci výuky pomocí her, které jí pomohly nalézt další motivaci. Udělali revizi čtení a psaní a díky individuálnímu přístupu a intenzivní výuce se jim podařilo upravit všechny nedostatky a špatné návyky, které si ze školy odnesla. Po několika hodinách jsem si všimla jejího rostoucího zájmu o studium a také toho, že si dcera začala sama slabikovat dětské knížky. Nakonec jsme se rozhodli změnit základní školu, k čemuž nás přivedlo to, co dokáže individuální přístup k výuce, a to, když se dítěti opravdu někdo věnuje.
Výučba japonského jazyka
Juraj Kamenár
V rámci výučby japonského jazyka som hľadal inštitúciu, ktorá mi je schopná ponúknuť maximálnu variabilitu termínov za akceptovateľnú cenu. Našiel som tak Školu Populo, ktorá mi vyšla v ústrety ako pri hľadaní optimálneho času výučby, tak i v prijateľných finančných podmienkach. Komunikácia s inštitúciou vždy bola rýchla, vystupovanie pracovníkov, zabezpečujúcich konkrétneho vyučujúceho, bolo príjemné a korektné.
Moc chválíme a děkujeme za všechno
Alexandra S.
Paní lektorka Zuzana připravila dceru na přijímačky velmi pěkně, klidně a důsledně. Její přístup je přátelský, otevřený a laskavý. Je škoda, že se nedá naklonovat😉. Paní lektorku jsem osobně nikdy nepoznala, ale stačila mi spokojenost dcery a její výsledky v přípravě na zkoušky. Moc chválíme a děkujeme za všechno.
Syn se z každé lekce vrací s úsměvem
Iveta H.
Náš syn začal vaši školu navštěvovat před dvěma roky. Záměrem je příprava k maturitě z anglického jazyka. Jako žák základní školy studoval s individuálním vzdělávacím programem. Z každé lekce se vrací s úsměvem a s pocitem, že se zlepšuje. Dnes je žákem 3. ročníku střední školy a příští rok ho čeká maturita. On sám se jí, i díky skvělé lektorce Elišce, nebojí. Stejný pocit s ním sdílí i jeho učitelka angličtiny. Velice si vážím i zpětné reakce, kterou od paní lektorky dostávám na mail po každé hodině. Stejně tak práce koordinátorů je vždy profesionální a velmi vstřícná.
Barbora je studentkou Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, konkrétně teologické fakulty, oboru navazující filosofie. Jako správný filosof (milovník moudrosti) se snaží tuto moudrost předávat ostatním a pomáhat jim tak v jejich rozvoji. Nechybí jí ani schopnost vcítění se do potřeb ostatních. Lektor zkrátka musí zaujmout a umět ""správně vyučovat"", což je někdy opravdové umění. Stejně důležitá je i komunikace mezi lektorem a studentem. I když se bez angličtiny dnes již téměř neobejdeme, zejména pro nás, pro Čechy, je důležitá role češtiny. I když je to náš mateřský jazyk, paradoxně nepatří k těm jednodušším. Čas nejraději tráví v dobré společnosti. Věnuje se sportu – zejména fitness, plavání a cyklistice.
Bc. Radka Pancáková
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tereza Matějková
lektorka anglického a českého jazyka
Tereza vystudovala Gymnázium Jana Valeriána Jirsíka v Českých Budějovicích a momentálně studuje na Pedagogické Fakultě Jihočeské Univerzity. Ve svém volném čase ráda čte, kreslí, nebo je s rodinou či přáteli. Pomáhat druhým, vidět pokroky a úsměvy na tváři ji naplňují a dělají radost. Učení by nemělo být pouze biflování, ale občas i zábava.
Tereza Masopustová
lektorka českého jazyka
Tereza je ve Škole Populo od roku 2019 a zaměřuje se na doučování češtiny od nejmenších až po středoškoláky. Studuje posledním rokem učitelství českého jazyka a německého jazyka na Ostravské univerzitě. Zakládá si na tom, aby se děti na hodiny češtiny těšily. Snaží se dětem předat látku formou hry, ale zároveň neupozaďuje vědomosti. Práce s dětmi je pro ni za odměnu, a proto se také věnuje trénování tance a senzomotorickému učení. S dospělými pracuje jako trenérka ve fitku. Zkrátka předávání svých nabytých zkušeností dál ji dává v životě smysl. Ve volném čase ráda běhá po kopcích, kde hledá také inspiraci na hry do výuky a choreografie.
Milan Haminger
lektor českého jazyka a matematiky
Lektor Milan začal učit v naší škole na podzim roku 2021, tedy pár měsíců po ukončení Biskupského gymnázia v Brně, kde strávil osm let. Následně vedly jeho další studijní kroky do Prahy na ČVUT fakultu dopravní. Z časových a rodinných důvodů zde však studium ukončil a vrátil se do Brna. Ve volném čase se věnuje fotbalu, působí jako trenér a rozhodčí v krajských soutěžích. Přes letní prázdniny pořádá cyklo kempy pro děti po celé České republice. V naší škole doučuje matematiku a český jazyk. Řídí se heslem: „Pro život, ne pro školu se učíme.“ Nejčastěji vede kurzy na přijímací zkoušky pro 9. ročník.
Otestujte si své znalosti občanské a rodinné výchovy
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.