Individuální doučování francouzského jazyka – Pardubice
Poskytujeme individuální doučování francouzského jazyka na míru.
I Pardubice je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Škola Populo je pro mě výbornou příležitostí. Když jsem v roce 2017 získal svou první hodinu, měl jsem velkou radost. Jelikož se chci v budoucnu stát učitelem, jsou pro mě lekce v Populu velkým přínosem. Naučím se zde lépe komunikovat s dětmi a pochopit jejich myšlení. Vždy se dozvídám nové metody výuky a dá se říci, že samotné děti mě učí. Komunikace s koordinátorkami doučování je vždy příjemná, téměř všem mým podnětům a potřebám je vyhověno. Jestli i ty chceš žákům předat své zkušenosti, vidět jejich radost, když látku pochopí, nebo hledáš flexibilní brigádu, neváhej se na Školu Populo obrátit.
Příběh Lukáše – angličtina pro nejmenší
Rodiče Lukáška
S šestiletým Lukáškem jsme se chystali na delší zahraniční pobyt a chtěli jsme, aby se syn naučil alespoň nějaké základy angličtiny. Chlapec byl v předškolním věku, neuměl tedy moc číst a psát. K výuce se proto přistoupilo tak, aby si z ní odnesl co nejvíc. Připravili pro něj tedy pásmo zábavných her, písniček a básniček a slečna lektorka na něj mluvila pouze anglicky. Velmi se jí také osvědčila metoda “total physical response” (TSR), kdy se do výuky zapojuje celé tělo a děti si fixují slovíčka tak, že je předvádějí v pohybu. Lukášek se učil rychle a my si velmi brzy všimli jeho pokroků. A protože musel Lukášek samozřejmě v zahraničí nastoupit i do školy, využili jsme tuto metodu i k osvojení si základů čtení a psaní. Byli jsme velmi spokojení a můžeme potvrdit, že se nám individuální a intenzivní přístup velmi líbí.
Děkujeme
Eva K.
Syn byl precizně připraven. Umístil se 11tý v přijímacím řízení na čtyřleté gymnázium. Děkujeme
Vyhovuje individuální přístup
Jitka Z. V.
S doučováním jsme spokojeni. Víťovi vyhovuje individuální přístup. Zatím všechny lektorky byly příjemné a Víťa je má rád. Nemáme, co bychom vytknuli. Děkujeme.
Zlepšila jsem se v obou předmětech, a to výrazně
Denisa M.
Chtěla bych poděkovat Janě L. a Andree B. za doučování fyziky a anglického jazyka. Díky nim jsem se zlepšila v obou předmětech, a to výrazně. Moc děkuji.
Na vašem typu doučování je prima, že jste naprosto flexibilní a přizpůsobíte se potřebám a času dítěte
Martina D.
Na vašem typu doučování je prima, že jste naprosto flexibilní a přizpůsobíte se potřebám a času dítěte. Děkuji oběma lektorům, paní Kamile B. a panu Jaromírovi H., kteří připravovali mého syna Marka k přijímacím zkouškám na SŠ, byli skvělí.
V příštím školním roce bude doučování navštěvovat také dcera.
Marcela Š.
Chtěla bych poděkovat týmu Školy Populo za přípravu syna na maturitní zkoušku z českého jazyka. Díky pravidelným on-line konzultacím, důslednému a kvalitnímu přístupu získal syn v tomto předmětu jistotu a bez problémů zkoušku složil. Rozhodli jsme se, že v příštím školním roce bude doučování navštěvovat také dcera. Děkuji za přístup a perfektní komunikaci mezi doučovaným a vyučujícím.
Děkuji za přípravu mého syna
Zdena S.
Děkuji paní lektorce Kateřině R., jelikož měl syn včera poslední lekci z matematiky. Velice jí děkuji za přípravu mého syna Filipa na příjímací zkoušky i za pomoc s vysvětlením aktuálně probíraného učiva ve škole. Děkuji jí i za její závěrečné hodnocení, snad si ho Filda vezme k srdci a bude víc soustředěný. Přeji paní lektorce ať se jí daří jak při vyúce, tak i v soukromém životě. A možná se zase s Fildou potkají při doučování v následujícím školním roce.
Dostala jsem se na obě školy
Nicole J.
Moc bych chtěla poděkovat lektorce Kateřině H. Skončila jsem na prvním a čtvrtém místě.
Chtěla bych vám poděkovat za skvělou přípravu moji dcery.
