Individuální doučování hebrejského jazyka – Olomouc
Poskytujeme individuální doučování hebrejského jazyka na míru.
I Olomouc je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Ráda bych poděkovala za skvělý přístup a komunikaci
Natálie Ř.
Během června jsem ve Škole Populo absolvovala 4 lekce doučování kvůli opakování didaktického testu z českého jazyka. Nyní už mám opravný didaktický test za sebou a úspěšně! Ráda bych poděkovala za skvělý přístup a komunikaci a především i lektorce Iloně P. za její čas a skvělou přípravu.
Chci Vám tímto poděkovat za letní přípravu k ústní maturitní zkoušce.
Filip K., student
Chci Vám tímto poděkovat za letní přípravu k ústní maturitní zkoušce, kterou jsem zvládl skvěle. Usnadnili jste mi přípravu. Doporučuji všem, kteří si chtějí usnadnit učení. Díky Vaší zpětné vazbě o každé lekci jsem byl vždy v obraze, jak na tom jsem. Ještě jednou děkuji. A velké DÍKY p. lektorce Veronice S.
Výuka japonského jazyka
Jiří K.
V rámci výuky japonského jazyka jsem hledal instituci, která mi je schopna nabídnout maximální variabilitu termínů za akceptovatelnou cenu. Našel jsem tak Školu Populo, která mi vyšla vstříc jak při hledání optimálního času výuky, tak i přijatelné finanční podmínky. Komunikace s institucí vždy byla rychlá, vystupování pracovníků zajišťujících konkrétního vyučujícího bylo příjemné a korektní.
Angličtina začala syna konečně bavit
Jitka S.
Syn je studentem gymnázia a se slečnou lektorkou Madlen O. ho angličtina začala konečně bavit. Pochopil časy daného jazyka a rozmluvil se. Po návratu z distanční výuky do školy zvládl závěrečné písemky chvalitebně a i paní profesorka zaznamenala velký pokrok. Slečna lektorka je velice trpělivá.
Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů, perfektní zpětná vazba od lektorů.
Milan P.
Rádi bychom poděkovali celému týmu Školy Populo za přípravu naší dcery k přijímacím zkouškám na SŠ. Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů (změny rozvrhu na ZŠ a nutnost změn termínů hodin s lektory atd.), perfektní zpětná vazba od lektorů. Po absolvování vstupního testu a zjištění, že na konci prvního pololetí 9. třídy nemají ve škole probránu ještě část učiva z 8. třídy, jsme byli velmi skeptičtí k možnosti úspěšného přijetí dcery na SŠ. Že je způsob online výuky na dceřině ZŠ špatný jsme věděli, ale netušili jsme, že je to až tak zlé. Velké poděkování tímto míří k lektorům, paní Evě J. (český jazyk) a panu Mariánu S. (matematika). Ačkoliv jinak dceři online výuka příliš nevyhovuje, s oběma lektory a jejich výukou byla velmi spokojena a nemohla si jejich přístup a postupy vynachválit. Za nás, rodiče, jim děkujeme za hodnocení z vyučovacích hodin, kdy jsme snadno zjistili, kde dcera potřebuje přidat. Závěrem snad jen výsledky - dcera byla úspěšně přijata na oba obory, na které se hlásila a skončila na 5. místě z 45 a na 6. místě z 29 přihlášených. Na oba obory je přijímáno pouze 10 žáků, takže pro nás všechny vynikající výsledek, kterého by bez přípravy s Vašimi lektory určitě nedosáhla.
Chcela by som vám naozaj veľmi poďakovať
Navrátilová Kamila
Chcela by som vám naozaj veľmi poďakovať, ako ste ma skvele pripravili na jesennú maturitu, hlavne za úžasné lektorky. Vďaka nim som uspela v didaktických testoch ako v slovenčine, tak aj v angličtine (pri obidvoch som mala okolo 60%). Takže veľmi vám ďakujem. Je neuveriteľné, koľko sa toho dá za dva mesiace stihnúť! Ďakujem!
Chtěl jsem Vám poděkovat za to, jak mě připravili vaši lektoři.
Mathias Schwesig
Chtěl jsem Vám poděkovat za to, jak mě připravili vaši lektoři. Nakonec jsem se dostal na školu, kterou jsem chtěl.
