Individuální doučování hebrejského jazyka – Nymburk
Poskytujeme individuální doučování hebrejského jazyka na míru.
I Nymburk je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Moc děkujeme za přípravu dcery na přijímačky na víceleté gymnázium.
J.S.
Moc děkujeme za přípravu dcery na přijímačky na víceleté gymnázium. Podařilo se jí úspěšně dostat na obě školy (14. z necelých 300 a na druhé škole 2. z 80 přihlášených), takže si mohla vybrat. Nakonec jsme uznali, že vynaložené peníze nám pomohly. Nemuseli jsme trávit večerní hodiny nad úkoly z minulých let a pátrat v hlavách po informacích zasunutých do archivu paměti a snažit se vysvětlit to, co jiní mají v malíčku, jelikož to právě studují. Děkujeme hlavně Věrce Hájkové a Karle Novobilské, za perfektní přístup. Pokud budeme potřebovat pomoc u druhé dcery, víme kam se obrátit!
Hodiny byly pro dceru příjemné a velmi přínosné.
Kateřina Z.
Doučování přes Školu Populo bylo perfektní jak ze strany organizační, tak i ze strany samotné výuky. Hodiny byly pro dceru příjemné a velmi přínosné. Velice dobře vycházela s lektory, kteří jí uměly látku vždy velmi dobře vysvětlit a byli v její věkové kategorii. Příprava na přijímací řízení zvláště v této době, kdy vlastně celá příprava byla ponechána na samotných žácích a rodičích z důvodu omezení výuky, byla náročná a doučování přes Školu Populo nám velmi pomohlo. Všem bych doučování ve Škole Populo doporučila.
Mluvit anglicky a nebát se toho
Marcela K.
Můj syn k Vám chodí na doučování z Anglického jazyka. Musím pana lektora velmi pochválit za doučování. Byli jsme na poznávacím zájezdu do Nizozemí, syn se velmi snažil, překládal mi text, který byl v anglickém jazyce i snažil se trošku komunikovat. Bylo to moc pěkné vidět ho mluvit a nebát se toho. Proto velice chválím Školu Populo, jejich vedení a hlavně jejich doučující lektory. Moc chválím a děkuji.
Pevně věříme, že bez Školy Populo, by bratr nezvládl maturitu . Jsme nesmírně rádi za to, že jsme se správně rozhodli a jasně Populo doporučujeme
Vjačeslav H.
Velmi moc bychom chtěli poděkovat Škole Populo a lektorům, obzvláště paní koordinátorce, která nás po celou dobu provázela a pomáhala nám s nastavením individuálního vyučovacího plánu. Maturita byla zvládnuta a byli jsme velmi příjemně překvapeni za lepší známky než jsme čekali. Zároveň chci podotknout, že jsme měli poměrně intenzivní výukový plán, který vyžadoval koordinaci více jak 5 různých předmětů s různou četností lekcí za týden a bez paní koordinátorky by to nebylo možné naplánovat. Paní koordinátorka byla po celou dobu velmi ochotná a nad rámec svých povinností nám poskytovala jaký jsi "školní rozvrh" pro bratrovu "druhou školní docházku" v Populo. Bylo velmi jednoduché sledovat kdy je jaká lekce a nikdy nic neminout. Zároveň jelikož se jednalo o kombinaci několika předmětů, bylo možné to mít "pod jednou střechou" a ušetřit jak čas plánováním tak i nebylo zapotřebí cestovat mezi různými lektory. Pevně věříme, že bez Populo, by bratr zvládl maturitu velmi obtížně. Jsme nesmírně rádi za to, že jsme se správně rozhodli a jasně Populo doporučujeme. K tomu bych ještě chtěl dodat, že pro nás bylo velmi užitečné dostávat hodnocení po každé lekci a tedy i více pochopit jak bratr postupuje ve výuce a kde je zapotřebí pomoci/zintenzivnit. Je škoda, že učitelé ve školách nedělají totéž, aby bylo lépe pochopitelné co předcházelo předtím než žák dostal nějakou známku. Děkujeme
Poděkování Škole Populo
Eva Sl.
Tímto bych ráda poděkovala týmu Školy Populo za organizaci skvělou online přípravu na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium. Dcera se dostala nejen na obě vybrané školy, ale získala i výborné celkové umístění ve výsledkové listině (a jako bonus jsem se umístila na krásném šestém místě v dlouhé výsledkové listině) :-)
Kdybych ještě někdy potřebovala z něčeho doučit, určitě bych znovu volila školu Populo.
Martina Sovišová
Musím říct, že jak na český jazyk, tak na matematiku, ze které jsem se tady doučovala, jsem dostala dvě úžasné lektorky, které mi velmi pomohly. Hodně mě toho doučily, a myslím, že bez nich bych se na gymnázium možná nedostala. Celkově byly velmi přátelské, trpělivé, a snažily se dělat, co bylo v jejich silách. Kdybych ještě někdy potřebovala z něčeho doučit, určitě bych znovu volila školu Populo.
Veliké díky patří vám a slečně lektorce Terézii S.
Dana V., maminka
S radostí oznamujeme přijetí našeho syna na gymnázium v Přerově ale i v Hranicích. Veliké díky patří vám a slečně lektorce Terézii Staroštíkové, která svým přístupem perfektně vedla syna v přípravě na vykonání zkoušky. Slečna je opravdu skvělá a dalo by se říci, že je již pedagogem ač ještě studujícím. Její přístup je vyjímečný a moc si vážíme jejich znalostí a přístupu k synovi. Určitě s Vámi zůstáváme v kontaktu a na doučování z matematiky se v průběhu srpna domluvíme.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Školu Populo doporučuji k přípravě na přijímací zkoušky na střední školu, osmileté i čtyřleté gymnázium
Radka K.