Mazúchová, maminka
Chtěla bych vám poděkovat za skvělou přípravu moji dcery na přijímací zkoušky na střední školu. Doučování, které absolvovala ji velmi pomohlo. Výsledky, které dosáhla v testech byly perfektní. I když moje dcera nebyla ve škole nejlepší v prospěchu, hodně jí pomohlo doučování. Body, které získala za prospěch z vysvědčení byly nižší. Proto jsem se rozhodla pro doučování z ČJ a Matematiky ve Škole Populo. Tam s ní pravidelně procvičovali i samotné cermat testy a úkoly, ve kterých byla slabší. Testy na přijímacích zkouškách zvládla perfektně. Díky dobře zvládnutým přijímacím zkouškám, byla moje dcera přijata na obě střední školy, na které si podala přihlášky. Proto doporučuji všem, kteří se rozhodují, zda investovat do doučování, nebo ne, aby do toho šli. Je to investice, která se určitě pozitivně projeví na výsledcích na přijímacích zkouškách. Ještě jednou chci poděkovat za pečlivou práci vyučujících, kteří doučovali moji dceru.
Denisa se momentálně věnuje magisterskému studiu matematiky a chemie na Univerzitě Hradec Králové. V minulosti si vyzkoušela studium matematiky na University de Granada ve Španělsku, která ji dle jejich slov rozšířila pohled na matematiku jako takovou. Je toho názoru, že k matematice si může najít každý cestu, záleží pouze na tom, jak na ni bude nahlížet. To je taky jeden z důvodů, proč šla pracovat do Školy Populo. Naplňuje ji pocit, když může někomu ukázat matematiku v jejím pravém světle. Ne jako holá fakta, která spadla z nebe, nýbrž jako druh smýšlení plné logických souvislostí. Denisa se mimo jiné věnuje závodně volejbalu, neboť jak říká, je třeba namáhat i jiné části těla než pouze mozek.
Tereza Pěchová
lektorka českého jazyka
Tereza studuje český jazyk a anglický jazyk na Slezské univerzitě v Opavě a ráda by své znalosti předávala dál. Již při studiu základní školy ji bavilo pomáhat spolužákům s učením a od střední školy doučuje své dva mladší sourozence anglický jazyk. Český jazyk je její vášeň, kterou se zabývá i ve svém volném čase, a to například psaním povídek. Má ráda děti a celkově práci s lidmi a v kolektivu. Mezi její další zájmy patří hudba, zvířata a čtení knih.
Ing. Lenka Kurečková
lektorka anglického jazyka, matematiky a deskriptivní geometrie
Lenka začala být součástí týmu Školy Populo v prosinci 2017 jako lektorka angličtiny a matematiky. Má ráda anglický jazyk, jelikož miluje cestování a poznávání lidí a jejich kultur. Matematiku považuje také za celosvětový jazyk, který nepotřebuje překlad. Vystudovala Technickou univerzitu, pracovala na více pozicích v průmyslové sféře, ale stále jí to víc táhlo k humanitním oborům. Po změně bydliště se Brno stalo jejím domovem se vším, co k tomu patří. Volný čas věnuje čtení psychologické literatury, setkávání s pohodovými lidmi, poslouchání hudby a všemu ostatnímu, co jí nabíjí pozitivní energií a posouvá dál.
Roman Bartoněk
lektor matematiky
Ve Škole Populo učí už přes půl roku a doučuje hlavně matematiku. Studuje Finance na Ekonomicko-Správní fakultě Masarykovy Univerzity. Věří, že spíše než se „našrotit vzorečky“ je důležitější látku pochopit a odůvodnit a snaží se to při doučování aplikovat. Chválí každý dobrý nápad při řešení problémů, zároveň odsuzuje trest či nepřátelskost za špatně provedený postup či výsledek a tímto způsobem se snaží studentům matematiku přiblížit, ovšem v krajních případech umí být také přísný. Ve svém volném čase se věnuje četbě, (cyklo)turistice a deskovým hrám, také si rád namáhá hlavu rébusy a hlavolamy.
Mgr. Jitka Pochylá
lektorka českého a německého jazyka
Jitka působí ve Škole Populo od podzimu 2017, kde doučuje češtinu a němčinu. Doučování se věnuje již několik let, kdy pomáhala slabším spolužákům ve třídě. Jejím snem bylo stát se učitelkou, což se jí nakonec po mnoha peripetiích splnilo. Největší odměnou za odvedenou „práci“ je pro ni především žákův úspěch, také úsměv a rozzářené oči, které značí, že učivo chápe a rozumí mu. Cílem jejího doučování není jen snaha žáka něco naučit, ale také se od něj něčemu přiučit. Ve svém volném čase se věnuje četbě, lyžování a procházkám v přírodě; nejlépe pokud má i doprovod čtyřnohého mazlíčka.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.