Poskytujeme individuální doučování informatiky na míru.
I Frýdek-Místek je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Tímto bych ráda poděkovala týmu Školy Populo za organizaci skvělou online přípravu na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium. Dcera se dostala nejen na obě vybrané školy, ale získala i výborné celkové umístění ve výsledkové listině (a jako bonus jsem se umístila na krásném šestém místě v dlouhé výsledkové listině) :-)
Vstřícná a pohotová komunikace
Jaroslava B.
S doučováním školy Populo jsme začali letos kvůli přijímačkám na osmileté gymnázium.
Chci ocenit komunikaci - jak emailovou, tak telefonickou. Paní koordinátorky reagují téměř hned, není problém se domluvit na změně. Na webových stránkách je vše potřebné přehledně vypsáno včetně cen, bez žádného dlouhého proklikávání a hledání jsme rychle našli, co potřebujeme. Spokojeni jsme i s lektory - máme zkušenost se dvěma, oba dva klidní a trpěliví. Vždy se připojí přesně a po doučování posílají zpětnou vazbu. Určitě budeme využívat služeb Populo školy i po přijímacích zkouškách, na doučování.
Syn je z výuky nadšen
Michaela K.
Ráda bych tímto poděkovala koordinátorce Kristýně M. za nalezení vhodné učitelky ČJ pro mého syna. Přesně podle požadavků se zaměřila na nalezení vhodného lektora, který by zvládl jeho dysfunkce. Velmi záhy našla paní učitelku Ljubu K. Paní učitelka je neskutečně trpělivá a syn je z výuky nadšen. Na základě, i když distanční výuky, úspěšně zvládl přijímací zkoušky na SŠ.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost
Marcela R.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost s paní lektorkou Libuší Z. Její přístup, nadšení, znalosti a hlavně celkově přístup k Danovi je jedinečný, Dan je maximálně spokojený. K paní Libuši Z. si vytvořil až přátelský vztah a to samé můžeme napsat také o paní lektorce Markétě P. Obĕ lektorky opravdu plnĕ i více nahrazují Danovy paní učitelky ze školy!
Vaši školu všem doporučuji.
Martina Š., maminka
Náš Jarda se dostal na obě školy, kam se hlásil. Vyřiďte prosím můj dík lektorům, zejména sl. Hosové, Čižinské a Jouklové. Podle informací, které jsme dostali z jedné ze škol, kam se hlásil, Jarda řešil CERMAT testy lépe než 80 % ostatních žáků, což mu, vzhledem k ne příliš příznivému průměru známek na vysvědčení, výrazně pomohlo při přijetí. Vaši školu všem doporučuji. Peníze, které jsme za doučování u vás zaplatili, byly jednou z nejlepších investic, kterou jsme ve svém životě udělali.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Matematika není tak složitá
Michaela B.
Chtěla bych Vám touto cestou velice poděkovat za možnost doučování ve Vaší škole. Dceři to velmi pomohlo a zjistila, že matika není tak složitá, jak se domnívala. Měli jsme dva lektory a oba profesionálové. Byly jsme vybraní v rámci programu pomoci znevýhodněným rodinám a o to větší dík Vám patří. Jako samoživitelka bych si nemohla doučování dovolit, ale díky Vám jsme tuto možnost dostali. Moc děkuji a nyní vím, že když dcera nebude něčemu rozumět na koho se obrátit.
Ještě jednou děkuji.
Maminka
Chtěla jsem Populu moc poděkovat. Moje holky, Erička a Nikča, se zlepšily a Erika byla úspěšná v přijímacím řízení. Ještě jednou děkuji.
Velmi děkujeme za celou pololetní práci
Tereza N.
Velmi děkujeme za celou pololetní práci lektorce Klárce, má dvanáctiletá dcera se v biologii výrazně zlepšila a je zase o kus blíže svému snu. Nejenže do školy chodila dobře připravená, ale co si ceníme na přínosu paní lektorky ještě víc - naučila ji, jak na to. Doporučujeme!
Syn sa na obe gymnázia dostal s výsledkom 38 bodov z matematiky.
Rodič
Doučovanie mu pomohlo a hlavne ho s lektorkou veľmi bavilo! Dokonca mu bolo ľúto, že už nebude ďalej chodiť ... :-) podľa mňa skvelá referencia pre vaše služby a hlavne lektorku.
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Ing. Natálie Saňáková
Lektorka českého jazyka, matematiky a IT
Natálie v Populu pracuje přes dva roky a je lektorkou matematiky, českého jazyka i IT. Vystudovala magisterský obor na Univerzitě v Hradci Králové, obor Informační management a v současné době učí odborné předměty na střední škole, obchodní akademie. Deset let dělá vedoucí na dětském táboře, a i díky tomu se rozhodla, že pracovat jako učitelka / lektorka je něco, co ji bude naplňovat. Ráda by chtěla děti naučit to, že učení není starost, stres či známky, ale dá se k veškerému učení přistupovat i jinou formou. Ve volném čase ráda vymýšlí hry na tábor, hraje deskové hry, čte knihy a tráví čas s blízkými.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.