Děkujeme Vám za možnost vyzkoušet si jiný způsob výuky
Lenka F.
Děkuji moc Škole Populo a především slečně Tereze H. za doučování matematiky s naším vnukem Filipem. Lektorka byla velmi vstřícná, trpělivá, vždy připravená a ochotná přizpůsobit se časově našim možnostem. I když nevíme, jak přijímací zkoušky dopadnou, chtěli bychom Vám již teď poděkovat za možnost vyzkoušet si jiný způsob výuky - jeden na jednoho - a vyřešení spousty matematických úloh a testů. Je velmi příjemné zjištění, že i v této těžké době existuje možnost obrátit se o pomoc při vzdělávání na nějakou instituci, která dětem i dospělým podá pomocnou ruku. Přeji vám hodně dalších spokojených klientů a slečně Tereze hodně úspěchů při studiu, v budoucím zaměstnání i v osobním životě.
Rád bych Vám poděkoval za vstřícnost, trpělivost a profesionální přístup
Jan L.
Vážení přátelé z Popula, včera proběhla poslední lekce doučování mého syna a já bych Vám velmi rád poděkoval za vstřícnost, trpělivost a profesionální přístup, který byl patrný po celou dobu doučování. Zvláště pak bych chtěl poděkovat lektorkám, které, i mimo své pracovní nebo školní aktivity, našly v této době plné omezení pokaždé sílu a chuť věnovat se přípravě mého syna na přijímací zkoušky na SŠ. Mohu s jistotou říct, že celá vaše osmiměsíční práce plně nahradila online výuku ze ZŠ a vyhlídky na úspěšné zvládnutí přijímacích zkoušek by byly bez něj minimální. Přeji Vám do Popula hezký den a ještě jednou děkuji.
Syn se za půl roku velmi posunul
Michaela V.
Doučování bylo velice efektivně nastavené, syn měl paní letorku, rád s ní pracoval a udělal veliké pokroky. Dokázala lehce navázat kontakt, zaujmout a velmi dobře vysvětlit potřebnou látku. Syn se za půl roku velmi posunul a na výuku se vždy těšil. Přála bych každému takového pedagoga. Děkuji.
Tereza vystudovala Gymnázium Jana Valeriána Jirsíka v Českých Budějovicích a momentálně studuje na Pedagogické Fakultě Jihočeské Univerzity. Ve svém volném čase ráda čte, kreslí, nebo je s rodinou či přáteli. Pomáhat druhým, vidět pokroky a úsměvy na tváři ji naplňují a dělají radost. Učení by nemělo být pouze biflování, ale občas i zábava.
Františka Kopřivová
lektorka anglického a španělského jazyka
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Daniel Rampas
lektor českého jazyka a matematiky
Daniel začal s doučováním již v roce 2015, kdy začal využívat své znalosti a dovednosti k tomu, aby mohl pomáhat svým kamarádům. Jeho prioritou byla vždy spíše matematika nebo český jazyk, ale dokáže Vás doučit také anglický jazyk či ekonomiku nebo účetnictví. Nyní studuje ekonomický obor na Západočeské univerzitě v Plzni. Kromě své soukromé doučovací praxe také spolupracoval na mezinárodní integraci cizinců do České republiky právě v oblasti vzdělávání. Daniel uznává velmi přátelský přístup se skvělou atmosférou, což může být doprovázeno nejen faktickými příklady z praxe, ale také dobrým smyslem pro humor. V této příležitostí vidí zejména tu možnost změnit někomu pohled na vzdělávání, ale také díky tomu může zajistit růst druhých nebo jejich dobré výsledky, a to je dle jeho slov ten nejlepší pocit.
Kristýna Valentová
lektorka matematiky
Kristýna je studentkou ekonomického oboru na Slezské Univerzitě a absolventkou jazykového gymnázia v Ostravě, kde měla možnost složit státní jazykovou zkoušku z angličtiny. Právě během studia si mimo jiné oblíbila studium matematiky. Škola Populo je pro ni skvělá příležitost předat žákům své vědomosti a také je k samotnému studiu více motivovat. Naplňuje ji pomoc druhým a velmi důležitá je také spokojenost žáků s vlastním lektorem, ten je podle Kristýny totiž nejdůležitějším prvkem mezi žákem a jeho cestě ke vzdělání.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.