Školu Populo doporučuji k přípravě na přijímací zkoušky na střední školu, osmileté i čtyřleté gymnázium. Je možné individuální nastavení výuky dle požadavků žáka. Lektoři velmi ochotně vysvětlují postupy řešení úloh Cermatu, poukazují na různé chytáky, doporučují, jak si správně zorganizovat čas při přijímací zkoušce. Doporučuji začít s přípravou minimálně 3 měsíce před zkouškami, jednou týdně. Obě moje děti se připravovali na přijímací zkoušky se Školou Populo a byli velmi úspěšné. Paní učitelka Heryánová měla velmi aktivní přístup a zájem o vysvětlení. Osobně preferuji kontaktní výuku, ale i realizace distanční formou byla dokonalá.
Příběh Aleše - příprava na zápis
Maminka Aleše
Malý Aleš k nám přišel, když mu bylo 6 let. Do školy se moc netěšil, protože se bál toho, co jej bude v novém kolektivu dětí čekat. Ve školce si našel mnoho kamarádů, ale bohužel nikdo z nich se do té jeho školy nehlásil. Byl z toho tak nervózní, že se u něj začaly objevovat psychosomatické projevy. Při každé zmínce o škole měl zničehonic bolesti bříška, záchvaty paniky a časem měl i noční děsy a budil se s pláčem. Měla jsem obavy, že je to něco vážnějšího a že jí Aleše do školy nevezmou. Pro Aleše byl připraven tedy individuální plánu výuky. První hodinu si se svou lektorkou jenom hrál a zapojoval do hry i prvky učení se čísel, písmenek a barev. Během dalších hodin se Aleš naučil podepsat, učil se básničky a naučil se poznávat tvary. Po dvou hodinách výuky jeho bolesti bříška “zázračně zmizely”. Navíc jsem se všimla, jak si začíná sám luštit nápisy a nenápadně se mě vyptává na to, jak to ve škole chodí. V dalších hodinách postupně zapojili další prvky, které Alešovi přiblížily to, co jej ve škole bude čekat. Dokonce chtěl i svou malou lavici, ve které pravidelně sedával a dostával na doma i menší úkoly. V dubnu, když šel k zápisu, byl již plně připraven a do školy se nadšeně těšil.
Karolína je studentkou Fakulty aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni. Po absolvování bakalářského oboru Matematika pro přírodní vědy začala studovat magisterský obor Učitelství matematiky a deskriptivní geometrie pro střední školy. Matematika ji vždy velmi bavila a už během svého studia na gymnáziu s ní pomáhala svým spolužákům. V letech 2018–2020 učila matematiku na SPŠ stavební v Plzni. Práce učitelky ji naplňuje, po skončení hodiny často přemýšlí o tom, jaké pokroky žáci udělali a jak jim dále pomoci, aby se ve světě matematiky cítili jistější a sebevědomější.
Markéta Matějková
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka, německého jazyka, chemie a biologie
Markéta studuje třetím rokem na Univerzitě Hradec Králové biologii a chemii s učitelstvím. Jejím snem je už od malička stát se učitelkou. Doučování se věnuje již delší dobu. Vše začalo od doučování spolužáků, mladší sestry a od podzimu 2019 působí ve Škole Populo. Hodiny s žáky ji velmi baví a má radost za každý žákův úspěch. Doučuje biologii, chemii, český jazyk, matematiku, a také zvládne zopakovat s žáky anglický a německý jazyk. Ve svém volném čase se věnuje cyklistice, lyžování, procházkám v přírodě a práci v laboratoři.
Mgr. Markéta K.
lektorka českého jazyka a společenských věd
Markéta vystudovala češtinu a základy společenských věd na Filozofické fakultě Ostravské univerzity. Poté působila deset let na gymnáziu jako pedagog. V současnosti studuje psychologii na vysoké škole, jelikož je přesvědčena, že díky ní se může stát lepším učitelem a lektorem. A tak může lépe poznat svého studenta a přizpůsobit doučování jeho potřebám. Nejraději připravuje žáky na přijímací a maturitní zkoušky z českého jazyka. Když zrovna nedoučuje, či sama nestuduje, cvičí jógu, chodí na procházky, stará se o zahradu či se věnuje svému oblíbenému osobnostnímu rozvoji.
Mgr. Lukáš Houdek
lektor českého jazyka, anglického jazyka, dějepisu a psychologie
Lukáš absolvoval na Pedagogické fakultě ZČU obor český jazyk a literatura, souběžně aprobaci rozšířil o psychologii. Dlouhodobě se vedle výuky na SŠ a VŠ věnuje také soukromému doučování. Na výuce si nejvíce cení komunikace se žáky a možnosti studium obohacovat hlubším pochopením látky. Rovněž se věnuje publicistické činnosti a tvůrčímu psaní, čímž jeho pedagogická práce dostává širší rozměr. Mezi Lukášovy oblíbené etapy historie patří poválečný vývoj, a to zejména na evropském kontinentu. Dále rád diskutuje o tvorbě Milana Kundery, Sigmunda Freuda a Carla G. Junga.
Kristýna Valentová
lektorka matematiky
Kristýna je studentkou ekonomického oboru na Slezské Univerzitě a absolventkou jazykového gymnázia v Ostravě, kde měla možnost složit státní jazykovou zkoušku z angličtiny. Právě během studia si mimo jiné oblíbila studium matematiky. Škola Populo je pro ni skvělá příležitost předat žákům své vědomosti a také je k samotnému studiu více motivovat. Naplňuje ji pomoc druhým a velmi důležitá je také spokojenost žáků s vlastním lektorem, ten je podle Kristýny totiž nejdůležitějším prvkem mezi žákem a jeho cestě ke vzdělání.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.